Деловодна информация
00956Община Ценово
2361 27/12/2018 (дд/мм/гггг)
не
00956-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ценово 000530671
ул. „Цар Освободител“ №66
Ценово BG323 7139 България
Цветомир Петров +359 81222020
obshtina_cenovo@abv.bg +359 81222002

Интернет адрес/и

http://www.tsenovo.eu

http://tsenovo.eu/razrabotvane-na-1-obshta-strategia-za-po-dobra-koordinacia-i-efektivna-reakcia


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://tsenovo.eu/razrabotvane-na-1-obshta-strategia-za-po-dobra-koordinacia-i-efektivna-reakcia
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Разработване на 1 обща стратегия за по-добра координация и ефективна реакция на съвместно трансгранично партньорство между Община Ценово, Комуна Хотареле и Комуна Гряка”
73210000      
Услуги

Участникът следва да разработи 1 обща стратегия за по-добра координация и ефективна реакция на съвместно трансгранично партньорство между община Ценово, комуна Хотареле и комуна Гряка, което ще послужи за реализирането на проект “Партньорство за трансгранично сътрудничество Ценово-Хотареле-Греака срещу природните рискове”. Досега липсват съвместни усилия на всички заинтересовани страни, за да изградят обща стратегия за по-добра координация и ефективна реакция на съвместно трансгранично партньорство, с цел повишено качество на съвместното управление на риска в трансграничния регион.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
27707.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
73210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

Предвижда се Изпълнителят да извърши по-голямата част от дейностите на територията на трансграничния регион Румъния-България, а именно Община Ценово (България), Комуна Хотареле и Комуна Гряка-Румъния

Обектът на поръчката е разработване на 1 обща стратегия за по-добра координация и ефективна реакция на съвместно трансгранично партньорство между община Ценово, комуна Хотареле и комуна Гряка, което ще послужи за реализирането на проект “Партньорство за трансгранично сътрудничество Ценово-Хотареле-Греака срещу природните рискове”. Досега липсват съвместни усилия на всички заинтересовани страни, за да изградят обща стратегия за по-добра координация и ефективна реакция на съвместно трансгранично партньорство, с цел повишено качество на съвместното управление на риска в трансграничния регион.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
27707.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка ще се финансира по проект: “Трансгранично партньорство между Ценово-Хотеларе-Греака срещу природни рискове“, с регистрационен номер ROBG-417 по програма за трансгранично сътруднич

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания относно годността за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът, през последните 3 (три) приключили финансови години - 2015, 2016 и 2017г., в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, следва да е реализирал минимален оборот в сферата на поръчката в размер на 27 700, 00 лева без ДДС.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 67, ал. 6 ЗОП горното изискване се доказва със справка за общия оборот, справка в търговския регистър както и копие на годишните финансови отчети или техни съставни части, от които е виден горепосоченият оборот, в случай, че данните не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.


Участникът, през последните 3 (три) приключили финансови години - 2015, 2016 и 2017г., в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, следва да е реализирал минимален оборот в сферата на поръчката в размер на 27 700, 00 лева без ДДС.Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ се разбира сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирани от дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка /§ 2, т. 67 от ДР на ЗОП/. Под „оборот в сферата, попадащи в обхвата на поръчката" следва да се разбира оборот реализиран от услуги по изготвяне и/или актуализиране и/или оценяване и/или извършване на други еквивалентни услуги по стратегия или план за развитие или програма или друг еквивалентен стратегически документ.
Деклариране: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи информация за общия оборот. Информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква Б: икономически и финансови способности, т. 1а) от ЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Възложителят определя критерий за подбор по чл. 63, ал. 1 по т. 1 б. "б" от ЗОП, а именно: Участникът следва да е извършил минимум една услуга, която да е идентична или сходна с предмета на обществената поръчка, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Забележка: Обемът на изпълнените услуги е без значение.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора, на основание чл. 67, ал. 6 ЗОП, горното изискване се доказва със списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета и обема на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
2.Участникът следва да разполага със собствен или нает правоспособен персонал от квалифицирани ключови експерти, които да се ангажират с изпълнение на поръчката.
Доказване: Преди сключване на договора участникът следва да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата (съгласно чл.64, ал.1, т.6 от ЗОП), за да установи съответствие с поставения критерии за подбор.


1.Участникът, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум една услуга с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка.Под „услуга с предмет, сходен с този на поръчката“ следва да се разбира поне една услуга по изготвяне изготвяне и/или актуализиране и/или оценяване и/или извършване на други еквивалентни услуги по стратегия или план за развитие или програма или друг еквивалентен стратегически документ. Деклариране: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи списък на услугите, съгласно изискванията на Възложителя, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите. Информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 1б) от ЕЕДОП. 2. Участникът следва да разполага със собствен или нает правоспособен персонал от квалифицирани ключови експерти, които да се ангажират с изпълнение на поръчката.Минимални изисквания към ключовия персонал:1. Ръководител екип: Висше образование с минимална образователна степен „бакалавър“, „магистър" или еквивалент в някоя от следните области: икономически науки,технически науки,управление и администрация, политически науки. Специфичен опит в ръководене или участие като експерт в екип при изготвяне на поне една стратегия или план за развитие или програма или друг еквивалентен стратегически документ.2.Ключов експерт 1–Координатор: Висше образование с минимална образователна степен „бакалавър“, „магистър" или еквивалент в някоя от следните области: икономически науки, технически науки, управление и администрация, политически науки.3. Ключов експерт 2: „Подготовка на стратегия“: Висше образование с минимална образователна степен „бакалавър“, „магистър" или еквивалент в някоя от следните области: технически науки, управление и администрация, политически науки, икономика, статистика.4.Ключов експерт 3: Юрист: Завършено висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „Бакалавър“ и/или "Магистър" или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина, специалност „Право" или еквивалент;5.Ключов експерт 4: „Икономист“ Висше образование с минимална образователна степен „бакалавър“, „магистър" или еквивалент в професионално направление от област „икономика“. Образователните степени са съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионални направления или еквивалентна. За експертите Координатор, експерт „Подготовка на стратегия“, Юрист и Икономист: Специфичен опит–участие в или координиране на поне 1 консултантски екип или като експерт в поне 1 изпълнен проект.Деклариране: Деклариране: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи списък на специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, в това число: Специалист/експерт (имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);Образование (образователно-квалификационна степен, специалност, професионална квалификация и/или направление);Специфичен опит – брой участия в екип и конкретната заемана от лицето позиция или описание на изпълнения проект. Информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 6) от ЕЕДОП
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Гаранция за изпълнение на договора в размер на 1% (един процент) от стойността на договора без ДДС.
2.Заплащането, ще се извършва по банков път в български лева съгласно следната схема за плащане:Авансово плащане в размер на 30 % (тридесет на сто) от Цената – в срок до тридесет дни, считано от датата на подписването на Договора;Окончателно плащане в размер до остатъка от Цената – в срок до тридесет дни, считано от окончателното приемане на изпълнението по Договора.Авансовото плащане се извършва въз основа на фактура за дължимата сума/част от Цената/, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.Окончателното плащане се извършва въз основа на следните документи:отчет за предоставените Услуги, представен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ;2.приемо-предавателен протокол за приемане на Услугите и 3.фактура за дължимата сума /част от Цената/, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представена на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/01/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на Община Ценово, с. Ценово, ул. „Цар Освободител” 66

На публичното заседание по отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

От участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 ЗОП. В процедурата се прилагат специфичните национални основания за отстраняване, а именно: чл. 3, т. 8 ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС; осъждания за престъпления по: чл. 194 — 208,чл. 21За -217,чл. 219-252 и чл. 254а - 260 НК; Наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР ЗОП; извършени нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 КТ; чл. 69 от ЗПКОНПИ; Извършени нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност. Ако участник не представи Предложение за изпълнение на поръчката или представеното от него предложение за изпълнение не съответстват на изискванията на техническите спецификации и условията на Възложителя, той ще бъде отстранен от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва