Деловодна информация
00797
93-ОП18-88 27/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
27/11/2018 (дд/мм/гггг)
00797-2018-0053 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул.Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Иванка Баева +359 56907276
i.baeva@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

http://www.burgas.bg/

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/36431


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/36431
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка, монтаж и инсталиране на дигитална планетариумна проекторна система в „Детски научен център” на Морска гара Бургас“ 93-ОП18-88
30200000      
Доставки

В настоящата обществена поръчка следва се да изпълнят доставките и последващите - монтаж, инсталиране и тестване на технологично оборудване, представляващо по своята техническа същност и предназначение Планетариумна проекторна система с възможност за дигитално излъчване на изображения на небето, вкл. на Земята, Марс, Луната и др. За целта на разполагането на технологичното оборудване ще бъде изградена специална конструкция в имот, намиращ се в УПИ IV, кв. 1, с идентификатор 07079.618.1019 по КККР на гр. Бургас, отреден за „Детски научен център“ в гр. Бургас, изграждането на която не е предмет на настоящата обществена поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
546654.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
48520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

Настоящата обществена поръчка включва кумулативно - доставка, монтаж, инсталиране и тестване на технологично оборудване, представляващо по своята техническа същност и предназначение Планетариумна проекторна система с възможност за дигитално излъчване на изображения на небето, вкл. на Земята, Марс, Луната и др. За целта на разполагането на технологичното оборудване ще бъде изградена специална конструкция в имот, намиращ се в УПИ IV, кв. 1, с идентификатор 07079.618.1019 по КККР на гр. Бургас, отреден за „Детски научен център“ в гр. Бургас, изграждането на която не е предмет на настоящата обществена поръчка. Технологичното обурудване трябва да отговаря на минимума на заложените от възложителя изисквания: 1.1. 8-метров полусферичен купол; 2.Двуканална мултимедийна система за прожекция върху 8-метров полусферичен купол; 3. Обектив за мултимедиен проектор – 2 бр.; 4.Хардуер за генериране на изображения; 5. Съраунд система; 6.Физическа или виртуална светлина-зарево за хоризонта на Планетариума; 7.Професионален софтуер за управление на планетaриум за двуканална прожекционна система, с възможност за прожектиране в реално време и на предварително зададено съдържание (легално копие с пълен постоянен лиценз); 8. Интегрирани в софтуера за планетариума приложения, бази данни и научно съдържание – легални копия с пълен перманентен лиценз: Приложение към софтуера за създаване на шоу програми с помощта на база данни на софтуера на планетариума без необходимостта от допълнително програмиране; -AMNH Digital Universe база данни; -Приложение за достъп до електронна библиотека тип "Cloud"; - Научно съдържание, което да бъде достъпно в реално време или чрез запис, включено в софтуера на планетариума – база данни Science on the Sphere и NOAA; волуметрични данни за: галактиката, Млечен път, облаци, мъглявини и изригвания; модели и автоматични визуализации на екзопланети, кометите, сателитите в орбитата около Земята планетарни системи.Най-малко осем готови мултимедийни шоу програми за планетариум с дължина поне 20 минути всяка. Предоставените програми следва да притежава лиценз за най-малко 5 три години, с дължина поне 20 минути; разделителна способност, съответстваща на тази на прожекционната система по позиция 2; стерео звук подходящ за аудио системата на планетариума по позиция 5 с отделни канали за говора и музиката (позволяващи подмяна на езика на програмата).
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
546654.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да са реализирали минимален общ оборот, включително и минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните 3 приключили финансови години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква; справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Участникът попълва от раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ еЕЕДОП.


Участниците трябва да са реализирали минимален общ оборот в размер на 500 000 лева, включително и минимален оборот от 300 000 лева в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните 3 приключили финансови години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът попълва от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
Списък на дейностите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.


Участниците трябва да са изпълнили дейности с предмет, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира: доставка, монтаж и инсталиране на оборудване, съоръжения и софтуерен продукт, предназначени за проекторни системи или други аналогични по своето предназначение технологични системи и съоръжения.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3 и 5 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.Гаранцията за изпълнение е в размер 3% /три на сто/ от договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 /тридесет/ кландарни дни. Условията, размерът и начинът на плащане са посочени в т.7 от Указанията за изготвяне на офертите и проекта на договор. Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП. Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП,преди предсключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/01/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Бургас, сградата на Община Бургас, ул. "Александровска № 26, Заседателна зала.

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.Не се изисква нотариална заверка на пълномощното.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда,закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“(http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg,http://www.az.government.bg/).2. При УНП: 3de1e658-5e0f-4450-ab26-66c3258f0c76 7 Партида: ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА (версия 7) изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!3. Възложителят ще отстрани от участие в обществената поръчка участник, за когото е налице, някое от изброените в чл. 54, чл.55,ал.1,т.1,3 и 5 и чл. 107 от ЗОП обстоятелства.4.
Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП.5. Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените
критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.6. Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6) е максимално предвиденият финансов ресурс за изпълнението й. Финансирането по настоящата процедура ще се извърши след обособяване на нов обект в Капиталовата програма на Община Бургас и приемането на бюджета на Община Бургас за 2019г.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10- дневен срок от изтичане на срока по чл. 103, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва