Деловодна информация
00797
93-ОП18-51 24/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
00797-2018-0035 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Анелия Ангелова +359 56907288
a.angelova@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

http://www.burgas.bg/bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/35716


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/35716
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"ФИЗИЧЕСКА ОХРАНА НА ОБЩИНСКИ ОБЕКТИ И МЕРОПРИЯТИЯ"
79713000      
Услуги

Осигуряване на физическа охрана на обекти, мероприятия и транспортиране на ценни пратки и товари, които са посочени в Раздел I – списък с общински обекти и мероприятия за охрана в Приложение № 1 Техническа спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
481666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Мястото на изпълнение е територията на Община Бургас.

Предвижда се осигуряване на ФИЗИЧЕСКА ОХРАНА НА ОБЩИНСКИ ОБЕКТИ И МЕРОПРИЯТИЯ на следните обекти:ОП „Летен театър“:Изложение „Флора Бургас“ - Физическа охрана от двама човека с 2 автомобила за периода от 27 април до 7 май вкл. от 20.00 часа до 08.00 часа;Фестивал „Бургас джем“- Физическа охрана от 6 човека на 07 юли от 20.00 часа до 23.30 часа;„Джулай морнинг“- Физическа охрана от двама човека на 30 юни от 20.00 часа до 08.00 часа; Национален конкурс „Бургас и морето“-Патрул с автомобил за охрана на ПТС (през нощта) от 23 юли до 27 юли вкл. от 20.00 часа до 08.00 часа;„Метълфест“- Физическа охрана от 10 човека на 04 август от 15.00 часа до 00.00 часа;„Международен фолклорен фестивал“- Патрул в хотел „Парк“ за охрана на автобусите от 08.00 часа на 20 август до 20.00 часа на 25 август, 24-часови дежурства;ОП „Общински имоти“:Склад гр.Бургас, ул. „Байкал“ №9 Физическа охрана на входа на обекта – 1 пост на 24 часа;ОП „Транспорт“:Автогара „Юг“-Физическа охрана – 1 пост на 24 часа;Наказателен паркинг-Физическа охрана – 1 пост от 08.00 часа до 20.00 часа;Дирекция „Социални дейности, здравеопазване и спорт“:Защитено жилище за лица с умствена изостаналост гр.Бургас, ул. „Поп Грую“ №45 1 пост физическа охрана от 19.00 ч. до 07.00 ч. в работни дни;24 часа в почивни и празнични дни.Защитено жилище за лица с психични разстройства гр.Бургас, кв.Меден рудник, ул. „Кооператор“1 пост физическа охрана от 19.00 ч. до 07.00 ч. в работни дни;24 часа в почивни и празнични дни.;КЦ „Морско казино“ и Открита сцена „Охлюва“-Нощна охрана от 19.00 ч. до 07.00 ч. всеки ден включително почивни и празнични дни;Изложби в зала „А.Г.Коджакафалията“-По заявка от страна на Възложителя;Младежки културен център:гр.Бургас, ул. „Уилям Гладстон“ №39 1 пост физическа охрана от 17.00 часа до 22.30 часа ;ОП „Чистота Еко Бургас“ :Физическа охрана от 3 поста. КПП 1 и Клетка 1 – от 19.00 часа до 07.00 часа – 12 часа. КПП 2 Еко парк – в почивни и празнични дни – 24 часа охрана. През седмицата от понеделник до петък от 15.00 часа до 07.00 часа;Културно – масови мероприятия на Община Бургас:По заявка от страна на Възложителя;Спортно – масови мероприятия на Община Бургас:По заявка от страна на Възложителя; КПС-местността „Локвата“ : гр.Бургас, кв.Рудник-Един охранител – 24 часа; Транспортиране на ценни пратки и товари-По заявка от страна на Възложителя
Критериите по-долу
 
ДА - Подпоказател 1 „Описание на дейностите и процедурите за изпълнение на поръчката“ (Тп1)    25
- Подпоказател 2 „Организацията на работа по изпълнение на поръчката“(Тп2)    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
481666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Опции на основание чл. 5, ал. 1 от ППЗООП, във връзка с чл. 21, ал. 1 от ЗОП, Възложителят предвижда за срок не по – дълъг от 2 г., и в размер на не повече от 10% от прогнозната стойност, а именно 57 800.00 лв. с вкл. ДДС.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност, съгласно чл.40 от Закона за частната охранителна дейност, издаден от директора на Главна дирекция „Охранителна полиция“ или упълномощено от него лице.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Лиценз за извършване на частна охранителна дейност, издаден от директора на Главна дирекция „Охранителна полиция“ или упълномощено от него лице. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ „Професионална отговорност“ с включени всички обекти, предмет на обществената поръчка и покритие: с агрегатен лимит прогнозната стойност на поръчката; ? от прогнозната стойност на поръчката; Без определено покритие, пълното възстановяване на причинените щети или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

По т.1. участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Участникът по т.2. попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Участникът по т.3 попълва поле 9 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката (свободен текст).
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Участникът по т.4. попълва поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата. (свободен текст).
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на услуги, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Под услуги „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира: извършване на охранителни услуги.
2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или EN ISO 9001:2015 , или еквивалент, с обхват: охранителни услуги.
3. Участникът трябва да разполага с 5 (пет) броя патрулни леки автомобили– собствени брандирани.
4. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, в случай че изискването не се използва като показател за оценка на офертите, а именно участниците трябва да разполагат с минимум 50 (петдесет) охранители. Персоналът следва да е преминал обучение и да притежава професионална квалификация „Охранител“, придобита в лицензирана институция от системата на професионалното образование и обучение, в съответствие с чл.50 от Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие в обществената поръчка участник, за когото е налице, някое от изброените в чл. 54, чл.55 и чл. 107 от ЗОП обстоятелства. За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 54 от ЗОП и чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон. Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % от стойността на договора без ДДС. Условията, размерът и начинът на плащане са посочени в т.7 от Указанията за изготвяне на офертите и проекта на договор. Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП. Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/09/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Бургас, ул. Александровска № 26

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В изпълнение на чл. 67, ал. 4 от Закона за обществените поръчки във връзка с § 29, т. 5, б. „а“ от Преходните и заключителни разпоредби на ЗОП, считано от 01.04.2018 г. Единният европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) се представя в електронен вид по образец, утвърден с акт на Европейската комисия. Участниците задължително представят ЕЕДОП в електронен вид, като той трябва да бъде цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание. Към настоящата документация са приложени два формата на еЕЕДОП – PDF (подходящ за преглед) и XML (подходящ за компютърна обработка). Максимално предвиденият от възложителя ресурс е 481 666,67лв. без вкл. ДДС.
Възложителят, предвижда опции по чл. 5, ал. 1 и 2 от ППЗОП, в следните случаи: 1. При възникване на необходимост от допълнително осигуряване на физическа охрана на движимо и недвижимо имущество на обекти, собственост на Община Бургас или мероприятия и събития, организирани от Община Бургас; 2. За осигуряване на физическа охрана на нови обекти и/или мероприятия, включени от възложителя след датата на сключване на договор и неописани в настоящата поръчка;3. Опциите по чл. 5, ал. 1 и 2 от ППЗОП, Възложителят предвижда за срок не по – дълъг от 2 г., в размер на не повече от 10% от прогнозната стойност. Важно! В прогнозната стойност, посочена в Раздел II.1.5), от обявлението на настоящата обществена поръчка са включени опциите по чл. 5, ал. 1 и 2 от ППЗОП които Възложителят предвижда за срок не по – дълъг от 2 г., и в размер на не повече от 10% от прогнозната стойност, а именно 48 166,67 (четиридесет и осем хиляди сто шестдесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки) или 57 800.00 лв.(петдесет и седем хиляди и осемстотин лева и нула стотинки) с вкл. ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10- дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва