Деловодна информация
02030
8003 09/08/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
09/08/2018 (дд/мм/гггг)
02030-2018-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ГЛАВНА ДИРЕКЦИЯ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА НАКАЗАНИЯТА 129010029
бул. Ген. Н. Столетов № 21
София BG411 1309 България
Васил Василев, Младен Наумов +359 2813899257/+359 281389193
Lop@gdin.bg +359 28139107

Интернет адрес/и

http://www.gdin.bg/

http://profile.gdin.bg/c32f511112f48ac6554dac66c2e5f0bb


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://prhttp://profile.gdin.bg/c32f511112f48ac6554dac66c2e5f0bb
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

изпълнение на наказанията

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на дезинсекция и дератизация на сградите на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията“ и териториалните ? служби“
90921000      
Услуги

Настоящата обществена поръчка включва извършване на услуги по дезинсекция и дератизация на сградите на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията“ (ГДИН) и териториалните й служби.
Видовете услуги, които ще се извършват и броят задължителни обработки са, както следва:
1. Извършване на дезинсекция – дейности по дезинсекция, включват обработки срещу хлебарки, мравки, бълхи, молци, комари, дървеници, дрешни въшки и други в работните помещения на административно-битовите сгради, обектите с обществено предназначение, както и обработка на постелен инвентар и дрехи.
2.Извършване на дератизация – дейности по дератизация, които включват обработки срещу гризачи в работните помещения на административно-битовите сгради, обектите с обществено предназначение.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
360000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90921000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото на изпълнение е местонахождението на сградите на ГДИН на територията на цялата страна съгласно списък, част от документацията за участие, публикувана на профила на купувача.

1. Извършване на дезинсекция – дейности по дезинсекция, включват обработки срещу хлебарки, мравки, бълхи, молци, комари, дървеници, дрешни въшки и други в работните помещения на административно-битовите сгради, обектите с обществено предназначение, както и обработка на постелен инвентар и дрехи.
Дезинсекция на сгради /против бълхи, дървенци, мравки, хлебарки/ – се извършва шест пъти годишно и по предварителна заявка на възложителя до 24 часа от подаването й.
2.Извършване на дератизация – дейности по дератизация, които включватвключват обработки срещу гризачи в работните помещения на административно-битовите сгради, обектите с обществено предназначение.
Дератизация на сгради /против гризачи - мишки и плъхове/ – извършва се два пъти годишно и по предварителна заявка на възложителя до 24 часа от подаването й.
3.Допълнителните услуги, които при необходимост следва да се предоставят: извършване на извънредни дейности по дезинсекция и дератизация при възникнала необходимост (при увеличаване на популацията) в работните помещения на административно-битовите сгради, обектите с обществено предназначение и на откритите прилежащи площи.
Общият обем на поръчката е:
Дезинсекция – 85 924 м?
Дератизация – 85 924 м?
Квадратурата е разпределена по териториалните служби на възложителя на територията на цялата страна съгласно техническата спецификация в документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
360000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни услуги”, в размер до 50% или 120 000 лв. без ДДС, предвидени за „опция за допълнителни услуги“ за реализиране допълнителни количества и други видове услуги, свързани с предмета на поръчката от предоставени от изпълнителя актуален списък на услугите, по публично обявените им цени, с отстъпка оферирана и приета от възложителя с ценовото му предложение от офертата по тази процедура.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.Дейностите по дезинсекция и дератизация /ДД/ следва да се извършват при спазване на изискванията на Закона за безопасни и здравословни условия на труд, Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и смеси и подзаконовите нормативни актове за осигуряване на здраве и безопасност при работа, Наредба № 1 от 05.01.2018г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации.
Лицата изпълняващи дейностите по дезинсекция и дератизация /ДД следва да притежават необходимата правоспособност, съгласно изискванията на чл.6 от раздел II на Наредба № 1 от 05.01.2018 г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации, издадена от Министерство на здравеопазването.
Когато за изпълнението на услугата, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, е необходимо специално разрешение или членство в определена организация, възложителят може да изиска от него да докаже наличието на еквивалентен документ, доказващ необходимата правоспособност с обхват извършване на дезинсекция и дератизация.
Съответствието си с поставените критерии за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималните изисквания чрез попълване на ЕЕДОП в Част IV, раздел А „Годност”, т. 2).
2 Участникът трябва да представи:
- Документ за вписването на участника в „Регистър на лицата, извършващи дейности по дезинсекция и дератизация”, съгласно чл.6, ал. 1 и ал. 2, чл. 9, ал.4 от Наредба №1/05.01.2018 г. на МЗ;
-Заверено копие от протокол за извършена от регионалната здравна инспекция /РЗИ/ на териториален принцип /съгласно седалището и адреса на управление на участника/ проверка за настоящата година/последно извършена проверка за предходната година.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има застраховка професионална отговорност с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката.
Участникът попълва в информацията за застраховката в раздел раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ в Част IV: Критерии за подбор ЕЕДОП.


Поставеното изискване се доказва с документ по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка професионална отговорност. Участникът, определен за изпълнител, представя документите преди сключване на договор за обществената поръчка. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата минимум една дейност с предмет и обем, идентиченна или сходнена с тази на настоящата обществена поръчка.
2.Участникът да прилага системи за управление на качеството (чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП).
3.Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
4. Участникът следва да разполага с техника и оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката.
Документи за доказване:
За изискването по т.1 - Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.;
За изискването по т.2 - валидни сертификати, издадени съгласно чл. 64, ал. 5 ЗОП. Участникът, определен за изпълнител, представя сертификат (заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден към датата на подаване на офертите), издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Когато участникът не е имал достъп до съответния сертификат, или по независещи от него причини не е имал възможност да го получи в относимите срокове в настоящата процедура, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните от съответния стандарт.
За изискването по т.3 - доказва се с представяне на удостоверение за удостоверение за придобита квалификация за изпълнител на ДДД и за придобита квалификация за ръководител на ДДД.
За изискването по т.4 - доказва се с представяне на документа по чл. 64, ал.1, т. 9 ЗОП – Декларация техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката.


1.Под „дейност, сходна с предмета на поръчката“ следва да се разбира: извършването на услуги по дезинсекция и дератизация в обем съответстващ на 1/2 от обема на поръчката.
Под “изпълнени услуги” се разбират такива, които независимо от датата на сключването/възлагането им, са приключили в посочения по-горе период.
2.Участникът следва да приложи следните системи за управление на качеството:
- Сертификат за качество ISO EN 9001:2008/15 или еквивалент, с обхват: извършване на дезинсекция и дератизация;
- Сертификат за качество ISO EN 14001:2004 или еквивалент, с обхват: извършване на дезинсекция и дератизация;
- Сертификат за качество ISO EN 18001:2007 или еквивалент, с обхват: извършване на дезинсекция и дератизация.
3.Участникът слдва да представи списък на персонала:
- Минимален персонал от 10 сертифицирани и правоспособни изпълнители за извършване на дейностите дезинсекция и дератизация
4.Участникът следва да разполага с представителства /офиси/ в поне пет града в страната /от посочените в Таблица № 1 към техническите спецификации/ с минимум по едно лице с придобита квалификация за ръководител ДДД и двама служители – изпълнители за извършване на услугата, притежаващи необходимата професионална правоспособност за ръководители и/или изпълнители на посочените дейности, получени по реда на Наредба № 1/05.01.2018г. на МЗ;
- Минимално количество собствени или наети изправни специализирани транспортни средства, снабдени с контейнери за транспортиране на биоцидите и оборудването за тяхното прилагане, както и контейнери за събиране на опаковки от биоцидите и трупове на гризачите с цел тяхното последващо обезвреждане. Автомобилите трябва да бъдат регистрирани в ОДБХ – 5 бр.;
- Минимално количество бензинови гръбни пръскачки за обработка на външни площи – 5бр.;
- Минимално количество ръчни пръскачки за обработка на вътрешни площи – 10 бр.
- Минимум 5 ръководители на ДДД дейности по Наредба № 1/05.01.2018 г. на МЗ.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/09/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Ген. Столетов № 21, заседателна зала на ГДИН

На публичните заседания могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
интернет адрес: http://www.nap.bg" www.nap.bg
Национален осигурителен институт (НОИ)
Контактен център: 0700 14 802
Адрес: гр. София, 1303, бул. „Александър Стамболийски” № 62-64
Интернет адрес: www.noi.bg
Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
Адрес: 1000 София, бул. „Мария Луиза” № 22, телефон 02/940 60 00
Интернет адрес: http://www.moew.government.bg/
Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица №2
Телефон: 8119 443
При подписването на договора, определеният изпълнител представя на възложителя гаранция за изпълнение в размер на 2 % (две на сто) от стойността на договора без ДДС

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 197, ал. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва