Деловодна информация
00797
93-ОП18-57 25/07/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
25/07/2018 (дд/мм/гггг)
00797-2018-0028 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА БУРГАС 000056814
ул. „Александровска” № 26
Бургас BG341 8000 България
Даниела Георгиева +359 56907242
d.georgieva@burgas.bg +359 56907242

Интернет адрес/и

https://www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/35350


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/35350
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Изграждане на улици от градската улична мрежа, разположени на територията на ж.к. „Възраждане“, гр. Бургас, обособени в позиции" 93-ОП18-57
45000000      
Строителство

ОП1:„Реконструкция на ул.„Васил Левски“ от о.т.439 до о.т.437,ул.„Цар Самуил“ от о.т.409 до о.т.367 и от о.т.413 до о.т.410,ул.„Македония“ от о.т.415 до о.т.352, ул.„Пробуда“ от о.т.422 до о.т.351, ул.„Ивайло“ от о.т.407 до о.т.418 и от о.т.432 до о.т.512,ул. „Любен Каравелов“ от о.т.426 до о.т.428,гр.Бургас“.
ОП2: „Реконструкция на ул.„Христо Фотев“ от о.т.368 до о.т.361,ул.„Цар Самуил“ от о.т.367 до о.т.362, ул.„Македония“ от о.т. 352 до о.т.356,ул.„Пробуда“ от о.т.351 до о.т.348,ул.„Любен Каравелов“ от о.т.1 до о.т.345 ,ул.„Васил Левски“ от о.т.2 до о.т.344,ул.„Патриарх Евтимий“ от о.т.370 до о.т.343,ул.„Шейново“ от о.т.359 до о.т.342,гр.Бургас“.
За целите на настоящата поръчка,Община Бургас разполага с готови работни инвестиционни проекти за обектите.
Конкретната цел на настоящата обществена поръчка е разрешаване на проблемите в ж.к.Възраждане,свързани с нуждите от изграждане на съвременна транспортна инфраструктура.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
6888192      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

„Реконструкция на ул. „Васил Левски“ от о.т. 439 до о.т. 437, ул. „Цар Самуил“ от о.т. 409 до о.т. 367 и от о.т. 413 до о.т. 410, ул. „Македония“ от о.т. 415 до о.т. 352, ул. „Пробуда“ от о.т. 422 до 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
45233253      
45233330      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

За целите на настоящата поръчка, Община Бургас разполага с готови работни инвестиционни проекти за обектите.
За реконструкцията на улиците в обхвата на Обособена позиция 1 са издадени три разрешения за строеж. Разрешенията за строеж са издадени, съгласно одобрени работни инвестиционни проекти по части, както следва: Архитектура, Архитектура - достъпност на средата, Конструкции, Електро /улично осветление/, Електрическа /електронни съобщения/, ВиК, Геодезия, Пътна, Организация на движението, ПБ, Паркоустройство и благоустройство, Реконструкция и укрепване на съществуващи комуникации, ПБЗ, ПУСО, Геология и ПСД.Всички дейности, включени за изпълнение в обхвата на поръчката са подробно описани в Техническите спецификации, приложение към Документацията за участие.СМР са подробно описани по вид, мярка и количество. Техническите спецификации включват и необходимите за доставка и монтаж материали и части, в това число:Полагане на гранитен паваж – 1 098,00 м?;Полагане на асфалтобетон – 11 274,00 м?;Полагане на бетонни павета за тротоари – 9 822,00 м?;Поставяне на нови улични осветителни стълбове – 53 бр.;Засаждане на нови дървета – 383 бр.Посочените количествени данни са обобщени.
Ул. Мария Луиза от о.т. 402 до о.т. 439; ул. Цар Самуил от о.т. 413 до о.т. 410; ул. Любен Каравелов от о.т. 426 до о.т. 428 са IV категория строеж съгласно чл. 137, ал. 1, т.4, буква „д“, вр. б. „а“ от ЗУТ, във връзка с чл. 9, ал. 1 от Наредба №1/30.07.2003 за номенклатурата за видове строежи.
Останалите обекти са IІІ категория строеж, съгласно чл. 137, ал. 1, т.3, буква „ж“ от ЗУТ, във връзка с чл. 7, ал. 1 от Наредба №1/30.07.2003 за номенклатурата за видове строежи.
Критериите по-долу
 
ДА „Структура и капацитет на участника” (СК)    15
„Работна програма за изпълнение на строителството“ (РП)    30
„Срок за изпълнение на поръчката“ (СИ)    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2994022      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Приоритетна ос 1 на ОПРР 2014-2020 г.

Към датата на откриване на настоящата процедура няма осигурен финансов ресурс за обезпечаване на дейностите по нея и същата се обявява при спазване разпоредбите на чл. 114 от ЗОП.
Подробно описание на методиката за определяне на комплексната оценка,показателите и подпоказателите се съдържа в Приложение № 9 към Документацията за участие.
Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална.

II.2) Описание 1

„Реконструкция на ул. „Христо Фотев“ от о.т. 368 до о.т. 361, ул. „Цар Самуил“ от о.т. 367 до о.т. 362, ул. „Македония“ от о.т. 352 до о.т. 356, ул. „Пробуда“ от о.т. 351 до о.т. 348, ул. „Любен Кара 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
45233253      
45233330      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

За целите на настоящата поръчка, Община Бургас разполага с готови работни инвестиционни проекти за обектите.
За реконструкцията на улиците в обхвата на Обособена позиция 2 е издадено разрешение за строеж.Разрешението за строеж е издадено,съгласно одобрен работен инвестиционен проект по части: Архитектура, Архитектура - достъпност на средата, Конструкции, Електро /улично осветление/, Електрическа /електронни съобщения/, ВиК, Геодезия, Пътна, Организация на движението, ПБ, Паркоустройство и благоустройство, Реконструкция и укрепване на съществуващи комуникации, ПБЗ, ПУСО, Геология и ПСД.Всички дейности,включени за изпълнение в обхвата на поръчката са подробно описани в Техническите спецификации, приложение към Документацията за участие.СМР са описани по вид, мярка и количество. Техническите спецификации включват и необходимите за доставка и монтаж материали и части,в това число: Полагане на асфалтобетон – 14 184,85 м?;Полагане на гранитен паваж – 1 545,34 м?;Полагане на бетонни павета за тротоари – 15 094,40 м?;Поставяне на нови улични осветителни стълбове – 78 бр.;Засаждане на нови дървета – 383 бр. Посочените количествени данни са обобщени.
Обектите са IV категория строеж съгласно чл. 137, ал. 1, т.4, буква „д“ от ЗУТ, във връзка с чл. 9, ал. 1 от Наредба №1/30.07.2003 за номенклатурата за видове строежи.
Критериите по-долу
 
ДА „Структура и капацитет на участника” (СК)    15
„Работна програма за изпълнение на строителството“ (РП)    30
„Срок за изпълнение на поръчката“ (СИ)    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
3894170      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Приоритетна ос 1 на ОПРР 2014-2020 г.

Към датата на откриване на настоящата процедура няма осигурен финансов ресурс за обезпечаване на дейностите по нея и същата се обявява при спазване разпоредбите на чл. 114 от ЗОП.
Подробно описание на методиката за определяне на комплексната оценка,показателите и подпоказателите се съдържа в Приложение № 9 към Документацията за участие.
Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът в процедурата да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от: Втора група, минимум III-та категория ( за ОП 1) или Втора група, минимум IV-та категория ( за ОП 2), а за чуждестранни лица – в аналогични регистри,съгласно законодателството на държавата членка в която са установени.
- При подаване на оферта, участникът попълва раздел А „Годност”, Част IV „Критерии за подбор” в еЕЕДОП.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на оферта, участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП.
Доказване: Преди сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документ за вписване в ЦПРС, валиден към датата на сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

ЗА ВСИЧКИ ОП:
1.Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишни обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
- При подаване на оферта участниците попълват раздел Б в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
Доказване:Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът,определен за изпълнител,представя един или няколко от документите,съгл. чл.62,ал.1 ЗОП.
2.Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ.
- При подаване на офертата, участникът попълва раздел Б в Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП.
Доказване:Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът,определен за изпълнител,представя документите,съгл. чл.62,ал.1,т.2 ЗОП.


1.Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишни обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си,в размер не по-малък от 4 400 000 (четири милиона и четиристотин хиляди) лева без ДДС.
2.Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж: Втора група, минимум III-та категория ( за ОП 1) или Втора група, минимум IV-та категория (за ОП 2),съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

ЗА ВСИЧКИ ОП:
1.Участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката.
- При подаване на оферта участниците попълват съответното поле от раздел В в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
Доказване:Преди сключване на договора,участникът определен за изпълнител представя списък за изпълнен/и обект/и,сходни с предмета на поръчката, посочена в еЕЕДОП,който следва да бъде придружена с удостоверение/я за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът в процедурата да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
- При подаване на оферта участниците попълват съответното поле от раздел В в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
Доказване:Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът,определен за изпълнител,представя декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
3.Участникът в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат,издаден от органи,установени в други държави членки).
- При подаване на офертата, участникът попълва раздел Г в Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП.
Доказване:Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът,определен за изпълнител,представя стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат,издаден от органи,установени в други държави членки).
4.Участникът в процедурата да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки).
- При подаване на офертата, участникът попълва раздел Г в Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП.
Доказване:Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът,определен за изпълнител,представя стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки).
Съгласно чл.67, ал.5 ЗОП:Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП:Преди сключването на договор за обществена поръчка,възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1.Участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката. За сходно с предмета на поръчката се приема – ново строителство, и/или реконструкция на улици от:второстепенната улична мрежа V клас и съоръженията към тях и/или на улична мрежа с еквивалентни характеристики извън страната.Забележка 1:Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя!В Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: Технически и професионални способности, т. 1a от ЕЕДОП, участникът следва да посочи информация относно № и дата на документа!
2.Участникът задължително следва да разполага с: Асфалтополагач;Пътна фреза;Самосвал;Бордови товарен автомобил;Валяк моторен статичен не по-малко от 11 тона;Валяк с пневматични гуми;Валяк двубандажен тандем;Компресор;Фугорез;Механична четка;Автогудронатор;Багер;Челен товарач.
3.Участникът в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат,издаден от органи,установени в други държави членки)с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката, издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
4.Участникът в процедурата да прилага система за опазване на околната среда,сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката, издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 54 от ЗОП и чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % (три процента) от стойността на всеки договор без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни.
3.Условията, размерът и начинът на плащане са посочени в проекта на договор и в документацията за поръчка.
4.Изпълнителят е длъжен да извърши всички работи предмет на Договора, в съответствие с валидните технически изисквания, при високо качество, в допустимите отклонения и норми, в договорените срокове, с използване на качествени материали и изделия, при спазване на всички допълнителни изисквания и указания на Възложителя и на Строителния надзор, при осигуряване на всички мерки за безопасност на труда на работници, специалисти и участници в проекта, и на всички хора в района на обекта, при спазване на екологичните мерки към договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/09/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на Община Бургас, гр.Бургас, ул.Александровска № 26, Заседателната зала.

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ЗА ВСИЧКИ ОП:1.Срокът за изпълнение на обществената поръчка e попредложение на участника, но не по-дълъг от 240 календарни дни и не по-кратък от 180 календарни дни.Същият започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво за строежа (Приложение № 2а към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и приключва със съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Приложение №15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството).
2.Гаранционните срокове за строителните дейности са съгласно предвидените в Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
3. С оглед изискването, участниците да извършат оглед на място и да се запознаят със специфичните условия за изпълнение на поръчката, и във връзка с чл. 45, ал. 2 от ЗОП, Възложителят определя срок за получаване на офертите по-дълъг от минимално определения в чл. 74, ал. 1 от ЗОП.
4.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg, http://www.az.government.bg/).
5.Към датата на откриване на настоящата процедура няма осигурен финансов ресурс за обезпечаване на дейностите по него и същата се обявява при спазване разпоредбите на чл.114 от ЗОП.Всяка от страните може да поиска писмено прекратяване на договора, без предизвестие, след изтичане на тримесечен срок от сключването му, в случай на неосигурено финансиране. Допълнителна информация се съдържа в проекта на договора.
6. При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП, срещу срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва