Деловодна информация
00797
93-ОП18-46 29/06/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
29/06/2018 (дд/мм/гггг)
00797-2018-0026 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Гергана Стоянова +359 56907288
ge.stoyanova@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/35119


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/35119
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на безплатна храна, съгласно Наредба №11 от 21.12.2005 г. за определяне на условията и реда за осигуряване на безплатна храна и / или добавки към нея за служителите на ОП „Чистота Еко“.
55500000      
Услуги

Предмета на обществената поръчка, включва ежедневна доставка на готова храна за служителите на ОП „Чистота Еко“, 70 /седемдесет/ броя, съгласно Наредба №11 от 21.12.2005 г. за осигуряване на безплатна храна, както следва: Обяд в еднократна опаковка, включващ: супа - 300 гр., основно ястие - 300 гр. и хляб - бял/добруджа - 150 гр. Доставката на готова храна ще се извършва ежедневно, в еднократна опаковка на адрес: Регионално депо Братово – Запад, в срок до 11:30 ч., 7 дни в седмицата.
Количествата на готовата храна е съгласно броя на служителите, работещи на Регионално депо Братово – Запад, като Възложителя си запазва правото да увеличава или намалява доставката на храните спрямо броя на служителите.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
108000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Регионално депо Братово – Запад

Предмета на обществената поръчка, включва ежедневна доставка на готова храна за служителите на ОП „Чистота Еко“, 70 /седемдесет/ броя, съгласно Наредба №11 от 21.12.2005 г. за осигуряване на безплатна храна, както следва: Обяд в еднократна опаковка, включващ: супа - 300 гр., основно ястие - 300 гр. и хляб - бял/добруджа - 150 гр. Доставката на готова храна ще се извършва ежедневно, в еднократна опаковка на адрес: Регионално депо Братово – Запад, в срок до 11:30 ч., 7 дни в седмицата.
Количествата на готовата храна е съгласно броя на служителите, работещи на Регионално депо Братово – Запад, като Възложителя си запазва правото да увеличава или намалява доставката на храните спрямо броя на служителите.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
108000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Неприложимо!
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Неприложимо!

Неприложимо!
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

По т. 1 участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. 2.Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.3. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника да представи четливи и заверени копия на валидни Удостоверения за регистрация на обект за производство и/или търговия с храни, обхващащ всички групи храни, за които участникът участва, съгласно разпоредбите на Закона за храните.4. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника да представи списък с всички транспортни средства, както и декларация за техническото оборудване.Товарните автомобили трябва да имат издадено на името на участника „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от БАБХ за превоз на хранителни продукти от животински или неживотински произход.

1. Участниците трябва да имат опит в:Услуги, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата. Под услуги „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира: Услуги, с предмет идентичен или сходен, с предмета на настоящата обществена поръчка.2. Участникът трябва да е сертифициран по следните стандарти: EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството и EN ISO 22000:2005 - Система за управление на безопасността на храните или еквивалентен, за което да има издаден валиден сертификат с предмет, аналогичен на обхвата на предмета на поръчката. В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите по услугата. 3. Участникът трябва да притежава Удостоверение за регистрация на обект по чл.12 от Закона за храните от БАБХ за извършване на съответните дейности, предмет на обществената поръчка, както и обекта да отговаря на изискванията на законодателството и разпоредбите на БАБХ, относно специфичните хигиенни правила за храните. 4. Участникът трябва да има собствен или нает транспорт за целия срок на договора, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор, неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
Условията, размера и начина на плащане са посочени в раздел I от документацията за обществената поръчка и проекта на договор.
Срок за изпълнение на поръчката е 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на започване на изпълнението или до достигане на прогнозната стойност, която е максималния финансов ресурс за изпълнение на поръчката за съответната обособена позиция, което от двете събития настъпи по- рано.
Обществената поръчка се реализира със средства, заложени в бюджета на Общинско предприятие „Чистота Еко“.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/08/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на община Бургас, ул. Александровска № 26, Заседателна зала

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 54 от ЗОП и чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП.
Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 103, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва