Деловодна информация
00954
РД-25-4241 22/06/2018 (дд/мм/гггг)
не
00954-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Златарица 000133778
град Златарица, ул. Стефан Попстоянов №22
Златарица BG321 5090 България
Албена Конакчиева +359 61535420
ob_zlatarica@mail.bg +359 61535478

Интернет адрес/и

www.zlataritsa.net

http://zlataritsa.net/profile.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://zlataritsa.net/doc/op/00954-2018-0006/index.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Текущ и основен ремонт на улици в населените места и общински пътища на територията на община Златарица".
45233000      
Строителство

Обществената поръчка включва следните СМР: затваряне на повърхностни пукнатини по повърхността на уличните и пътни настилки;полагане на нов износващ пласт на покритието /пренастилане/ на трошено-каменни, асфалтови,бетонови и тротоарни настилки;профилиране на пътни банкети;укрепване на насипи и откоси;провеждане на оздравителни дейности и възстановителни работи по конструкцията на уличните и пътни съоръжения; почистване на уличното и платно и ремонт на отделни разрушения;отстраняване на отделни деформации; ремонт и запълване на фуги;коригиране и изместване на съществуващата пътна/улична ос в отделни участъци с лоша ситуация, нивелета или видимост; усилване и/или уширяване на пътната/ улична настилка с подмяна на отделните й конструктивни пластове, оформяне на надвишения и уширения в хоризонтални криви; доставка и влагане на необходимите строителни материали и продукти;извършване на изпитвания и лабораторни изследвания;отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
112133.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Предвидените СМР ще бъдат изпълнени на територията на община Златарица

Изпълнението на обществената поръчка включва дейности, които са свързани с комплекс от планирани и икономически ефективни дейности и строителни и монтажни работи за съхраняване на уличните настилки, пътища и пътните съоръжения и принадлежности с цел удължаване на техния експлоатационен живот и повишаване на удобството и безопасността на улици в населените места, и общински пътища на територията на Община Златарица и включва:
•затваряне на повърхностни пукнатини по повърхността на уличните и пътни настилки;
•полагане на нов износващ пласт на покритието / пренастилане / на трошено-каменни, асфалтови, бетонови и тротоарни настилки;
•профилиране на пътни банкети;
•укрепване на насипи и откоси ( с готови стоманобетонови елементи, със стоманена мрежа и други );
•провеждане на оздравителни дейности и възстановителни работи по конструкцията на уличните и пътни съоръжения;
•провеждане на оздравителни дейности по конструкцията на уличните и пътни принадлежности ( ограничителни системи, парапети, предпазни мрежи и други);
•почистване на уличното и пътно платно и ремонт на отделни разрушения – дупки, пукнатини, обрушени ръбове и други;
•отстраняване на отделни деформации – вълни, коловози и други неравности;
•ремонт и запълване на фуги на пътни съоръжения;
•коригиране и изместване на съществуващата пътна/улична ос в отделни участъци с лоша ситуация, нивелета или видимост;
•усилване и / или уширяване на пътната/ улична настилка с подмяна на отделните й конструктивни пластове при необходимост,
•оформяне на надвишения и уширения в хоризонтални криви;
•доставка и влагане на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни материали и продукти;
•извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;
•отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за реакция за отстраняване на дефекти – П1    40 %
Цена
60 %
II.2.6) Прогнозна стойност
112133.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в търговския регистър и/или в съответен професионален регистър, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Минимално изискване:
Участникът трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за правото да изпълнява минимум втора група, минимум четвърта-пета категория строежи по Закона за устройство на територията (ЗУТ). Регистрацията, следва да се поддържа валидна за целия срок на договора.
При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира от участника в ЕЕДОП. Тази информация се попълва в Част ІV: Критерии за подбор, Раздел А: Годност, т. 1 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея.
Посочват се данни относно публичните регистри, в които се съдържа информация за декларираните обстоятелства или за компетентния орган, който съгласно законодателството на съответната държава е длъжен да представя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
Доказване: Участникът доказва изискването с валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи минимум втора група, минимум четвърта-пета категория, представено в оригинал или заверено копие. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, в случай, че Възложителят се възползва от визираната в чл. 67, ал. 5 от ЗОП възможност. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има застраховка "Професионална отговорност" с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт.

Участникът трябва да има застраховка "Професионална отговорност" с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт.
Минимално изискване:
Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен.
При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в ЕЕЕДОП. Информацията се попълва в Част ІV: Критерии за подбор, Раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. 5) от еЕЕДОП, съгласно описаното в нея.
Посочват се данни относно публичните регистри, в които се съдържа информация за декларираните обстоятелства или за компетентния орган, който съгласно законодателството на съответната държава е длъжен да представя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя.
Доказване: Доказателство за наличието на валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие отговарящо на характера и обема на поръчката съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните 5 години от датата на подаване на заявлението или на офертата - за строителство;
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както и с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, както и лицата които ще изпълняват строителството.
3. Участникът следва да разполага с необходимите технически средства и съоръжения за осигуряване на качеството, включително за проучване и изследване, както и да прилага определени мерки за осигуряване на качеството.


1. Участникът следва да е изпълнил една или повече дейности по строителство идентично или сходно с предмета на обществената поръчка през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата. Под „строителство, идентично или сходно" с предмета и обема на поръчката следва да се разбира: Обекти/ дейности за реконструкция, възстановяване, рехабилитация на улици и/или пътища, и/или изграждане на нови такива минимум на улици и принадлежностите към тях във и извън населени места. Възложителят не поставя изискване за обем на изпълненото строителство. Изискването се декларира в еЕЕДОП Част ІV,Раздел В, т. 1а), съгласно описаното в нея. Доказване: Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съгласно чл.64. ал.1 т.1 от ЗОП. В случаите, в които Участникът е участвал в качеството си на партньор в обединение или като подизпълнител се описва дела и частта от дейностите, които Участникът самостоятелно е изпълнил.
2. Ръководен състав: Участникът трябва да разполага с ръководен състав /екип от експерти/, които отговарят за изпълнение на поръчката със следната професионална компетентност, като един ключов експерт не може да съвместява две експертни длъжности. 1. Ръководител на екипа: - да отговаря на изискванията по чл. 163а от ЗУТ, а именно да е технически правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация „Пътно строителство” или „Транспортно строителство” с опит мин. 5 г. при изпълнение на подобни обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътища и/или улици или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в области еквивалентни на посочените специалности; За чуждестранните лица документ за призната техническа правоспособност при условията на взаимност и диплома, легализирана по съответния ред; да е участвал като технически ръководител или ръководител екип при изпълнението на минимум 1 обект за изпълнение на строителни и монтажни работи, сходни с предмета на поръчката.2. Технически ръководител: - да притежава диплома за завършено висше образование, специалност „Пътно строителство" и/или „Транспортно строителство”, и/или промишлено и гражданско строителство, и/или строителство на сгради и съоръжения или еквивалентна, квалификация инженер или специалист с професионална квалификация „строителен техник” с опит мин. 3 г. при изпълнение на подобни обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътища и/или улици или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в области еквивалентни на посочените специалности;- да притежава професионален опит в сферата на строителството не по-малко от 3 г. - да е участвал като технически ръководител или ръководител екип при изпълнението на мин.1 обект за изпълнение на строителни и монтажни работи, сходни с предмета на поръчката. 3. Експерт по Контрол на Качеството: да притежава диплома за завършено висше или средно образование или средно образование с четири годишен курс на обучение и с обучение по системи за управление на качеството, или еквивалентни придобити в чужбина;лице, притежаващо удостоверение или друг документ за правоспособност за извършване на тази дейност, с професионален опит мин. 1 г. като специалист по управление на качеството в строителството. 4. Експерт по Здравословни и безопасни условия на труд: да притежава диплома за завършено висше или средно образование - или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина; - лице, притежаващ удостоверение или друг документ за правоспособност за извършване на тази дейност, съгласно изискванията на чл. 5 от Наредба № 2 от 22.03.2004 г. ............. Продължава в Раздел VІ. 3)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участник в настоящата процедура може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство съгласно законодателството на държавата, в която е установено, като всеки участник трябва да отговаря на предварително обявените изисквания в документацията за участие. 1. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото е налице някое от основанията посочени в чл. 54, ал. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Основанията по чл. 54, ал.1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП се отнасят за лицата, които представляват участника, за лицата, които са членове на управителни и надзорни органи на участника, др. лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи. 2. Възложителят ще отстрани участник или член на обединение, за когото са налице някое от основанията по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП; продължава в раздел VI.3
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/07/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Златарица, ул. "Стефан Попстоятонов" № 22, заседателна зала на Общински съвет Златарица.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел III.1.3)или еквивалентно, с професионален опит мин. 1 г. като специалист по здравословни и безопасни условия на труд. Информацията се попълва в Част ІV, Раздел В, т. 2 от еЕЕДОП, съгласно описаното в нея, като трябва да се посочат изчерпателни данни и информация с точно позоваване на документите свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентност. Доказване: Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, както и лицата, които ще изпълняват строителството.
3. За изпълнение на предмета на поръчката, участникът трябва да разполага с необходимото минимално строително оборудване, специализирана тежка механизация, машини и автомобили, които да позволяват изпълнение на дейностите от предмета на поръчката в съответствие с изискванията на техническата спецификация, както следва минимум следните машини и специализирани автомобили: Асфалтополагаща машина 1 бр.,Валяк бандажен 8-10т. 1 бр.,Валяк бандажен до 3,5т. 1 бр.,Гумен валяк 1 бр.,Пътна фреза 1 бр., Колесен багер 1 бр., Комбиниран багер1 бр.,Автогрейдер 1 бр.,Еднобандажен валяк 1 бр. Автогудронатор 1 бр.,Автомобил/самосвал 3 бр., Автомобил – поливомияч 1 бр., Автобетоновоз 1 бр. При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП. Информацията се попълва в Част ІV, Раздел В, т. 3 от еЕЕДОП, съгласно описаното в нея, като трябва да се посочат изчерпателни данни и информация с точно позоваване на документите свързани с необходимото минимално строително оборудване, специализирана тежка механизация, машини и автомобили, които да позволяват изпълнение на дейностите от предмета на поръчката в съответствие с изискванията на техническата спецификация.Доказване: Списък на техническите средства и съоръжения за осигуряване на качеството, включително за проучване и изследване, както и описание на мерките, използвани от участника за осигуряване на качеството.
Продължение от раздел III.2.2: Участници, които са свързани лица; участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона; участник, който не отговаря на критерии за подбор или неизпълни друго условие, посочено в обявлението или документацията; участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката; участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП; участник, който след покана от Възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си.
Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител, при подписване на договора, в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя от Изпълнителя преди сключване на договора под формата на: парична сума, внесена по сметката на Възложителя, или безусловна и неотменима банкова гаранция, в оригинал, издадена в полза на възложителя,банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка. Част от гаранцията за изпълнение - 20% ще бъде възстановена, респ. върната след приключване и приемане на всички възложени работи в срока на действие на договора в срок до 30 (тридесет) дни. Възложителят задържа 80 % от гаранцията за изпълнение за обезпечаване задължението за гаранционна поддръжка, която се възстановява след изтичане на гаранционните срокове съгласно Наредба №2/31.07.2013г. в срок до 30 дни. Условията за представяне, заддържане и освобождаване на гаранцията са посочени в проекта на договор.
Финансирането е осигурено от бюджета на Общината, в т.ч. Споразумителен протокол от 01.06.2018 г. с Агенция пътна ифраструктура в лицето на ОПУ В.Търново.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за измененеие или за допълнителна информация, на основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва