Деловодна информация
01026
15-14-10 22/03/2018 (дд/мм/гггг)
не
01026-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Искър 000413942
гр. Искър,Община Искър, област Плевен, ул. „Георги Димитров” № 38
Искър BG314 5868 България
Теменужка Василева; Бистра Минковска +359 0879010314
iskar@atlantis.bg +359 065162196

Интернет адрес/и

http://iskarbg.nit.bg

https://iskarbg.nit.bg/proceduri/pr-20/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://iskarbg.nit.bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Предоставяне на Консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проект: „Реконструкция на улична мрежа в община Искър“
71541000      
Услуги

„Предоставяне на Консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проек: „Реконструкция на улична мрежа в община Искър“ . Услугата, трябва да е с параметри, съгласно Техническата спецификация, неразделна част от документацията.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
17641.29      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71541000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Мястото за изпълнение на услугите е осн. по местополож. на изпълнителя, като при необх. те се извършват и по местоположение на възложителя и по местопол. на строит. – на територията на общ. Искър.

„Предоставяне на Консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проек: „Реконструкция на улична мрежа в община Искър“ . Услугата, трябва да е с параметри, съгласно Техническата спецификация, неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
17641.29      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № 15/07/2/0/00500 - "Реконструкция на улична мрежа в община Искър", фин. от Програма за развитие на селските райони, съфинанс. от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за райони.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка Възложителят непоставя минимално изискване за годност/правоспособност за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка Възложителят непоставя минимално изискване за икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил поне една услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката. Под „услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката“ следва да се разбира консултантски услуги по кандидатстване с проектни предложения, и/или по управление и/или по отчитане на проекти, финансирани от Национални и/или Европейски и/или Международни програми и проекти.
2. Участникът трябва разполага със следния екип за изпълнение на поръчката:
• Ръководител на екипа: Висше образование, степен „Магистър” в областта на правото или икономиката (или еквивалентна – „финанси” или счетоводство” или други в областта на икономиката) или техническите науки или публичната администрация. Общ професионален опит: минимум 3 (три) години.
• Финансист: Висше образование, степен „Бакалавър” или по-висока, в областта на икономиката или еквивалентна – „финанси” или счетоводство” или други в областта на икономиката. Общ професионален опит: минимум 3 (три) години.
• Експерт – Мониторинг и контрол: Висше образование, степен „Бакалавър” или по-висока, в областта на икономиката или еквивалентна – „финанси” или счетоводство” или други в областта на икономиката. Общ професионален опит: минимум 3 (три) години.
• Експерт – юрист: Висше образование, степен „Магистър” или по-висока в областта на правото. Придобита юридическа правоспособност. Общ професионален опит в областта на Правото след придобитата юридическа правоспособност: минимум 3 (три) години.
Забележка: Участникът трябва да посочи за всяка от позициите от експертния състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия експертен състав.
„Във връзка с чл. 59, ал.5 от ЗОП, участниците трябва при поискване или при сключване на договор, да докажат обстоятелствата по чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП, с всеки документ по чл.62 и чл.64 от ЗОП удостоверяващ тези обстоятелства в съответствие с поставените в документацията изисквания, освен когато за доказването им се изисква конкретен вид документ определен в закон, включително в чл.68, ал.2 от ЗОП, или обстоятелствата могат да се докажат с регистрация в официални списъци или сертифициран съгласно чл. 68 и чл. 69 от ЗОП.“


По точка 1 - Изискването се доказва, както следва:
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, точка 1б) от ЕЕДОП, като предостави и информация за стойностите датите и получателите на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката.
По точка 2 Изискването се доказва, както следва:
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като посочи експертите, които ще изпълняват обществената поръчка в това число:
• експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
• Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение;)
• Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател);
• Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в проекти сходни с предмета на поръчката).
Информацията се попълва в Част IV, раздел буква В, точка 6) от ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция за изпълнение на договора по чл. 111 от ЗОП - Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за обществена поръчка.
Гаранцията се представя в една от следните форми:
а) парична сума по сметка на Възложителя
б) банкова гаранция – изготвя се по образец № 5 от документацията за участие или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията по буква „а” или буква „б” може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Участникът, избран за Изпълнител, сам избира формата, под която да представи гаранцията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/04/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/04/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Искър, община Искър, област Плевен, Заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени лица, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В раздел III. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ от документацията за участие, Възложителят е описал основанията за отстраняване на участниците.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10- дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/03/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва