Деловодна информация
00797
93-ОП18-2 12/02/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
12/02/2018 (дд/мм/гггг)
00797-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Анелия Ангелова +359 56907288
a.angelova@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/33545


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/33545
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Организиране и провеждане на 6 концерта, 6 спортни мероприятия, 1 пленер за детска рисунка на тема "Дъга на толерантността", 1 уъркшоп за изработване на глинени изделия, традиционни костюми на етнос
79952100      
Услуги

Организиране и провеждане на 6 концерта, 6 спортни мероприятия, 1 пленер за детска рисунка на тема "Дъга на толерантността", 1 уъркшоп за изработване на глинени изделия, традиционни костюми на етносите, изделия от прежда и декупаж, „Дни на отворените врати“ за родители и близка семейна среда и на 10 екскурзии за децата от целевите групи в ДГ „Звездица Зорница“, ДГ „Детелина“, ДГ „Веселушко“, ДГ „Калинка“ – кв. Рудник и ДГ „Теменуга“ – с. Равнец по Проект BG05M2OP001-3.001-0040 „Пълноценна подкрепа на предучилищното възпитание и подготовка на деца в неравностойно положение от община Бургас”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. № BG05M2OP001-3.001-0040-С01/27.07.2017 г., по две обособени позиции, посочени в раздел II1.6.) Разделяне на обособени позиции
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
46916.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Организиране и провеждане на 6 концерта, 6 спортни мероприятия, 1 пленер за детска рисунка на тема "Дъга на толерантността", 1 уъркшоп за изработване на глинени изделия, традиционни костюми на етнос 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на Община Бургас.

I.Обособена позиция 1: В рамките на дейността се предвижда да бъдат организирани и проведени мероприятия, свързани със съхраняване на културната идентичност на децата, както следва:
-Провеждане на 6 концерта - по 1 тематичен за всяка от 5-те детски градини (концертите ще бъдат посветени на празници от обредния календар- 1 коледен концерт в ДГ „Звездица Зорница“, 1 великденски концерт в ДГ „Детелина“, "Различни, но еднакви" в ДГ „Калинка“-кв.Рудник, концерт "Моето любимо Черно море" в ДГ „Веселушко“, 1 концерт „Бели и червени, мартенички сме засмени“ в ДГ „Теменуга“ – с.Равнец и 1 заключителен общ концерт под надслов "Моята България" с участието на всички деца от целевите групи ; 6 броя; За тематичните концерти, както следва: ДГ „Звездица-Зорница“ -50; ДГ „Детелина“ - 45; ДГ „Веселушко“ - 35; ДГ „Калинка“-кв.Рудник -60; ДГ „Теменуга“ – 60;250 деца – участници в заключителния концерт ;
-Провеждане на 6 спортни мероприятия - по 1 тематично за всяка от 5-те детски градини (състезание "Спорт сред природата" в ДГ „Звездица Зорница“ , надпревара Правилата на гората" в ДГ „Веселушко“; надиграване "Стари народни игри" в ДГ „Калинка“-Рудник, състезание „Бързи, смели, сръчни“ в ДГ „Теменуга“-с. Равнец и „Спорт на двора за здрави деца“ в ДГ „Детелина – филиал гр. Българово ) и 1 заключителен общ спортен празник "Мама, татко и аз"; 6 броя; За тематичните спортни мероприятия, както следва: ДГ „Звездица-Зорница“ -50; ДГ „Детелина“ - 45; ДГ „Веселушко“ - 35; ДГ „Калинка“-кв.Рудник -60; ДГ „Теменуга“ – 60; 250 деца-участници в заключителния спортен празник
-Провеждане на 1 пленер за детска рисунка на тема "Дъга на толерантността" -1 брой ; 250 деца
-1 уъркшоп за изработване на глинени изделия, традиционни костюми на етносите, изделия от прежда и декупаж- 1 брой; 250 деца
-„Дни на отворените врати“ за родители и близка семейна среда в 5 детски градини-5броя; ДГ „Звездица-Зорница“ -50 деца и 50 родители; ДГ „Детелина“ – 45 деца и 45 родители; ДГ „Веселушко“ – 35 деца и 35 родители; ДГ „Калинка“-кв.Рудник -60 деца и 60 родители; ДГ „Теменуга“ – 60 деца и 60 родители
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
26916.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/01/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05M2OP001-3.001-0040 „Пълноценна подкрепа на предучилищното възпитание и подготовка на деца в неравностойно положение от община Бургас”, финансиран ... продължава в Раздел II.2.14.)

Продължение от Раздел II.2.13.)от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. № BG05M2OP001-3.001-0040-С01/27.07.2017 г.

II.2) Описание 1

Организиране и провеждане на 10 еднодневни екскурзии за децата от целевите групи в ДГ „Звездица Зорница“, ДГ „Детелина“, ДГ „Веселушко“, ДГ „Калинка“ – кв. Рудник и ДГ „Теменуга“ – с. Равнец 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на Община Бургас.

II. Обособена позиция 2 : Организация и логистика за провеждане на 10 еднодневни екскурзии в 5 детски градини – партньори по проекта – ДГ „Звездица Зорница“, ДГ „Детелина“, ДГ „Веселушко“, ДГ „Калинка“ – кв.Рудник, ДГ „Теменуга“-с. Равнец.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
20000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/01/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05M2OP001-3.001-0040 „Пълноценна подкрепа на предучилищното възпитание и подготовка на деца в неравностойно положение от община Бургас”, финансиран ... продължава в Раздел II.2.14.)

Продължение от Раздел II.2.13.)от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. № BG05M2OP001-3.001-0040-С01/27.07.2017 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.Участниците, по отношение на ОП 1, трябва да са лицензирани превозвачи и да притежават лиценз за превоз на пътници.
2.Участникът, по отношение на ОП 2, трябва да има регистрация за извърване на туроператорска дейност по смисъла на чл.61 от Закона за туризма.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, Лиценз за превоз на пътници (за ОП 1); Удостоверение за регистрация за извърване на туроператорска дейност по смисъла на чл.61 от Закона за туризма(за ОП 2).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът, по отношение на ОП 2, трябва да има застраховка "Отговорност на туроператора" по чл. 97 от Закона за туризма, покриваща отговорността на туроператора за причинени вреди вследствие на неразплащане със своите контрагенти, включително при неплатежоспособност и несъстоятелност.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка "Отговорност на туроператора" по чл. 97 от Закона за туризма. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да имат опит в: изпълнението на дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Под услуги „сходни“ с предмета на поръчката за ОП 1, следва да се разбира: услуги по организиране и провеждане на мероприятия / състезания, концерти, пленери, уъркшопи, конкурси/.
Под услуги „сходни“ с предмета на поръчката за ОП 2, следва да се разбира: услуги по специализиран превоз на деца и ученици.
2. Участникът, по отношение на ОП 1, следва да разполага със следните технически лица, а именно Експерти по подготовка и организиране на събития
Предложените от участника експерти трябва да имат квалификация и професионален опит както следва:
2.1.Висше образование – минимална квалификационна степен „бакалавър“ или еквивалент;
2.2. Професионален опит в областта на организирането и провеждането на публични мероприятия и/или / състезания, услуги по организиране и провеждане на мероприятия /състезания, концерти, пленери, уъркшопи, конкурси /– минимум 2 публични събития.
3. Участникът, по отношение на ОП 2, следва да разполага със собствени или наети автобуси, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.
4. Участникът, по отношение на ОП 2, да разполага със собствен или нает експлоатационен център по смисъла на чл.5, буква„в“ от Регламент (ЕО) №1071/2009 или да е възложил извършването на техническото обслужване и поддръжка на превозните средства, с които ще се осъществява превоза, на физически или юридически лица, извършващи дейности по техническото обслужване и ремонт на пътни превозни средства.
5.Участникът, по отношение на ОП 2, трябва да разполага с минимум 10 (десет) шофьора, които да притежават най-малко две години професионален опит като водачи на автобус и да са на възраст не по-малка от 25 години.


По т. 1. участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. (свободен текст)
По т.2 Участникът попълва поле 2 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на техническите лица включени или не в състава на участника. (свободен текст)Доказателство за участието като експерт в минимум две публични събития, се доказва от всеки експерт с посочване на публични регистри, съдържащи информация за проведените публични събития, и/или издадени поименни удостоверения, референции за добро изпълнение или еквивалентни документи, съдържащи възложителя, темата и съдържанието на публичното събитие, периода на провеждане и друга информация, доказваща участието и доброто изпълнение. По т.3 и т.4 Участникът попълва поле 9 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката. (свободен текст).
По т.5 Участникът попълва поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката,
и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата. (свободен текст)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/03/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

ул Александровска № 26

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
2.Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 3 (три) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
3.Настоящата поръчка е разделена на 2 (две) обособени позиции. Участниците могат да подават оферти за една, за няколко или за всички обособени позиции.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 и ал. 2 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва