Деловодна информация
00797
93-ОП17-27 03/07/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
03/07/2017 (дд/мм/гггг)
00797-2017-0031 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул.Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Даниела Георгиева +359 56907276
d.georgieva@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/31512


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/31512
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Определяне на изпълнител за извършване на дейности по строителство, ремонт и поддържане на улиците, /в т.ч. участъците от РПМ, попадащи в регулацията на ЦАУ „ОСВОБОЖДЕНИЕ”
45233252      
Строителство

„Определяне на изпълнител за извършване на дейности по строителство, ремонт и поддържане на улиците, /в т.ч. участъците от РПМ, попадащи в регулацията на ЦАУ „ОСВОБОЖДЕНИЕ” - Община Бургас, пътни платна за главно движение, разделителни ивици между платната за главно движение, платна за местно движение, /локални платна/, разделителни ивици между платната за главното и местното движение, велосипедни алеи и тротоари/ и общинските пътища с техните съоръжения на територията на Община Бургас в Център за административни услуги „ОСВОБОЖДЕНИЕ”, включваща територията на: ж.к.„Славейков”, кв.Лозово, кв.Ветрен, кв.Банево, в.з.„Минерални бани”, с.Миролюбово, и с. Изворище.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
19000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
45233142      
45233200      
45233120      
45233141      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

ЦАУ „ОСВОБОЖДЕНИЕ” - Община Бургас

Предмета на настоящата обществена поръчка включва: Уличната мрежа на следните комплекси и квартали:
– ж.к.„Славейков”, кв.Лозово, кв.Ветрен, кв.Банево, в.з.„Минерални бани”, с.о. Острицата; Уличната мрежа на следните съставни селища:
- с. Миролюбово (без участъка от път ІІІ-6009, попадащ в регулацията на с.Миролюбово) и с. Изворище (без участъка от път ІІІ-6009, попадащ в регулацията на с.Изворище)
• Улици граничещи с други райони:
- бул. „Стефан Стамболов” в участъка от кръговото кръстовище пред х-л „Мираж” до кръговото кръстовище с ул. „Транспортна” (включително) - двете улични платна, прилежащите им тротоари и разделителната ивица;
• Северна промишлена зона
• Участъци от РПМ в урбанизираната територия:
- път ІІІ-9008 „Бургас - Долно Езерово - Братово“ - от км 0+000 /кръстовище
Трапезица/ до км 4+800 /разклона за кв. Лозово/;
- път І-6 „София-Бургас“ в участъка от км 485+652 / началото на кв. „Ветрен”/ до км 496+260 /кръгово кръстовище с път І-9/;
- път І-9 „Варна –Бургас-М.Търново“ в участъка от км 237+400 /кръстовище Трапезица/ до км 239+000 /кръстовище ул.”Спортна”/, включително пътните връзки на надлез „Владимир Павлов при км 238+100”;
• Общински пътища:
- BGS1031 „ І-6 /Айтос-Бургас/ - Ветрен - Бургаски мин.бани - Банево“ от км 0+000 до км 2+500;
- BGS3032 „ІІІ-6009 /Миролюбово - Брястовец - Изворище - Банево - BGS1031/“ от км 0+000 до км 8+500. Изпълнението на обществената поръчка включва дейностите, които са свързани с извършването на строителство (вкл. изготвяне на проект), ремонт и поддържане на улици и пътища в описания в т.1 териториален обхват, а именно: Полагане на системни грижи за осигуряване на целогодишна нормална експлоатация на пътя/улицата, както и дейности, които имат за цел да осигурят техническото състояние на пътя/улицата, пътните съоръжения в съответствие с действащите нормативни актове и техническите спецификации за строителни продукти /в т.ч. отстраняване на единични повреди и деформации по елементите в обхвата на пътя/улицата, пътните съоръжения и предотвратяване на по-нататъшното им развитие/, отстраняване на локални повреди вследствие нормалната експлоатация на пътя и на повреди по пътната настилка и пътните съоръжения. Строителство и ремонт (вкл. изготвяне на проект) на улици и пътища; Доставка и влагане на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни материали и продукти.
Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания. Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка. В предмета на поръчката не са включени дейности по ремонт и поддържане на „пътните принадлежности“: пътните знаци; пътната маркировка; светофарните уредби; автономните телефонни колонки; крайпътните насаждения; аварийните площадки; енергозахранващите и осветителните съоръжения, заедно с прилежащите им терени; предпазните огради, направляващите стълбчета, снегозащитните съоръжения; защитните огради и другите технически средства за организация и регулиране на движението. Те са предмет на други договори сключени от Община Бургас с предмет: „Монтаж, ремонт и поддържане на пътни знаци, светофарни уредби, пътна маркировка и др. елементи, свързани с организацията и безопасността на движение на територията на община Бургас“. „Дейности по ремонт и поддържане на улично осветление“ и др.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка по Показател ОТ — „Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката“    40
1.1.Подпоказател ОТПС: Предложение на участника за изпълнение на поръчката, относимо към дейността, свързана с изпълнението на видовете СМР    20
1.2.Подпоказател ОПГП: План за осигуряване на текуща и гаранционна поддръжка и устойчивост на елементите на пътната инфраструктура включени в предмета на поръчката    20
2.Оценка на Показател Гаранционен срок ОГС    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
19000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Описаната в т.ІІ.2.6. Прогнозна стойност е максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на предмета на поръчката за целия срок на договора при годишна база определена с гласувания от Общински съвет финансов ресурс за този вид дейност в бюджета за съответната година, както и предоставените от държавния бюджет целево средства за този вид дейност.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката – втора група, минимум ІІІ-та категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Приложение № 1).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

по т.1 Участникът попълва информацията на база годишния финансов отчет (ГФО) на предприятието на кандидата или участника към 31 декември 2014, 2015 и 2016 г.
Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „Б“, точка 2а от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им не се изисква. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
по т.2 Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1. Участникът следва да е реализирал минимален оборот, попадащ в обхвата на поръчката, в размер на не по-малко от 10 000 000 лв. (или равностойността на посочената стойност в друга валута) общо за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Забележка: оборот в сферата на предмета на поръчката се счита оборот от строителство.
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: справка за оборота попадащ в сферата на поръчката – строително-монтажни дейности за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си;
Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж – минимум ІІІ-та категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

По т. 1 участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
По т. 1. – Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Участникът попълва поле 2 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Участникът попълва поле 9 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на техническите лица включени или не в структурата на участника, включително тези отговарящи за контрола на качеството.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
По т.3, т.4 и т.5 Участникът попълва поле 9 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1.Уч-те трябва да имат опит в изпълн на СМР,идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка,изпълнено през последн 5г., считано от датата на подаване на офертата.За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира:Изпълнено качествено и прието от Възложителя строит-во и/или реконструк на пътища и/или улици,както и ремонт и поддържане на пътища и/или улици без дефекти и/или минимални(несъществени) отстранени дефекти в гаранц срок,изпълнени в условия на интензивно градско движение,се приемат обекти,изпълн по уличната мрежа на областните градове на РБ или по уличната мрежа на градове с население над 30000жители.2.Техн. лица:1 бр.Ръковод екип-Проф област/кв-ция/:Строителен инженер,спец„Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“ или „ССС“ или аналогична специалност(в случай,че образов е придобито в друга държава).Опит:мин 5г. при изпълнение на обекти в областта на строт-во и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътища и/или улици на такава позиция–1бр пом ръководит-проф.област/кв-ция/:Строит инженер,спец„Пътно строителство“или„Транспортно строителство“или„ССС“ или „ПГС“ или професионална квалиф.строит техник или аналог.Спец-ст(в случай,че образов е придобито в друга държава).Опит: мин 3г при изпълнение на обекти в областта на строит-во и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътища и/или улици.– 1бр ОКК–Проф област/квалиф/:Висше или средно спец техн об-ние и завършено обучение по СУК–вътрешен одитор по качеството и/или отговорник по качеството,притежаващ Сертификат/Удостоверение за КК при изпълнение на СМР.Опит: мин 2г. при изпълнение на обекти в областта на строителст и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътища и/или улици на такава позиция.1бр КБЗ – Проф област/к-ция/:Висше или средно спец образ и завършено обучение за Координатор по ЗБУТ,притежаващ актуално уд-ние за БЗ.Опит:мин 2г при изпълн на обекти в областта на строит и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътища и/или улици на такава позиция.Техн лица/работници и служители/за изпълнение на поръчката:- Шофьори/Оператори на всяка от изброените пътни-строителни машини-пътна фреза, асфалтополагач,валяк–мин.2бр,автокран,с правосп-ст да управляват и контролират машините по време на работа.3.Участн следва да разполагат с мин по 1бр. от следните съоръжения и техническо оборудване,необходими за изпълнение на поръчката:Пътна фреза с ширина 1000 мм;Пътна фреза с ширина 500мм;Автогудронатор;Асфалтополагаща машина;Валяк двубандажен вибрационен 8-10 т;Валяк двубандажен вибрационен до 2,5т;Пневматичен колесен валяк;Специализирана машина за почистване и запълване на дупки по асфалтови настилки със студени смеси по т.нар.“струен метод”;Автогрейдер;Челен товарач;Автомобил – поливомияч с мотометачка;Колесен багер (комбиниран)–мин.0,5 м3;Автомобил – самосвал;Автомобил – бордови;По 1бр. от следната малогабаритна механизация за ремонт и поддържане:Моторна фугорезачка за асфалтови и бетонови повърхности;Моторна виброплоча;Моторна духалка;Моторен или пневматичен къртач;Моторна пръскачка за битумни емулсии;Ел.агрегат;Автомобил за сигнализация;4.Уч-ците следва да разполагат с по един комплект знаци за ВОБД при изпълнението на строително монтажни работи,в съответствие с изискв на Наредба №3/16.08.2010г.за ВОБД при извършване на СМР по пътищата и улиците на МРРБ,както следва:ВОБД при краткотрайни и подвижни ремонтни работи;ВОБД при дълготрайни ремонтни работи без отбиване на движението;ВОБД при дълготрайни ремонтни работи с отбиване на движението;5.Участниците следва да разполагат със:Собствена и/или наета акредитирана строителна лаб за извършване на задълж лабораторни изпитвания на строителни материали и продукти на обекта.Участ-те трябва да разполагат със собств и/или наета асфалтова база (мобилна или стационарна)или да имат дог за дост на асфалтови смеси.Продължава в раздел VI.3
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В откритата процедура може да участва участник,който отговаря на условията на чл.10, ал.1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП,както и обстоятелствата по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛДС.Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 1 (едно) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП.Съгласно чл.67,ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът,избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор.Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица,ако има такива.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/08/2017 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/08/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на Община Бургас, гр.Бургас, ул.Александровска № 26, Заседателната зала.

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от III.1.3.В случай,че се използва моб база за нея трябва да бъде посочен терена,в/у който ще бъде монтирана базата.Предложените асфалтови бази следва да нямат наложени санкции за нарушения на норм уредба свързана с изпълнение мерките за опазване на околна среда за 2016г. При избора на асфалтова база,участниците следва да се съобразят със следното Технологично изискване при доставката и полагането на асфалтовите смеси, посочено в „Техническа спецификация 2014 г.”одобр от изпълн д-р на АПИ:Доставянето на сместа трябва да се извършва с еднаква скорост и в количества,съобразени с капацитета на оборудването за асфалтополагане и уплътняване.Трябва да се вземат всички необходими предварителни мерки за предпазване на сместа от атмосферни влияния и по време на транспортиране и престоя преди разтоварване(покриване).При доставянето на сместа в асфалтополагащата машина, тя трябва да бъде в температ граници ±140С от температ на работната рецепта.Времето за транспортиране на сместа до обекта не трябва да бъде повече от 45мин.Общото време за транспорт и полагане на асфалтовата смес не трябва да превишава 60 мин.6.Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по следните стандарти: EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен.В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците,които ще извършват дейностите по строителството.
- Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg, http://www.az.government.bg/).
- Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП.
- Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва