Деловодна информация
00661
15-00/100 09/06/2017 (дд/мм/гггг)
не
00661-2017-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Белене 000413579
ул. България №35, етаж последен, стая №22
Белене BG314 5930 България
По въпроси за технико-инженерната част от поръчката-инж. Христина Иванова-Мънева - гл.инженер на Община Белене; За въпроси по условията на процедурата и подготовка на офертите- Цветомир Цветанов - гл. експерт Икономическо развитие и обществени поръчки в Община Белене +359 658-31036/+359 658-34672
obshtinabl@gmail.com +359 658-31062/+359 658-34672

Интернет адрес/и

http://belene.bg/

http://www.profilnakupuvacha.com/Община%20Белене


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.profilnakupuvacha.com/Община%20Белене,11849
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор за обновяване на жилищен блок №4/51 – блок „Централ“ – вх.A, вх.Б, вх.В, вх.Г,вх.Д, вх.Е и вх.Ж, в гр.Белене
45000000      
Строителство

Поръчката обхваща проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор съгласно ЗУТ и приложимите изисквания за въвеждане на мерки за енергийна ефективективност на жил. сграда. В обхвата на настоящата обществена поръчка са включени предписанията и мерките дадени в резултат на извършените техническо и енергийно обследване на сградата, които са допустими за получаване на финансова помощ по програмата. Жилищната сграда обект на интервенция е с административен адрес: обл. Плевен, община Белене, гр. Белене, ул. „България“ №31, и представлява многофамилна жилищна сграда със 7 входа.Поръчката се финансира със средствата по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради. Програмата е насочена към обновяване на многофамилни жилищни сгради, като с нея се цели чрез изпълнение на мерки за енергийна ефективност да се осигурят по-добри условия за живот за гражданите в многофамилни жилищни сгради, топлинен комфорт и по-високо качество на жизнената среда.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1059120.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
71312000      
71315000      
79121000      
71248000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Гр. Белене, ул.„България“ №31, жилищен блок №4/51 –блок „Централ“ – вх.A, вх.Б, вх.В, вх.Г,вх.Д, вх.Е и вх.Ж.

Обект: МЖС, находяща се в гр. Белене, ул. „България“ №31 – блок „Централ“ (https://goo.gl/8NmjaN).
— ПИ № 03366.602.157 по КК на гр. Белене, УПИ I, кв. 163 по плана на гр. Белене.
— Въвеждане в екплоатация: 1986г.
— Сградата е безскелетна панелна,с/но проектната документация и е изпълнявана по строителна система БП- 79 0 Гл.- актуализирана.
— Брой самостоятелни обекти(апартаменти): 91 броя.
— Секции:6 бр.(7 входа - А,Б,В,Г,Д,Е,Ж);
— Застроена площ: 1580 кв.м.
— РЗП по ЗУТ общо: 8826 кв.м.
— Отопляема площ: 6872 кв.м.
— Отопляем обем брутен: 24 362 кв.м.
— Отопляем обем нетен: 19 632 кв.м.;
В обхвата на поръчката се включват следните дейности:
А. Проектиране:
— Изработване на работен инвестиционен проект за изпълнение на мерки, свързани с обновяване и осигуряване на ЕЕ за обекта, в обхват и съд-е с/но Наредба №4 от 21.05.2001 г. за обхвата на инв. проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
— Съгласуване на работния проект със съответните контролни органи, както и експлоатационни дружества и други съгласувателни органи, в случаите в които,и когато това се изисква;
— Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство;
— Обяснителни записки към проекта с подробни дейтайли, изчисления и оразмерявания, с подробни количествени и количество-стойности сметки по приложимите части, придружени с анализ на единичните цени за всички видове работи включени в тях, графични приложения и др. -Работните проекти се представят на български език на хартиен носител в пет екземпляра и в един на електронен носител (CD/DVD/флаш-памет/ или еквивалент/ със съдържание електронно четими файлове-съгласно изискванията по договора за обществената поръчка.
Б. Изпълнение на СМР- съгласно ЗУТ и одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба •дейности по конструктивно възстановяване/усилване/основен ремонт, в зависимост от повредите, настъпили по време на експлоатацията, на многофамилните жилищни сгради, които са предписани като задължителни за сградата в техническото обследване; •обновяване на общите части на сградата; •изпълнение на мерки за енергийна ефективност, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност: •Съпътстващи СМР, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и съответното възстановяване на общите части на сградата в резултат на изпълнените мерки с енергоспестяващ ефект. Съпътстващите СМР са свързани единствено с възстановяването на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването на общите части и на подмяната на дограма в самостоятелния обект.
В. Упражняване на авторски надзор по ЗУТ - съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба.
Дейностите следва да бъдат извършени в съответствие с действащото законодателство, техническата спецификация и документация, договора за обществена поръчка(ОП) и указанията на НПЕЕМЖС. Ценовото предложение на участниците, без ДДС, не може да надхвърля както прогнозната стойност като цяло, така и пределните стойности по отделните дейности и стойността на непредвидените разходи(виж т.6 на стр.4 от Документацията). В противен случай участникът се отстранява. Поръчката се обявява и провежда в хипотеза на чл.114 от ЗОП, а именно: при откриването й липсва осигурено финансиране,като в проекта на договор е предвидена клауза за отложено изпълнение. Съгласно ПМС №29/26.01.2017г.(https://goo.gl/55yKsk) за изм. на ПМС №18/02.02.2015 г. стартиране на дейностите, включени в предмета на поръчката може да започне след подписване на Анекс към Дог.за цел. фин-е №EE1373 от 11.08.2015 г., между ББР АД, МРРБ чрез Обл. упр-л на обл.Плевен и Община Белене, в качеството й на довереник на СС. С Анекса се определят условията, стойностите и сроковете за изпълнение на конкретните дейности за сградата. Подписва се след сключване на договора за ОП, при наличен финансов ресурс по Програмата, потвърден от МРРБ(https://goo.gl/vzgkvz).
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на техническото предложение – П3    35
Срок за изпълнение на СМР на обекта - П2    8
Срок за изготвяне на работен проект - П1    7
Критерий, свързан с разходи 1 20
Обща цена за изпълнение на СМР на обекта - П5    40
Цена за изготвяне на работен проект - П4    10
II.2.6) Прогнозна стойност
1059120.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
280

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Изпълнителят има право на авансово плащане(макс. до 35%) като посочва това свое желание и размер на искания аванс в ценовото си предложение,като за и преди извършване на дължимото авансово плащане по договора, изпълнителят представя банкова гаранция, на стойност размера на авансовото плащане с вкл. ДДС,издадена на името на Сдружението на собствениците,по образеца: https://goo.gl/lqihGd
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

На основание чл.60 от ЗОП участниците в процедурата трябва да притежават валидна регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) (http://register.ksb.bg/) към КСБ за изпълнение на строежи първа група, трета категория по чл.5, ал.6, т.1.3.2 от Правилника за РВВЦПРС и по чл.137 ал.1 т.3 буква "в" от ЗУТ, или валидна регистрация в съответен регистър на държава-членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът посочва еквивалентен документ, доказващ регистрация (членство) в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, и има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издаден. За чуждестранно лице в ЕЕДОП се посочва еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка. Обстоятелството се удостоверява в Част IV, раздел А, т.1 на ЕЕДОП, като се посочва информация, относно актуалното вписване на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата-членка в която е установен, като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и интернет-адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа. В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от актуално удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участникът е посочил в офертата си че ще ползва подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците да имат застраховка „Професионална отговорност" с покритие , съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт. Обстоятелството се удостоверява в Част IV, раздел Б, т.5 на ЕЕДОП. В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от застрахователна полица за застраховка "Професионална отговорност" в проектирането и строителството. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че участникът е посочил в офертата си че ще ползва подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. В случай, че в офертата на определеният за изпълнител е посочен екип от експерти на граждански договори, които ще изпълняват проектирането, при подписването на договора за изпълнение се представя заверено копие на валидна поименна застраховка Професионална отговорност в проектирането за всеки един от проектантите, вкл. и за стр. инженер осъществяващ контрол по ч. "Конструктивна".

Участниците следва да имат застрахователна полица за застраховка „Професионална отговорност" в проектирането и строителството" по чл.171 от ЗУТ, която да покрива минималната застрахователна сума съответстващо на обема и характера на поръчката за този вид проектиране и строителство, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (http://lex.bg/bg/laws/ldoc/2135480320). Когато участникът е обединение,което не е юридическо лице, изискването важи съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението /всеки член на обединението, който ще изпълнява проектиране и/или строителни работи, трябва да притежава изискуемите застраховки/. В случай, че участникът е посочил в офертата си че ще ползва подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. За участник(лице), установен(о)/регистриран(о) извън РБългария, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът(лицето).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците,самостоятелно или съвместно(като подизпълнител или член на обединение), трябва да имат опит в изпълнение на проектиране и СМР,с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, през последните 5 /пет/ години, от датата на подаване на офертата - за изпълненото СМР, и през последните 3 /три/ години от датата на подаване на офертата - за изпълненото проектиране. Обстоятелствата по изпълнените дейности се удостоверяват чрез попълване на част IV, раздел В, т.1а и 1б на ЕЕДОП. В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП се доказва с представяне на:
а)Списък на строителството и/или проектиране и изпълнение на строеж, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
б)Списък на услугите за проектиране, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка,с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга.
Под СМР „сходно“ с предмета и обема на поръчката следва да се разбира строителство и/или проектиране и изпълнение на строеж, за основен ремонт и/или ново строителство и/или реконструкция, включително свързани с реализация на енергоефективни мерки на сгради с РЗП (разгъната застроена площ) за една сграда или сума от РЗП на повече сгради, минимум 8500 кв.м.
Под проектиране „сходно“ с предмета и обема на поръчката следва да се разбира изработване на инвестиционни проекти за основен ремонт и/или ново строителство и/или реконструкция, включително свързани с реализация на енергоефективни мерки на сгради с РЗП за една сграда или сума от РЗП на повече сгради, минимум 8500 кв.м.
2. Участникът трябва да прилага:
а)система за управление на качеството, съответстваща на стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент,и
б)система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт EN ISO14001:2004 или еквивалент.
Обстоятелствата по т.2а) и 2б) се удостоверяват чрез попълване на част IV, раздел Г на ЕЕДОП. В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП се доказва със заверени копия на валидни сертификати за управление на качеството и за опазване околната среда.
Сертификатите да отговарят на чл.64, ал.5 от ЗОП. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
3. Участниците да разполагат с екип технически лица, които ще изпълняват проектирането и строителството, със съответната професионална компетентност за изпълнение на поръчката. Обстоятелството се удостоверява в Част IV, раздел В, т.2(за техническите лица в екипа за изпълнение на строителството) и т.6(лицата от проектантския екип) на ЕЕДОП. В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП се доказва с представяне на списък на техническите лица, които ще изпълняват дейностите по проектирането и упражняването АН, съответно - на екипа технически лица за изпълнение на дейностите по СМР. В списъците се посочва цялата изисквана от Възложителя информация по отношение на лицата посочени в тях.
При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица съгласно чл.65 от ЗОП. В случай, че участникът е посочил в офертата си че ще ползва подизпълнители, за последните се прилага чл.66 от ЗОП.


1. Участникът трябва:
а).през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил успешно строителство и/или проектиране и изпълнение на строеж, за основен ремонт и/или ново строителство и/или реконструкция, включително свързани с реализация на енергоефективни мерки на сгради с РЗП (разгъната застроена площ) за една сграда или сума от РЗП на повече сгради, минимум 8500 кв.м.
б). през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, успешно да е изпълнил изработване на инвестиционни проекти за основен ремонт и/или ново строителство и/или реконструкция, включително свързани с реализация на енергоефективни мерки на сгради с РЗП за една сграда или сума от РЗП на повече сгради, минимум 8500 кв.м.
2.Участникът да има внедрена система за управление на качеството по EN ISO 9001:2008 "Системи за управление на качесвото" или еквивалент, и внедрена система за опазване на околната среда по EN ISO 14001:2004 "Системи за управление на околната среда" или еквивалент. Обхвата на внедрените системи по EN ISO 14001:2004 или еквивалент, да е за строителни дейности. Обхвата на внедрените системи по EN ISO 9001:2008 или еквивалент, да е за строителни дейности и проектиране.
3. Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, в следния минимален състав:
а) по проектирането и упражняването на авторски надзор, както следва: проектанти, които ще извършат проектирането и ще участват при упражняването на АН. Предложените проектанти трябва да притежават актуални удостоверения за пълна проектантска правоспособност съгласно ЗКАИИП. Проектанти с професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, да имат призната професионална квалификация съгласно условията и реда на Закона за признаване на професионални квалификации. Проектантите следва да бъдат по части, както следва:
Проектант по част Архитектура и Рък-л на проектантския екип;
Проектант по част Конструктивна-строителен инженер(ПГС, ССС или еквивалент);
Проектант по част Електро;
Проектант по част ОВК;
Проектант по част ПБЗ;
Проектант по част Пожарна безопасност;
Проектант по част Управление на строителните отпадъци;
Строителен инженер осъществяващ технически контрол по част Конструктивна с валидно удостоверение по част „Конструктивна” от КИИП,или за чуждестранни лица – еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени;
Участникът трябва да посочи за всяка от частите на проекта техническите лица, като 1 експерт може да съвместява две или повече позиции от изискуемия проектантски екип, с изключение на тези по част Конструктивна, които трябва да са 2 отделни лица. Проектантите по част „Пожарна безопасност”, „ПБЗ” и част „Управление на строителните отпадъци", следва да притежават съответната правоспособност за изработване на този вид части от работния проект или еквивалент.
б) по екипа технически лица за изпълнение на дейностите по строителството, както следва:
1.Технически ръководител на обекта отговарящ на условията на чл. 163а от ЗУТ и с минимум 3 години опит като технически ръководител;
2.Специалист по безопасност и охрана на труда – координатор ПБЗ, притежаващ актуално удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за ЗБУТ при извършване на СМР. Чуждестранните лица могат да посочат, че притежават съответен еквивалентен документ.
3.Специалист по контрол на качеството– с висше образование строителен инженер или еквивалент, притежаващ правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществени изисквания за безопасност или еквивалент. Участниците трябва да посочат за всяка от позициите на експертите от предлагания екип за изпълнение на строителството лица (един експерт може да съвместява две позиции от изискуемия експертен екип за изпълнение на дейностите по строителството).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция за изпълнение (ГИ) съгласно чл. 111, ал. 2 от ЗОП се определя в размер на 3 % /три на сто/ от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. По отношение ГИ се прилага чл. 111 от ЗОП .ГИ може да се представи в една от следните форми, по избор на участника:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
ГИ във формата на парична сума може да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: IBAN:BG61STSA93003359454700; BIC: STSA BGSF, банка ДСК, а банковата гаранция – оригинал, издаден от българска или чуждестр. банка със срок на вал. – най-малко 30 дни след изтичане на срока за изп. на договора. При представяне на ГИ, в платежното нареждане, в банк. гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, изрично се посочва име на договора, за който се представя ГИ. ГИ се представя при подписване на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/07/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/07/2017 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

Сградата на Община Белене – гр. Белене, ул. България №35, етаж последен, зала №26

Съгласно чл.54, ал.2 и чл.57, ал.3 изречение втроро от ППЗОП получените оферти и ценовите предложения към тях се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Отстранява се участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП.Участник, за когото са налице основания по чл.54, ал.1 от ЗОП за отстраняване, има право да представи доказателства съгл. чл.56 от ЗОП и чл. 45 от ППЗОП, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност,въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. Отстраняват се участници в процедурата и:
- при наличие на основания по чл.107 ЗОП;
- в нарушение на чл.101, ал.8-ал.11 от ЗОП. Отсъствието на обстоятелства по чл.101, ал.9-11 ЗОП се декларира в част III, раздeл "Г" от ЕЕДОП;
-който е предложил Техническо или Ценово предложение за изпълнение на поръчката, което не отговаря на Техническата спецификация и условията по поръчката;
- за които съгласно §14,ал.2 от ПЗР на ЗИД на ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, за него или негов подизпълнител(съдружник в обединение) са налице обстоятелствата по смисъла на чл.3, т.8 във вр. с чл.5, ал.1, т.3 от този закон - декларира се в част III, раздeл "Г" от ЕЕДОП.
2. Съгласно чл.67, ал.1 от ЗОП при подаване на офертата участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП. Съгласно чл.67, ал.6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основания за отстраняване от процедурата, както и съответствието с критериите за подбор. Документите се представят за подизпълнителите и третите лица, ако има такива, като и за тях следва да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, в случай по чл.64, ал.2 от ЗОП. За сключване на договора определеният за изпълнител представя декл-я с/но чл.11 от ППЗМИП, приложена към документацията за участие.
3.Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
I. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите: телефон - 0700 18 700; сайт: www.nap.bg/
II. Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
- Информационен център на МОСВ; гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 22,Телефон: 02/ 940 60 00; сайт: www.moew.government.bg/
III.Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика: София, ул. Триадица №2, Телефон:02 8119 443,сайт: www.mlsp.government.bg;
ИА „Главна инспекция по труда“ – www.gli.government.bg/, Агенция по заетостта - www.az.government.bg.
Важно: Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или ЮЛ, възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като самостоятелно ЮЛ, като в този случай договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят изпълни задължението си по смисъла на чл. 70 от ППЗОП.
За неуредените в настоящото обявление въпроси се прилагат разпоредбите на ЗOП, ППЗОП, документацията за обществената поръчка, и действащото законодателство. Неразделна част това бявление са и Докладите от обследванията и Техн. паспорт, които са качени в Профила на купувача на интернет-адреса по т.I.3, и указания на НПЕЕМЖС в сайта на МРРБ на интернет-адрес: https://goo.gl/TDtB2e . След въвеждане на обекта в експлоатация, Изпълнителя представя гаранция за гаранционна отговорност съгласно чл.17, ал.2 и следв. от Договора на стойност 2,5 % от сумата на всички извършени плащания по договора без ДДС, която се задържа до изтичане на най-дългия предложен гаранционнен срок.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29356113
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Белене, Цветомир Цветанов - главен експерт Икономическо развитие и обществени поръчки
ул. България № 35, етаж последен, стая№22
Белене 5930 България
obshtinabl@gmail.com +359 658-34672
http://belene.bg/ +359 658-31062/+359 658-34672

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва