Деловодна информация
00797
93-ОП17-17 09/05/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
09/05/2017 (дд/мм/гггг)
00797-2017-0027 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска 26
Бургас BG341 8000 България
Людмила Цонева +359 56907453
l.tsoneva@burgas.bg +359 56907254

Интернет адрес/и

http://www.burgas.bg/

http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/30899


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/30899
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на СМР по одобрени технически инвестиционни и работни инвестиционни проекти по обособени позиции, както следва:
45214200      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка включва изпълнение на СМР по одобрени технически инвестиционни и работни инвестиционни проекти на следните обекти:
1. „Реконструкция, преустройство и пристройка за физкултурен салон на сградата на професионална гимназия по транспорт, УПИ VIII, кв. 47 по плана на к-с „Лазур“, ПИ с идентификатор 07079.607.457 по КК на гр. Бургас.“
2. „Ремонт и реконструкция на сградата на учебно-производствен комплекс „Младост“ към Професионална гимназия по туризъм „Проф. Д-р Асен Златаров“ – гр. Бургас.“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2470847.46      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Реконструкция, преустройство и пристройка за физкултурен салон на сградата на професионална гимназия по транспорт, УПИ VIII, кв. 47 по плана на к-с „Лазур“, ПИ с идентификатор 07079.607.457 по КК 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45112000      
45214200      
45454000      
45212200      
45262400      
45261410      
45320000      
45421000      
45400000      
45332000      
45331100      
45310000      
45261100      
45331000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Професионална гимназия по транспорт, гр.Бургас, бул. "Демокрация" 5.

Гимназията ползва база от 4 сгради с обща застроена площ /ЗП/ 1552 кв.м. и дворно пространство от около 3500 кв.м. Предмет на поръчката са дейности по реконструкция на основната сграда на образователната инфраструктура, обект с идентификатор 07079.607.457.1 по КК на гр. Бургас, представляващи замяна на конструктивни елементи, с които да се увеличи носимоспособността, устойчивостта и трайността на строежа. Сградата не се изменя във вертикално и хоризонтално отношение, освен с предвиденото пристрояване на обем с приблизителни размери 18/18м и височина макс. Н= 10м в северозападна посока от основната сграда, във функционална връзка със съществуващата, така че да се обособи спортна зала за нуждите на професионалната гимназия/ ЗП надземен етаж = 1395,57кв.м, ЗП полуподземен етаж = 1409,19кв.м/. Към физкултурния салон са предвидени съблекални за момичета и момчета със съответните тоалетни и душове, кабинет за учител по физкултура, складове за спортен инвентар и инвентар за общи мероприятия, обслужващи помещения. Осигурен е достъпен маршрут посредством автоматизирана платформа на главен вход и вътрешен асансьор с две спирки. С преустройството се обособяват компютърни кабинети, библиотека с читалня, архив, складови площи и съответните помещения за технически инсталации в сутеренното ниво. Проектът предвижда подмяна на сградните водопроводно и канализационно отклонения, изграждане на нова водомерна шахта, подмяна на съществуващи ел. табла и захранващи линии в основната сграда и нови табла и захранващи линии за новопроектираните обекти в обхвата на проекта. Поставяне на енергоефективни и енергоспестяващи осветителни тела, изграждане на слаботокови инсталации в целия сграден фонд за видеонаблюдение, телефон и интернет и монтиране на камери за външен монтаж.
Критериите по-долу
 
ДА Работна програма (текстова част)    15
Обяснителна записка    25
Предложен срок    5
Цена
55
II.2.6) Прогнозна стойност
1530847.46      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
370

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Подобряване качеството на професионалното образование чрез модернизация на образователната инфраструктура в шест професионални гимназии в гр. Бургас“, ДБФП: BG16RFOP001-3.002-0026-C01.

1. Срокът за изпълнение СМР е по предложение на участника не по- дълъг от 370 (триста и седемдесет) календарни дни и не по- кратък от 310 (триста и десет) календарни дни.
2. Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6) е максимално предвиденият финансов ресурс за изпълнение на поръчката.

II.2) Описание 1

"Ремонт и реконструкция на сградата на учебно-производствен комплекс „Младост“ към Професионална гимназия по туризъм „Проф. Д-р Асен Златаров“ – гр. Бургас.“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45214200      
45454000      
45112710      
45262400      
45261410      
45320000      
45421000      
45332000      
45331000      
45310000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Професионална гимназия по туризъм „Проф. д-р Асен Златаров“, гр. Бургас, бул. „Стефан Стамболов“ № 53.

Предвижда се реконструкция и преустройство на сграда за обществено хранене с идентификатор 07079.619.124.5 по КК на гр. Бургас, състояща се от помещения отредени за практика на ученици в сферата на ресторантьорството, сладкарската и хлебарска промишленост, с цел осигуряване на съвременна работна среда на учениците. Чрез реконструкция, преустройство и въвеждане на модерен интериорен и екстериорен дизайн, отговарящи на съвременните изисквания за ресторант ще се осигури реална работна среда за провеждане на адекватно обучение по ресторантьорство.
Сградата е с РЗП=ЗП 1342 кв.м, височина 6 м, един брой етаж и 1 брой полу-вкопан сутерен /РЗП със сутерен – 1988 кв.м/.
Проектното решение предвижда дейности за ремонт, реконструкция, технологично разпределение и оборудване на кухнята, така че тя да обслужва и залата на ресторант „Младост“ и бързото хранене. Обособява се един нов подход за изнасяне на отпадъци, за да се избегне пресичане на потоците „чисто“ и „мръсно“. С преустройството се предвижда нов интериорен дизайн, разпределение на масите и подходите към залата и терасата. С проектното решение се разполагат в зала ресторант около 100 бр. места и 50 бр. на открито. В бързото хранене се предвиждат 68 места. С ремонта се предвижда подмяна на съществуващата дограма и витрини на залите.
Предвидено е изграждането на вертикални „X” връзки, които ще работят главно при динамично натоварване. Предвижда се премахване на неносещи зидове и изграждане на нови такива, допълнително на кота терен се предвижда изграждането на нова настилка, реконструкция на съществуващо стълбище и нова рампа за достъпна среда.
Сградната канализация в площадковата такава се подменя с дебелостенни PVC тръби. Всички водосточни тръби се подменят с тръби ?110PVC. Съществуващото СВО се подменя. СВМ ще бъде изцяло подменена като новата СВМ е изпълнена от ПП тръби в сградата
Предвижда се изпълнението на следните ел.инсталации:
- Кабелно ел.захранване от табло ниско напрежение (НН) на ТП „Обществено хранене“
- Ел.табла и захранващи линии – От главно радиално ще се захранят всички подтабла в сградата.
- Осветление и контакти – включва работно, евакуационно, фасадно и рекламно осветлeние.
Избраните осветителни тела са енергоефективни и енергоспестяващи, с LED лампи. Ел. инсталации за технологични консуматори- ОВК и ВиК съоръженията, товарна платформа към ресторанта, антилед система на рампата пред ресторанта, ПИЦ. Мълниезащитата ще се изпълни с мрежа на покрива от поцинкована стомана и спусъци от поц.стомана. Слаботоковите ел. инсталации включват пожароизвестителна, озвучителна и оповестителна, видеонаблюдение, структурно окабеляване за интернет и телефон.
Предвидени са вентилационни инсталации в сутерена- складовите площи както и зала ресторант, санитарно битови възли, зала закусвалня, конферентна и учебна зали. В проекта е предвидена смукателна вентилация на санитарните възли, зала ресторант, зала бързо хранене, конферентна зала и учебна зала. В кухнята, е предвидено нагнетателна вентилация която възвръща изсмуканото количество въздух в кухнята и спомагателните помещения.
Критериите по-долу
 
ДА Работна програма (текстова част)    15
Обяснителна записка    25
Предложен срок    5
Цена
55
II.2.6) Прогнозна стойност
940000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
370

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Подобряване качеството на професионалното образование чрез модернизация на образователната инфраструктура в шест професионални гимназии в гр. Бургас“, ДБФП: BG16RFOP001-3.002-0026-C01.

1. Срокът за изпълнение СМР е по предложение на участника не по- дълъг от 370 (триста и седемдесет) календарни дни и не по- кратък от 310 (триста и десет) календарни дни.
2. Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6) е максимално предвиденият финансов ресурс за изпълнение на поръчката.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката І група, минимум трета категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Документът, с който се доказва изискването е Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
Посоченият критерий за подбор се отнася и за двете обособени позиции.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват поле 1) на раздел А: „Годност“, Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ. Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Посоченият критерий за подбор се отнася и за двете обособени позиции.


Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж - І група, минимум трета категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
Отнася се и за двете обособени позиции.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на дейност с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 5 (пет) години от датата на подава на офертата.
Документът, с който се доказва изпълнението на изискването е списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Документът, с който се доказва изпълнението на изискването е списък с имената на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
3. Участникът трябва да е сертифициран по стандарт EN ISO 9001 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен. В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
Документът, с който се доказва изпълнението на изискването е Сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с тези критерии за подбор само като попълват поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Посочените в т. 1, 2 и 3 критерии за подбор се отнасят и за двете обособени позиции.


1. Участникът следва да има опит в изпълнението на поне 1 (една) дейност с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 5 (пет) години от датата на подава на офертата.
За сходни с тези на настоящата поръчка се приемат дейности, свързани с изграждане и/или реконструкция на сграда с обществено- обслужващо или смесено предназначение.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката от минимум 3 (три) технически лица, отговарящи на следните изисквания:
2.1. Ръководител на екипа
• образование и квалификация – висше образование, инженер в областта на строителството или еквивалент;
• общ професионален опит – минимум 3 години професионален опит в реализацията на инвестиционни проекти в строителството.
• специфичен професионален опит – опит на управленска/координираща позиция при изграждане и/или реконструкция на минимум 1 сграда с обществено- обслужващо или смесено предназначение.
2.2. Технически ръководител
• професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ или еквивалентна;
• общ професионален опит – минимум 3 години в реализацията на инвестиционни проекти в строителството на подобна позиция.
2.3. Длъжностно лице по безопасност и здраве – да притежава валидно удостоверение за завършен курс по безопасност и здраве в строителството или еквивалентно.
3. Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по стандарт EN ISO 9001 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен.
Посочените в т. 1, 2 и 3 критерии за подбор се отнасят и за двете обособени позиции.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 54 от ЗОП и чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни.
Условията, размерът и начинът на плащане са посочени в раздел VIII от документацията за обществената поръчка и проекта на договор.
Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП.
Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/06/2017 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/06/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Община Бургас, гр. Бургас, ул. "Александровска" № 26.

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Срокът за изпълнение на строително- монтажните работи започва да тече с подписване на Протокол образец № 2 и 2а за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво за обекта и приключва с издаване на Акт образец 15 за същия.
2. Гаранционни срокове за строителните дейности са съгласно предвидените в чл. 20, ал. 4 Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
3. С оглед изискването, участниците да извършат оглед на място и да се запознаят със специфичните условия за изпълнение на поръчката, и във връзка с чл. 45, ал. 2 от ЗОП, Възложителят определя срок за получаване на офертите по- дълъг от минимално определения в чл. 74, ал. 1 от ЗОП.
4. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg, http://www.az.government.bg/).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 103, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва