Деловодна информация
00797
93-ОП-10 28/02/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
28/02/2017 (дд/мм/гггг)
00797-2017-0020 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска 26
Бургас BG341 8000 България
Людмила Цонева +359 56907453
l.tsoneva@burgas.bg +359 56907254

Интернет адрес/и

http://www.burgas.bg/

http://www.burgas.bg/bg/notice/index/62


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/30095
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на канцеларски материали, учебни и игрови пособия, учебни помагала и материали за школа по изобразително изкуство по обособени позиции:
39162110      
Доставки

Предметът на настоящата обществена поръчка включва доставка на канцеларски материали, учебни и игрови пособия, учебни помагала и материали за школа по изобразително изкуство по обособени позиции:
Обособена позиция 1. Доставка на канцеларски материали и материали за школа по изобразително изкуство.
Обособена позиция 2. Доставка на учебни и игрови пособия и учебни помагала.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
26019.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали и материали за школа по изобразително изкуство 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39162110      
30192000      
30192123      
30192130      
30197630      
22830000      
44812220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас, ОУ „Хр. Ботев“- кв. Победа, Бургас, ул. „Велека“ № 2.

Предметът на настоящата обособена позиция предвижда доставка на канцеларски материали и материали за школа по изобразително изкуство, а именно: Телчета за телбод 24/6- 1000 бр. кутия- 10 бр.; Перфоратор- 10 бр.; Цветна хартия А4- 5-6 цвята 50 л. Наситен -пакет- 10 бр.; Листи за флипчарт-рулон- 5 бр.; Ванички пластмасови- 10 бр.; Тиксо - 19 мм/33м- 10 бр.; Кубчета самозалепващи, 100-120 листа пастел- 20 бр.; Кубче бяло- 250-270 листа- 20 бр.; СД дискове 25 броя в шпиндел- 10 бр.; DVD+R дискове 10 броя в шпиндел- 10 бр.; Тонер касети за Brother dcp 7030- 10 бр.; Принтерна хартия А4 , 80 гр., 500 листа - пакет- 100 бр.; Телбод малък- 10 бр.; Перманентни маркери 4-6 цвята- 20 бр.; Химикал - прозрачен, син- 20 бр.; Ножица ергономична, висококачествена стомана 21 см- 10 бр.; Джоб кристал за документи, А4, дебелина 10 микр.- 500 бр.; Копирна хартия, бяла, А4, 80 г., 500 л.-пакет- 100 бр.; Химикали -микро сини сменяеми пълнители- 300 бр.; Моливи цветни комплект 10- 12 цвята/НВ/- 150 бр.; Флумастери тънки комплект 10- 12 цвята- 150 бр.; Пластелин комплект 36-40 броя и 2-4 фигури за моделиране- 150 бр.; Лепило сухо 20- 30 гр.- 150 бр.; Черни моливи НВ- 150 бр.; Дъски за пластелин- 150 бр.; Моливници пластмасови- 150 бр.; Цветни картони А4 /комплект 6-8 цвята *6-8 листа/- 150 бр.; Цветни листи А4 /комплект 6-8 цвята *6-8 листа/- 150 бр.; Училищни ножици със заоблен накрайник -малки- 150 бр.; Тетрадки, А4-40-60 листа; офсет; тесни и широки редове- 150 бр.; Тетрадки, А5- 40-60 листа; офсет; големи квадратчета- 150 бр.; Цветни моливи 12- 16 броя /НВ/- 150 бр.; Тетрадки, А5- 40-60 листа; офсет; широки редове- 300 бр.; Тетрадки, А4- 40- 60 листа; офсет; широки редове- 300 бр.; Топ бяла хартия А4 -100-120 листа в пакет- 51 бр.; Акварелни бои комплект от 21-24 цвята- 35 бр.; Флумастери комплект от 24-26 цвята- 35 бр.; Цветни моливи комплект от 24-26 цвята- 35 бр.; Чашка за рисуване- 35 бр.; Острилка пластмасова единична- 10 бр.; Гланцов блок А4 10-12 разноцветни листа- 35 бр.; Ножица за хартия, ергономична, висококачествена стомана 16 см- 35 бр.; Безцветна самозалепваща лента 12 мм/66 м.- 35 бр.; Пластелин – комплект от 6-10 цвята- 35 бр.; Восъчни пастели – 24-26 цвята комплект- 35 бр.; Комплект четки за акварел – 4- 6 бр.- 35 бр.; Скицник за рисуване 40-60 листа- 35 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
6266.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6) е максимално предвиденият финансов ресурс за изпълнение на поръчката. Участниците следва да предложат цена за изпълнение на поръчката за ОП 1, която не надвишава посочената в т.ІІ.2.6) прогнозна стойност.

II.2) Описание 1

Доставка на учебни и игрови пособия и учебни помагала. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22111000      
22112000      
37523000      
37524100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас, ОУ „Хр. Ботев“- кв. Победа, Бургас, ул. „Велека“ № 2.

Предметът на настоящата обособена позиция предвижда доставка на учебни и игрови пособия и учебни помагала, а именно: образователни игри /дървени пъзели/- 11 вида х 150 бр.; магнитни фигури- 2 вида х 150 бр.; книжки за оцветяване- 2 вида х 150 бр.; книжка с приказки- 1 вид х 150 бр.; игрови комплекти- 14 вида; контейнери за прибиране на играчки и дидактични материали- 12 бр.; дидактични материали- училищни книги и учебници- 40 вида х 75 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
19752.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6) е максимално предвиденият финансов ресурс за изпълнение на поръчката. Участниците следва да предложат цена за изпълнение на поръчката за ОП 2, която не надвишава посочената в т.ІІ.2.6) прогнозна стойност.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не.

Възложителят не поставя минимални изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1) Участникът следва да е изпълнил дейност с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 3 (три) години от датата на подава на офертата, без значение на нейния обем.
Документът, с който се доказва изпълнението на изискването е списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
Посоченият в т. 1 критерий за подбор се отнася и за двете обособени позиции.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с критериите за подбор само като попълват поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.


1) Участникът следва да е изпълнил поне 1 (една) дейност с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, без значение на нейния обем.
За идентични или сходни с тези на настоящата поръчка се приемат дейности, свързани с доставка на канцеларски материали и/или учебни и/или игрови пособия и/или учебни помагала и/или материали по изобразително изкуство.
Посоченият в т. 1 критерий за подбор се отнася и за двете обособени позиции.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор, неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
Условията, размера и начина на плащане са посочени в раздел VIII от документацията за обществената поръчка и проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/04/2017 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/04/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Община Бургас, гр. Бургас, ул. "Александровска" № 26.

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 54 от ЗОП и чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2. Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП.
3. Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
4. Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на проект „Интегриран проект за социално включване на ромите и други уязвими групи в общините Бургас, Средец и Малко Търново“, финансиран по Българо-швейцарската програма за сътрудничество, Програма за подкрепа на социалното включване на роми и други уязвими групи, Споразумение за безвъзмездна финансова помощ № 04-00-46(4)/24.06.2015г.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 103, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва