Деловодна информация
00183
12-00-180 30/08/2016 (дд/мм/гггг)
не
00183-2016-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Златоград 000614938
ул. Стефан Стамболов №1
Златоград BG424 4980 България
инж. Цветелина Бодурова - гл. експерт ОП +359 30712551
ObA-zlatograd@zlatograd.bg +359 30714023

Интернет адрес/и

www.zlatograd.bg

http://www.zlatograd.bg/?pid=2%2Cop5


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.zlatograd.bg/?pid=2%2Cop5&id_op=110
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ИЗГОТВЯНЕ НА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН НА ОБЩИНА ЗЛАТОГРАД”
71410000      
Услуги

Предметът на настоящата поръчка включва два вида дейности:
Дейност 1 – Изготвяне на общ устройствен план на Община Златоград, която дейност следва да се реализира в два етапа, както следва:
1. Етап I – Изработване на предварителен проект на ОУПО;
2. Етап II – Изработване на окончателен проект на ОУПО.
Дейност 2 – Извършване на екологична оценка (ЕО) и оценка за съвместимост (ОС) на проекта за общ устройствен план на Община Златоград.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
182884.62      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71410000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Обществената поръчка ще се изпълнява на територията на община Златоград, област Смолян.

Настоящата обществена поръчка е насочена към избор на изпълнител за изготвяне на Общ устройствен план на Община Златоград, стратегическата цел на който е да послужи за основен инструмент при провеждане на политиките на Общината за постигане на устойчиво развитие и хармонична жизнена среда на нейната територия. Основна цел на Общият устройствен план на общината е цялостното устройство на територията на общината. Изготвянето на общите устройствени планове на общини (ОУПО) е регламентирано като изискуемост в ЗУТ, като обем и съдържание - отново със ЗУТ, Наредба № 8 на МРРБ, заедно с цялата приложима нормативна уредба, касаеща функционалните системи, които определят устройството на територията в цялост, и като такова изпълнява и друга цел - съответствие с нормативната регламентация. Като част от проекта на Общ устройствен план на Община Златоград следва да се изработи екологична оценка, включваща и оценка на съвместимостта на плана с предмета и целите на опазване на мрежата на НАТУРА 2000, съобразно изискванията на Закона за опазване на околната среда и Закона за биологичното разнообразие.
Изпълнението на настоящата обществената поръчка следва да бъде съобразено с:
• Планово задание за общ устройствен план на Община Златоград и Техническо задание за изготвяне на екологична оценка и оценка за съвместимост (оценка за степента на въздействие върху защитени зони) на проекта за общ устройствен план на община златоград (приложени в отделни файлове към документацията);
• Техническата спецификация относно съдържанието и обхвата на дейностите, които следва да бъдат извършени от Изпълнителя;
• Изискванията на действащото европейско и национално законодателство;
• Становищата и препоръките на компетентните органи, които предстоят да бъдат дадени в хода на изпълнението на поръчката.
В Плановото задание за общ устройствен план на община Златоград, Техническото задание за изготвяне на екологична оценка и оценка за съвместимост (оценка за степента на въздействие върху защитени зони), прилoжения към документацията за участие в процедурата, и Техническата спецификация са формулирани основните изисквания относно изпълнението на предмета на поръчката. В плановото задание се определят изходните данни, основните изисквания за изработване на устройствения план и необходимите обем и съдържание.
Предметът на настоящата поръчка включва два вида дейности:
Дейност 1 – Изготвяне на общ устройствен план на Община Златоград, която дейност следва да се реализира в два етапа, както следва:
1. Етап I – Изработване на предварителен проект на ОУПО;
2. Етап II – Изработване на окончателен проект на ОУПО.
Всеки етап притежава относителна степен на завършеност, ситуиран е ясно в съответен времеви интервал и приключва с определена форма на санкция и одобрение от страна на заинтересованите страни (държава, община, бизнес, гражданско общество, неправителствени организации).
Дейност 2 – Извършване на екологична оценка (ЕО) и оценка за съвместимост (ОС) на проекта за общ устройствен план на Община Златоград.
Дейност 2 протича едновременно с реализиране на Дейност 1, като следва да се съвмести с фазите по изработване на проект на ОУПО, както и с действащата нормативна база за устройство на територията.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    60%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
182884.62      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/09/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставят.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към икономическото и финансово състояние на участниците в процедурата.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата услуга, с предмет и обем, идентична или сходна с предмета на настоящата обществена поръчка. Изискването се въвежда с цел гарантиране на качественото изпълнение на обществената поръчка с цел избиране на изпълнител с признат опит в предоставянето на услуги от областта на предмета на поръчката. При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т.1б) и представя списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите, и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. За изпълнение на Дейност 1 и Дейност 2 участникът следва да разполага с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката. При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т.1б) и представя списък на екипа, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.


1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 1 /една/ услуга, с предмет и обем, идентична или сходна с предмета на настоящата обществена поръчка.
Под «услуга, с предмет и обем, идентична или сходна с предмета на настоящата обществена поръчка» следва да се разбира: изработване на общ устройствен план и/или на задание за общ устройствен план и/или изработване на интегриран план за градско възстановяване и развитие (ИПГВР) и/или на цялостен ПУП - ПРЗ (план за регулация и застрояване на населено място) и/или на регионална схема за пространствено развитие.
2. За изпълнението на Дейност 1 – Изготвяне на общ устройствен план на Община Златоград от поръчката следва да бъде анагажиран минимум следния персонал от експерти и ръководител:
• Ръководител екип
• Ключов експерт 1 Селищна мрежа и устройство на урбанизирани територии
• Ключов експерт 2 Недвижимо културно наследство
• Ключов експерт 3 Икономически анализи и прогнози
• Ключов експерт 4 Техническа инфраструктура и комуникационно - транспортни схеми
• Ключов експерт 5 Водоснабдяване и канализация
• Ключов експерт 6 Електроснабдяване и съобщения
• Ключов експерт 7 Зелена система
• Ключов експерт 8 Географски информационни системи
За изпълнението на Дейност 2 – Извършване на екологична оценка (ЕО) и оценка за съвместимост (ОС) на проекта за общ устройствен план на Община Златоград от поръчката следва да бъде анагажиран като минимум персонал от експерти и ръководител, които трябва да отговарят на изискванията на чл. 83 от ЗООС и чл. 16 от НУРИЕОПП, както следва:
• Ключов експерт 9 Ръководител колектив ЕО
• Ключов експерт 10 Климат и атмосферен въздух
• Ключов експерт 11 Отпадъци
• Ключов експерт 12 Биологично разнообразие
• Ключов експерт 13 Земни недра и почви
• Ключов експерт 14 Води
Минималните изисквания към всяко едно от лицата са посочени в документацията за участие, тъй като възложителят е ограничен с броя на символите, които може да постави в обявлението.
Забележка: За екипа експерти за изпълнението на Дейност 1 не се допуска едно физическо лице да изпълнява функциите на повече от един експерт.
За екипа експерти за изготвяне на ЕО се допуска едно физическо лице да изпълнява функциите на повече от един експерт, ако отговаря на посочените минимални изисквания за всеки един от тези експерти.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/09/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/09/2016 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Сграда на ОбА, етаж 2, Заседателна зала

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/08/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва