Деловодна информация
00530
Е-12-00-364#18 17/11/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
17/11/2020 (дд/мм/гггг)
00530-2019-0077 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
В. Трифонов +359 298593167
v.trifonov@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/news?id=4075


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Закупуване на лицензи за софтуер за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП, вкл. специализирано обучение на служители за работа със софтуера“, разделена в две обособени
48517000      
Доставки

Предметът на поръчката включва „Закупуване на лицензи за софтуер за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП, вкл. специализирано обучение на служители за работа със софтуера“, разделена в две обособени позиции, както следва:
1. „Закупуване на лицензи за софтуер за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП“;
2. „Осигуряване на специализирано обучение за служители на НАП за работа с инсталиран софтуер за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП“
Специфичните изисквания на възложителя при изпълнението на предмета на поръчката по всяка от обособените позиции са дадени в Технически спецификации по всяка от обособените позиции – приложение №1А и приложение №1Б към документацията по ОП.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
61960.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

"Закупуване на лицензи за софтуер за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48517000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

В административната сграда на ЦУ на НАП, находяща се в гр. София, бул. "Княз Александър Дондуков" №52.

Предмет на обществена поръчка по ОП1 е закупуване на:
1. Лицензи за софтуер за създаване на дискови образи във формат, съвместим с Expert Witness Disk Image Format, EnCase E01 Bitstream с право на ползване и поддръжка за период от 3 години за 20 работни места;
2. Лицензи за софтуер за анализ на дискови образи с цел събиране на доказателства в електронен вид с право на ползване и поддръжка за период от 3 години за 5 работни места;
3. Лицензи за софтуер за виртуализация на работна станция с право на ползване за период от 3 години за 5 работни места.
Срокът за доставка е 30 календарни дни от подписване на договор с участника, избран за изпълнител, но не по-късно от 20.01.2021 г. В случай на удължаване срока на Грантовото споразумение, срокът за доставка ще бъде удължен със срока на удължаване на Грантовото споразумение.
Поддръжката на софтуерите по т. 1 и т. 2 е за срок от 36 месеца, считано от датата на доставката им, документирана с протокол.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката е в изпълнение на грантово споразумение № 831524-BG-NRA-ITF-2018 г. за предоставяне на БФП по Програма “Еркюл III” на OLAF.

Заплащането ще се извърши от ЦУ на НАП еднократно по банков път, в лева в срок до 30 дни след представяне на оригинална фактура и приемо-предавателен протокол за извършената доставка, подписани от координатора по договора.
Плащането ще се извършва при условията на РМС №592/21.08.2018 г.

II.2) Описание 1

„Осигуряване на специализирано обучение за служители на НАП за работа с инсталиран софтуер за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
80510000      
II.2.3) Място на изпълнение
UK

Обучението е присъствено и ще бъде проведено на територията на Великобритрания, съгласно техническото предложение на изпълнителя.

Предметът на ОП е осигуряване на обучение за 5 служители на НАП за придобиване на знания и умения за използване на софтуер за анализ на дискови образи с цел събиране на доказателства в електронен вид.
Обучението е с продължителност 3 дни и да включва всички теми, посочени в Техническата спецификация – Приложение №1 от договора.
Обучението е присъствено и ще бъде проведено във Великобритания. Командироването на служителите и разходите за пътни, дневни и квартирни пари ще се поемат от НАП.
Обучението ще се проведе до 30 календарни дни от сключване на договора, но не по-късно от 20.01.2021 г. В случай на удължаване срока на Грантовото споразумение, срокът за изпълнение на деейностите ще бъде удължен със срока на удължаване на Грант. споразумение.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката е в изпълнение на грантово споразумение № 831524-BG-NRA-ITF-2018 г. за предоставяне на БФП по Програма “Еркюл III” на OLAF.

Плащането за обучението ще се извърши еднократно, в лева, по банкова сметка, посочена от изпълнителя в срок до 30 дни след представяне издадена от него фактура с приложен двустранно подписан приемо-предавателен протокол за приемане на оконч. доклад за изп. на ОП, подп. от коорд. по д-ра от страна на възл. Възл. заплаща посочената от изп-ля цена за 1 участник за действително обучените служители.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 202-490589 (напр. 2015/S 123-123456)   и  938603 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
108    1   
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/10/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

фючър стандартс ЕООД 203189857
гр. София, ул. Руй планина №1
гр. София BG411 1407 България
info@future-standarts.com +359 878862438
https://future-standards.com/bg/ +359 878862438
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
43765.31      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

43760.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
109    2   
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/10/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Фючър сттандартс ЕООД 203189857
ул. Руй планина №1
София BG411 1407 България
info@future-standarts.com +359 878862438
https://future-standards.com +359 878862438
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
18221.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

18200.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Софийски градски съд
бул. Витоша №2
София 1000 България
adm.sgs@scc.bg +359 2921988
http://scc.bg +359 29813740
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/11/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва