Следгаранционно обслужване на автомобили |
|
50000000 |
|
|
Следгаранционно обслужване на автомобили по позиции както следва: Поз.1. Следгаранционно обслужване на леки автомобили от марките „Ауди” и „Фолксваген“, и лекoтоварни автомобили от марката „Фолксваген“ ; Поз.2. Следгаранционно обслужване на леки автомобили от марките „БМВ“, „МИНИ КУПЪР“ и „Ленд Ровър“ ; Поз.3. Следгаранционно обслужване на леки автомобили от марките „КРАЙСЛЕР“, „ДЖИЙП“ и „Додж“ ; Поз.4. Следгаранционно обслужване на леки и лекотоварни автомобили от марките „Фиат“, „Алфа Ромео“, „Хюндай“, “Киа“, „Мазда“, „Нисан“, „Мицубиши“, „Дачия“, “Сузуки“, „Тойота“ и „Волво“ ; Поз.5. Следгаранционно обслужване на леки автомобили от марката „Грейт Уол“ ; Поз.6. Следгаранционно обслужване на леки и лекотоварни автомобили от марката „Мерцедес“ ; Поз.7. Следгаранционно обслужване на леки автомобили от марката „Опел“ ; Поз.8. Следгаранционно обслужване на леки автомобили от марките „Шкода“ и „Сеат“. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
2841666.67 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Следгаранционно обслужване на леки автомобили от марките „Ауди” и „Фолксваген“, и лекoтоварни автомобили от марката „Фолксваген“ |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50000000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
сервиз на изпълнителя на територията на гр.София | Следгаранционното обслужване на леките автомобили се извършва при възникнала необходимост, в рамките на осигурените финансови средства. Обемът на обслужванията и ремонтите ще се конкретизират след подаване на заявка от оторизирани от възложителя лица при изпълнението на договора. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Т- оценка на общия сбор нормовремена за изпълнение на описаните в Приложение № 2 от Техническата спецификация ремонти 30 N – оценка на процента отстъпка от цените за клиенти на сервиза за доставените резервни части 5
|
|
65
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
1. Договорът се сключва със срок за изпълнение - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора,чрез периодични заявки при възникнала необходимост.2. Сроковете за приемане на превозното средство в сервиз на изпълнителя, за извършване на техническото обслужване, диагностика и регулировка, както и за изпълнение на ремонтите са конкретизирани в техническата спецификация от документацията.
|
|
II.2) Описание 1
Следгаранционно обслужване на леки автомобили от марките „БМВ“, „МИНИ КУПЪР“ и „Ленд Ровър“ |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50000000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
сервиз на изпълнителя на територията на гр.София | Следгаранционното обслужване на леките автомобили се извършва при възникнала необходимост, в рамките на осигурените финансови средства. Обемът на обслужванията и ремонтите ще се конкретизират след подаване на заявка от оторизирани от възложителя лица при изпълнението на договора. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Т- оценка на общия сбор нормовремена за изпълнение на описаните в Приложение № 2 от Техническата спецификация ремонти 30 N – оценка на процента отстъпка от цените за клиенти на сервиза за доставените резервни части 5
|
|
65
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
1. Договорът се сключва със срок за изпълнение - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора,чрез периодични заявки при възникнала необходимост.2. Сроковете за приемане на превозното средство в сервиз на изпълнителя, за извършване на техническото обслужване, диагностика и регулировка, както и за изпълнение на ремонтите са конкретизирани в техническата спецификация от документацията.
|
|
II.2) Описание 1
Следгаранционно обслужване на леки автомобили от марките „КРАЙСЛЕР“, „ДЖИЙП“ и „Додж“ |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50000000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
сервиз на изпълнителя на територията на гр.София | Следгаранционното обслужване на леките автомобили се извършва при възникнала необходимост, в рамките на осигурените финансови средства. Обемът на обслужванията и ремонтите ще се конкретизират след подаване на заявка от оторизирани от възложителя лица при изпълнението на договора. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Т- оценка на общия сбор нормовремена за изпълнение на описаните в Приложение № 2 от Техническата спецификация ремонти 30 N – оценка на процента отстъпка от цените за клиенти на сервиза за доставените резервни части 5
|
|
65
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
1. Договорът се сключва със срок за изпълнение - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора,чрез периодични заявки при възникнала необходимост.2. Сроковете за приемане на превозното средство в сервиз на изпълнителя, за извършване на техническото обслужване, диагностика и регулировка, както и за изпълнение на ремонтите са конкретизирани в техническата спецификация от документацията.
|
|
II.2) Описание 1
Следгаранционно обслужване на леки и лекотоварни автомобили от марките „Фиат“, „Алфа Ромео“, „Хюндай“, “Киа“, „Мазда“, „Нисан“, „Мицубиши“, „Дачия“, “Сузуки“, „Тойота“ и „Волво“ |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50000000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
сервиз на изпълнителя на територията на гр.София | Следгаранционното обслужване на леките автомобили се извършва при възникнала необходимост, в рамките на осигурените финансови средства. Обемът на обслужванията и ремонтите ще се конкретизират след подаване на заявка от оторизирани от възложителя лица при изпълнението на договора. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Т- оценка на общия сбор нормовремена за изпълнение на описаните в Приложение № 2 от Техническата спецификация ремонти 30 N – оценка на процента отстъпка от цените за клиенти на сервиза за доставените резервни части 5
|
|
65
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
1. Договорът се сключва със срок за изпълнение - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора,чрез периодични заявки при възникнала необходимост.2. Сроковете за приемане на превозното средство в сервиз на изпълнителя, за извършване на техническото обслужване, диагностика и регулировка, както и за изпълнение на ремонтите са конкретизирани в техническата спецификация от документацията.
|
|
II.2) Описание 1
Следгаранционно обслужване на леки автомобили от марката „Грейт Уол“ |
5 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50000000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
сервиз на изпълнителя на територията на гр.София | Следгаранционното обслужване на леките автомобили се извършва при възникнала необходимост, в рамките на осигурените финансови средства. Обемът на обслужванията и ремонтите ще се конкретизират след подаване на заявка от оторизирани от възложителя лица при изпълнението на договора. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Т- оценка на общия сбор нормовремена за изпълнение на описаните в Приложение № 2 от Техническата спецификация ремонти 30 N – оценка на процента отстъпка от цените за клиенти на сервиза за доставените резервни части 5
|
|
65
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
1. Договорът се сключва със срок за изпълнение - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора,чрез периодични заявки при възникнала необходимост.2. Сроковете за приемане на превозното средство в сервиз на изпълнителя, за извършване на техническото обслужване, диагностика и регулировка, както и за изпълнение на ремонтите са конкретизирани в техническата спецификация от документацията.
|
|
II.2) Описание 1
Следгаранционно обслужване на леки и лекотоварни автомобили от марката „Мерцедес“ |
6 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50000000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
сервиз на изпълнителя на територията на гр.София | Следгаранционното обслужване на леките автомобили се извършва при възникнала необходимост, в рамките на осигурените финансови средства. Обемът на обслужванията и ремонтите ще се конкретизират след подаване на заявка от оторизирани от възложителя лица при изпълнението на договора. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Т- оценка на общия сбор нормовремена за изпълнение на описаните в Приложение № 2 от Техническата спецификация ремонти 30 N – оценка на процента отстъпка от цените за клиенти на сервиза за доставените резервни части 5
|
|
65
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
1. Договорът се сключва със срок за изпълнение - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора,чрез периодични заявки при възникнала необходимост.2. Сроковете за приемане на превозното средство в сервиз на изпълнителя, за извършване на техническото обслужване, диагностика и регулировка, както и за изпълнение на ремонтите са конкретизирани в техническата спецификация от документацията.
|
|
II.2) Описание 1
Следгаранционно обслужване на леки автомобили от марката „Опел“ |
7 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50000000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
сервиз на изпълнителя на територията на гр.София | Следгаранционното обслужване на леките автомобили се извършва при възникнала необходимост, в рамките на осигурените финансови средства. Обемът на обслужванията и ремонтите ще се конкретизират след подаване на заявка от оторизирани от възложителя лица при изпълнението на договора. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Т- оценка на общия сбор нормовремена за изпълнение на описаните в Приложение № 2 от Техническата спецификация ремонти 30 N – оценка на процента отстъпка от цените за клиенти на сервиза за доставените резервни части 5
|
|
65
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
1. Договорът се сключва със срок за изпълнение - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора,чрез периодични заявки при възникнала необходимост.2. Сроковете за приемане на превозното средство в сервиз на изпълнителя, за извършване на техническото обслужване, диагностика и регулировка, както и за изпълнение на ремонтите са конкретизирани в техническата спецификация от документацията.
|
|
II.2) Описание 1
Следгаранционно обслужване на леки автомобили от марките „Шкода“ и „Сеат“ |
8 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50000000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
сервиз на изпълнителя на територията на гр.София | Следгаранционното обслужване на леките автомобили се извършва при възникнала необходимост, в рамките на осигурените финансови средства. Обемът на обслужванията и ремонтите ще се конкретизират след подаване на заявка от оторизирани от възложителя лица при изпълнението на договора. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Т- оценка на общия сбор нормовремена за изпълнение на описаните в Приложение № 2 от Техническата спецификация ремонти 30 N – оценка на процента отстъпка от цените за клиенти на сервиза за доставените резервни части 5
|
|
65
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
1. Договорът се сключва със срок за изпълнение - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора,чрез периодични заявки при възникнала необходимост.2. Сроковете за приемане на превозното средство в сервиз на изпълнителя, за извършване на техническото обслужване, диагностика и регулировка, както и за изпълнение на ремонтите са конкретизирани в техническата спецификация от документацията.
|
|