„Доставка на канцеларски материали и офис оборудване” по три обособени позиции |
|
30192000 |
|
|
Поръчката включва доставка на канц.материали и офис консумативи. Пълното описание на изискванията е дадено в Техническата спецификация по съответната обособена позиция (неразделна част от Документацията за обществена поръчка). В прогнозната стойност са включени следните две опции:Възложителят си запазва правото да направи допълнителна заявка в рамките на 20% от стойността на договора за обществена поръчка, при единична стойност от каталога на изпълнителя/производителя, от която се приспада търговската отстъпка, която е оферирал ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в ценовата си оферта. При възникване на тази хипотеза, Възложителят има право да измени договора на основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП.В случай, че срокът на договора изтече, а има останала неизразходвана сума по него, то същият ще бъде удължен с до четири месеца. При възникване на тази хипотеза, Възложителят има право да измени договора на основание чл. 116, ал. 1, т.1 от ЗОП. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
630000.00 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на канцеларски материали“ |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
АП „Земляне” – гр. София, ул. „Житница” № 21, Централно управление - гр. София, ул. „Житница” № 21; АП „Малашевци” – гр. София, ул. „Резбарска” № 11; АП Дружба - гр. София, ул. "Кап. Любен Кондаков"№7 | Изпълнението на предмета на настоящата об. п. включва дейности по дост. на канцеларски материали, отговарящи на изискванията на Възложителя, подробно описани в Техн. спецификац. по об. п. № 1 (неразделна част от документацията за ОП). Възложит-ят си запазва правото да направи доп. заявка в рамките на 20% от стойността на дог-ра за оОП, при ед. стойн. от каталога на изпълнителя/производителя, от която се приспада търг-та отст., която е оферирал ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в ценовата си оф. При възн. на тази хипотеза, Възл-ят има право да измени договора на осн. чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП. В слу., че срокът на дог-ра изтече, а има останала неизразходвана сума по него, то същият ще бъде удължен с до 4 месеца. При въз. на тази хипотеза, Възл-ят има право да измени договора на основание чл. 116, ал. 1, т.1 от ЗОП. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Срок за доставка 10 Качество 40
|
|
Цена - 50
|
| |
II.2.11) Информация относно опциите
Опция 1: Възл-ят си запазва правото да направи доп. заявка в рамките на 20% от стойността на договора за ОП,при ед.стойн.от каталога на изпълнит-я/производит-я, от която се приспада ТО, която е оферирал ИЗПЪЛНИТ-Я в ценовата си оф.При възникв. на тази хипотеза, Възл-ят има право да измени дог-ра на осн. чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП.Опция 2: В сл., че срокът на дог-ра изтече....продълж.в II.2.14)
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
... продължава от II.2.11), а има останала неизразходвана сума по него, то същият ще бъде удължен с до 4 (четири) месеца.При възникване на тази хипотеза, Възложителят има право да измени договора на основание чл. 116, ал. 1, т.1 от ЗОП.
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на консумативи за офис техника“ |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30125000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Авт.под. „Земляне” и Центр. управл.–гр. София,ул. „Житница” № 21, до ет.3; Авт. поделение „Малашевци”–гр. София, ул.„Резбарска” № 11 и Автобусно поделение „Дружба”-гр. София, ул. „Любен Кондаков" № 7 | Пълното описание на изискванията към консумативите за офис оборудване, обект на настоящата об. п. е дадено в приложената към документацията за ОП „Техническа спецификация” по об. п. № 2. В сл. на възникнала необх. от дост. на консумативи за офис оборудване, извън изброените в Техн-та спецификац. по настоящата об. п., Възл-ят си запазва правото да направи доп. заявки в рамките на 20% от стойността на договора за обществена поръчка по обособена позиция № 2, при единична стойност, от която се приспада търговската отстъпка от каталога на изпълнителя/производителя, която е оферирал ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в ценовата си оферта. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
| |
II.2.11) Информация относно опциите
Опция 1: Възл-ят си запазва правото да направи доп. заявка в рамките на 20% от стойността на дог-ра за ОП, при ед. стойн. от каталога на изпълн-я/производит-я, от която се приспада ТО, която е оферирал ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в ценовата си оф. При възн. на тази хипотеза, Възл-ят има право да измени дог-ра на осн. чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП ... продължава в II.2.14)
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
... продължава от II.2.11) Опция 2: В случай, че срокът на договора изтече, а има останала неизразходвана сума по него, то същият ще бъде удължен с до 4 (четири) месеца. При възникване на тази хипотеза, Възложителят има право да измени договора на основание чл. 116, ал. 1, т.1 от ЗОП.
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП” |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Авт.поделение „Земляне” и Центр. управл.–гр. София,ул. „Житница” № 21, до ет.3; Авт. поделение „Малашевци”–гр. София, ул.„Резбарска” № 11 и Авт. поделение „Дружба”-гр. София, ул. „Любен Кондаков" № 7. | Изпълнението на предмета на настоящата об. п. включва дейности по дост. на канцеларски материали, отговарящи на изискванията на Възложителя, подробно описани в Техн. спецификац. по об. п. № 3 (неразделна част от документацията за ОП).Възложителят си запазва правото да направи допълн. заявка в рамките на 20% от стойността на договора за ОП, при ед. стойн. от каталога на изпълнителя/производителя, от която се приспада ТО,която е оферирал ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в ценовата си оферта. При възн. на тази хипотеза, Възложителят има право да измени договора на основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП. В сл., че срокът на договора изтече, а има останала неизразходвана сума по него, то същият ще бъде удължен с до 4 месеца. При възникване на тази хипотеза, Възложителят има право да измени договора на основание чл. 116, ал. 1, т.1 от ЗОП. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Срок 10 Качество 40
|
|
Цена - 50
|
| |
II.2.11) Информация относно опциите
Опция 1: Възл-ят си запазва правото да направи доп. заявка в рамките на 20% от стойността на договора за ОП, при ед.стойн. от каталога на изпълнителя/производителя, от която се приспада ТО, която е оферирал ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в ценовата си оферта. При възн.на тази хипотеза, Възл-ят има право да измени договора на осн. чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП. ... продължава в II.2.14)
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
... продължава от II.2.11) Опция 2: В случай, че срокът на договора изтече, а има останала неизразходвана сума по него, то същият ще бъде удължен с до 4 (четири) месеца. При възникване на тази хипотеза, Възложителят има право да измени договора на основание чл. 116, ал. 1, т.1 от ЗОП.
|
|