Деловодна информация
00088
827 22/10/2020 (дд/мм/гггг)
не
00088-2020-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка - комунални услуги

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Столичен автотранспорт ЕАД 121683408
ул. Житница № 21
София BG411 1612 България
Стефка Доковска +359 29554132
dokovska.stefka@gmail.com +359 29554067

Интернет адрес/и

www.sofiabus.bg

https://sofiabus.nit.bg/proczeduri-po-zop/1232020dkmkotptop/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.6) Основна дейност 

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали и офис оборудване” по три обособени позиции
30192000      
Доставки

Поръчката включва доставка на канц.материали и офис консумативи. Пълното описание на изискванията е дадено в Техническата спецификация по съответната обособена позиция (неразделна част от Документацията за обществена поръчка). В прогнозната стойност са включени следните две опции:Възложителят си запазва правото да направи допълнителна заявка в рамките на 20% от стойността на договора за обществена поръчка, при единична стойност от каталога на изпълнителя/производителя, от която се приспада търговската отстъпка, която е оферирал ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в ценовата си оферта. При възникване на тази хипотеза, Възложителят има право да измени договора на основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП.В случай, че срокът на договора изтече, а има останала неизразходвана сума по него, то същият ще бъде удължен с до четири месеца. При възникване на тази хипотеза, Възложителят има право да измени договора на основание чл. 116, ал. 1, т.1 от ЗОП.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
630000.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

АП „Земляне” – гр. София, ул. „Житница” № 21, Централно управление - гр. София, ул. „Житница” № 21; АП „Малашевци” – гр. София, ул. „Резбарска” № 11; АП Дружба - гр. София, ул. "Кап. Любен Кондаков"№7

Изпълнението на предмета на настоящата об. п. включва дейности по дост. на канцеларски материали, отговарящи на изискванията на Възложителя, подробно описани в Техн. спецификац. по об. п. № 1 (неразделна част от документацията за ОП). Възложит-ят си запазва правото да направи доп. заявка в рамките на 20% от стойността на дог-ра за оОП, при ед. стойн. от каталога на изпълнителя/производителя, от която се приспада търг-та отст., която е оферирал ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в ценовата си оф. При възн. на тази хипотеза, Възл-ят има право да измени договора на осн. чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП. В слу., че срокът на дог-ра изтече, а има останала неизразходвана сума по него, то същият ще бъде удължен с до 4 месеца. При въз. на тази хипотеза, Възл-ят има право да измени договора на основание чл. 116, ал. 1, т.1 от ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка    10
Качество    40
Цена
Цена - 50
да
II.2.11) Информация относно опциите
да


Опция 1: Възл-ят си запазва правото да направи доп. заявка в рамките на 20% от стойността на договора за ОП,при ед.стойн.от каталога на изпълнит-я/производит-я, от която се приспада ТО, която е оферирал ИЗПЪЛНИТ-Я в ценовата си оф.При възникв. на тази хипотеза, Възл-ят има право да измени дог-ра на осн. чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП.Опция 2: В сл., че срокът на дог-ра изтече....продълж.в II.2.14)
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

... продължава от II.2.11), а има останала неизразходвана сума по него, то същият ще бъде удължен с до 4 (четири) месеца.При възникване на тази хипотеза, Възложителят има право да измени договора на основание чл. 116, ал. 1, т.1 от ЗОП.

II.2) Описание 1

„Доставка на консумативи за офис техника“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Авт.под. „Земляне” и Центр. управл.–гр. София,ул. „Житница” № 21, до ет.3; Авт. поделение „Малашевци”–гр. София, ул.„Резбарска” № 11 и Автобусно поделение „Дружба”-гр. София, ул. „Любен Кондаков" № 7

Пълното описание на изискванията към консумативите за офис оборудване, обект на настоящата об. п. е дадено в приложената към документацията за ОП „Техническа спецификация” по об. п. № 2. В сл. на възникнала необх. от дост. на консумативи за офис оборудване, извън изброените в Техн-та спецификац. по настоящата об. п., Възл-ят си запазва правото да направи доп. заявки в рамките на 20% от стойността на договора за обществена поръчка по обособена позиция № 2, при единична стойност, от която се приспада търговската отстъпка от каталога на изпълнителя/производителя, която е оферирал ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в ценовата си оферта.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
да


Опция 1: Възл-ят си запазва правото да направи доп. заявка в рамките на 20% от стойността на дог-ра за ОП, при ед. стойн. от каталога на изпълн-я/производит-я, от която се приспада ТО, която е оферирал ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в ценовата си оф. При възн. на тази хипотеза, Възл-ят има право да измени дог-ра на осн. чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП ... продължава в II.2.14)
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

... продължава от II.2.11) Опция 2: В случай, че срокът на договора изтече, а има останала неизразходвана сума по него, то същият ще бъде удължен с до 4 (четири) месеца. При възникване на тази хипотеза, Възложителят има право да измени договора на основание чл. 116, ал. 1, т.1 от ЗОП.

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Авт.поделение „Земляне” и Центр. управл.–гр. София,ул. „Житница” № 21, до ет.3; Авт. поделение „Малашевци”–гр. София, ул.„Резбарска” № 11 и Авт. поделение „Дружба”-гр. София, ул. „Любен Кондаков" № 7.

Изпълнението на предмета на настоящата об. п. включва дейности по дост. на канцеларски материали, отговарящи на изискванията на Възложителя, подробно описани в Техн. спецификац. по об. п. № 3 (неразделна част от документацията за ОП).Възложителят си запазва правото да направи допълн. заявка в рамките на 20% от стойността на договора за ОП, при ед. стойн. от каталога на изпълнителя/производителя, от която се приспада ТО,която е оферирал ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в ценовата си оферта. При възн. на тази хипотеза, Възложителят има право да измени договора на основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП. В сл., че срокът на договора изтече, а има останала неизразходвана сума по него, то същият ще бъде удължен с до 4 месеца. При възникване на тази хипотеза, Възложителят има право да измени договора на основание чл. 116, ал. 1, т.1 от ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок    10
Качество    40
Цена
Цена - 50
да
II.2.11) Информация относно опциите
да


Опция 1: Възл-ят си запазва правото да направи доп. заявка в рамките на 20% от стойността на договора за ОП, при ед.стойн. от каталога на изпълнителя/производителя, от която се приспада ТО, която е оферирал ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в ценовата си оферта. При възн.на тази хипотеза, Възл-ят има право да измени договора на осн. чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП. ... продължава в II.2.14)
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

... продължава от II.2.11) Опция 2: В случай, че срокът на договора изтече, а има останала неизразходвана сума по него, то същият ще бъде удължен с до 4 (четири) месеца. При възникване на тази хипотеза, Възложителят има право да измени договора на основание чл. 116, ал. 1, т.1 от ЗОП.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  968000 (напр. 123456)
(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги, използвани като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка - комунални услуги; Система за квалифициране - комунални услуги, използвана като покана за участие в съзтезателна процедура; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация за прекратяване на обявена процедура за конкурентно възлагане на поръчка под формата на периодично индикативно обявление

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
А-116    1   „Доставка на канцеларски материали“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/10/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА“ 000885099
район „Младост“, бул. „Цариградско шосе“ № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766896
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
120000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

120000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
117    2   „Доставка на консумативи за офис техника“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/10/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА“ 000885099
район „Младост“, бул. „Цариградско шосе“ № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766896
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
480000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

480000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
118    3   „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/10/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ТРАНС КО 04“ ЕООД 131230324
бул. „Цариградско шосе“ № 139
София BG411 1784 България
zoptransko@office1.bg +359 29766896
+359 29766896
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
30000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

30000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Сключени 3 договора, както следва: за Об.п. № 1: договор № А-116/19.10.2020 г., с предмет: „Доставка на канцеларски материали", за срок от 2 години; за Об.п. № 2: договор № А-117/19.10.2020 г., с предмет: „Доставка на консумативи за офис техника", за срок от 2 години и за Об.п. № 3: договор № А-118/19.10.2020 г., с предмет: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП", за срок от 2 години.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок съгласно чл. 197 от ЗОП във връзка с чл. 196 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/10/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г2 - комунални услуги

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/25/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в съответствие с член 50 от Директива 2014/25/EC
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва