Деловодна информация
00233
ЖИ-38935 14/10/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
14/10/2020 (дд/мм/гггг)
00233-2020-0029 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ДП Национална компания железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза № 110
София BG411 1233 България
Ивелина Китина +359 2932-3875
i.kitina@rail-infra.bg +359 2931-0663

Интернет адрес/и

https://www.rail-infra.bg/bg/

https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

поддържане на жп инфраструктура

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и гаранционно обслужване на компютърно и периферно оборудване и софтуер за нуждите на ЗПУИП „Гарови комплекси и терминали“ по проекти, финансирани по ОПТТИ 2014-2020 г., по обособени позиции
30200000      
Доставки

Обществената поръчка включва следните обособени позиции:
обособена позиция № 1 „Доставка и гаранционно обслужване на настолни компютърни конфигурации“;
обособена позиция № 2 „Доставка и гаранционно обслужване на преносими компютри“;
обособена позиция № 3 „Доставка и гаранционно обслужване на периферно оборудване“;
обособена позиция № 4 „Доставка на специализиран софтуер“
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
22911.10      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка и гаранционно обслужване на настолни компютърни конфигурации 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30211400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Централно управление на НКЖИ, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 110, ет. 4.

Доставката и гаранционно обслужване на 12 бр. настолни компютърни конфигурации включва : настолни компютри (безжични клавиатури и безжични мишки), монитори, непрекъсваеми захранващи устройства – UPS. На доставеното компютърно оборудване ще бъдат инсталирани операционна система последно поколение Windows с възможност за работа в активна директория (домейн), антивирусен софтуер (съвместим с използвания на компанията в активната директория) и последно поколение офис пакет MS Office. В обхвата на поръчката е включена и гаранционна поддръжка от страна на Изпълнителя за срока на гаранция – 36 месеца от одобрение на доставката.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.

Срокът за изпълнение на договора започва да тече от датата на получаване от страна на Изпълнителя на писмено Уведомление за стартиране изпълнението на договора от Възложителя и е до изтичане на гаранционния срок на оборудването, а именно: 36 месеца. Срокът за доставката на компонентите е до 1 месец.

II.2) Описание 1

Доставка и гаранционно обслужване на преносими компютри 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Централно управление на НКЖИ, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 110, ет. 4.

Доставката и гаранционно обслужване на 6 бр. преносими компютри включва: преносими компютри, на които ще бъдат инсталирани операционна система последно поколение Windows с възможност за работа в активна директория (домейн), антивирусен софтуер (съвместим с използвания на компанията в активната директория) и последно поколение офис пакет MS Office. В обхвата на поръчката е включена и гаранционна поддръжка от страна на Изпълнителя за срока на гаранция – 36 месеца от одобрение на доставката.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.

Срокът за изпълнение на договора започва да тече от датата на получаване от страна на Изпълнителя на писмено Уведомление за стартиране изпълнението на договора от Възложителя и е до изтичане на гаранционния срок на оборудването, а именно: 36 месеца. Срокът за доставката на компонентите е до 1 месец.

II.2) Описание 1

Доставка и гаранционно обслужване на периферно оборудване 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30232000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Централно управление на НКЖИ, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 110, ет. 4.

Доставка и гаранционно обслужване на периферно оборудване, която включва: 2 бр. цветни лазерни мултифункционални устройства с формат А3 и 3 бр. многофункционални устройства (принтер/копир/скенер) с формат А4. За осигуряване на нормална работа на принтерната и копирна техника, за да се осигури непрекъснат цикъл на работата в периоди с големи количества документооборот, заедно с устройствата е предвидено закупуването на допълнителни комплект/и тонер касети за всяко от тях. Доставената техника с допълнителните комплекти тонер касети трябва да има ресурс за експлоатация за три години. Осигуреният допълнителен ресурс/капацитет е определен с помощта на броя принтирани/копирани документи на ден, взет от базата данни от цифровите измерители на съществуващите такива устройства към момента. В обхвата на поръчката е включена и гаранционна поддръжка/обслужване от страна на Изпълнителя за срока на гаранция – 36 месеца от одобрение на доставката.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.

Срокът за изпълнение на договора започва да тече от датата на получаване от страна на Изпълнителя на писмено Уведомление за стартиране изпълнението на договора от Възложителя и е до изтичане на гаранционния срок на оборудването, а именно: 36 месеца. Срокът за доставката на компонентите е до 1 месец.

II.2) Описание 1

Доставка на специализиран софтуер 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48331000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Централно управление на НКЖИ, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 110, ет. 4.

Предмет на тази обособена позиция са лицензи за специализирани програмни продукти: Autocad 2020 LT – 2 бр., Adobe Acrobat Proffessional – 1 бр., ABBY Fine Reader – 1 бр., Adobe Photoshop – 1 бр., MS Project Standard 2019 – 3 бр. и MS Project Professional 2019 – 1 бр. или аналогични продукти по функционалности, възможности и интерфейс, съгласно изискванията, посочени в Техническата спецификация.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.

Срокът за изпълнение на договора започва да тече от датата на получаване от страна на Изпълнителя на писмено Уведомление за стартиране изпълнението на договора от Възложителя.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2020/S 082-193088 (напр. 2015/S 123-123456)   и  973534 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    1   „Доставка и гаранционно обслужване на настолни компютърни конфигурации“
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Други причини (прекратяване на процедурата)

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    2   „Доставка и гаранционно обслужване на преносими компютри“
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Други причини (прекратяване на процедурата)

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
11231    3   „Доставка и гаранционно обслужване на периферно оборудване“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/09/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Булранг - Вътев и Сие“ ООД 201731533
ул. Кишинев № 16
София BG411 1407 България
office@bulrang.com +359 887541450
http://bulrang-vytev-i-sie.company.bg/bg/ +359 887541450
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
23080      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

22911.10      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Глава двадесет и седма от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/10/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва