„Доставка и гаранционно обслужване на компютърно и периферно оборудване и софтуер за нуждите на ЗПУИП „Гарови комплекси и терминали“ по проекти, финансирани по ОПТТИ 2014-2020 г., по обособени позиции |
|
30200000 |
|
|
Обществената поръчка включва следните обособени позиции: обособена позиция № 1 „Доставка и гаранционно обслужване на настолни компютърни конфигурации“; обособена позиция № 2 „Доставка и гаранционно обслужване на преносими компютри“; обособена позиция № 3 „Доставка и гаранционно обслужване на периферно оборудване“; обособена позиция № 4 „Доставка на специализиран софтуер“ |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
22911.10 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Доставка и гаранционно обслужване на настолни компютърни конфигурации |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30211400
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Централно управление на НКЖИ, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 110, ет. 4. | Доставката и гаранционно обслужване на 12 бр. настолни компютърни конфигурации включва : настолни компютри (безжични клавиатури и безжични мишки), монитори, непрекъсваеми захранващи устройства – UPS. На доставеното компютърно оборудване ще бъдат инсталирани операционна система последно поколение Windows с възможност за работа в активна директория (домейн), антивирусен софтуер (съвместим с използвания на компанията в активната директория) и последно поколение офис пакет MS Office. В обхвата на поръчката е включена и гаранционна поддръжка от страна на Изпълнителя за срока на гаранция – 36 месеца от одобрение на доставката. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.
|
Срокът за изпълнение на договора започва да тече от датата на получаване от страна на Изпълнителя на писмено Уведомление за стартиране изпълнението на договора от Възложителя и е до изтичане на гаранционния срок на оборудването, а именно: 36 месеца. Срокът за доставката на компонентите е до 1 месец.
|
|
II.2) Описание 1
Доставка и гаранционно обслужване на преносими компютри |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30213100
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Централно управление на НКЖИ, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 110, ет. 4. | Доставката и гаранционно обслужване на 6 бр. преносими компютри включва: преносими компютри, на които ще бъдат инсталирани операционна система последно поколение Windows с възможност за работа в активна директория (домейн), антивирусен софтуер (съвместим с използвания на компанията в активната директория) и последно поколение офис пакет MS Office. В обхвата на поръчката е включена и гаранционна поддръжка от страна на Изпълнителя за срока на гаранция – 36 месеца от одобрение на доставката. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.
|
Срокът за изпълнение на договора започва да тече от датата на получаване от страна на Изпълнителя на писмено Уведомление за стартиране изпълнението на договора от Възложителя и е до изтичане на гаранционния срок на оборудването, а именно: 36 месеца. Срокът за доставката на компонентите е до 1 месец.
|
|
II.2) Описание 1
Доставка и гаранционно обслужване на периферно оборудване |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30232000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Централно управление на НКЖИ, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 110, ет. 4. | Доставка и гаранционно обслужване на периферно оборудване, която включва: 2 бр. цветни лазерни мултифункционални устройства с формат А3 и 3 бр. многофункционални устройства (принтер/копир/скенер) с формат А4. За осигуряване на нормална работа на принтерната и копирна техника, за да се осигури непрекъснат цикъл на работата в периоди с големи количества документооборот, заедно с устройствата е предвидено закупуването на допълнителни комплект/и тонер касети за всяко от тях. Доставената техника с допълнителните комплекти тонер касети трябва да има ресурс за експлоатация за три години. Осигуреният допълнителен ресурс/капацитет е определен с помощта на броя принтирани/копирани документи на ден, взет от базата данни от цифровите измерители на съществуващите такива устройства към момента. В обхвата на поръчката е включена и гаранционна поддръжка/обслужване от страна на Изпълнителя за срока на гаранция – 36 месеца от одобрение на доставката. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.
|
Срокът за изпълнение на договора започва да тече от датата на получаване от страна на Изпълнителя на писмено Уведомление за стартиране изпълнението на договора от Възложителя и е до изтичане на гаранционния срок на оборудването, а именно: 36 месеца. Срокът за доставката на компонентите е до 1 месец.
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на специализиран софтуер |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 48331000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Централно управление на НКЖИ, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 110, ет. 4. | Предмет на тази обособена позиция са лицензи за специализирани програмни продукти: Autocad 2020 LT – 2 бр., Adobe Acrobat Proffessional – 1 бр., ABBY Fine Reader – 1 бр., Adobe Photoshop – 1 бр., MS Project Standard 2019 – 3 бр. и MS Project Professional 2019 – 1 бр. или аналогични продукти по функционалности, възможности и интерфейс, съгласно изискванията, посочени в Техническата спецификация. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.
|
Срокът за изпълнение на договора започва да тече от датата на получаване от страна на Изпълнителя на писмено Уведомление за стартиране изпълнението на договора от Възложителя.
|
|