Деловодна информация
00193ТУ-София
04-00-397 08/10/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
08/10/2020 (дд/мм/гггг)
00193-2020-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Технически университет — София 831917834
бул. „Климент Охридски“ № 8, учебен блок 1, етаж 3, кабинет № 1317 — Деловодство
София BG411 1000 България
Донка Симеонова — юрисконсулт, р-л отдел ОП +359 29653906
zop@tu-sofia.bg +359 28683215

Интернет адрес/и

www.tu-sofia.bg

http://zop.tu-sofia.bg/ZopProcedures/preview/320


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на нови сървъри, настолни компютри, плоски дисплеи, преносими компютри, мултифункционални устройства, принтери, скенери, мрежово оборудване за нуждите на Технически университет – София
30230000      
Доставки

Доставеното оборудване трябва да бъде оригинално, т.е. същото следва да бъде продукт на производителя на съответната марка. Доставеното оборудване трябва да е ново, неупотребявано, в оригинални фабрични опаковки и да фигурира в актуалната продуктова листа на съответния производител, както и да не е свалено от производство към датата, определена за краен срок за подаване на оферти, посочена в обявлението. Настоящата обществена поръчка е част от обществена поръчка „Доставка на нови сървъри, настолни компютри, плоски дисплеи, преносими компютри, мултифункционални устройства, принтери, скенери, периферия и компоненти за компютри, мрежово оборудване за нуждите на Технически Университет – София и преструктуриране и разширение на съществуващата мрежова инфраструктура в учебен блок 1 на Технически университет – София”, съдържаща 7 обособени позиции, посочени в Решенето за откриване и в документацията за участие.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
346096.0      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на нови сървъри, настолни компютри, плоски дисплеи 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213300      
30231310      
30211400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG421
BG342

франко складовете на Възложителя, както следва:гр. София, Пловдив, Сливен.

Включва доставката на 121 бр. настолни компютри; 2 бр. работни станции; 2 бр. сървъри; 1 бр. дисков масив, 1 бр. видеоускорител и 54 бр. монитори (плоски дисплеи).
Техническите параметри и изисквания са посочени в Техническата спецификация, част от документацията за участие. Доставеното оборудване трябва да бъде оригинално, т.е. същото е продукт на производителя на съответната марка. Доставеното оборудване трябва да бъде ново, неупотребявано, в оригинални фабрични опаковки. -Срокът на доставка е до 90 дни, считано от датата на регистриране на договора в Деловодството на Възложителя. Минималният гаранционен срок за всяко изделие е посочен в техническата спецификация от документацията за участие за настоящата обществена поръчка. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплаща по банков път цената на извършената доставка, в срок до 30 /тридесет/ дни след подписване на двустранен приемо-предавателен протокол за доставката и представяне на оригинална фактура за дължимата сума.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на нови преносими компютри 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Място на изпълнение: франко складовете на Възложителя в гр. София, Пловдив и Сливен.

Включва доставка на: 71 бр. преносими компютри. Техническите параметри и изисквания са посочени в Техническата спецификация, част от документацията за участие. Доставеното оборудване трябва да бъде оригинално, т.е. същото е продукт на производителя на съответната марка. Доставеното оборудване трябва да бъде ново, неупотребявано, в оригинални фабрични опаковки. -Срокът на доставка е до 90 дни, считано от датата на регистриране на договора в Деловодството на Възложителя. Минималният гаранционен срок за всяко изделие е посочен в техническата спецификация от документацията за участие за настоящата обществена поръчка. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплаща по банков път цената на извършената доставка, в срок до 30 /тридесет/ дни след подписване на двустранен приемо-предавателен протокол за доставката и представяне на оригинална фактура за дължимата сума.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на нови мултифункционални устройства, принтери и скенери 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30121100      
30232110      
30216110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG421

франко складовете на Възложителя в гр. София и Пловдив

Включва доставка на: 35 бр. мултифункционални устройства; 39 бр. лазерни принтери и 11 бр. скенери. Техническите параметри и изисквания са посочени в Техническата спецификация, част от документацията за участие. Доставеното оборудване трябва да бъде оригинално, т.е. същото е продукт на производителя на съответната марка. Доставеното оборудване трябва да бъде ново, неупотребявано, в оригинални фабрични опаковки. -Срокът на доставка е до 90 дни, считано от датата на регистриране на договора в Деловодството на Възложителя. Минималният гаранционен срок за всяко изделие е посочен в техническата спецификация от документацията за участие за настоящата обществена поръчка. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплаща по банков път цената на извършената доставка, в срок до 30 /тридесет/ дни след подписване на двустранен приемо-предавателен протокол за доставката и представяне на оригинална фактура за дължимата сума.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на нова компютърна периферия и нови компоненти за компютри 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30234100      
30237460      
30237410      
30234600      
30237280      
30236110      
30237000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG342
BG421

Франко складовете на Възложителя в гр. София, Пловдив, Правец и Сливен.

Включва доставка на: 65 бр. твърди дискове; 32 RAM памети; 260 бр. флаш памети; 22 бр. непрекъсваеми токозахранващи устройства; 139 бр. клавиатури; 289 бр. мишки; 1 бр. компоненти за сървър; 1 бр. джойстик; 1 бр. очила за виртуална реалност; 7 бр. захранвания и 1 бр. външно DVD. Техническите параметри и изисквания са посочени в Техническата спецификация, част от документацията за участие. Доставеното оборудване трябва да бъде оригинално, т.е. същото е продукт на производителя на съответната марка. Доставеното оборудване трябва да бъде ново, неупотребявано, в оригинални фабрични опаковки. -Срокът на доставка е до 90 дни, считано от датата на регистриране на договора в Деловодството на Възложителя. Минималният гаранционен срок за всяко изделие е посочен в техническата спецификация от документацията за участие за настоящата обществена поръчка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2020/S 060-143207 (напр. 2015/S 123-123456)   и  966786 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
З-134    1   Доставка на нови сървъри, настолни компютри, плоски дисплеи
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/09/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СИЕНСИС АД 121708078
гр. София, п.к. 1680, р-н Красно село, ж.к. Бели брези, бул./ул. ул. Лерин № 44-46
София BG411 1680 България
legal@cnsys.bg +359 9583600
https://www.cnsys.bg +359 9583036
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
206196.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

176109      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
З-135    2   Доставка на нови преносими компютри
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/09/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДИДЖИТЕК” ООД 030007837
град София 1784, област София, община Столична, район Младост, ж.к. Младост 1, бл. 39, вх. Г, ап. 3
София BG411 1784 България
office@digiteq.com +359 29740900
https://digiteq.com +359 29740919
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
116536.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

110363      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
З-136    3   Доставка на нови мултифункционални устройства, принтери и скенери
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/09/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КОНТРАКС АД 175415627
гр. София, 1113, район р-н Изгрев, ул. ТИНТЯВА No 13
София BG411 1113 България
office@kontrax.bg +359 9609777
https://www.kontrax.bg/ +359 9609777
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
35555.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

34318      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
З-137    4   Доставка на нова компютърна периферия и нови компоненти за компютри
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/09/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДИДЖИТЕК ООД 030007837
град София 1784, област София, община Столична, район Младост, ж.к. Младост 1, бл. 39, вх. Г, ап. 3
София BG411 1784 България
office@digiteq.bg +359 9740900
https://digiteq.com +359 9740919
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
34724.42      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

25306      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. „Витоша“ № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно Част шеста, Глава двадесет и седма, Раздел I от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
Жалбата по чл. 196, ал. 5 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/10/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва