Деловодна информация
00640
 
да
да
28/09/2020 (дд/мм/гггг)
00640-2020-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски университет Св. Климент Охридски 000670680
бул. Цар Освободител № 15
София BG411 1504 България
Петър Станулов, доц. Кръстанка Маринова +359 29308541
op@admin.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

http://www.uni-sofia.bg

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка, инсталиране и въвеждане в ек-ция на лабораторна и измервателна апа-ра за лабор. ком-с «Наноструктурирани мат-ли и Дисперсни с-ми» във ФХФ на СУ проект BG05M2OP001-1.002-0023 по 4 об. поз
38400000      
Доставки

С възлагането на обществената поръчка са цели да се осигури „Доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на лабораторна и измервателна апаратура за лабораторен комплекс «Наноструктурирани материали и Дисперсни системи» във Факултет по химия и фармация на СУ, обособена в следните позиции: 1. Об.П 1 „Оптична приставка (микроскопски модул) за реометър“, 2. Об. П. 2 "Елипсометър с БАМ за определяне и визуализация на обекти с малки латерални размери“, 3. Об. П. 3 "Диференциален термичен анализатор с термогравиметрия и мас-спектрометър“, 4. Об. П. 4 "Настолен Сканиращ електронен микроскоп“. Изпълнението на поръчката включва 3 етапа. 1) Доставката на апаратурата в (ФХФ) на СУ ”.
2) Инсталиране, настройка и въвеждане в експлоатация на апа-та от квал. персонал на участника.
3) Обучение за уп-ние от квал. персонал на участника. Подробно описание на изискванията към изпълнението на поръчката, пар-те на АПАРАТУРАТА, количествата и стой-те в част II. „ИЗИСКВ. КЪМ ИЗПЪЛ. ТЕХ. СПЕЦ. от Д-цията
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
776000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на оптична приставка (микроскопски модул) за реометър“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата на ФХФ на СУ „Св. Климент Охридски“, лабораторен комплекс «Наноструктурирани мат-ли и Дисперсни сис-ми, гр. София, бул. "Джеймс Баучър" № 1, съгл. д-ра за възлагане на обществена поръчка.

Чрез възлагане на обществена оръчка се цели да се осигури доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на 1 брой оптична приставка (микроскопски модул) за реометър“. Изпълнението на обществената поръчка обхваща следните етапи: 1) Доставката на апаратурата в сградата на Факултет по химия и фармация (ФХФ) на СУ “Св. Климент Охридски”.
2) Инсталиране, настройка и въвеждане в експлоатация на апаратурата от квалифициран персонал на участника и демонстриране на заявените параметри на апаратурата.
3) Обучение за управление, проведено от квалифициран персонал на участника на специалист на възложителя. Приключването на всеки един от етапите ще се удостоверява с подписване на приемо-предавателен протокол от надлежни представители на изпълнителя и възложителя. Подробно описание на изискванията към изпълнението на поръчката, параметрите на АПАРАТУРАТА, количествата и стойностите се съдържа в част II. „ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА. ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ“ от документацията.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технически параметри/степен на съответствие    70
Цена
30
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05M2OP001-1.002-0023 за Център за компетентност "Интелигентни мехатронни, eко- и енергоспестяващи системи и технологии" по без-дна фин-ва помощ, съфинансирана от ЕФРР, ОП НОИР 2014-2020.

Обществена поръчка се финансира от проект BG05M2OP001-1.002-0023 за Център за компетентност "Интелигентни мехатронни, eко- и енергоспестяващи системи и технологии" по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) по Приоритетна ос 1 „Научни изследвания и технологично развитие“ на Оперативна програма „НОИР - 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на елипсометър с БАМ за определяне и визуализация на обекти с малки латерални размери 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата на ФХФ на СУ „Св. Климент Охридски“, лабораторен комплекс «Наноструктурирани мат-ли и Дисперсни сис-ми, гр. София, бул. "Джеймс Баучър" № 1, съгл. д-ра за възлагане на обществена поръчка.

Чрез възлагане на обществена оръчка се цели да се осигури доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на 1 брой Елипсометър с БАМ за определяне и визуализация на обекти с малки латерални размери. Изпълнението на обществената поръчка обхваща следните етапи: 1) Доставката на апаратурата в сградата на Факултет по химия и фармация (ФХФ) на СУ “Св. Климент Охридски”.
2) Инсталиране, настройка и въвеждане в експлоатация на апаратурата от квалифициран персонал на участника и демонстриране на заявените параметри на апаратурата.
3) Обучение за управление, проведено от квалифициран персонал на участника на специалист на възложителя. Приключването на всеки един от етапите ще се удостоверява с подписване на приемо-предавателен протокол от надлежни представители на изпълнителя и възложителя. Подробно описание на изискванията към изпълнението на поръчката, параметрите на АПАРАТУРАТА, количествата и стойностите се съдържа в част II. „ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА. ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИК
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технически параметри/степен на съответствие    70
Цена
30
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05M2OP001-1.002-0023 за Център за компетентност "Интелигентни мехатронни, eко- и енергоспестяващи системи и технологии" по без-дна фин-ва помощ, съфинансирана от ЕФРР, ОП НОИР 2014-2020.

Обществена поръчка се финансира от проект BG05M2OP001-1.002-0023 за Център за компетентност "Интелигентни мехатронни, eко- и енергоспестяващи системи и технологии" по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) по Приоритетна ос 1 „Научни изследвания и технологично развитие“ на Оперативна програма „НОИР - 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на диференциален термичен анализатор с термогравиметрия и мас-спектрометър. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата на ФХФ на СУ „Св. Климент Охридски“, лабораторен комплекс «Наноструктурирани мат-ли и Дисперсни сис-ми, гр. София, бул. "Джеймс Баучър" № 1, съгл. д-ра за възлагане на обществена поръчка.

Чрез възлагане на обществена оръчка се цели да се осигури доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на 1 брой Диференциален термичен анализатор с термогравиметрия и мас-спектрометър. Изпълнението на обществената поръчка обхваща следните етапи: 1) Доставката на апаратурата в сградата на Факултет по химия и фармация (ФХФ) на СУ “Св. Климент Охридски”.
2) Инсталиране, настройка и въвеждане в експлоатация на апаратурата от квалифициран персонал на участника и демонстриране на заявените параметри на апаратурата.
3) Обучение за управление, проведено от квалифициран персонал на участника на специалист на възложителя. Приключването на всеки един от етапите ще се удостоверява с подписване на приемо-предавателен протокол от надлежни представители на изпълнителя и възложителя. Подробно описание на изискванията към изпълнението на поръчката, параметрите на АПАРАТУРАТА, количествата и стойностите се съдържа в част II. „ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА. ТЕХНИЧ. СПЕЦИФИКАЦИИ“ от док.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технически параметри/степен на съответствие    70
Цена
30
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05M2OP001-1.002-0023 за Център за компетентност "Интелигентни мехатронни, eко- и енергоспестяващи системи и технологии" по без-дна фин-ва помощ, съфинансирана от ЕФРР, ОП НОИР 2014-2020.

Обществена поръчка се финансира от проект BG05M2OP001-1.002-0023 за Център за компетентност "Интелигентни мехатронни, eко- и енергоспестяващи системи и технологии" по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) по Приоритетна ос 1 „Научни изследвания и технологично развитие“ на Оперативна програма „НОИР - 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на настолен Сканиращ електронен микроскоп. 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата на ФХФ на СУ „Св. Климент Охридски“, лабораторен комплекс «Наноструктурирани мат-ли и Дисперсни сис-ми, гр. София, бул. "Джеймс Баучър" № 1, съгл. д-ра за възлагане на обществена поръчка.

Чрез възлагане на обществена оръчка се цели да се осигури доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на 1 брой Настолен Сканиращ електронен микроскоп. Изпълнението на обществената поръчка обхваща следните етапи: 1) Доставката на апаратурата в сградата на Факултет по химия и фармация (ФХФ) на СУ “Св. Климент Охридски”.
2) Инсталиране, настройка и въвеждане в експлоатация на апаратурата от квалифициран персонал на участника и демонстриране на заявените параметри на апаратурата.
3) Обучение за управление, проведено от квалифициран персонал на участника на специалист на възложителя. Приключването на всеки един от етапите ще се удостоверява с подписване на приемо-предавателен протокол от надлежни представители на изпълнителя и възложителя. Подробно описание на изискванията към изпълнението на поръчката, параметрите на АПАРАТУРАТА, количествата и стойностите се съдържа в част II. „ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА. ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ“ от документацията.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технически параметри/степен на съответствие    70
Цена
30
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05M2OP001-1.002-0023 за Център за компетентност "Интелигентни мехатронни, eко- и енергоспестяващи системи и технологии" по без-дна фин-ва помощ, съфинансирана от ЕФРР, ОП НОИР 2014-2020.

Обществена поръчка се финансира от проект BG05M2OP001-1.002-0023 за Център за компетентност "Интелигентни мехатронни, eко- и енергоспестяващи системи и технологии" по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) по Приоритетна ос 1 „Научни изследвания и технологично развитие“ на Оперативна програма „НОИР - 2014-2020 г.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2020/S 055-130246 (напр. 2015/S 123-123456)   и  965246 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80.09-152    1   „Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на оптична приставка (микроскопски модул) за реометър“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/08/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕЛТА 90М ООД 130469816
ул. Дунав № 19, вх. А, ет. 1, ап. 2
София BG411 100 България
office@elta90.cu +359 29839649
www.elta90.eu +359 29839649
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
123333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

123000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80.09-153    2   „Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на елипсометър с БАМ за определяне и визуализация на обекти с малки латерални размери“,
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/08/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
1
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Акурион ГмбХ
Щреземанщрасе 30
Гьотнген DE91C 37079 Германия
pt@aeccurion.com +49 5519996020
+49 5519996020
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
357500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

357500      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80.09-156    3   „Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на диференциален термичен анализатор с термогравиметрия и мас-спектрометър“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/08/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕЛТА 90М ООД 130469816
ул. Дунав № 19, вх. А, ет. 1, ап. 2
София BG411 1000 България
office@elta90.eu +359 29839649
www.elta90.eu +359 29839649
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
249999.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

208000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80.09-154    4   „Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на настолен Сканиращ електронен микроскоп“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/08/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Астел ЕООД 121062935
бул. Цар Борис III № 136 Б
София BG411 1612 България
office@astelgb.com +359 29587885
+359 29587885
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
87500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

87500      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/09/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва