Деловодна информация
00423
М - 3366 23/09/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
23/09/2020 (дд/мм/гггг)
00423-2020-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка - комунални услуги

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Метрополитен ЕАД 000632256
ул. Княз Борис I № 121
София BG411 1000 България
инж. Нели Русева; инж. Красимира Георгиева +359 29212069 / +359 29212034
tenders@metropolitan.bg +359 29877892

Интернет адрес/и

http://www.metropolitan.bg/

https://metropolitan.nit.bg/2020/proczeduri-po-zop/sistema-za-taksuvane/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.6) Основна дейност 

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Абонаментно сервизно поддържане на системата за контрол на достъп и таксуване на пътници в Софийското метро с две обособени позиции
50316000      
Услуги

Обществената поръчка за предоставяне на услуги включва сервизно абонаментно поддържане /техническо обслужване, профилактика и налагащите се ремонти с доставени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ резервни части и материали/ на система за контрол на достъпа и таксуване на пътници /СКДТП/ в Софийския метрополитен, по обособени позиции за срок от 3 /три/ години, считано от датата на сключване на договора.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
791210.40      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да

II.2) Описание 1

Абонаментно сервизно поддържане на електромеханични бариери за вход и изход, валидатори за карти и електронни карти и автоматизирани работни места "касиер" и "диспечер" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50317000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, обекти на Метрополитен ЕАД

технически компоненти на Системата за контрол на достъпа и таксуване на пътници /СКДТП/ в Софийския метрополитен - автоматизирани работни места "касиер" и "диспечер", врати или бариери за вход и/или изход и валидатори за карти за еднократно пътуване и/или електронни карти за срок от 3 /три/ години, считано от датата на сключване на договора. В обхвата се включва програмно-техническо обслужване на следните компоненти на Системата за контрол на достъпа и таксуване на пътници:
Софтуер и бази данни на Централната компонента - 1бр.
Автоматизирано работно място (АРМ) "Диспечер" - 1бр.
Автоматизирано работно място (АРМ) "Касиер"- 69 бр.
Валидатори - 386 бр.
Бариери за вход, изход и за лица с увреждания - 753 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Абонаментно сервизно поддържане на автомати и принтери за издаване на баркод карти и система за антивирусна защита 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50316000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, обекти на Метрополитен ЕАД

Обществената поръчка по втора обособена позиция е за сервизно абонаментно поддържане /техническо обслужване, профилактика и налагащите се ремонти със закупени и доставени от Изпълнителя резервни части и материали/ на автомати и принтери за издаване на баркод карти - програмно-технически средства към системата за контрол на достъпа и таксуване на пътници /СКДТП/ в Софийския метрополитен, за срок от 3 /три/ години, считано от датата на сключване на договора. В обхвата се включва сервизно абонаментно поддържане на следните програмно-технически средства /ПТС/:
Принтери за печат на бар-код - 69 бр.
Автомати тип 1 за издаване на превозни документи - 126 бр.
Автомати тип 2 за издаване на превозни документи - 5 бр.
Пакети антивирусни програми - 126 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2020/S 115-280335 (напр. 2015/S 123-123456)   и  982687 (напр. 123456)
(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги, използвани като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка - комунални услуги; Система за квалифициране - комунални услуги, използвана като покана за участие в съзтезателна процедура; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация за прекратяване на обявена процедура за конкурентно възлагане на поръчка под формата на периодично индикативно обявление

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
320    1   Абонаментно сервизно поддържане на електромеханични бариери за вход и изход, валидатори за карти и електронни карти и автоматизирани работни места "касиер" и "диспечер"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/08/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Антима ООД 131361583
ул. Св. Св. Кирил и Методи № 5
Банкя BG412 1320 България
t.dimitrov@antima-bg.com +359 889229447
http://www.antima-bg.com +359 29212487
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
520000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

621230.40      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
373    2   Абонаментно сервизно поддържане на автомати и принтери за издаване на баркод карти и система за антивирусна защита.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/09/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КЛУБФЕРБАНД - ИТА ООД 030233918
ул. 20-ти април № 13
София BG411 1606 България
office@kvita.com +359 29159970
http://www.kvita.com/ +359 29159971
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
170000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

169980      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg/ +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

неприложимо
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/09/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г2 - комунални услуги

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/25/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в съответствие с член 50 от Директива 2014/25/EC
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва