Деловодна информация
00080
1 23/09/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
23/09/2020 (дд/мм/гггг)
00080-2019-0038 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на здравеопазването 000695317
площад „Света Неделя“ № 5
София BG411 1000 България
Христина Агуеле +359 9301320
haguele@mh.government.bg +359 9301451

Интернет адрес/и

https://www.mh.government.bg/bg/

https://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri-po-zop/protseduri-po-reda-na-zop/izbor-na-izplnitel-na-dejnosti-po-prevenciya-i-ko/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнители на дейности по превенция и контрол на туберкулоза сред рискови групи във вр. с изпъл. на Нац. Прогр. за превенция и контрол на туберк. в Р Бъ-ия за 2017-2020г., по 23 обос. поз.
85000000      
Услуги

Целта на обществената поръчка е да бъдат осигурени изпълнители на дейности по превенция и контрол на туберкулоза за откриване на случаи на туберкулоза и латентна туберкулозна инфекция сред групите в риск в области от страната във връзка с изпълнението на „Националната Програма за превенция и контрол на туберкулозата в Република България за периода 2017-2020 г.“ за срок от 1 /една/ година от сключване на съответния договор.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
71235.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Дейности по превенция на туберкулоза сред групите в риск“ в област Видин 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
85000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

На територията на област Видин.

1. Целеви групи № 7: Групи в риск на територията на област Видин;
2. Основни параметри за работа;
3. Обем на дейност:
• Брой лица от рисковите групи, обхванати по време на работа на терен с анкетно скриниране за период от 1 (една) година - 600 лица (като съотношението мъже/жени трябва да е 3:1);
• Брой анкетирани лица от целевите групи, показали повишен риск за туберкулоза, на които е извършено скринингово изследване с проба на Манту за период от 1 (една) година - 200 лица;
• Брой лица, придружени до лечебно заведение за диагностика, химиопрофилактика и лечение на туберкулоза за период от 1 (една) година - 20 лица;
• Брой лица от целевите групи с директно наблюдавано лечение в продължителната фаза или с латентна туберкулозна инфекция, които получават услугата „водене на случай“ от сътрудници за работа на терен (минимум 3 посещения на едно лица) за период от 1 (една) година - 10 лица.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Дейности по превенция на туберкулоза сред групите в риск“ в областите Русе, Разград и Силистра 12
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
85000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323
BG324
BG325

На територията на областите Русе, Разград и Силистра.

1. Целеви групи № 12: Групи в риск на територията на областите Русе, Разград и Силистра;
2. Основни параметри за работа;
3. Обем на дейност:
• Брой лица от рисковите гр., обхванати по време на работа на терен с анкетно скриниране за период от 1 г. - 1200 лица; (като съотношението мъже/жени трябва да е 3:1);
• Брой анкетирани лица от целевите гр., показали повишен риск за туберкулоза (ТБ), на които е извършено скринингово изследване с проба на Манту за период от 1 г. - 360 лица;
• Брой лица с положителен туберкулинов кожен тест манту, придружени до лечебно заведение (ЛЗ) за диагностика, химиопрофилактика и лечение на ТБ за период от 1 г. - 30 лица;
• Брой лица от целевите гр. с директно наблюдавано лечение в продължителната фаза или с латентна туберкулозна инфекция, които получават услугата „Водене на случай“ от сътрудници за работа на терен (минимум 3 посещения на едно лица) за период от 1 г. - 15 лица (8 за област Русе, 4 за област Разград и 3 за област Силистра).
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Дейности по превенция на туберкулоза сред групите в риск“ в областите Варна и Добрич 14
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
85000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331
BG332

На територията на областите Варна и Добрич.

1. Целеви групи № 14: Групи в риск на територията на областите Варна и Добрич;
2. Основни параметри за работа;
3. Обем на дейност:
• Брой лица от рисковите групи, обхванати по време на работа на терен с анкетно скриниране за период от 1 (една) година - 1200 лица; (като съотношението мъже/жени трябва да е 3:1);
• Брой анкетирани лица от целевите групи, показали повишен риск за туберкулоза, на които е извършено скринингово изследване с проба на Манту за период от 1 (една) година - 360 лица;
• Брой лица придружени до лечебно заведение за диагностика, химиопрофилактика и лечение на туберкулоза за период от 1 (една) година - 35 лица;
• Брой лица от целевите групи с директно наблюдавано лечение в продължителната фаза или с латентна туберкулозна инфекция, които получават услугата „водене на случай“ от сътрудници за работа на терен (минимум 3 посещения на едно лица) за период от 1 (една) година - 15 лица (10 за област Варна и 5 за област Добрич).
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 249-618601 (напр. 2015/S 123-123456)   и  951251 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
11.11.2021 15:58 ч. :  РД-11-466/23.09.2020 г. служебно вписване
затвори
 История РД-11-466    7   „Дейности по превенция на туберкулоза сред групите в риск“ в област Видин
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/09/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СДРУЖЕНИЕ „СВОБОДЕН МЛАДЕЖКИ ЦЕНТЪР“ 105016461
ж.к. „Христо Ботев“, бл. 12, вх. Б, ап. 8
Видин BG311 3700 България
info@fyc-vidin.org +359 94601983
+359 94601983
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
14400.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

14300.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
13.12.2021 16:55 ч. :  РД-11-467/23.09.2020 г. служебно вписване
затвори
 История РД-11-467    12   „Дейности по превенция на туберкулоза сред групите в риск“ в областите Русе, Разград и Силистра
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/09/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СДРУЖЕНИЕ „ЦЕНТЪР ДИНАМИКА“ 175654755
ул. „Муткурова“ № 111, бл. 3, вх. 1
Русе BG323 7012 България
centre_dinamika@abv.bg +359 887493503
+359 887493503
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
28800.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

28785.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-11-468/23.09.2020 г.    14   „Дейности по превенция на туберкулоза сред групите в риск“ в областите Варна и Добрич
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/09/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СДРУЖЕНИЕ „СЪУЧАСТИЕ“ 103187015
район „Младост“, ж.к. „Възраждане“, бл. 22, ап. 91
Варна BG331 9020 България
office@sauchastie.org +359 897900950
+359 897900950
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
28800.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

28150.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. „Витоша“ № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1 от ЗОП, жалби могат да бъдат подавани в десетдневен срок от връчването на решението за избор на изпълнител.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/09/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва