Деловодна информация
02030
9195 17/09/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
17/09/2020 (дд/мм/гггг)
02030-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ГЛАВНА ДИРЕКЦИЯ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА НАКАЗАНИЯТА 129010029
бул. Ген. Николай Г. Столетов № 21
София BG411 1309 България
Иванета Николова, Симона Боянова +359 28139106/ +359 28139122
lop@gdin.bg +359 28139107

Интернет адрес/и

https://justice.government.bg/home/index/a29b3d80-11a0-44c7-909c-9e3328169925?top=1

https://justice.government.bg/home/index/9881b601-aa04-4fc7-beb1-922b829bd664


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

изпълннение на наказанията

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на готова и суха храна за арести“ по обособени позиции
15890000      
Доставки

Обособени позиции от обществената поръчка, които се възлагат с настоящата процедура, са следните:
Обособена позиция № 1 - „Доставка на готова и суха храна за Арест Благоевград“;
Обособена позиция № 2 - „Доставка на готова и суха храна за Арест Видин“;
Обособена позиция № 3 - „Доставка на готова и суха храна за Арест Елхово“;
Обособена позиция № 4 - „Доставка на готова и суха храна за Арест Кърджали“;
Обособена позиция № 5 - „Доставка на готова и суха храна за Арест Кюстендил“;
Обособена позиция № 6 - „Доставка на готова и суха храна за Арест Разград“;
Обособена позиция № 7 - „Доставка на готова и суха храна за Арест Шумен“.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
402658.48      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на готова и суха храна за Арест Благоевград“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15890000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

изпълнението на обществената поръчка ще се осъществява на адреса, на който се намира ареста: гр. Благоевград, ул. „Владо Черноземски” № 3 (сградата на ОД на МВР).

Поръчката включва периодични доставки на готова и суха храна за 24 месеца (двугодишен период) за прехраната на задържаните лица, при прогнозен брой хранодни и изискванията на възложителя посочени в документацията за обществената поръчка.
Възложителят си запазва правото при изпълнение на договора да увеличава или намалява несъществено посочения прогнозен брой хранодни, добавките в храната и сухата храна в зависимост от броя на задържаните в съответния арест лица, броя на непълнолетните от тях и продължителността на престоя им в ареста.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” по тази обособена позиция, с обща прогнозна стойност до 14 950,00 лева без ДДС. Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) в срока на действие на договора да реализира закупуване допълнителни количества от всеки вид храна в рамките на тази сума.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възлагането на поръчката се повтаря периодично съобразно изтичането на срока на действащия договор със същия предмет и актуализирани изисквания на възложителя.

II.2) Описание 1

„Доставка на готова и суха храна за Арест Видин“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15890000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

изпълнението на обществената поръчка ще се осъществява на адреса, на който се намира ареста: гр. Видин, ул. „Широка” № 1 (сградата на ОД на МВР).

Поръчката включва периодични доставки на готова и суха храна за 24 месеца (двугодишен период) за прехраната на задържаните лица, при прогнозен брой хранодни и изискванията на възложителя посочени в документацията за обществената поръчка.
Възложителят си запазва правото при изпълнение на договора да увеличава или намалява несъществено посочения прогнозен брой хранодни, добавките в храната и сухата храна в зависимост от броя на задържаните в съответния арест лица, броя на непълнолетните от тях и продължителността на престоя им в ареста.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” по тази обособена позиция, с обща прогнозна стойност до 10 520,00 лева без ДДС. Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) в срока на действие на договора да реализира закупуване допълнителни количества от всеки вид храна в рамките на тази сума.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възлагането на поръчката се повтаря периодично съобразно изтичането на срока на действащия договор със същия предмет и актуализирани изисквания на възложителя.

II.2) Описание 1

„Доставка на готова и суха храна за Арест Елхово“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15890000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

изпълнението на обществената поръчка ще се осъществява на адреса, на който се намира ареста: гр. Елхово, ул. „Ал. Стамболийски” № 49.

Поръчката включва периодични доставки на готова и суха храна за 24 месеца (двугодишен период) за прехраната на задържаните лица, при прогнозен брой хранодни и изискванията на възложителя посочени в документацията за обществената поръчка.
Възложителят си запазва правото при изпълнение на договора да увеличава или намалява несъществено посочения прогнозен брой хранодни, добавките в храната и сухата храна в зависимост от броя на задържаните в съответния арест лица, броя на непълнолетните от тях и продължителността на престоя им в ареста.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” по тази обособена позиция, с обща прогнозна стойност до 12 770,00 лева без ДДС. Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) в срока на действие на договора да реализира закупуване допълнителни количества от всеки вид храна в рамките на тази сума.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възлагането на поръчката се повтаря периодично съобразно изтичането на срока на действащия договор със същия предмет и актуализирани изисквания на възложителя.

II.2) Описание 1

„Доставка на готова и суха храна за Арест Кърджали“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15890000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

изпълнението на обществената поръчка ще се осъществява на адреса, на който се намира ареста: гр. Кърджали, бул. „България” № 39 (сградата на ОД на МВР).

Поръчката включва периодични доставки на готова и суха храна за 24 месеца (двугодишен период) за прехраната на задържаните лица, при прогнозен брой хранодни и изискванията на възложителя посочени в документацията за обществената поръчка.
Възложителят си запазва правото при изпълнение на договора да увеличава или намалява несъществено посочения прогнозен брой хранодни, добавките в храната и сухата храна в зависимост от броя на задържаните в съответния арест лица, броя на непълнолетните от тях и продължителността на престоя им в ареста.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” по тази обособена позиция, с обща прогнозна стойност до 5 580,00 лева без ДДС. Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) в срока на действие на договора да реализира закупуване допълнителни количества от всеки вид храна в рамките на тази сума.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възлагането на поръчката се повтаря периодично съобразно изтичането на срока на действащия договор със същия предмет и актуализирани изисквания на възложителя.

II.2) Описание 1

„Доставка на готова и суха храна за Арест Кюстендил“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15890000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

изпълнението на обществената поръчка ще се осъществява на адреса, на който се намира ареста: гр. Кюстендил, ул. „Цар Освободител” № 12 (сградата на ОД на МВР).

Поръчката включва периодични доставки на готова и суха храна за 24 месеца (двугодишен период) за прехраната на задържаните лица, при прогнозен брой хранодни и изискванията на възложителя посочени в документацията за обществената поръчка.
Възложителят си запазва правото при изпълнение на договора да увеличава или намалява несъществено посочения прогнозен брой хранодни, добавките в храната и сухата храна в зависимост от броя на задържаните в съответния арест лица, броя на непълнолетните от тях и продължителността на престоя им в ареста.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” по тази обособена позиция, с обща прогнозна стойност до 10 980,00 лева без ДДС. Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) в срока на действие на договора да реализира закупуване допълнителни количества от всеки вид храна в рамките на тази сума.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възлагането на поръчката се повтаря периодично съобразно изтичането на срока на действащия договор със същия предмет и актуализирани изисквания на възложителя.

II.2) Описание 1

„Доставка на готова и суха храна за Арест Разград“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15890000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

изпълнението на обществената поръчка ще се осъществява на адреса, на който се намира ареста: гр. Разград, ул. „Бели Лом” № 33 (сградата на Окръжна прокуратура).

Поръчката включва периодични доставки на готова и суха храна за 24 месеца (двугодишен период) за прехраната на задържаните лица, при прогнозен брой хранодни и изискванията на възложителя посочени в документацията за обществената поръчка.
Възложителят си запазва правото при изпълнение на договора да увеличава или намалява несъществено посочения прогнозен брой хранодни, добавките в храната и сухата храна в зависимост от броя на задържаните в съответния арест лица, броя на непълнолетните от тях и продължителността на престоя им в ареста.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” по тази обособена позиция, с обща прогнозна стойност до 14 560,00 лева без ДДС. Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) в срока на действие на договора да реализира закупуване допълнителни количества от всеки вид храна в рамките на тази сума.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възлагането на поръчката се повтаря периодично съобразно изтичането на срока на действащия договор със същия предмет и актуализирани изисквания на възложителя.

II.2) Описание 1

„Доставка на готова и суха храна за Арест Шумен“ 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15890000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

изпълнението на обществената поръчка ще се осъществява на адреса, на който се намира ареста: гр. Шумен, ул. „Дунав” № 2.

Поръчката включва периодични доставки на готова и суха храна за 24 месеца (двугодишен период) за прехраната на задържаните лица, при прогнозен брой хранодни и изискванията на възложителя посочени в документацията за обществената поръчка.
Възложителят си запазва правото при изпълнение на договора да увеличава или намалява несъществено посочения прогнозен брой хранодни, добавките в храната и сухата храна в зависимост от броя на задържаните в съответния арест лица, броя на непълнолетните от тях и продължителността на престоя им в ареста.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” по тази обособена позиция, с обща прогнозна стойност до 11 200,00 лева без ДДС. Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) в срока на действие на договора да реализира закупуване допълнителни количества от всеки вид храна в рамките на тази сума.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възлагането на поръчката се повтаря периодично съобразно изтичането на срока на действащия договор със същия предмет и актуализирани изисквания на възложителя.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2020/S 067-158948 (напр. 2015/S 123-123456)   и  970335 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
8340    1   „Доставка на готова и суха храна за Арест Благоевград“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/08/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ МАРИЯ ИЛИЕВА-РАЙ 101683870
ул. „Зеленка” № 5, вх.Б, ет. 2, ап. 6
Благоевград BG413 2700 България
salati_rai@abv.bg +359 888334428/ +359 73887551
+359 73887551
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
89700.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

74338.40      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
8305    2   „Доставка на готова и суха храна за Арест Видин“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/08/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

МАСТЪР-ПИК ЕАД 204427425
кв. „Изток“, Парк-хотел Москва
София BG411 1113 България
mastarpik@mail.bg +359 29733254
+359 24235576
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
63120.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

52555.16      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
8395    3   „Доставка на готова и суха храна за Арест Елхово“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/08/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СТРАНДЖАТА БГ ЕООД 201908364
ул. „Ангел Кънчев“ № 4, ет. 5, ап. 19
Ямбол BG343 8600 България
elenka_67@abv.bg +359 897975272
+359 46661114
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
76620.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

63170.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
8535    4   „Доставка на готова и суха храна за Арест Кърджали“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/08/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АНДРИАНА-2 ЕООД 200191689
бул. „Беломорски” № 68
Кърджали BG425 6600 България
fani_1974@abv.bg +359 36161130
+359 36161130
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
33480.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

29020.70      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
7997    5   „Доставка на готова и суха храна за Арест Кюстендил“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/08/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ ДИМИТРИЧКА ПАНЧОВА - ДИДИ 819378491
ж.к. „Запад”, бл. 92, ет. 3, ап. 12
Кюстендил BG415 2500 България
didigrozdanova@abv.bg +359 899496563
+359 899496563
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
65880.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

54899.52      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
7920    6   „Доставка на готова и суха храна за Арест Разград“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/08/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ ПЕТЪР ЦОНЕВ-ПЕТРОВ-ЦОНЕВ 826007974
ул. „Варшава” № 3
Разград BG324 7200 България
les_ofis@abv.bg +359 878442971
+359 84620996
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
87360.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

72694.70      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
8608    7   „Доставка на готова и суха храна за Арест Шумен“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/08/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КУЛИНАР ГРУП ЕООД 127585942
пл. „Оборище“ № 6, ет. 3
Шумен BG333 9300 България
ivigeorgieva@abv.bg +359 54982773
+359 54992340
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
67200.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

55980.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Обществената поръчка включва още две обособени позиции, които се възлагат директно по реда на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП, на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП: Обособена позиция № 8 – „Доставка на готова и суха храна за Арест Сандански“ с обем 5400 хранодни и прогнозна стойност 25 037,50 лева без ДДС, и Обособена позиция № 9 – „Доставка на готова и суха храна за Арест Силистра“ с обем 5840 хранодни и прогнозна стойност 27 100,00 лева без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП, за всички неуредени въпроси във връзка със сключването, изпълнението и прекратяването на договорите за обществени поръчки се прилагат разпоредбите на Търговския закон и на Закона за задълженията и договорите.
Съгласно чл. 196, ал. 1 от ЗОП настоящето обявление не е сред актовете, подлежащи на обжалване.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/09/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва