Деловодна информация
00640
 
да
да
11/09/2020 (дд/мм/гггг)
00640-2019-0044 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски университет Св. Климент Охридски 000670680
бул. Цар Освободител №15
София BG411 1504 България
Петър Станулов +359 28464210
op@admin.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

www.uni-sofia.bg

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Периодична доставка на канцеларски и офис материали за нуждите на проект УНИТе с 4 обособени позиции
30192000      
Доставки

В обхвата на поръчката са включени 4 обособени позиции: Обособена позиция № 1: Доставка на хартия;
Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски и офис материали;
Обособена позиция № 3: Доставка на канцеларски материали, запазена по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки
Обособена позиция № 4 Доставка на консумативи за офис техника (тонери и барабани)
Договорът за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция влиза в сила на датата на регистрирането му в деловодната система на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, която се поставя на всички екземпляри, и е със срок на действие до Срокът на договорите за възлагане на обществената поръчка е съобразен със срока за изпълнение на проект с № BG05M2OP001-1.001-0004.
Срокът за доставка е до 3 (три) работни дни от получаване на конкретната заявка.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
8984.17      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на хартия 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197600      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Местоизпълнението на поръчката е сградата на Факултета по математика и информатика на Софийски университет „Св. Климент Охридски“ на адрес: бул. „Джеймс Баучер“ 5, 1164, ж.к. „Лозенец“, София.

В обхвата на поръчката е включена периодична доставка на Хартия А4 нерециклирана - прогносно количество 200 пакета (500 листа в пакет). Изисквани характеристики: Подходяща за всички видове лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини и факс апарати;за двустранно и цветно копиране,използвано при високо производителни копирни машини/90 копия в минута/;грамаж: min 80 g/m2;белота CIE D65/10: Min.159;непрозрачност %: min 93%;
съдържание на влага %: Max 5.5%;дебелина /микрометри/: 106 ± 3;яркост %: Min 93%;
грапавост ml/min: 220/50
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект № BG05M2OP001-1.001-0004 „Университети за Наука, Информатика и Технологии в e-обществото (УНИТе), финансиран по Оперативна програма НОИР 2014-2020

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски и офис материали 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30199600      
30234600      
32332100      
35123400      
30192800      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Местоизпълнението на поръчката е сградата на Факултета по математика и информатика на Софийски университет „Св. Климент Охридски“ на адрес: бул. „Джеймс Баучер“ 5, 1164, ж.к. „Лозенец“, София.

В обхвата на поръчката е включена периодична доставка на: Индекси: лепящи PVC (поливинилхлорид), за многократно залепване и отлепване • различни цветове, Размери на един индекс: ширина: 20-25мм х дължина 40-50 мм ; 45-55 индекса в опаковка -прогнозно количество 500 опаковки; Разделители за класьори: малки, хоризонтални, 10.5х24 см,/ (+/-10%)/ с два отвора , мин. 100 броя в опаковка, поне 2 цвята-прогнозно количество 100 бр. опаковки;Флаш карта USB 3.0 - 64GB-прогнозно количество 50 бр.;Флаш карта USB 3.0 - 128GB-прогнозно количество 50 бр.;Карта памет - 128GB-прогнозно количество 5 бр.;баджове: хоризонт. 90/55 мм (+-10%) с лента-прогнозно количество 3500 бр.;Цифров диктофон -черен, 2ГБ вградена памет, вграден S-mic микрофо, стерео слушалки, запис/възпроизвеждане-mp3, жак за слушалки, вход за микрофон, usb порт, слот за карта с памет-микро sd/m2, вграден fm тунер, висококачествен mp3 запис, вхрадена стойка-осигурява запис без вибрации, интелигентно елиминиране на шума
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект № BG05M2OP001-1.001-0004 „Университети за Наука, Информатика и Технологии в e-обществото (УНИТе), финансиран по Оперативна програма НОИР 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали, запазена по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22852100      
22852000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Местоизпълнението на поръчката е сградата на Факултета по математика и информатика на Софийски университет „Св. Климент Охридски“ на адрес: бул. „Джеймс Баучер“ 5, 1164, ж.к. „Лозенец“, София.

В обхвата на поръчката е включена периодична доставка на: Папка: от PVC (поливинилхлорид) с перфорация; прозрачна корица отпред и цветна долна корица; машинка за захващане на перфорирани листа А4, да се предлага в мин 6 цвята, 50 броя в пакет - прогнозно количество 10 пакета;Папка: класьор, подходяща за съхранение на документи А4; с широчина от на гърба 7 до 8 см; със сменяем етикет; здрави механизми за перфорирани листа с два ринга; да се предложи доставка в поне 5 различни цвята - прогнозно количество 200 бр.;Папка прозрачна с копче и перфорация за съхранение на документи с размер А4 -прогнозно количество 100 бр.;Папка джоб стандартна перфорация А4 мат мин. 100 бр в пакет -прогнозно количество 100 бр. пакети.
На основание 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП и чл. 80, ал. 1 ППЗОП по обособена позиция № 3 поръчката е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект № BG05M2OP001-1.001-0004 „Университети за Наука, Информатика и Технологии в e-обществото (УНИТе), финансиран по Оперативна програма НОИР 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР

II.2) Описание 1

Доставка на консумативи за офис техника (тонери и барабани 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
30124300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Местоизпълнението на поръчката е сградата на Факултета по математика и информатика на Софийски университет „Св. Климент Охридски“ на адрес: бул. „Джеймс Баучер“ 5, 1164, ж.к. „Лозенец“, София.

В обхвата на поръчката е включена периодична доставка на:Тонер за Lexmark MX410de 602HOE corporate с голям капацитет - оригинал или съвместима (10 000 копия) - прогнозно количество 10 бр.; барабан за Lexmark MX410de, оригинал - прогнозно количество - 4 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект № BG05M2OP001-1.001-0004 „Университети за Наука, Информатика и Технологии в e-обществото (УНИТе), финансиран по Оперативна програма НОИР 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 246-605288 (напр. 2015/S 123-123456)   и  949634 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-170    1   Доставка на канцеларски и офис материали
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/09/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

МУЛТИКО 92 040606358
ул. ШАНДОР ПЕТЬОФИ No 25
София BG411 1606 България
office@multico.bg +359 29718181
http://www.multico.bg/ +359 29718181
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-165    2   Доставка на канцеларски и офис материали
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/09/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БЕСТ ОФИС СЪРВИС 200497700
ж.к. ЛАГЕРА, бл. 20, ап. ПАРТЕРНО ПОМЕЩЕНИЕ
София BG411 1612 България
cristo@bestoffice-bg.com +359 889595977
+359 889595977
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
6052.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6052.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-169    3   Доставка на канцеларски материали, запазена по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/09/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

МУЛТИКО 92 040606358
ул. ШАНДОР ПЕТЬОФИ No 25
София BG411 1606 България
office@multico.bg +359 29718181
http://www.multico.bg/ +359 29718181
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
781.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

781.67      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-168    4   Доставка на консумативи за офис техника (тонери и барабани)
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/09/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АТС-БЪЛГАРИЯ 130332479
ул.Ана Ахматова No 9
София BG411 1750 България
order@atsbulgaria.com +359 29752073
+359 29752073
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1150.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1150.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация, съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/09/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва