Деловодна информация
00102
АП-17-2\36 04/09/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
04/09/2020 (дд/мм/гггг)
00102-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национален институт на правосъдието 131177220
ул. Екзарх Йосиф 14
София BG411 1000 България
Росица Стоименова +359 9359002
r.stoimenova@nij.bg +359 9359101

Интернет адрес/и

http://www.nij.bg/

http://www.nij.bg/ProcedureAndPublicCalls/Details.aspx?pageid=1849&lang=bg-BG&id=283&p=1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Съгласно Закона за съдебната власт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Логистично и техническо обезпечаване и хотелско настаняване за обучителни дейности и други свързани с тях събития, провеждани от Националния институт на правосъдието”
79952000      
Услуги

„Логистично и техническо обезпечаване и хотелско настаняване за обучителни дейности и други свързани с тях събития, провеждани от Националния институт на правосъдието” в четири обособени позиции, както следва: ОП № 1 с предмет: Логистично и техническо обезпечаване и хотелско настаняване за обучителни дейности и други свързани с тях събития, провеждани от Националния институт на правосъдието по проектно предложение „Правосъдие през 21 век – развиване на професионална компетентност и интегритет на магистрати и съдебни служители”, финансиран по ОПДУ”; ОП № 2 с предмет: „Логистично и техническо обезпечаване на работни срещи или други събития, провеждани от Националния институт на правосъдието по проектно предложение „НИП – модерна институция за съдебно обучение”, финансиран по ОПДУ;ОП № 3 с предмет: „Логистично и техническо обезпечаване и хотелско настаняване за обучителни дейности и други свързани с тях събития, провеждани от НИП за нуждите на НИП при изпълнение на дейността му съгл. ЗСВ
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
3687313.66      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Лог. и техн. обезп. и хот. н-не за обуч. д-сти и др. свързани с тях с-я, провеждани от НИП по проектно п-е „Правосъдие през 21 век – разв. на проф. комп. и интегритет на магистрати и съд. служители” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79951000      
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото на изпълнение на услугата е на територията на всеки един от 5-те апелативни района – София, Варна, Пловдив, Бургас и Велико Търново, включително населените места и курорти, намиращи се в тях.

Предмет на обществената поръчка е „Логистично и техническо обезпечаване и хотелско настаняване за обучителни дейности и други свързани с тях събития, провеждани от Националния институт на правосъдието по проектно предложение „Правосъдие през 21 век – развиване на професионална компетентност и интегритет на магистрати и съдебни служители”, финансиран по ОПДУ, представляваща ОП № 1. Срокът за изпълнение на услугата е от датата на подписване на договора за обществена поръчка до изтичане срока на договора за БФП и приключване на заложените в пр.предложение дейности. Прогнозният брой на обучителните дейности за целия период на изпълнение на договора е 134. В рамките на осигурения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ финансов ресурс съгласно потребностите му и в съответствие с ценовото предложение на участника, определен за ИЗПЪЛНИТЕЛ, може да бъде проведен и по-голям брой мероприятия.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за подаване на заявка за провеждане на събитие от страна на Възложителя    25
Срок за подаване на заявка за провеждане на събитие от страна на Възложителя при непредвидени обстоятелства    10
Срок за извършване на промени в броя на участниците при направена резервация без да се дължи неустойка, такса или друго обезщетение    10
Срок за анулиране на събитие при направена резервация без да се дължи неустойка, такса или друго обезщетение    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Правосъдие през 21 век - разв. на проф. комп. и интегритет на магистрати и съд. служители", финансиран по ОПДУ, съфинансиран по ЕСФ, ПО3, процедура BG05SFOP001-3.006

II.2) Описание 1

Лог. и техн. обезп. на раб. срещи или др. събития, провеждани от НИП по проектно п-е „НИП – модерна институция за съдебно обучение”, финансиран по ОПДУ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото на изпълнение на услугата е на територията на всеки един от 5-те апелативни района – София, Варна, Пловдив, Бургас и Велико Търново, включително населените места и курорти, намиращи се в тях.

Прогнозният брой лица, които ще вземат участие в работните срещи са до 8 участника (7 участника от работната група и 1 представител на НИП), като общият прогнозен брой участници във всички 21 срещи (от които по 1 еднодневна среща за всяка изследователска група и по 2 двудневни срещи за всяка изследователска група) е 168 (общо 147 участници членове на работните групи и 21 представители на НИП).Прогнозният брой на мероприятията, планирани в рамките на дейност 2 в срока на договора, са 21 работни срещи.
В рамките на осигурения от Възложителя финансов ресурс съгласно потребностите му и в съответствие с ценовото предложение на участника, определен за Изпълнител, може да бъде проведен и по-голям брой мероприятия.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за подаване на заявка за провеждане на събитие от страна на Възложителя    25
Срок за подаване на заявка за провеждане на събитие от страна на Възложителя при непредвидени обстоятелства    10
Срок за извършване на промени в броя на участниците при направена резервация без да се дължи неустойка, такса или друго обезщетение    10
Срок за анулиране на събитие при направена резервация без да се дължи неустойка, такса или друго обезщетение    10
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „НИП – модерна институция за съдебно обучение”, финансиран по ОПДУ, съфинансиран по ЕСФ, ПО3, процедура BG05SFOP001-3.006

II.2) Описание 1

Лог. и техн. обезпечаване и хот. настаняване за обуч. дейности и др. свързани с тях събития, провеждани от НИП при изпълнение на дейността му 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79951000      
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото за изпълнението на поръчката е на територията на Република България

В обхвата на предмета на поръчката се включват следните логистични дейности: хотелско настаняване и логистика (комплекс от дейности, посредством които се осъществява техническа и логистична подкрепа за провеждане на обучения и други публични събития - осигуряване на зали за провеждане на събитията, техническо оборудване и презентационни средства, преводаческа техника, кафе паузи) за нуждите на НИП при изпълнение на дейността му, съгласно Закона за съдебната власт”. Срокът за изпълнение на поръчката: 12 месеца от датата на сключване на договора или до изчерпване на предвидения финансов ресурс за изпълнение на обществената поръчка, но не по-късно от 31.12.2021 г. Прогнозният брой участници в планираните обучителни дейности, възлиза на приблизително 1096 лица (обучаеми, лектори, представители на НИП (организатори)), които ще участват в различни по формат обучения: еднодневни, двудневни, тридневни, четиридневни и петдневни обучения.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за подаване на заявка за провеждане на събитие от страна на Възложителя    25
Срок за подаване на заявка за провеждане на събитие от страна на Възложителя при непредвидени обстоятелства    10
Срок за извършване на промени в броя на участниците при направена резервация без да се дължи неустойка, такса или друго обезщетение    10
Срок за анулиране на събитие при направена резервация без да се дължи неустойка, такса или друго обезщетение    10
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2020/S 028-064874 (напр. 2015/S 123-123456)   и  958715 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    2   Лог. и техн. обезп. на раб. срещи или др. събития, провеждани от НИП по проектно п-е „НИП – модерна институция за съдебно обучение”, финансиран по ОПДУ
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Други причини (прекратяване на процедурата)

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-15-31    1   Лог. и техн. обезп. и хот. н-не за обуч. д-сти и др. свързани с тях с-я, провеждани от НИП по проектно п-е „Правосъдие през 21 век – разв. на проф. комп. и интегритет на магистрати и съд. служители”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/08/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Обединение Логистика на мероприятията 177445081
ул. Арх. Камен Петков № 1а
Пловдив BG421 4000 България
pluton1@abv.bg +359 32628912
+359 32628912
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Квалификация консулт ЕООД 115010880
ул. Арх. Камен Петков № 1а
Пловдив BG421 4000 България
office@hotelimperial.bg +359 32600730
www.hotelimperial.bg +359 32600730
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Плутон 1 ЕООД 115038506
ЖК. ТРАКИЯ, бл. 33, ап. 14
Пловдив BG421 4000 България
pluton1@abv.bg +359 32628912
www.pluton1.com +359 32628912
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
3507313.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3507313.66      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
RD-15-30    3   Лог. и техн. обезпечаване и хот. настаняване за обуч. дейности и др. свързани с тях събития, провеждани от НИП при изпълнение на дейността му
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/08/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
8 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Рин консулт ЕООД 203159020
район Възраждане, ул. “Одрин” № 74, ет. 6, офис № 35
София BG411 1303 България
office@rin-consult.com +359 885132041
www.rin-consult.com +359 885132041
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
180000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

180000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg/ +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/09/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва