„Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна |
00081-2019-0085 |
39000000 |
|
|
Предмет на откритата процедура е избор на изпълнители на обществена поръчка за „Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна, процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, Приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г. по обособени позиции“. При изпълнение на поръчката следва да се извърши: доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване на два обекта за разкриване на „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ със „Заместваща грижа“ в община Варна, съгласно подробно разработени Технически спецификации по обособени позиции. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
59630.50 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка и монтаж на обзавеждане за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна“ |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 39200000 39290000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG331
град Варна, Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл. 11, вх. А, ет. 1, обект 1,2;Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл. 17, вх. Б, ет. 1, ап. 11. | Доставка и монтаж на обзавеждане за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна: 1.Мека мебел – диван тройка за Обект 1 и Обект 2 (по 2 бр.) - 4бр 2.Мека мебел –диван двойка за Обект 1 - 2бр 3.Диван/канапе за Обект 1 - 1бр 4.Фотьойл за Обект 1 - 1бр 5.Маси за Обект 1 и 2 - 4бр. 6.Посетителски стол за Обект 1 и Обект 2 - 34бр. 7.Офис стол за Обект 1 - 5бр 8.Работно бюро за Обект 1 - 5бр 9.Единично легло с матрак и протектор за Обект 1 - 5бр 10.Гардероб с лост за дрехи и рафтове за Обект 1 и Обект 2 - 10бр 11.Шкаф за документи с вратички за Обект 1 - 7бр 12.Етажерка за Обект 1 и Обект 2 - 3бр 13.Шкаф за дидактични материали за Обект 1 - 1бр 14.Помощен шкаф за Обект 1 - 2бр 15.Индивидуални шкафове за личните вещи на потребителите (комплект от 4 индивидуални) за Обект 1 - 8бр 16.Индивидуални шкафове за личните вещи на персонала (комплект от 4 индивидуални) за Обект 1-3бр 17.Шкафчета за лични вещи за Обект 2-4бр и др. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, по процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“
|
Срок на договора - Договорът влиза в сила считано от датата, на която е подписан от страните и е със срок на действие до изпълнение на всички поети от страните задължения по него, но не по-късно от 31.12.2020г.Срокът за изпълнение на доставките започва да тече от датата, следваща датата на получаване на Възлагателно писмо за доставка и монтаж на оборудване/обзавеждането по съответната об.позиция.
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка и монтаж на специализирано оборудване и обзавеждане за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна“ |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 33190000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG331
град Варна, Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл. 11, вх. А, ет. 1, обект 1,2;Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл. 17, вх. Б, ет. 1, ап. 11. | Доставка и монтаж на специализирано оборудване и обзавеждане за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна: 1.Широка кушетка - 1бр 2.Тренажор за рехабилитация на горен и долен крайник - 1бр 3.Специализирана пътека - 1бр 4.Вертикализатор - 1бр 5.Шведска стена - 2бр 6.Огледало - 1бр 7.Дюшек - 2бр 8.Многофункционален модул - 5бр 9.Топки - 10бр 10.Сензорна пътека - 1бр 11.Тежести за ръце и крака чифт 2 кг. - 1бр 12.Тежести за ръце и крака чифт 4 кг. - 1бр 13.Гимнастическа тояжка - 4бр 14.Проходилка - 1бр 15.Инвалидна количка - 2бр 16.Комбиниран стол за баня и тоалет - 2бр 17.Пациентен лифтер За Обекти 1 и 2 - 2бр 18.Медицинска кушетка - 1бр 19.Шкаф за медикаменти - 1бр 20.Манипулационна маса - 1бр 21.Кислороден концентратор с 10 броя канюли и 5 броя кислородни маски - 1бр 22.Глюкомер с тест ленти - 2бр 23.Апарат за измерване на кръвно налягане - 3бр 24.Аптечка за Обект 2 - 1бр 25.Лекарска чанта - 1бр и др. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, по процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“
|
Срок на договора - Договорът влиза в сила считано от датата, на която е подписан от страните и е със срок на действие до изпълнение на всички поети от страните задължения по него, но не по-късно от 31.12.2020г.Срокът за изпълнение на доставките започва да тече от датата, следваща датата на получаване на Възлагателно писмо за доставка и монтаж на оборудване/обзавеждането по съответната об.позиция.
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка и монтаж на електроуреди за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна“ |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 39221000 39710000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG331
град Варна, Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл. 11, вх. А, ет. 1, обект 1,2;Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл. 17, вх. Б, ет. 1, ап. 11. | Доставка и монтаж на електроуреди за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна: 1.Хладилник за Обект 1 и Обект 2 - 2бр 2. Плот за вграждане за Обект 1 и Обект 2 - 2бр 3. Фурна за вграждане с котлони за Обект 1 и Обект 2 - 2бр 4. Съдомиялна машина за Обект 1 и Обект 2 - 2бр 5. Абсорбатор, включително въздухопроводи за Обект 1 и Обект 2 - 2бр 6. Телевизори за Обект 1 и Обект 2 - 2бр 7. Стойка за телевизор за стена за Обект 1 и Обект 2 - 2бр. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, по процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“
|
Срок на договора - Договорът влиза в сила считано от датата, на която е подписан от страните и е със срок на действие до изпълнение на всички поети от страните задължения по него, но не по-късно от 31.12.2020г.Срокът за изпълнение на доставките започва да тече от датата, следваща датата на получаване на Възлагателно писмо за доставка и монтаж на оборудване/обзавеждането по съответната об.позиция.
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на компютърна и периферна техника за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна“ |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30200000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG331
град Варна, Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл. 11, вх. А, ет. 1, обект 1,2;Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл. 17, вх. Б, ет. 1, ап. 11. | Доставка на компютърна и периферна техника за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна: 1. Компютърни конфигурации - 4бр 2. Преносим компютър - 4бр 3. Многофункционално устройство – (принтер, скенер, копир) - 2бр. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, по процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“
|
Срок на договора - Договорът влиза в сила считано от датата, на която е подписан от страните и е със срок на действие до изпълнение на всички поети от страните задължения по него, но не по-късно от 31.12.2020г.Срокът за изпълнение на доставките започва да тече от датата, следваща датата на получаване на Възлагателно писмо за доставка и монтаж на оборудване/обзавеждането по съответната об.позиция.
|
|