Деловодна информация
00081Община Варна
ОП20003237ИП 18/08/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
18/08/2020 (дд/мм/гггг)
00081-2019-0085 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Варна 000093442
бул.Генерал Колев №92, ет.5
Варна BG331 9000 България
Марина Драгова +359 52820830
op@varna.bg +359 52820846

Интернет адрес/и

www.varna.bg

http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=1013


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна 00081-2019-0085
39000000      
Доставки

Предмет на откритата процедура е избор на изпълнители на обществена поръчка за „Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна, процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, Приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г. по обособени позиции“. При изпълнение на поръчката следва да се извърши: доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване на два обекта за разкриване на „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ със „Заместваща грижа“ в община Варна, съгласно подробно разработени Технически спецификации по обособени позиции.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
59630.50      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на обзавеждане за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39200000      
39290000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

град Варна, Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл. 11, вх. А, ет. 1, обект 1,2;Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл. 17, вх. Б, ет. 1, ап. 11.

Доставка и монтаж на обзавеждане за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна:
1.Мека мебел – диван тройка за Обект 1 и Обект 2 (по 2 бр.) - 4бр
2.Мека мебел –диван двойка за Обект 1 - 2бр
3.Диван/канапе за Обект 1 - 1бр
4.Фотьойл за Обект 1 - 1бр
5.Маси за Обект 1 и 2 - 4бр.
6.Посетителски стол за Обект 1 и Обект 2 - 34бр.
7.Офис стол за Обект 1 - 5бр
8.Работно бюро за Обект 1 - 5бр
9.Единично легло с матрак и протектор за Обект 1 - 5бр
10.Гардероб с лост за дрехи и рафтове за Обект 1 и Обект 2 - 10бр
11.Шкаф за документи с вратички за Обект 1 - 7бр
12.Етажерка за Обект 1 и Обект 2 - 3бр
13.Шкаф за дидактични материали за Обект 1 - 1бр
14.Помощен шкаф за Обект 1 - 2бр
15.Индивидуални шкафове за личните вещи на потребителите (комплект от 4 индивидуални) за Обект 1 - 8бр
16.Индивидуални шкафове за личните вещи на персонала (комплект от 4 индивидуални) за Обект 1-3бр
17.Шкафчета за лични вещи за Обект 2-4бр и др.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, по процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“

Срок на договора - Договорът влиза в сила считано от датата, на която е подписан от страните и е със срок на действие до изпълнение на всички поети от страните задължения по него, но не по-късно от 31.12.2020г.Срокът за изпълнение на доставките започва да тече от датата, следваща датата на получаване на Възлагателно писмо за доставка и монтаж на оборудване/обзавеждането по съответната об.позиция.

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на специализирано оборудване и обзавеждане за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33190000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

град Варна, Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл. 11, вх. А, ет. 1, обект 1,2;Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл. 17, вх. Б, ет. 1, ап. 11.

Доставка и монтаж на специализирано оборудване и обзавеждане за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна:
1.Широка кушетка - 1бр
2.Тренажор за рехабилитация на горен и долен крайник - 1бр
3.Специализирана пътека - 1бр
4.Вертикализатор - 1бр
5.Шведска стена - 2бр
6.Огледало - 1бр
7.Дюшек - 2бр
8.Многофункционален модул - 5бр
9.Топки - 10бр
10.Сензорна пътека - 1бр
11.Тежести за ръце и крака чифт 2 кг. - 1бр
12.Тежести за ръце и крака чифт 4 кг. - 1бр
13.Гимнастическа тояжка - 4бр
14.Проходилка - 1бр
15.Инвалидна количка - 2бр
16.Комбиниран стол за баня и тоалет - 2бр
17.Пациентен лифтер За Обекти 1 и 2 - 2бр
18.Медицинска кушетка - 1бр
19.Шкаф за медикаменти - 1бр
20.Манипулационна маса - 1бр
21.Кислороден концентратор с 10 броя канюли и 5 броя кислородни маски - 1бр
22.Глюкомер с тест ленти - 2бр
23.Апарат за измерване на кръвно налягане - 3бр
24.Аптечка за Обект 2 - 1бр
25.Лекарска чанта - 1бр и др.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, по процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“

Срок на договора - Договорът влиза в сила считано от датата, на която е подписан от страните и е със срок на действие до изпълнение на всички поети от страните задължения по него, но не по-късно от 31.12.2020г.Срокът за изпълнение на доставките започва да тече от датата, следваща датата на получаване на Възлагателно писмо за доставка и монтаж на оборудване/обзавеждането по съответната об.позиция.

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на електроуреди за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39221000      
39710000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

град Варна, Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл. 11, вх. А, ет. 1, обект 1,2;Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл. 17, вх. Б, ет. 1, ап. 11.

Доставка и монтаж на електроуреди за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна:
1.Хладилник за Обект 1 и Обект 2 - 2бр
2. Плот за вграждане за Обект 1 и Обект 2 - 2бр
3. Фурна за вграждане с котлони за Обект 1 и Обект 2 - 2бр
4. Съдомиялна машина за Обект 1 и Обект 2 - 2бр
5. Абсорбатор, включително въздухопроводи за Обект 1 и Обект 2 - 2бр
6. Телевизори за Обект 1 и Обект 2 - 2бр
7. Стойка за телевизор за стена за Обект 1 и Обект 2 - 2бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, по процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“

Срок на договора - Договорът влиза в сила считано от датата, на която е подписан от страните и е със срок на действие до изпълнение на всички поети от страните задължения по него, но не по-късно от 31.12.2020г.Срокът за изпълнение на доставките започва да тече от датата, следваща датата на получаване на Възлагателно писмо за доставка и монтаж на оборудване/обзавеждането по съответната об.позиция.

II.2) Описание 1

„Доставка на компютърна и периферна техника за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

град Варна, Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл. 11, вх. А, ет. 1, обект 1,2;Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл. 17, вх. Б, ет. 1, ап. 11.

Доставка на компютърна и периферна техника за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна:
1. Компютърни конфигурации - 4бр
2. Преносим компютър - 4бр
3. Многофункционално устройство – (принтер, скенер, копир) - 2бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, по процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“

Срок на договора - Договорът влиза в сила считано от датата, на която е подписан от страните и е със срок на действие до изпълнение на всички поети от страните задължения по него, но не по-късно от 31.12.2020г.Срокът за изпълнение на доставките започва да тече от датата, следваща датата на получаване на Възлагателно писмо за доставка и монтаж на оборудване/обзавеждането по съответната об.позиция.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 239-585958 (напр. 2015/S 123-123456)   и  948087 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д20000920ВН    1   Доставка и монтаж на обзавеждане за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/07/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД 201417931
район р-н Южен, ул. „Кукленско шосе“ №6 - а
Пловдив BG421 4000 България
sales10_vn@okoffice.bg +359 52505494
+359 52505494
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

23397      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д20000918ВН    2   Доставка и монтаж на специализирано оборудване и обзавеждане за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/07/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД 201741844
ул. „Столетов“ №127, ет. 1, ап. 1
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 889067777
+359 889067777
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

21670      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д20000919ВН    3   Доставка и монтаж на електроуреди за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/07/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ТРАНС КО 04 ЕООД 131230324
район Младост, бул. „Цариградско шосе“ №139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766896
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4923.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д20000921ВН    4   Доставка на компютърна и периферна техника за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/07/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД 201741844
ул. „Столетов“ №127, ет. 1, ап. 1
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 889067777
+359 889067777
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

9640      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т.1 и ал. 2 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/08/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва