Деловодна информация
00377
1-8690 18/08/2020 (дд/мм/гггг)
не
00377-2020-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка - комунални услуги

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация Йовковци ООД 104055066
гр. Велико Търново, ул. П. К. Яворов № 30
Велико Търново BG321 5000 България
Диана Джонгова +359 62622091/ +359 62618131
op@vik-vt.com +359 62639853/ +359 62618131

Интернет адрес/и

http://www.vik-vt.com

http://www.vik-vt.com/?mod=procedures_for_zop&show=73


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инкасиране на суми за ползвани ВиК услуги, предоставени от "Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД, гр. Велико Търново на потребителите на Дружеството, по обособени позиции.
79940000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка предвижда предоставяне на услуги, свързани с инкасиране от името на Възложителя и за негова сметка, сумите за предоставени ВиК услуги на потребителите на дружеството в населените места, подробно описани в техническата спецификация за обезпечаване стопанската дейност на Дружеството. За предоставените услуги Възложителят заплаща на Изпълнителя възнаграждение (комисионна), определена в процент или абсолютна сума. Събирането на дължимите суми се извършва от Изпълнителя в обособените му пунктове на онлайн каси, работещи в реално време; на каси, работещи в офлайн режим; на хартиен носител - по предварително отпечатани фактури; по предоставена всеки работен ден информация от страна на Възложителя във вид на електронна база данни; и чрез карти, издадени от банки и свързаните с тях платежни операции. Съобразно начина и организацията по събиране на сумите от потребителите са обособени шест отделни позиции.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
379000.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да

II.2) Описание 1

Инкасиране на суми в брой за ползвани ВиК услуги в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя, чрез използване на софтуер на Възложителя. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG32

Територията на гр. В.Търново и област В.Търново; мястото на изпълнение съвпада с населените места на територията на област В.Търново, в които ще се извършват услугите, съгл. списък № 1 от техн.специф.

Инкасиране от името на Възложителя и за негова сметка на суми за предоставени ВиК услуги от потребителите на дружеството за издадени фактури на онлайн каси, работещи в реално време, съгласно приложения в техническа спецификация списък № 1 (с опция за допълване/промяна), действащ към момента на откриване на процедурата. Изпълнителят събира от името на Възложителя и за негова сметка суми за предоставени ВиК услуги от потребителите на дружеството в населените места, описани в списък № 1 на техническата спецификация. Събирането на дължимите суми се извършва от Изпълнителя в обособените му пунктове по предоставена информация от страна на Възложителя във вид на електронна база данни, чрез използване клиентската част на софтуер на Възложителя. Всеки Участник трябва да предложи комисионна в процент върху събраните и преведени суми. Комисионна не може да надвишава 1.80% от събраните суми.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
да


"Опция за допълнителна услуга" по обособена позиция № 1: Опцията е за допълване/промяна на списък № 1 от техническата спецификация. При възникване на необходимост, по време на действие на договора, Възложителят може да включва нови населени места в списъка на населените места (Списък № 1 в Техническата спецификация), в които се инкасират суми за предоставени ВиК услуги.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Инкасиране на суми в брой за ползвани ВиК услуги в обособени пунктове на Изпълнителя, със софтуер и ресурси на Изпълнителя за населени места на територията на област Велико Търново. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG32

Територията на област В. Търново; мястото на изпълнение съвпада с населените места на територията на област В. Търново, в които ще се извършват услугите, съгласно списък № 2 от техн. спецификация.

Инкасиране от името на Възложителя и за негова сметка на суми за предоставени ВиК услуги от потребителите на дружеството в обособени пунктове на Изпълнителя, със софтуер и ресурси на Изпълнителя за населени места на територията на област В.Търново в общините В.Търново, Г.Оряховица, Елена, Златарица, Лясковец, Павликени, П.Тръмбеш, Свищов, Стражица и Сухиндол, съгласно приложения в техническата спецификация списък № 2 (с опция за допълване/промяна), действащ към момента на откриване на процедурата, с възможност потребителите да могат да заплащат всичките си месечни задължени, вкл. просрочените и по отделни фактури. Събирането на дължимите суми се извършва от Изпълнителя в обособените му пунктове по предоставена всеки работен ден информация от страна на Възложителя чрез интернет, по съгласуван между Възложителя и Изпълнителя протокол. Изпълнителят следва да разполага със софтуер за изпълнение на поръчката съвместим със софтуера на Възложителя. Комисионната не може да надвишава 1.20%.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
да


"Опция за допълнителна услуга" по обособена позиция № 2: Опцията е за допълване/промяна на списък № 2 от техническата спецификация. При възникване на необходимост, по време на действие на договора, Възложителят може да включва нови населени места в списъка на населените места (Списък № 2 в Техническата спецификация), в които се инкасират суми за предоставени ВиК услуги.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Инкасиране на суми в брой за ползвани ВиК услуги по предварит.отпечатани фактури в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя за насел.места на територ.на област В.Т-во и регистране на инкасир.ф-ри 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG32

Територията на област В. Търново; мястото на изпълнение съвпада с населените места на територията на област В. Търново, в които ще се извършват услугите, съгласно списък № 3 от техн. спецификация.

Инкасиране от името на Възложителя и за негова сметка на суми за предоставени ВиК услуги от потребителите на дружеството по предварително отпечатани фактури за населени места на територията на област Велико Търново в общините В.Търново, Г.Оряховица, Елена, П.Тръмбеш и Стражица, съгласно приложения в техническата спецификация списък № 3 (с опция за допълване/промяна), действащ към момента на откриване на процедурата. Събирането на дължимите суми се извършва от Изпълнителя в обособените му пунктове по предоставена месечна информация от страна на Възложителя във вид на хартиен носител - фактури. Всеки Участник трябва да предложи комисионна в процент върху събраните и преведени суми и цена за плащане на 1 брой инкасирана фактура. Комисионната не може да надвишава 3.50% от събраните суми и цената до 0.05 лв. без ДДС на брой инкасирана фактура.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
да


"Опция за допълнителна услуга" по обособена позиция № 3: Опцията е за допълване/промяна на списък № 3 от техническата спецификация. При възникване на необходимост, по време на действие на договора, Възложителят може да включва нови населени места в списъка на населените места (Списък № 3 в Техническата спецификация), в които се инкасират суми за предоставени ВиК услуги.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Инкасиране на суми в брой за ползвани ВиК услуги в обособени пунктове на Изпълнителя на територията на Република България, със софтуер и ресурси на Изпълнителя. 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на Република България.

Инкасиране от името на Възложителя и за негова сметка на суми за предоставени ВиК услуги от потребителите на дружеството за издадени фактури в обособени пунктове на Изпълнителя на територията на Република България, със софтуер и ресурси на Изпълнителя, с възможност потребителите да могат да заплащат всичките си месечни задължени, включително просрочените и по отделни фактури. Събирането на дължимите суми се извършва от Изпълнителя по предоставена всеки работен ден информация от страна на Възложителя във вид на електронна база данни. Плащанията да се извършват ежедневно в пунктовете (гишетата) на Изпълнителя и без ограничения по отношение на мястото, на което могат да се внесат парите в брой. Всеки Участник трябва да предложи комисионна в процент върху събраните и преведени суми. Комисионната не може да надвишава 1.20% от събраните суми.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Инкасиране на суми за ползвани ВиК услуги чрез платежни карти, издадени от банки и свързаните с тях платежни операции. 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на Република България.

Инкасиране от името на Възложителя и за негова сметка на суми за предоставени ВиК услуги от потребителите на дружеството за издадени фактури чрез платежни карти, издадени от банки и свързаните с тях платежни операции, с възможност потребителите да могат да заплащат всичките си месечни задължени, включително просрочените и по отделни фактури. Събирането на дължимите суми се извършва от Изпълнителя по предоставена всеки работен ден информация от страна на Възложителя във вид на електронна база данни. Всеки Участник трябва да предложи комисионна на транзакция върху събраните и преведени суми. Комисионната на транзакция се определя по скала и не може да надвишава следните стойности: 1) за събрани суми до 20 лв. - не повече от 0.10 лв.; 2) за събрани суми от 20 лв. до 50 лв. - не повече от 0.20 лв.; 3) за събрани суми над 50 лв. - не повече от 0.50 лв.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Инкасиране на суми в брой за ползвани ВиК услуги в обос.пунктове и с ресурси на Изпълнителя на терит.на РБългария, чрез използване на софтуер на Изпълнителя и издаване на докум. по обр.на Възложителя. 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на Република България.

Инкасиране от името на Възложителя и за негова сметка на суми за предоставени ВиК услуги от потребителите на дружеството за издадени фактури в обособени пунктове на Изпълнителя на територията на Република България, със софтуер и ресурси на Изпълнителя и издаване на документ по образец на Възложителя, с възможност потребителите да могат да заплащат всичките си месечни задължени, включително просрочените и по отделни фактури. Събирането на дължимите суми се извършва от Изпълнителя по предоставена всеки работен ден информация от страна на Възложителя във вид на електронна база данни. Чрез системата да могат да се ползват всички пунктове (гишета) за обслужване на Изпълнителя в страната. Всеки Участник трябва да предложи комисионна в процент върху събраните и преведени суми. Комисионната не може да надвишава 1.20% от събраните суми.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  979891 (напр. 123456)
(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги, използвани като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка - комунални услуги; Система за квалифициране - комунални услуги, използвана като покана за участие в съзтезателна процедура; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация за прекратяване на обявена процедура за конкурентно възлагане на поръчка под формата на периодично индикативно обявление

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-16-1    1   Договор за възлагане на обществена поръчка за услуги по обособена позиция № 1.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/08/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БЪЛГАРСКИ ПОЩИ ЕАД 121396123
гр. София, район Студентски град, ул. Акад. Стефан Младенов № 1, бл. 31
София BG412 1700 България
North-Central@bgpost.bg +359 64803344
https://www.bgpost.bg/ +359 64800775
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
171000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

171000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-16-2    2   Договор за възлагане на обществена поръчка за услуги по обособена позиция № 2.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/08/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БЪЛГАРСКИ ПОЩИ ЕАД 121396123
гр. София, район Студентски град, ул. Акад. Стефан Младенов № 1, бл. 31
София BG412 1700 България
North-Central@bgpost.bg +359 64803344
https://www.bgpost.bg/ +359 64800775
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
47000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

47000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-16-3    3   Договор за възлагане на обществена поръчка за услуги по обособена позиция № 3.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/08/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БЪЛГАРСКИ ПОЩИ ЕАД 121396123
гр. София, район Студентски град, ул. Акад. Стефан Младенов № 1, бл. 31
София BG412 1700 България
North-Central@bgpost.bg +359 64803344
https://www.bgpost.bg/ +359 64800775
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

10000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-16-4    4   Договор за възлагане на обществена поръчка за услуги по обособена позиция № 4.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/08/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ИЗИПЕЙ АД 131344648
гр. София, район Средец, ул. Иван Вазов № 16
София BG412 1000 България
office@easypay.bg +359 29210860
https://www.easypay.bg/ +359 29879131
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
134000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

134000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-16-5    5   Договор за възлагане на обществена поръчка за услуги по обособена позиция № 5.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/08/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ИЗИПЕЙ АД 131344648
гр. София, район Средец, ул. Иван Вазов № 16
София BG412 1000 България
office@easypay.bg +359 29210860
https://www.easypay.bg/ +359 29879131
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
12000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

12000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-16-6    6   Договор за възлагане на обществена поръчка за услуги по обсобена позиция № 6.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/08/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ФАСТ ПЕЙ ХД АД 202200392
гр. София, район Лозенец, ул. Никола Вапцаров № 17-21,
София BG412 1407 България
fastpay-hd@fastpay.bg +359 28622666
+359 28622666
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В съответствие с нормативните разпоредби на чл. 197, ал. 1, т. 7, буква "а" и чл. 198, ал. 1, т. 3 от ЗОП жалба може да се подава от всеки заинтересован участник в 10-дневен срок от получаването на решението за определяне на изпълнител. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/08/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г2 - комунални услуги

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/25/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в съответствие с член 50 от Директива 2014/25/EC
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва