Деловодна информация
00422
РД-10- 7 05/08/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
05/08/2020 (дд/мм/гггг)
00422-2019-0020 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на труда и социалната политика 000695395
ул. Триадица 2
София BG411 1000 България
Р. Маринова +359 28119600
efipp@mlsp.government.bg +359 29884405

Интернет адрес/и

https://esf.bg

http://profile.mlsp.government.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изработка и доставка на печатни информационни и рекламни материали за нуждите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”
22460000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка обхваща всички дейности по графичен дизайн, предпечатна подготовка, отпечатване, изработване, брандиране и доставка на печатни информационни и рекламни материали за Управляващия орган на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси". Изработката и доставката на печатните информационни и рекламни материали се извършва перидично по заявка на възложителя. Обществената поръчка е разделена на две обособени позиции: обособена позиция 1 – „Изработка и доставка на печатни информационни и рекламни материали за нуждите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и обособена позиция 2 – „Изработка и доставка на печатни информационни и рекламни материали за нуждите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
950000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Изработка и доставка на печатни информационни и рекламни материали за нуждите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18221300      
18923200      
18930000      
18931100      
30190000      
30192121      
30192130      
30199731      
30234600      
30237132      
34722100      
35123400      
39221120      
39221121      
30199730      
39225710      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Място на изпълнение на доставката-Министерство на труда и социалната политика, 1000 София, ул. „Триадица” № 2, ет. 4 – ГДЕФМПП (до посочено от възложителя място - склад или друго помещение).

Предметът на обществената поръчка обхваща всички дейности по графичен дизайн, предпечатна подготовка, отпечатване, изработване, брандиране и доставка на печатни информационни и рекламни материали за Управляващия орган на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси". Изработката и доставката на печатните информационни и рекламни материали се извършва перидично по заявка на възложителя. По първа обособена позиция са заложени 25 вида артикули с минимални количества за заявка като по 7 позиции е предвидено да бъдат изработени от рециклирани еко материали - хартиени кубчета с мемо листчета -1000 бр.; плакати - 500 бр.; визитни картички - 100 бр.; фотокнига - 100 бр. (3 вида); химикалки - 2000 бр.; химикалка и автоматичен молив в кутия -200 бр.; визитник-500 бр.; ролетка за бадж тип „ЙО-ЙО” и бадж-500 бр.; лента за бадж-500 бр.; ключодържател - 1000 бр.; USB Флаш памет 8 GB/16 GB-500/200 бр.; USB хъб - 200 бр.; термо чаша с капак-200 бр.; мъг чаша-200 бр.; спортна бутилка -200 бр.;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят има право да заявява и други артикули рекламни материали по обособена позиция 1, които не са включени в Техническите спецификации от актуалния към момента на заявката каталог и/или на официалната интернет страница /оn-line магазин/ на изпълнителя, като за тях възложителят ползва търговска отстъпка в размер, предложен от изпълнителя в ценовото му предложение. Стойността на заявените ма
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка е във връзка с изпълнението на ОПРЧР, финансирана от ЕСФ. Средствата за изпълнение на договора се осигуряват по приоритетна ос "Техническа помощ".

Продълж.от Раздел II.2.4) - .....рефлектираща гривна-1000 бр.;балони-1000 бр.;дъждобран с качулка и ръкави-в калъфче - 1000 бр.; чадър-200 бр.; сгъваема мини раница-1000 бр.; портфейл за пътуване-200 бр.; рол-банер на стойка-1 бр. Посочените количества са минимални количества за заявка.Изискванията по отношение на техническите и функционални характеристики на материалите са изброени в ТС, по ОП.

II.2) Описание 1

„Изработка и доставка на печатни информационни и рекламни материали за нуждите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
18937100      
22150000      
22300000      
22140000      
30199792      
18331000      
18441000      
22462000      
22817000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Място на изпълнение на доставката-Министерство на труда и социалната политика, 1000 София, ул. „Триадица” № 2, ет. 4 – ГДЕФМПП (до посочено от възложителя място - склад или друго помещение).

Предметът на обществената поръчка обхваща всички дейности по графичен дизайн, предпечатна подготовка, отпечатване, изработване, брандиране и доставка на печатни информационни и рекламни материали за Управляващия орган на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси". Изработката и доставката на печатните информационни и рекламни материали се извършва перидично по заявка на възложителя.По обособена позиция 2 са заложени 19 вида артикули, изработени от рециклирана хартия и еко материали, с минимални количества за заявка - брошури (4 вида) - по 1000 бр.; дипляни (2 вида) - по 1000 бр.; папки - 1000 бр.; бележници (5 вида) - 500/200 бр.; работни календари - 500 бр.; картички тип „пощенски“ - 200 бр.; хартиени торби (два вида) - по 200 бр.; тениски -500 бр.; чанта памук - 500 бр.; шапка с козирка - 500 бр. Материалите, обект на доставката, заедно с изискванията на възложителя по отношение на техническите и функционалните им характеристики, единица мярка, са подробно изброени в ТС.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка е във връзка с изпълнението на ОПРЧР, финансирана от ЕСФ. Средствата за изпълнение на договора се осигуряват по приоритетна ос "Техническа помощ".

Договорът е със срок на действие до 31.12.2022 г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност от 350 000 (триста и петдесет хиляди) лева без ДДС, в зависимост от това кое обстоятелство настъпи първо.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 227-556657 (напр. 2015/S 123-123456)   и  945497 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-11-10    1   Изработка и доставка на печатни информационни ирекламни материали за нуждите на оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/07/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

МИТОВ.НЕТ ЕООД 131283070
бул. Цар Борис III № 152, офис А2
София BG411 1618 България
office@mitov.net +359 888237541
http://mitov.net/ +359 888237541
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

600000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-11-12    2   Изработка и доставка на печатни информационни и рекламни материали за нуждите на Оперативно програма "Развитие на човешките ресурси", включени в списъка по чл. 12, ал.1, т. 1 от ЗОП"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/07/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
8 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БМ АДВАЙЗ ЕООД 203394342
ж.к. Дървеница , бл. 2, вх.Г, ет.4, ап.80
София BG411 1000 България
bm_advice@abv.bg +359 8882747
+359 8882747
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

350000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
https://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/08/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва