„Изработка и доставка на печатни информационни и рекламни материали за нуждите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” |
|
22460000 |
|
|
Предметът на обществената поръчка обхваща всички дейности по графичен дизайн, предпечатна подготовка, отпечатване, изработване, брандиране и доставка на печатни информационни и рекламни материали за Управляващия орган на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси". Изработката и доставката на печатните информационни и рекламни материали се извършва перидично по заявка на възложителя. Обществената поръчка е разделена на две обособени позиции: обособена позиция 1 – „Изработка и доставка на печатни информационни и рекламни материали за нуждите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и обособена позиция 2 – „Изработка и доставка на печатни информационни и рекламни материали за нуждите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
950000 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Изработка и доставка на печатни информационни и рекламни материали за нуждите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 18221300 18923200 18930000 18931100 30190000 30192121 30192130 30199731 30234600 30237132 34722100 35123400 39221120 39221121 30199730 39225710
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Място на изпълнение на доставката-Министерство на труда и социалната политика, 1000 София, ул. „Триадица” № 2, ет. 4 – ГДЕФМПП (до посочено от възложителя място - склад или друго помещение). | Предметът на обществената поръчка обхваща всички дейности по графичен дизайн, предпечатна подготовка, отпечатване, изработване, брандиране и доставка на печатни информационни и рекламни материали за Управляващия орган на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси". Изработката и доставката на печатните информационни и рекламни материали се извършва перидично по заявка на възложителя. По първа обособена позиция са заложени 25 вида артикули с минимални количества за заявка като по 7 позиции е предвидено да бъдат изработени от рециклирани еко материали - хартиени кубчета с мемо листчета -1000 бр.; плакати - 500 бр.; визитни картички - 100 бр.; фотокнига - 100 бр. (3 вида); химикалки - 2000 бр.; химикалка и автоматичен молив в кутия -200 бр.; визитник-500 бр.; ролетка за бадж тип „ЙО-ЙО” и бадж-500 бр.; лента за бадж-500 бр.; ключодържател - 1000 бр.; USB Флаш памет 8 GB/16 GB-500/200 бр.; USB хъб - 200 бр.; термо чаша с капак-200 бр.; мъг чаша-200 бр.; спортна бутилка -200 бр.; |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Възложителят има право да заявява и други артикули рекламни материали по обособена позиция 1, които не са включени в Техническите спецификации от актуалния към момента на заявката каталог и/или на официалната интернет страница /оn-line магазин/ на изпълнителя, като за тях възложителят ползва търговска отстъпка в размер, предложен от изпълнителя в ценовото му предложение. Стойността на заявените ма
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Обществената поръчка е във връзка с изпълнението на ОПРЧР, финансирана от ЕСФ. Средствата за изпълнение на договора се осигуряват по приоритетна ос "Техническа помощ".
|
Продълж.от Раздел II.2.4) - .....рефлектираща гривна-1000 бр.;балони-1000 бр.;дъждобран с качулка и ръкави-в калъфче - 1000 бр.; чадър-200 бр.; сгъваема мини раница-1000 бр.; портфейл за пътуване-200 бр.; рол-банер на стойка-1 бр. Посочените количества са минимални количества за заявка.Изискванията по отношение на техническите и функционални характеристики на материалите са изброени в ТС, по ОП.
|
|
II.2) Описание 1
„Изработка и доставка на печатни информационни и рекламни материали за нуждите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22000000 18937100 22150000 22300000 22140000 30199792 18331000 18441000 22462000 22817000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Място на изпълнение на доставката-Министерство на труда и социалната политика, 1000 София, ул. „Триадица” № 2, ет. 4 – ГДЕФМПП (до посочено от възложителя място - склад или друго помещение). | Предметът на обществената поръчка обхваща всички дейности по графичен дизайн, предпечатна подготовка, отпечатване, изработване, брандиране и доставка на печатни информационни и рекламни материали за Управляващия орган на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси". Изработката и доставката на печатните информационни и рекламни материали се извършва перидично по заявка на възложителя.По обособена позиция 2 са заложени 19 вида артикули, изработени от рециклирана хартия и еко материали, с минимални количества за заявка - брошури (4 вида) - по 1000 бр.; дипляни (2 вида) - по 1000 бр.; папки - 1000 бр.; бележници (5 вида) - 500/200 бр.; работни календари - 500 бр.; картички тип „пощенски“ - 200 бр.; хартиени торби (два вида) - по 200 бр.; тениски -500 бр.; чанта памук - 500 бр.; шапка с козирка - 500 бр. Материалите, обект на доставката, заедно с изискванията на възложителя по отношение на техническите и функционалните им характеристики, единица мярка, са подробно изброени в ТС. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Обществената поръчка е във връзка с изпълнението на ОПРЧР, финансирана от ЕСФ. Средствата за изпълнение на договора се осигуряват по приоритетна ос "Техническа помощ".
|
Договорът е със срок на действие до 31.12.2022 г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност от 350 000 (триста и петдесет хиляди) лева без ДДС, в зависимост от това кое обстоятелство настъпи първо.
|
|