Изготвяне на Доклади за оценка на съответствието на инвестиционни проекти с основните изисквания към строежите, при необходимост от такива, -в раз.VI.3 |
|
71521000 |
|
|
Извършване на оценка за съответствието на проекта с осн.изисквания към строежите при необходимост; Съдействие на Възложителя в процедурата по съгласуване и одобряване на инв. проект, и издаване на Разрешение за строеж; Упражняване на стр. надзор по време на строителството; Осъществяване на инвеститорски контрол при изпълнението и въвеждането в експлоатация на строежа; Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве; Упражняване на контрол върху кадастр. заснемане на строежа от Строителя, изготвяне на документация за издаване на Удостоверение по чл. 54а, ал. 2 от ЗКИР; Изготвяне на Окончателен доклад съгл. чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, Техн. паспорт съгл. чл. 176а от ЗУТ и Отчет за изпълнение на ПУСО; Управление на процеса на въвеждане в експлоатация до издаване на РП/УВЕ; Изготвяне на Доклади съгл. договора и Окончателен отчет за изпълнението на поръчката; Управление на процеса по отстраняване на дефекти в гаранционните срокове; Изпълнение на административни изисквания. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
219572.43 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Изготвяне на доклад за ОСИП, упражняване на СН и инвеститорски контрол по време на строителството на обект „Център за рехабилитация и интеграция - гр. Петрич |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 71521000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG413
гр. Петрич | Извършване на оценка за съответствието на проекта с осн.изисквания към строежите; Съдействие на Възложителя в процедурата по съгласуване и одобряване на инв. проект, и издаване на Разрешение за строеж; Упражняване на стр. надзор по време на строителството; Осъществяване на инвеститорски контрол при изпълнението и въвеждането в експлоатация на строежа; Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве; Упражняване на контрол върху кадастр. заснемане на строежа от Строителя, изготвяне на документация за издаване на Удостоверение по чл. 54а, ал. 2 от ЗКИР; Изготвяне на Окончателен доклад съгл. чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, Техн. паспорт съгл. чл. 176а от ЗУТ и Отчет за изпълнение на ПУСО; Управление на процеса на въвеждане в експлоатация до издаване на РП/УВЕ; Изготвяне на Доклади съгл. договора и Окончателен отчет за изпълнението на поръчката; Управление на процеса по отстраняване на дефекти в гаранционните срокове; Изпълнение на административни изисквания.в VI.3 |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Срокът за изпълнение започва да тече от датата на получаване от Изпълнителя на първо Възлагателно писмо от Възложителя до Изпълнителя, и приключва с одобряване на Окончателния отчет за изпълнението на поръчката на Изпълнителя и подписване на Окончателен приемо-предавателен протокол.
|
|
II.2) Описание 1
Упражняване на СН и инв. контрол по време на строителството на обект „Реконструкция на същ. трасе и изграждане на нова част от общ. път BLG 1181 от връзка с общ. път BLG 2155 до Античен град Хераклея |
5 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 71521000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG413
землището на село Рупите, Община Петрич | Извършване на оценка за съответствието на проекта с осн.изисквания към строежите; Съдействие на Възложителя в процедурата по съгласуване и одобряване на инв. проект, и издаване на Разрешение за строеж; Упражняване на стр. надзор по време на строителството; Осъществяване на инвеститорски контрол при изпълнението и въвеждането в експлоатация на строежа; Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве; Упражняване на контрол върху кадастр. заснемане на строежа от Строителя, изготвяне на документация за издаване на Удостоверение по чл. 54а, ал. 2 от ЗКИР; Изготвяне на Окончателен доклад съгл. чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, Техн. паспорт съгл. чл. 176а от ЗУТ и Отчет за изпълнение на ПУСО; Управление на процеса на въвеждане в експлоатация до издаване на РП/УВЕ; Изготвяне на Доклади съгл. договора и Окончателен отчет за изпълнението на поръчката; Управление на процеса по отстраняване на дефекти в гаранционните срокове; Изпълнение на административни изисквания.в VI.3 |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Срокът за изпълнение започва да тече от датата на получаване от Изпълнителя на първо Възлагателно писмо от Възложителя до Изпълнителя, и приключва с одобряване на Окончателния отчет за изпълнението на поръчката на Изпълнителя и подписване на Окончателен приемо-предавателен протокол. Към момента на на сключване на договора не е осигурено финансиране. Приложима е хипотеза на чл.114 ЗОП.
|
|
II.2) Описание 1
Изготвяне на доклад за ОСИП, упражняване на СН и инвест. контрол на обект „Закриване и рекултивация на Клетка № 3 от Регионално депо за неопасни и инертни отпадъци на Община Петрич“ |
9 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 71521000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG413
землището на гр. Петрич | Извършване на оценка за съответствието на проекта с осн.изисквания към строежите; Съдействие на Възложителя в процедурата по съгласуване и одобряване на инв. проект, и издаване на Разрешение за строеж; Упражняване на стр. надзор по време на строителството; Осъществяване на инвеститорски контрол при изпълнението и въвеждането в експлоатация на строежа; Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве; Упражняване на контрол върху кадастр. заснемане на строежа от Строителя, изготвяне на документация за издаване на Удостоверение по чл. 54а, ал. 2 от ЗКИР; Изготвяне на Окончателен доклад съгл. чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, Техн. паспорт съгл. чл. 176а от ЗУТ и Отчет за изпълнение на ПУСО; Управление на процеса на въвеждане в експлоатация до издаване на РП/УВЕ; Изготвяне на Доклади съгл. договора и Окончателен отчет за изпълнението на поръчката; Управление на процеса по отстраняване на дефекти в гаранционните срокове; Изпълнение на административни изисквания.в VI.3 |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Срокът за изпълнение започва да тече от датата на получаване от Изпълнителя на първо Възлагателно писмо от Възложителя до Изпълнителя, и приключва с одобряване на Окончателния отчет за изпълнението на поръчката на Изпълнителя и подписване на Окончателен приемо-предавателен протокол.
|
|
II.2) Описание 1
Упражняване на строителен надзор и инвеститорски контрол по време на строителството на обект „Пречиствателна станция за отпадъчни води - гр. Петрич“ |
10 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 71521000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG413
землището на гр. Петрич | Извършване на оценка за съответствието на проекта с осн.изисквания към строежите; Съдействие на Възложителя в процедурата по съгласуване и одобряване на инв. проект, и издаване на Разрешение за строеж; Упражняване на стр. надзор по време на строителството; Осъществяване на инвеститорски контрол при изпълнението и въвеждането в експлоатация на строежа; Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве; Упражняване на контрол върху кадастр. заснемане на строежа от Строителя, изготвяне на документация за издаване на Удостоверение по чл. 54а, ал. 2 от ЗКИР; Изготвяне на Окончателен доклад съгл. чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, Техн. паспорт съгл. чл. 176а от ЗУТ и Отчет за изпълнение на ПУСО; Управление на процеса на въвеждане в експлоатация до издаване на РП/УВЕ; Изготвяне на Доклади съгл. договора и Окончателен отчет за изпълнението на поръчката; Управление на процеса по отстраняване на дефекти в гаранционните срокове; Изпълнение на административни изисквания.в VI.3 |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Срокът за изпълнение започва да тече от датата на получаване от Изпълнителя на първо Възлагателно писмо от Възложителя до Изпълнителя, и приключва с одобряване на Окончателния отчет за изпълнението на поръчката на Изпълнителя и подписване на Окончателен приемо-предавателен протокол. Към момента на сключване на договора не е осигурено финансиране. Поръчката се възлага в хипотеза на чл.114 ЗОП.
|
|