Деловодна информация
00212
92-00-2470 03/08/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
03/08/2020 (дд/мм/гггг)
00212-2020-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА ПЕТРИЧ 000024916
ул.Цар Борис III№ 24
Петрич BG413 2850 България
инж.Минка Салагьорова +359 74569123
oa_petrich@mbox.contact.bg +359 74562090

Интернет адрес/и

www.petrich.bg

http://info-m.eu/petrichnew/?p=7302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изготвяне на Доклади за оценка на съответствието на инвестиционни проекти с основните изисквания към строежите, при необходимост от такива, -в раз.VI.3
71521000      
Услуги

Извършване на оценка за съответствието на проекта с осн.изисквания към строежите при необходимост; Съдействие на Възложителя в процедурата по съгласуване и одобряване на инв. проект, и издаване на Разрешение за строеж; Упражняване на стр. надзор по време на строителството; Осъществяване на инвеститорски контрол при изпълнението и въвеждането в експлоатация на строежа; Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве; Упражняване на контрол върху кадастр. заснемане на строежа от Строителя, изготвяне на документация за издаване на Удостоверение по чл. 54а, ал. 2 от ЗКИР; Изготвяне на Окончателен доклад съгл. чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, Техн. паспорт съгл. чл. 176а от ЗУТ и Отчет за изпълнение на ПУСО; Управление на процеса на въвеждане в експлоатация до издаване на РП/УВЕ; Изготвяне на Доклади съгл. договора и Окончателен отчет за изпълнението на поръчката; Управление на процеса по отстраняване на дефекти в гаранционните срокове; Изпълнение на административни изисквания.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
219572.43      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Изготвяне на доклад за ОСИП, упражняване на СН и инвеститорски контрол по време на строителството на обект „Център за рехабилитация и интеграция - гр. Петрич 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр. Петрич

Извършване на оценка за съответствието на проекта с осн.изисквания към строежите; Съдействие на Възложителя в процедурата по съгласуване и одобряване на инв. проект, и издаване на Разрешение за строеж; Упражняване на стр. надзор по време на строителството; Осъществяване на инвеститорски контрол при изпълнението и въвеждането в експлоатация на строежа; Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве; Упражняване на контрол върху кадастр. заснемане на строежа от Строителя, изготвяне на документация за издаване на Удостоверение по чл. 54а, ал. 2 от ЗКИР; Изготвяне на Окончателен доклад съгл. чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, Техн. паспорт съгл. чл. 176а от ЗУТ и Отчет за изпълнение на ПУСО; Управление на процеса на въвеждане в експлоатация до издаване на РП/УВЕ; Изготвяне на Доклади съгл. договора и Окончателен отчет за изпълнението на поръчката; Управление на процеса по отстраняване на дефекти в гаранционните срокове; Изпълнение на административни изисквания.в VI.3
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение започва да тече от датата на получаване от Изпълнителя на първо Възлагателно писмо от Възложителя до Изпълнителя, и приключва с одобряване на Окончателния отчет за изпълнението на поръчката на Изпълнителя и подписване на Окончателен приемо-предавателен протокол.

II.2) Описание 1

Упражняване на СН и инв. контрол по време на строителството на обект „Реконструкция на същ. трасе и изграждане на нова част от общ. път BLG 1181 от връзка с общ. път BLG 2155 до Античен град Хераклея 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

землището на село Рупите, Община Петрич

Извършване на оценка за съответствието на проекта с осн.изисквания към строежите; Съдействие на Възложителя в процедурата по съгласуване и одобряване на инв. проект, и издаване на Разрешение за строеж; Упражняване на стр. надзор по време на строителството; Осъществяване на инвеститорски контрол при изпълнението и въвеждането в експлоатация на строежа; Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве; Упражняване на контрол върху кадастр. заснемане на строежа от Строителя, изготвяне на документация за издаване на Удостоверение по чл. 54а, ал. 2 от ЗКИР; Изготвяне на Окончателен доклад съгл. чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, Техн. паспорт съгл. чл. 176а от ЗУТ и Отчет за изпълнение на ПУСО; Управление на процеса на въвеждане в експлоатация до издаване на РП/УВЕ; Изготвяне на Доклади съгл. договора и Окончателен отчет за изпълнението на поръчката; Управление на процеса по отстраняване на дефекти в гаранционните срокове; Изпълнение на административни изисквания.в VI.3
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение започва да тече от датата на получаване от Изпълнителя на първо Възлагателно писмо от Възложителя до Изпълнителя, и приключва с одобряване на Окончателния отчет за изпълнението на поръчката на Изпълнителя и подписване на Окончателен приемо-предавателен протокол.
Към момента на на сключване на договора не е осигурено финансиране. Приложима е хипотеза на чл.114 ЗОП.

II.2) Описание 1

Изготвяне на доклад за ОСИП, упражняване на СН и инвест. контрол на обект „Закриване и рекултивация на Клетка № 3 от Регионално депо за неопасни и инертни отпадъци на Община Петрич“ 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

землището на гр. Петрич

Извършване на оценка за съответствието на проекта с осн.изисквания към строежите; Съдействие на Възложителя в процедурата по съгласуване и одобряване на инв. проект, и издаване на Разрешение за строеж; Упражняване на стр. надзор по време на строителството; Осъществяване на инвеститорски контрол при изпълнението и въвеждането в експлоатация на строежа; Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве; Упражняване на контрол върху кадастр. заснемане на строежа от Строителя, изготвяне на документация за издаване на Удостоверение по чл. 54а, ал. 2 от ЗКИР; Изготвяне на Окончателен доклад съгл. чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, Техн. паспорт съгл. чл. 176а от ЗУТ и Отчет за изпълнение на ПУСО; Управление на процеса на въвеждане в експлоатация до издаване на РП/УВЕ; Изготвяне на Доклади съгл. договора и Окончателен отчет за изпълнението на поръчката; Управление на процеса по отстраняване на дефекти в гаранционните срокове; Изпълнение на административни изисквания.в VI.3
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение започва да тече от датата на получаване от Изпълнителя на първо Възлагателно писмо от Възложителя до Изпълнителя, и приключва с одобряване на Окончателния отчет за изпълнението на поръчката на Изпълнителя и подписване на Окончателен приемо-предавателен протокол.

II.2) Описание 1

Упражняване на строителен надзор и инвеститорски контрол по време на строителството на обект „Пречиствателна станция за отпадъчни води - гр. Петрич“ 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

землището на гр. Петрич

Извършване на оценка за съответствието на проекта с осн.изисквания към строежите; Съдействие на Възложителя в процедурата по съгласуване и одобряване на инв. проект, и издаване на Разрешение за строеж; Упражняване на стр. надзор по време на строителството; Осъществяване на инвеститорски контрол при изпълнението и въвеждането в експлоатация на строежа; Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве; Упражняване на контрол върху кадастр. заснемане на строежа от Строителя, изготвяне на документация за издаване на Удостоверение по чл. 54а, ал. 2 от ЗКИР; Изготвяне на Окончателен доклад съгл. чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, Техн. паспорт съгл. чл. 176а от ЗУТ и Отчет за изпълнение на ПУСО; Управление на процеса на въвеждане в експлоатация до издаване на РП/УВЕ; Изготвяне на Доклади съгл. договора и Окончателен отчет за изпълнението на поръчката; Управление на процеса по отстраняване на дефекти в гаранционните срокове; Изпълнение на административни изисквания.в VI.3
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение започва да тече от датата на получаване от Изпълнителя на първо Възлагателно писмо от Възложителя до Изпълнителя, и приключва с одобряване на Окончателния отчет за изпълнението на поръчката на Изпълнителя и подписване на Окончателен приемо-предавателен протокол.
Към момента на сключване на договора не е осигурено финансиране. Поръчката се възлага в хипотеза на чл.114 ЗОП.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2020/S 047-111403 (напр. 2015/S 123-123456)   и  963103 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
103    1   Изготвяне на доклад за ОСИП, упражняване на СН и инвеститорски контрол по време на строителството на обект „Център за рехабилитация и интеграция - гр. Петрич
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/07/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ИНТЕРКОНТРОЛ-2000” ЕООД 101797055
ул.”Тодор Александров” № 21
Благоевград BG413 2700 България
interkontrol@abv.bg +359 886839115
+359 886839115
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
20000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

19600      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
110    5   Упражняване на СН и инв. контрол по време на строителството на обект „Реконструкция на същ. трасе и изграждане на нова част от общ. път BLG 1181 от връзка с общ. път BLG 2155 до Античен град Хераклея
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/07/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ВИВА КОНСУЛТ-06” ООД 101738249
ул.”Цар Борис III„ № 32, етаж 2
Петрич BG413 2850 България
vdpb@abv.bg +359 888317838
+359 888317838
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

8972.43      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
107    9   Изготвяне на доклад за ОСИП, упражняване на СН и инвест. контрол на обект „Закриване и рекултивация на Клетка № 3 от Регионално депо за неопасни и инертни отпадъци на Община Петрич“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/07/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ПЛОВДИВИНВЕСТ”АД 825240527
бул.”Руски” №15
Пловдив BG421 4000 България
pinv_21@abv.bg +359 32634666
+359 32626215
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
25000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

16000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
108    10   Упражняване на строителен надзор и инвеститорски контрол по време на строителството на обект „Пречиствателна станция за отпадъчни води - гр. Петрич“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/07/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

”И ПИ ГРУП”ЕООД ЕООД 203491147
бул.”Цар Борис III” № 85, ет.1, ап.2
София BG411 1000 България
e_p_group@abv.bg +359 888269434
+359 888269434
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

175000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

1.От р.II.1.1.-упражняване на строителен надзор и инвеститорски контрол по време на строителството на обекти на територията на Община Петрич по обособени позиции;
2. от раздели:II.2.4.Подробно описание на дейностите и изискванията към тях са посочени в обявление с ID963103 и Техничеката спецификация.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да бъдат подавани в десет дневен срок от настъпване на някое от обстоятелствата, посочени в чл.197, ал.1 и ал.2 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/08/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва