Деловодна информация
00030
К -1861 08/07/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
08/07/2020 (дд/мм/гггг)
00030-2020-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Силистра 000565537
ул. Симеон Велики №33
Силистра BG325 7500 България
Женя Димитрова - гл. експерт Обществени поръчки +359 8681-6224
op_silistra@silistra.bg +359 8682-3343

Интернет адрес/и

www.silistra.bg

http://poruchki.silistra.bg/index.php?id=534


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на обекти във връзка с реализацията на проект „Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса на деинституционализация на грижите за деца
39000000      
Доставки

Предметът на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по
проект „Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса на деинституционализация на грижите за деца - Силистра”, с Договор № BG16RFOP001-5.001-0039-C02, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на стоки, като: бюра, маси, столове, мека мебел, черна, бяла и офис техника, текстилни изделия, методическо и специализирано оборудване, постелъчно бельо,кухненско и санитарно оборудване, рехабилитационни уреди и др.
Пълното описание на стоките и техните количества, необходими на Възложителя и нормативните изисквания към тях са описани в Технически спецификации - Количествени сметки по обособени позиции, неразделна част от документацията за участие.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
229146.23      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Обзавеждане 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39100000      
39112000      
39120000      
39121200      
39143121      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

гр. Силистра

Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на стоки, като: бюра, маси, столове, секции с гардероби и др. Пълното описание на стоките и техните количества, необходими на Възложителя и нормативните изисквания към тях са описани в Техническа спецификация - Количествена сметка по обособената позиция, неразделна част от документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса на деинституционализация на грижите за деца – Силистра по Договор № BG16RFOP001-5.001-0039-С02 за предоставяне БФП по ОПРР 2014-2020

II.2) Описание 1

Черна, бяла, офис техника и офис оборудване 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30000000      
30200000      
30230000      
32000000      
32320000      
32323000      
39700000      
39710000      
39711100      
39711300      
39714000      
39713000      
42716120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

гр. Силистра

Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на стоки, като: компютърни конфигурации,видеотехника,хладилници и фризери, перални, сушилни и др. Пълното описание на стоките и техните количества, необходими на Възложителя и нормативните изисквания към тях са описани в Техническа спецификация - Количествена сметка по обособената позиция, неразделна част от документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса на деинституционализация на грижите за деца – Силистра по Договор № BG16RFOP001-5.001-0039-С02 за предоставяне БФП по ОПРР 2014-2020

II.2) Описание 1

Текстилни изделия 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39500000      
39530000      
39531000      
39515440      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

гр. Силистра

Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на стоки, като: килими и щори. Пълното описание на стоките и техните количества, необходими на Възложителя и нормативните изисквания към тях са описани в Техническа спецификация - Количествена сметка по обособената позиция, неразделна част от документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса на деинституционализация на грижите за деца – Силистра по Договор № BG16RFOP001-5.001-0039-С02 за предоставяне БФП по ОПРР 2014-2020

II.2) Описание 1

Методическо и специализирано оборудване 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39162000      
39162100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

гр. Силистра

Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на стоки, като: дидактически и учебни материали, специализирано оборудване и др. Пълното описание на стоките и техните количества, необходими на Възложителя и нормативните изисквания към тях са описани в Техническа спецификация - Количествена сметка по обособената позиция, неразделна част от документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса на деинституционализация на грижите за деца – Силистра по Договор № BG16RFOP001-5.001-0039-С02 за предоставяне БФП по ОПРР 2014-2020

II.2) Описание 1

Постелъчно бельо 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39512100      
39512200      
39512300      
39512500      
39512400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

гр. Силистра

Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на стоки, като: чаршафи, възглавници завивки и др. Пълното описание на стоките и техните количества, необходими на Възложителя и нормативните изисквания към тях са описани в Техническа спецификация - Количествена сметка по обособената позиция, неразделна част от документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса на деинституционализация на грижите за деца – Силистра по Договор № BG16RFOP001-5.001-0039-С02 за предоставяне БФП по ОПРР 2014-2020

Обособената позиция е „запазена” по смисъла на чл. 12 от ЗОП и е предназначена за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания по смисъла на § 2, т. 46 от ДР на ЗОП, или на стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение по смисъла на § 2, т. 62 от ДР на ЗОП.

II.2) Описание 1

Кухненско и санитарно оборудване 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39221100      
39223000      
39224000      
39221110      
39221130      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

гр. Силистра

Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на стоки, като: кухненска посуда, чинии, чаши, вилици, лъжици, тенджери, тави и др. Пълното описание на стоките и техните количества, необходими на Възложителя и нормативните изисквания към тях са описани в Техническа спецификация - Количествена сметка по обособената позиция, неразделна част от документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса на деинституционализация на грижите за деца – Силистра по Договор № BG16RFOP001-5.001-0039-С02 за предоставяне БФП по ОПРР 2014-2020

Обособената позиция е „запазена” по смисъла на чл. 12 от ЗОП и е предназначена за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания по смисъла на § 2, т. 46 от ДР на ЗОП, или на стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение по смисъла на § 2, т. 62 от ДР на ЗОП.

II.2) Описание 1

Рехабилитационни уреди и материали 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

гр. Силистра

Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на стоки, като: рехабилитационни уреди, материали и др. Пълното описание на стоките и техните количества, необходими на Възложителя и нормативните изисквания към тях са описани в Техническа спецификация - Количествена сметка по обособената позиция, неразделна част от документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса на деинституционализация на грижите за деца – Силистра по Договор № BG16RFOP001-5.001-0039-С02 за предоставяне БФП по ОПРР 2014-2020

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2020/S 014-027743 (напр. 2015/S 123-123456)   и  954889 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
BG16RFOP001-5.001-0039-C02-D-11    1   Обзавеждане
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/06/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Смарт Бизнес Къмпани ЕООД 201741844
бул. „Столетов“ 127, ет.1, ап.1
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 889-067777
http://www.smartbusiness.bg/ +359 889-067777
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

59715.81      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
BG16RFOP001-5.001-0039-C02-D-12    2   Черна, бяла, офис техника и офис оборудване
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/06/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Транс Ко 04 131230324
бул. Цариградско шосе №139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766-896
www.office1.bg +359 29766-896
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

63745.08      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
BG16RFOP001-5.001-0039-C02-D-13    4   Методическо и специализирано оборудване
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/06/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Смарт Бизнес Къмпани 201741844
бул. „Столетов“ 127, ет.1, ап.1
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 88906-7777
http://www.smartbusiness.bg/ +359 88906-7777
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

56186.45      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
BG16RFOP001-5.001-0039-C02-D-16    5   Постелъчно бельо
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/06/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Мальовица ЕООД 130056874
ул. Софийско шосе №22
Самоков BG412 2000 България
maliovicasamokov@abv.bg +359 878440-237
+359 878440-237
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1622.20      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
BG16RFOP001-5.001-0039-C02-D-14    6   Кухненско и санитарно оборудване
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/06/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Транс Ко 04 ЕООД 131230324
бул. Цариградско шосе №139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766-896
www.office1.bg +359 29766-896
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

9967.10      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
BG16RFOP001-5.001-0039-C02-D-15    7   Рехабилитационни уреди и материали
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/06/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Транс Ко 04 ЕООД 131230324
бул. Цариградско шосе №139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766-896
www.office1.bg +359 29766-896
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

37909.59      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/07/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва