Деловодна информация
00640
 
да
да
03/07/2020 (дд/мм/гггг)
00640-2019-0038 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски университет Св. Климент Охридски 000670680
бул. Цар Освободител №15
София BG 1504 България
Петър Станулов +359 29308259
pstanulov@admin.uni-sofia.bg +359 28464210

Интернет адрес/и

https://www.uni-sofia.bg

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на СУ „Св. Климент Охридски”" по 10 обособени позиции
15000000      
Доставки

Избраният Изпълнител следва да осигури доставка на хранителни продукти, след подаване на конкретната заявка от Възложителя, по 10 обособени позиции: ОП №1: „Доставка на хляб и хлебни изделия”, ОП №2: „Доставка на мляко и млечни продукти”, ОП №3: „Доставка на месо и продукти от месо”, ОП №4: „Доставка на риба”, ОП №5: „Доставка на пилета и продукти от пилешко месо”, ОП №6: „Доставка на тестени и сладкарски изделия”, ОП №7: „Доставка на зеленчукови и плодови консерви”, ОП №8: „Доставка на пресни плодове и зеленчуци”, ОП №9: „Доставка на други храни”, ОП №10: „Доставка на напитки”. Посочените позиции от стоки не са изчерпателни по отношение на възможните видове хранителни продукти и напитки, които ще бъдат доставени въз основа на Договора. Могат да бъдат възложени и други разновидности на хранителни продукти и напитки, които са необходими на Възложителя.Доставката трябва да бъде в съответствие с технич. спецификации на Възложителя, с изискванията на нормативните изисквания в България и ЕС
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
3232302.68      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на хляб и хлебни изделия” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, са описани в Техническата спецификация. Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности. Обособена позиция №1 включва доставка на:
- Хляб “Добруджа” - 830 гр. - 60 590 бр.
- Хляб "Бял" - 830 гр. - 61 920 бр.
- Хляб “Типов" - 830 гр. - 15 060 бр.
- Хляб пълнозърнест - 400 гр. - 4 780 бр.
- Козунак - 500 гр. - 10 400 бр.
- Готово тесто - 0.830 кг. - 6 490 бр.
- Питка – 80 гр. - 738 800 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Управление на рисковете, критичните точки, които могат да възникнат в хода на изпълнение на поръчката    30
Предложена отстъпка за продукти извън техническата спецификация    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
да


Обособена позиция е свързана с доставка на хранителни продукти за нуждите на СУ „Св. Кл. Охридски“, след подаване на конкретната заявка от Възложителя. Хранителните продукти и прогнозните им количества се съдържат в Техническата спецификация – публикувана на Профила на купувача към електронната преписка на документацията.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Доставка на мляко и млечни продукти" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, са описани в Техническата спецификация. Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности. Обособена позиция №2 включва доставка на:
- Кисело мляко, краве – БДС 12/2010 г - 0.400 кг Масленост- 2%. - 33750 бр.
- Кисело мляко, краве – БДС 12/2010 г. - 0.400 кг Масленост- 3,6%. - 33750 бр.
- Кисело мляко, краве - 0.400 кг Масленост- 2%. - 33750 бр.
- Кисело мляко, краве - 0.400 кг Масленост- 3,6% - 33750 бр.
- Пастьоризирано мляко - 1 л. - 10800 л.
- Сухо мляко – 25 кг.- 4050 кг.
- Маргарин 60% масленост- 0.500 кг - 2700 бр.
- Краве масло - 250 гр. - 2700 бр.
- Топено сирене – / 6 бр. в кутия/ - 2700 бр. кутии
- Крема сирене - 0.125 кг. - 2025 бр.
- Сирене краве - 1.00 кг - 8775 кг.
- Кашкавал - 1.00 кг. - 8775 кг.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Управление на рисковете, критичните точки, които могат да възникнат в хода на изпълнение на поръчката    30
Предложена отстъпка за продукти извън техническата спецификация    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
да


Обособена позиция е свързана с доставка на хранителни продукти за нуждите на СУ „Св. Кл. Охридски“, след подаване на конкретната заявка от Възложителя. Хранителните продукти и прогнозните им количества се съдържат в Техническата спецификация – публикувана на Профила на купувача към електронната преписка на документацията.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на месо и продукти от месо” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, са описани в Техническата спецификация. Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности. Обособена позиция №3 включва доставка на:
- Свинско месо без кости - Свински бут без кост 1.00 кг - 16406 кг
- Свинско месо без кости - Свинска плешка обезкостена 1.00 кг - 2188 кг
- Свинско месо - замразено - 1 кг - Свински шол без кокал - 3063 кг
- Свински черен дроб - 1.00 кг - 438 кг
- Кайма смес - 1.00 кг - 21875 кг
- Кебапчета - 80 гр - 94063 бр.
- Кюфтета - 80 гр - 59063 бр.
- Колбас шунков - 1.00 кг - 2188 кг
- Кренвирши-свински - 1.00 кг - 5797 кг.
- Карначета (замразени) - 1.00 кг - 6563 кг.
- Варена наденица - 1.00 кг - 1094 кг
- Сурова кълцана наденица за скара - 1.00 кг - 1859 кг
- Салам малотраен - телешки - 1.00 кг - 2734 кг
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Управление на рисковете, критичните точки, които могат да възникнат в хода на изпълнение на поръчката    30
Предложена отстъпка за продукти извън техническата спецификация    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
да


Обособена позиция е свързана с доставка на хранителни продукти за нуждите на СУ „Св. Кл. Охридски“, след подаване на конкретната заявка от Възложителя. Хранителните продукти и прогнозните им количества се съдържат в Техническата спецификация – публикувана на Профила на купувача към електронната преписка на документацията.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Доставка на риба" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, са описани в Техническата спецификация. Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности. Обособена позиция №4 включва доставка на:
- Скумрия (замразена) - 1.00 кг - 1094 кг.
- Риба хек - 1.00 кг. - 1094 кг.
- Филе бяла риба - 1.00 кг - 1969 кг
- Риба скумрия филе - 1.00 кг - 1094 кг.
- Пъстърва - 1.00 кг - 328 кг.
- Шаран - 1.00 кг - 328 кг.
- Тилапия - 1.00 кг - 273 кг.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Управление на рисковете, критичните точки, които могат да възникнат в хода на изпълнение на поръчката    30
Предложена отстъпка за продукти извън техническата спецификация    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
да


Обособена позиция е свързана с доставка на хранителни продукти за нуждите на СУ „Св. Кл. Охридски“, след подаване на конкретната заявка от Възложителя. Хранителните продукти и прогнозните им количества се съдържат в Техническата спецификация – публикувана на Профила на купувача към електронната преписка на документацията.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Доставка на пилета и продукти от пилешко месо" 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15112130      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при
Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, са описани в Техническата спецификация. Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности. Обособена позиция №5 включва доставка на:
- Пилешки бутчета - 1.00 кг - 17 600 кг.
- Пилешки дреболии /дробчета/ - 1.00 кг. - 3 520 кг.
- Пилета замразени - 1.00 кг. - 4 400 кг.
- Пилешко филе – замразено - 1.00 кг - 4 840 кг.
- Пилешко бяло месо без кост - 1.00 кг - 4 840 кг.
- Пилешка пържола бут - 1.00 кг - 2 200 кг.
- Пилешка пържола бут без кожа - 1.00 кг - 2 640 кг.
- Пилешка пържола бяло месо - 1.00 кг - 4 840 кг.
- Пилешки шишчета - 1.00 кг - 3 960 кг.
- Пилешка вешалица - 0.150 кг - 2 200 бр.
- Крилца - 1.00 кг - 352 кг.
- Пилешки воденички - 1.00 кг - 132 кг.
- Пуешки бутчета - 1.00 кг - 440 кг.
- Пилешка пържола - 1.00 кг - 616 кг.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Управление на рисковете, критичните точки, които могат да възникнат в хода на изпълнение на поръчката    30
Предложена отстъпка за продукти извън техническата спецификация    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
да


Обособена позиция е свързана с доставка на хранителни продукти за нуждите на СУ „Св. Кл. Охридски“, след подаване на конкретната заявка от Възложителя. Хранителните продукти и прогнозните им количества се съдържат в Техническата спецификация – публикувана на Профила на купувача към електронната преписка на документацията.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на тестени и сладкарски изделия” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15850000      
15812000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, са описани в Техническата спецификация. Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности. Обособена позиция №6 включва доставка на:
- Тестени закуски - баница - 0.160 кг - 51 250 кг. - 51 250 бр.
- Тестени закуски - кифла със сладко, мармалад или шоколад - 0.140 кг - 51 250 бр.
- Тестени закуски - рогче - 0.100 кг - 51 250 бр.
- Тестени закуски - поничка - 0.100 кг - 51 250 бр.
- Сладкарски изделия - паста - 0.100 кг - 68 500 бр.
- Сладкарски изделия - еклер - 0.100 кг - 68 500 бр.
- Сладкарски изделия - негърче - 0.070 кг - 68 500 бр.
- Шоколадови вафли - 45 гр - 205 000 бр.
- Суха паста - 30 гр - 205 000 бр.
- Бисквити - 330 гр. - 21 250 бр.
- Обикновени бисквити-150 гр. - 21 250 бр.
- Кроасани-65 гр. - 21 250 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Управление на рисковете, критичните точки, които могат да възникнат в хода на изпълнение на поръчката    30
Предложена отстъпка за продукти извън техническата спецификация    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
да


Обособена позиция е свързана с доставка на хранителни продукти за нуждите на СУ „Св. Кл. Охридски“, след подаване на конкретната заявка от Възложителя. Хранителните продукти и прогнозните им количества се съдържат в Техническата спецификация – публикувана на Профила на купувача към електронната преписка на документацията.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Доставка на пресни плодове и зеленчуци" 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03221000      
03222000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, са описани в Техническата спецификация. Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности. Обособена позиция №8 включва доставка на:
- Картофи - над 50 мм - 1.00 кг - 157500 кг
- Зелен фасул - 1.00 кг - 5775 кг
- Тиквички - 1.00 кг - 1838 кг.
- Домати червени - 1.00 кг - 10500 кг.
- Сух лук над 45 мм - 1.00 кг - 65625 кг.
- Моркови - 1.00 кг - 23625 кг.
- Зеле прясно - 1.00 кг - 65625 кг.
- Гъби - 1.00 кг - 1050 кг.
- Червен пипер - капия - 1.00 кг - 2625 кг.
- Зелен пипер капия - 1.00 кг - 2625 кг.
- Краставици ланги - 1.00 кг - 10500 кг.
- Марули - до 30.04. над 200 гр, след 30.04. над 250 гр - 3150 бр.
- Патладжан - 1.00 кг - 788 кг.
- Спанак - 1.00 кг - 4200 кг.
- Праз лук - връзка - мин. 2.5 кг - 1313 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Управление на рисковете, критичните точки, които могат да възникнат в хода на изпълнение на поръчката    30
Предложена отстъпка за продукти извън техническата спецификация    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
да


бособена позиция е свързана с доставка на хранителни продукти за нуждите на СУ „Св. Кл. Охридски“, след подаване на конкретната заявка от Възложителя. Хранителните продукти и прогнозните им количества се съдържат в Техническата спецификация – публикувана на Профила на купувача към електронната преписка на документацията.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Доставка на други храни" 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15871270      
15872000      
15871000      
03142500      
15411200      
15555000      
15871230      
15871273      
15332300      
15332310      
15831000      
15872400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, са описани в Техническата спецификация. Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности. Обособена позиция №9 включва доставка на:
- Захар кристална – 1.00 кг - 13791 кг.
- Пудра захар - 1.00 кг - 811 кг.
- Сол готварска - 1.00 кг - 4868 кг.
- Олио – 1 л - 13791 л.
- Яйца- размер L - 146025 бр.
- Яйчен прах – 5 кг - 2596 кг.
- Брашно пшенично - 1.00 кг - 4868 кг.
- Грис пшеничен - 1.00 кг - 4868 кг.
- Царевично брашно - 1.00 кг - 1623 кг.
- Ориз объл - 1.00 кг - 19470 кг.
- Макарони - 0.500 кг - 13791 бр.
- Спагети - 0.500 кг - 4868 бр.
- Кус-кус - 0.500 кг - 4868 бр.
- Фиде - 0.400 кг - 4868 бр.
- Юфка - 0.400 кг - 4868 бр.
- Жито грухано - 0.400 кг - 1623 бр.
- Кори за баница - 0.500 кг - 1623 бр.
- Бутер тесто - 1.00 кг - 1623
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА „Управление на рисковете, критичните точки, които могат да възникнат в хода на изпълнение на поръчката“    30
„Предложена отстъпка за продукти извън техническата спецификация”    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
да


Обособена позиция е свързана с доставка на хранителни продукти за нуждите на СУ „Св. Кл. Охридски“, след подаване на конкретната заявка от Възложителя. Хранителните продукти и прогнозните им количества се съдържат в Техническата спецификация – публикувана на Профила на купувача към електронната преписка на документацията.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Доставка на напитки" 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15900000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, са описани в Техническата спецификация. Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности. Обособена позиция №10 включва доставка на:
- Минерална вода - бутилка от 1.5 литра - 28000 бр.
- Минерална вода - бутилка от 0.5 л - 28000 бр.
- Минерална вода /газирана/ - бутилка от 0.5 л - 28000 бр.
- Газирана безалкохолна кофеино съдържаща тонизираща напитка - пластмасова бултика от 0.5 л - 28000 бр.
- Газирана безалкохолна кофеино съдържаща тонизираща напитка - в метална (алуминиева) опаковка от 0.33 л - 28000 бр.
- Газирана безалкохолна кофеино съдържаща тонизираща напитка - стъклена бутилка от 0.25 л - 28000 бр.
- Газирана диетична безалкохолна кофеино съдържаща тонизираща напитка - пластмасови бутилки от 0.5 л - 28000 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА "Управление на рисковете, критичните точки, които могат да възникнат в хода на изпълнение на поръчката“    30
показател „Предложена отстъпка за продукти извън техническата спецификация”    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
да


Обособена позиция е свързана с доставка на напитки за нуждите на СУ „Св. Кл. Охридски“, след подаване на конкретната заявка от Възложителя. Напитките и прогнозните им количества се съдържат в Техническата спецификация – публикувана на Профила на купувача към електронната преписка на документацията.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 221-541535 (напр. 2015/S 123-123456)   и  944191 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-84    2   "Доставка на мляко и млечни продукти"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/06/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

НОВЕ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД 203467395
ул. „33-ти Свищовски полк“ № 41
Свищов BG 5250 България
nove_1991@abv.bg +359 63160399
+359 63142575
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
350000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

300368.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-83    1   „Доставка на хляб и хлебни изделия”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/06/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

МИРА ФУУД ЕООД 202604179
ул. Васил Левски №174
Пловдив BG 4003 България
mira_food@abv.bg +359 32944994
+359 32944994
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
390000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

337536.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-89    3   „Доставка на месо и продукти от месо”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/06/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕКСПРЕС ФУУД ТРЕЙД ЕООД 201571324
ЛОЗЕНЕЦ, УЛ. АРАРАТ №4, АП.10
СОФИЯ BG 1407 България
stanev_2001@abv.bg +359 29783929
+359 29734203
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
700000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

593639.56      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-90    4   „Доставка на риба”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/06/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕКСПРЕС ФУУД ТРЕЙД 201571324
Лозенец,АРАРАТ № 4, ет. 3, ап. 10
СОФИЯ BG 1407 България
stanev_2001@abv.bg +359 29783929
+359 29734203
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
35000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

28142.28      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-88    5   „Доставка на пилета и продукти от пилешко месо”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/06/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕКСПРЕС ФУД ТРЕЙД ЕООД 201571324
ЛОЗЕНЕЦ, АРАРАТ №4, ЕТ.3, АП.10
СОФИЯ BG 1407 България
stanev_2001@abv.bg +359 29783929
+359 29734203
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
250000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

183933.20      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-91    6   „Доставка на тестени и сладкарски изделия”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/06/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

НОВЕ ИНЖИНЕРИНГ ЕООД 203467395
УЛ. 33-ТИ СВИЩОВСКИ ПОЛК №41
СВИЩОВ BG 5250 България
nove_1991@abv.bg +359 63160399
+359 63142575
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
750000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

573477.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-85    8   "Доставка на пресни плодове и зеленчуци”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/06/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

НОВЕ ИНЖИНЕРИНГ ЕООД 203467395
ул. „33-ти Свищовски полк“ № 41
СВИЩОВ BG 5250 България
nove_1991@abv.bg +359 63160399
+359 63142575
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
375000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

345395.14      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-86    9   „Доставка на други храни”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/06/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

НОВЕ ИНЖИНЕРИНГ ЕООД 203467395
УЛ. 33-ТИ СВИЩОВСКИ ПОЛК
СВИЩОВ BG 5120 България
nove_1991@abv.bg +359 63160399
+359 63142575
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
300000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

269637.70      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-87    10   „Доставка на напитки”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/06/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

НОВЕ ИНЖИНЕРИНГ 203467395
ул. 33-ти Свищовски полк № 41
гр. Свищов BG 5120 България
nove_1991@abv.bg +359 63160399
+359 63142575
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
695000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

600173.30      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
СОФИЯ 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават пред Комисията за защита на конкуренцията по реда на чл. 196 от ЗОП, при спазване на срока, посочен в чл. 197, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/07/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва