Деловодна информация
00369Община Луковит
01-1846 03/07/2020 (дд/мм/гггг)
не
00369-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Луковит 000291602
Възраждане 73
Луковит BG315 5770 България
Галина Кузманова - Ст.експерт отдел ППОП +359 69752464
lukovit@lukovit.bg +359 69752014

Интернет адрес/и

www.lukovit.bg/

https://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki/21-publichno-sastezanie/255-2020-02-05-08-23-26


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Луковит, по обособени позиции" 000140
30000000      
Доставки

Количествата по видове канцеларски материали са прогнозни и са посочени в Техническата спецификация. Доставките ще се извършват въз основа на писмени заявки в зависимост от потребностите на Възложителя. Заявката се отправя писмено по електронна поща или по телефон/факс или друго техническо средство. Доставките ще се осъществяват с транспорт на Изпълнителя до сградата на Възложителя. Участникът следва да осигури възможност за приемане на заявки всеки работен ден от 8:00 до 17:00 часа. Отделните доставки се извършват до 3 (три) календарни дни, считано от деня следващ деня на получаване на заявката. Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по вид и количество с приемо-предавателен протокол, подписан от двете страни в два екземпляра. Посочените количества са прогнозни и Възложителят не е обвързан с тяхното пълно усвояване.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
18000.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Зареждане на тонер касети" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

сградата на Община Луковит с административен адрес както следва:
Община Луковит - гр. Луковит, ул. „Възраждане" № 73;

Samsung ML 2250 5 3 2
Samsung ML 16400 2 3 2
LexmarkX 363dn 3 3 2
HP Lazerjet 1000 1 3 2
HP Lazerjet 1005 1 3 2
HP Lazerjet 1010/1018/1020 1 3 2
HP Color Lazerjet 2550 1 3 2
HP Lazerjet 1319 F 1 3 2
HP Lazerjet MFP M127fn 1 3 2
HP Lazerjet MFP M125a 2 3 2
HP LaserJet 1536dnf MFP 1 3 2
PegPro 1300 W 1 3 2
PegPro 1350 W 1 3 2
HP LaserJet P1102/1102W 9 3 2
HP LaserJet 1132 MFP 1 3 2
Konica Minolta PegPro 1380 MF 1 3 2
Brother DCP-L5500DN 2 3 2
Brother DCP-L2552DN 1 3 2
Brother HL-L2340DW 1 3 2
Xerox Phaser 3435 1 3 2
Canon i-SENSYS MF3010 1 3 2
Canon LBP 6030/6040/6018 L 1 3 2
Canon i-SENSYS LBP 6650dn 1 3 2
Canon i-SENSYS LBP 1668x 2 3 2
Canon i-SENSYS LBP 6310 dn 1 3 2
При три зареждания и 2-пъти смяна на барабан
При зареждането на тонер касетите да са включени всички необходими части за зареждане/тонер, когато е необходимо чип и рестер/.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Транспортът и транспортната опаковка са задължения на участника и сe включват в предлаганите цени. Всички артикули се доставят в подходяща транспорта опаковка, така че да е осигурена защита от външно влияние и повреди по време на транспортирането на продуктите до адреса на възложителя.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  958361 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
75    3   Зареждане на тонер касети
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/07/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

МИГТЕХ ООД 201522505
бул. Русе 2, вх. В, етаж 6, ап. 17
Плевен BG314 5800 България
office@migteh.com +359 64802412
www.migteh.com +359 64802412
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
18000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

18000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължителност на поръчката: в месеци: 24 м.
Подновяванията: около м.07.2022 г.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба се подава в 10-дневен срок от връчване на решението за прекратяване на процедурата съгласно чл. 197, ал.1, т.7, б."д" от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/07/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва