„Услуги по осигуряване на информация и публичност по одобрени проекти на община Видин“ и рекламни материали за нуждите на община Видин, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП, по обособени позиц |
|
79341100 |
|
|
„Услуги по осигуряване на информация и публичност по одобрени проекти на община Видин“и рекламни материали за нуждите на община Видин, запазена на основание чл.80, ал.1 от ППЗОП, по обособени позиции: •Обособена позиция №1-Избор на изпълнител на дейностите по информация и комуникация за първи и втори етап по проект "Подобряване на качеството на атмосферния въздух в Община Видин“ по ОП„Околна среда“2014-2020г., запазена на основание чл.80, ал.1 от ППЗОП; •Обособена позиция №2–Избор на изпълнител на мерките за информация и публичност по проект "Областен информационен център - Видин" по ОП „Добро управление“ 2014-2020г., запазена на основание чл.80, ал.1 от ППЗОП; •Обособена позиция №3 - Избор на изпълнител на мерките за информация и публичност по проект „Гражданите-активни участници за подобрение на качеството на въздуха, енергийната ефективност и използването на възобновяеми енергийни източници за отопление в преодоляване на енергийна бедност в община Видин“ по ...Продължава в VI.3 |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
14915 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Избор на изпълнител на дейностите по информация и комуникация за първи и втори етап по проект "Подобряване на качеството на атмосферния въздух в Община Видин“ по ОП „Околна среда“ 2014-2020 г.запазена |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22462000 22150000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG311
Територията на Община Видин„Слънчев кът“ гр.Видин,ул. Цар Симеон №64 и за ДМК гр. Видин, ул.Дунавска № 23 | С оглед популяризиране на проекта и в съответствие с изискванията на Насоките за кандидатстване и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., се предвижда изпълнение на следните дейности: a) изработване на информационни материали - брошури – 1000 броя b) изработване на стойка банер – 1 брой. c) Осигуряване на информационни материали –тефтери – 500 броя d) Осигуряване на плакати /форамат А3/ - 500 бр. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект BG16M1OP002-5.003-0007"Подобряване на качеството на атмосферния въздух в Община Видин“по процедура №BG16M1OP002-5.003„Мерки за подобр.качеството на атмосферния въздух",ОП Околна среда 2014-2020
|
Наименование: Обособена позиция №1 - Избор на изпълнител на дейностите по информация и комуникация за първи и втори етап по проект "Подобряване на качеството на атмосферния въздух в Община Видин“ по Оперативна програма „Околна среда“ 2014-2020 г., запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП;
|
|
II.2) Описание 1
Избор на изпълнител на мерките за информация и публичност по проект "Областен информационен център - Видин" по Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г., запазена на основание чл. 80, ал. 1 |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22462000 22150000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG311
Територията на Община Видин | За популяризиране на безвъзмездната помощ по настоящия проект, целите и постигнатите резултати, съгласно изискванията за информация и публичност ще бъдат използвани следните информационни средства: a) Хартиени торбички с дръжки, формат А4 – 200 бр. b) Хартиени торбички с дръжки, формат А3 – 200 бр. c) Календари – планери за бюро – 400 бр. d) Календар – стенен (работен) – 500 бр. e) Брошура – 300 бр. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект "Областен информационен център - Видин" по Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г.
|
Наименование : Обособена позиция №2 – Избор на изпълнител на мерките за информация и публичност по проект "Областен информационен център - Видин" по Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г., запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП;
|
|
II.2) Описание 1
Избор на изпълнител на мерките за информация и публичност по проект „Гражданите - активни участници за подобрение на качеството на въздуха, енергийната ефективност и използването на възобновяеми енер |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22462000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG311
Територията на общна Видин. | За популяризиране на безвъзмездната помощ по настоящия проект, целите и постигнатите резултати, съгласно изискванията за информация и публичност ще бъдат използвани следните информационни средства: a) Отпечатване на шапки – 100 бр; b) Отпечатване на тениски – 100 бр.; c) Отпечатване на постери -25 бр. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект „Гражданите - активни участници за подобрение на качеството на въздуха, енергийната ефективност и използването на възобновяеми енергийни източници за отопление в преодоляване на енергийна ...
|
Проект „Гражданите - активни участници за подобрение на качеството на въздуха, енергийната ефективност и използването на възобновяеми енергийни източници за отопление в преодоляване на енергийна бедност в община Видин“ по Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г.
|
|
II.2) Описание 1
Изработка и доставка на рекламни материали за нуждите Сектор „Протокол и връзки с обществеността“ в община Видин, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22462000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG311
Територията на община Видин | Изработка и доставка на рекламни материали за нуждите на Сектор „Протокол и връзки с обществеността“ в община Видин, които са следните: a) Изработване на работни календари – трисекционни – 200 бр. b) Тефтер-бележници – А5 – 200 бр. c) Рекламни хартиени торбички - 300 бр. d) Рекламни хартиени торбички за вино – 100 бр. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
Изработка и доставка на рекламни материали за нуждите на отдел „Хуманитарни дейности“ в община Видин, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП. |
5 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22462000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG311
Територията на община Видин. | Изработка и доставка на рекламни материали за нуждите на отдел „Хуманитарни дейности“ в община Видин, които са следните: a) Изработване на Магнит (магнитно фолио) -1000 бр. b) Изработване на Рекламен албум за Видин -1500 бр. c) Рекламен каталог – 3000 бр. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|