Деловодна информация
00051
ОП-05-35 30/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00051-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Видин 000159508
пл. Бдинци №2, Информационен център,
Видин BG311 3700 България
Лидия Панайотова - Началник отдел Обществени поръчки, +359 94609473
kmet@vidin.bg +359 094601132

Интернет адрес/и

www.vidin.bg

http://vidin.bg/wps/portal/vidin/municipality/municipality-characteristics/business-info/business-procurement/procurement-150416/public-competition/ps25/ps25


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Услуги по осигуряване на информация и публичност по одобрени проекти на община Видин“ и рекламни материали за нуждите на община Видин, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП, по обособени позиц
79341100      
Услуги

„Услуги по осигуряване на информация и публичност по одобрени проекти на община Видин“и рекламни материали за нуждите на община Видин, запазена на основание чл.80, ал.1 от ППЗОП, по обособени позиции:
•Обособена позиция №1-Избор на изпълнител на дейностите по информация и комуникация за първи и втори етап по проект "Подобряване на качеството на атмосферния въздух в Община Видин“ по ОП„Околна среда“2014-2020г., запазена на основание чл.80, ал.1 от ППЗОП;
•Обособена позиция №2–Избор на изпълнител на мерките за информация и публичност по проект "Областен информационен център - Видин" по ОП „Добро управление“ 2014-2020г., запазена на основание чл.80, ал.1 от ППЗОП;
•Обособена позиция №3 - Избор на изпълнител на мерките за информация и публичност по проект „Гражданите-активни участници за подобрение на качеството на въздуха, енергийната ефективност и използването на възобновяеми енергийни източници за отопление в преодоляване на енергийна бедност в община Видин“ по ...Продължава в VI.3
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
14915      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител на дейностите по информация и комуникация за първи и втори етап по проект "Подобряване на качеството на атмосферния въздух в Община Видин“ по ОП „Околна среда“ 2014-2020 г.запазена 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22462000      
22150000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Територията на Община Видин„Слънчев кът“ гр.Видин,ул. Цар Симеон №64 и за ДМК гр. Видин, ул.Дунавска № 23

С оглед популяризиране на проекта и в съответствие с изискванията на Насоките за кандидатстване и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., се предвижда изпълнение на следните дейности:
a) изработване на информационни материали - брошури – 1000 броя
b) изработване на стойка банер – 1 брой.
c) Осигуряване на информационни материали –тефтери – 500 броя
d) Осигуряване на плакати /форамат А3/ - 500 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16M1OP002-5.003-0007"Подобряване на качеството на атмосферния въздух в Община Видин“по процедура №BG16M1OP002-5.003„Мерки за подобр.качеството на атмосферния въздух",ОП Околна среда 2014-2020

Наименование: Обособена позиция №1 - Избор на изпълнител на дейностите по информация и комуникация за първи и втори етап по проект "Подобряване на качеството на атмосферния въздух в Община Видин“ по Оперативна програма „Околна среда“ 2014-2020 г., запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП;

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител на мерките за информация и публичност по проект "Областен информационен център - Видин" по Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г., запазена на основание чл. 80, ал. 1 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22462000      
22150000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Територията на Община Видин

За популяризиране на безвъзмездната помощ по настоящия проект, целите и постигнатите резултати, съгласно изискванията за информация и публичност ще бъдат използвани следните информационни средства:
a) Хартиени торбички с дръжки, формат А4 – 200 бр.
b) Хартиени торбички с дръжки, формат А3 – 200 бр.
c) Календари – планери за бюро – 400 бр.
d) Календар – стенен (работен) – 500 бр.
e) Брошура – 300 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Областен информационен център - Видин" по Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г.

Наименование : Обособена позиция №2 – Избор на изпълнител на мерките за информация и публичност по проект "Областен информационен център - Видин" по Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г., запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП;

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител на мерките за информация и публичност по проект „Гражданите - активни участници за подобрение на качеството на въздуха, енергийната ефективност и използването на възобновяеми енер 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22462000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Територията на общна Видин.

За популяризиране на безвъзмездната помощ по настоящия проект, целите и постигнатите резултати, съгласно изискванията за информация и публичност ще бъдат използвани следните информационни средства:
a) Отпечатване на шапки – 100 бр;
b) Отпечатване на тениски – 100 бр.;
c) Отпечатване на постери -25 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Гражданите - активни участници за подобрение на качеството на въздуха, енергийната ефективност и използването на възобновяеми енергийни източници за отопление в преодоляване на енергийна ...

Проект „Гражданите - активни участници за подобрение на качеството на въздуха, енергийната ефективност и използването на възобновяеми енергийни източници за отопление в преодоляване на енергийна бедност в община Видин“ по Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

Изработка и доставка на рекламни материали за нуждите Сектор „Протокол и връзки с обществеността“ в община Видин, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22462000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Територията на община Видин

Изработка и доставка на рекламни материали за нуждите на Сектор „Протокол и връзки с обществеността“ в община Видин, които са следните:
a) Изработване на работни календари – трисекционни – 200 бр.
b) Тефтер-бележници – А5 – 200 бр.
c) Рекламни хартиени торбички - 300 бр.
d) Рекламни хартиени торбички за вино – 100 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Изработка и доставка на рекламни материали за нуждите на отдел „Хуманитарни дейности“ в община Видин, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП. 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22462000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Територията на община Видин.

Изработка и доставка на рекламни материали за нуждите на отдел „Хуманитарни дейности“ в община Видин, които са следните:
a) Изработване на Магнит (магнитно фолио) -1000 бр.
b) Изработване на Рекламен албум за Видин -1500 бр.
c) Рекламен каталог – 3000 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  952237 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АО-02-15-94    1   Избор на изпълнител на дейностите по информация и комуникация за първи и втори етап по проект "Подобряване на качеството на атмосферния въздух в Община Видин“ по Оперативна програма „Околна среда“ 201
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/06/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
9 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Издателска къща „Св. Георги Победоносец“ ЕООД 203419824
ж.к. Борово, Топли доп № 4, вх. А, ет. 3, ап. 6
София BG411 1000 България
ik.svetigeorgi@abv.bg +359 0889616135
+359 0889616135
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3285      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
AO-02-15-95    2   Избор на изпълнител на мерките за информация и публичност по проект "Областен информационен център - Видин" по Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г., запазена на основание чл. 80, ал. 1
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/06/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
9 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Издателска къща „Св. Георги Победоносец“ ЕООД 203419824
ж.к. Борово, Топли доп № 4, вх. А, ет. 3, ап. 6
София BG411 1000 България
ik.svetigeorgi@abv.bg +359 0889616135
+359 0889616135
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
4250      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3520      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АО-02-15-97    3   Избор на изпълнител на мерките за информация и публичност по проект „Гражданите - активни участници за подобрение на качеството на въздуха, енергийната ефективност и използването на възобновяеми енер
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/06/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
9 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Ди Ем Ай Дивелопмънт“ ЕООД 201557566
ул. Маслиново клонче № 2
София BG411 1000 България
office@dmibg.com +359 024234859
+359 024234859
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1550      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

950      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АО-02-15-98    4   Изработка и доставка на рекламни материали за нуждите на Сектор „Протокол и връзки с обществеността“ в община Видин, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/06/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
9 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Ди Ем Ай Дивелопмънт“ ЕООД 201557566
ул. Маслиново клонче № 2
София BG411 1000 България
office@dmibg.com +359 024234859
+359 024234859
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2650      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2560      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АО-02-15-96    5   Изработка и доставка на рекламни материали за нуждите на отдел „Хуманитарни дейности“ в община Видин, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/06/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
9 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Издателска къща „Св. Георги Победоносец“ ЕООД 203419824
ж.к. Борово, Топли доп № 4, вх. А, ет. 3, ап. 6
София BG411 1000 България
ik.svetigeorgi@abv.bg +359 0889616135
+359 0889616135
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
6750      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4600      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

... по Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г., запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП;
• Обособена позиция №4 – Изработка и доставка на рекламни материали за нуждите на Сектор „Протокол и връзки с обществеността“ в община Видин, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП.
• Обособена позиция №5 – Изработка и доставка на рекламни материали за нуждите на отдел „Хуманитарни дейности“ в община Видин, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП.
Подробното описание за начина на изпълнение на обществената поръчка са поместени в утвърдената Документацията от Възложителя, публикувана ведно с образците за изготвяне на офертата и проекта на договора, на горепосочения интернет адрес. На основание чл. 47, ал. 3 от ППЗОП, когато участникът подава оферта за няколко или всички обособени позиции документите по чл. 39, ал. 2 от ППЗОП се представят общо.
Обществената поръчка е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти,

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/06/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва