Деловодна информация
00496
РД07-0031 23/06/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
23/06/2020 (дд/мм/гггг)
00496-2019-0140 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция за социално подпомагане 121015056
ул. Триадица № 2
София BG411 1051 България
Теменужка Герасимова Дундалова +359 2811-9668
tdundalova@asp.government.bg +359 2935-0511

Интернет адрес/и

http://asp.government.bg/

https://www.asp.government.bg/web/guest/operativni-programi/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2574&_pprocou_WAR_asp_delta=10


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка чрез закупуване на компютърно оборудване с приложим лицензиран софтуер и принадлежности, необходими за упр-нието и изп-нението на ОПХ
30200000      
Доставки

Предмет на настоящата обществена поръчка включва доставка чрез закупуване на компютърно оборудване с приложим лицензиран софтуер и принадлежности, необходими за управлението и изпълнението на Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица 2014-2020 по 5 обособени позиции, съгласно технически спецификации на възложителя, и сервизно обслужване в гаранционния срок. Поръчката е разделена на 5 обособени позиции, както следва: ОП № 1 „Доставка чрез закупуване на преносими компютри с приложими лицензиран софтуер, чанта, клавиатура, мишка”; ОП № 2 „Доставка чрез закупуване на компютърни конфигурации с приложими лицензиран софтуер, клавиатура и мишка"; ОП№ 3 „Доставка чрез закупуване на монитори”; ОП № 4 „Доставка чрез закупуване на мултифункционални устройства, копирни машини и консумативи"; ОП № 5 Доставка чрез закупуване на външни хард дискове, ДВД дискове и флаш памет".
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
71822.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка чрез закупуване на преносими компютри с приложими лицензиран софтуер, чанта, клавиатура, мишка, необходими за управлението и изпълнението на ОПХ ФЕПНЛ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
30213100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Агенция за социално подпомагане, гр. София, п.к. 1051 , ул. Триадица № 2.

Предметът на настоящата поръчка включва доставка чрез закупуване на преносими компютри с приложими лицензиран софтуер, чанта, клавиатура, мишка, необходими за управлението и изпълнението на ОПХ ФЕПНЛ, съгласно Техническа спецификация на възложителя - Приложение № 1.1. от документацията по поръчката; Изпълнителят е длъжен да осигури гаранционно обслужване на стоките, предмет на поръчката, като гаранционният срок не може да е по-кратък от описания в техническата спецификация, а необходимите гаранционни ремонти се извършват при условията на документацията и договора.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка се финансира със средства от Европейския съюз по операция тип 4 „Техническа помощ“ на ОПХ ФЕПНЛ.

Срокът за доставка на стоките е до 60 (шестдесет) календарни дни от датата на сключване на договора.

II.2) Описание 1

Доставка чрез закупуване на компютърни конфигурации с приложими лицензиран софтуер, клавиатура и мишка, необходими за управлението и изпълнението на ОПХ ФЕПНЛ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30211400      
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Агенция за социално подпомагане, гр. София, п.к. 1051 , ул. Триадица № 2.

Предметът на настоящата поръчка включва доставка чрез закупуване на компютърни конфигурации с приложими лицензиран софтуер, клавиатура и мишка, необходими за управлението и изпълнението на ОПХ ФЕПНЛ съгласно техническа спецификация на Възложителя - Приложение № 1.2. от документацията по поръчката; Изпълнителят е длъжен да осигури гаранционно обслужване на стоките, предмет на поръчката, като гаранционният срок не може да е по-кратък от описания в техническата спецификация, а необходимите гаранционни ремонти се извършват при условията на документацията и договора.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка се финансира със средства от Европейския съюз по операция тип 4 „Техническа помощ“ на ОПХ ФЕПНЛ.

Срокът за доставка на стоките е до 60 (шестдесет) календарни дни от датата на сключване на договора. Изпълнителят е длъжен да осигури гаранционно обслужване на стоките, предмет на поръчката, като гаранционният срок не може да е по-кратък от описания в техническата спецификация, а необходимите гаранционни ремонти се извършват при условията на документацията и договора.

II.2) Описание 1

Доставка чрез закупуване на монитори, необходими за управлението и изпълнението на ОПХ ФЕПНЛ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
33195100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Агенция за социално подпомагане, гр. София, п.к. 1051 , ул. Триадица № 2.

Предметът на настоящата поръчка включва доставка чрез закупуване на монитори, необходими за управлението и изпълнението на ОПХ ФЕПНЛ съгласно Техническа спецификация на възложителя - Приложение № 1.3. от документацията по поръчката; Изпълнителят е длъжен да осигури гаранционно обслужване на стоките, предмет на поръчката, като гаранционният срок не може да е по-кратък от описания в техническата спецификация, а необходимите гаранционни ремонти се извършват при условията на документацията и договора.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка се финансира със средства от Европейския съюз по операция тип 4 „Техническа помощ“ на ОПХ ФЕПНЛ.

Срокът за доставка на стоките е до 60 (шестдесет) календарни дни от датата на сключване на договора. Изпълнителят е длъжен да осигури гаранционно обслужване на стоките, предмет на поръчката, като гаранционният срок не може да е по-кратък от описания в техническата спецификация, а необходимите гаранционни ремонти се извършват при условията на документацията и договора.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 211-515429 (напр. 2015/S 123-123456)   и  941616 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ФС01-0632    1   Доставка чрез закупуване на преносими компютри с приложими лицензиран софтуер, чанта, клавиатура, мишка, необходими за управлението и изпълнението на ОПХ ФЕПНЛ
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/05/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДИДЖИТЕК ООД 030007837
район „Младост“, ж.к. „Младост 1“, бл. 39, вх. Г, ап. 3
София BG411 1784 България
info@digiteq.com +359 29740900
https://digiteq.com +359 29740900
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
59513.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

58536.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ФС01-0636    2   Доставка чрез закупуване на компютърни конфигурации с приложими лицензиран софтуер, клавиатура и мишка, необходими за управлението и изпълнението на ОПХ ФЕПНЛ
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/05/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КОНТРАКС АД 175415627
район „Изгрев“, ул. „Тинтява“ № 13
София BG411 1113 България
sales@kontrax.bg +359 29609777
www.kontrax.bg +359 29609777
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5035.45      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4850.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ФС01-0684    3   Доставка чрез закупуване на монитори, необходими за управлението и изпълнението на ОПХ ФЕПНЛ
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

09/06/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АСАП ЕООД 175370880
район „Красно село“, бул. „Цар Борис III“ № 93-95, ет. 2, офис 1‘ /едно прим/,
София BG411 1612 България
bids@asap.bg +359 24475110
www.asapit.bg +359 24475110
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
9960.75      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

8436.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Договорите са сключени след влизане в сила на Решение № РД04-0038/10.03.2020 г. при условията и сроковете на Закона за мерките и действията по време на извънредното положение, обявено с решение на Народното събрание от 13 март 2020 г., и за преодоляване на последиците.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg/ +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 7, буква А) от ЗОП в редакцията му в сила до 1.11.2019 г.: "Жалба може да се подава в 10-дневен срок от получаването на решението за определяне на изпълнител."
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/06/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва