Деловодна информация
00145ТП на НОИ – Пловдив
1030-15--1370 08/06/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
08/06/2020 (дд/мм/гггг)
00145-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Социални и други специфични услуги - обществени поръчки

Обявление за възложена поръчка
НЕ
 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Управителят на НОИ, чрез Директора на ТП на НОИ - Пловдив 1210825210196
ул. Любен Каравелов №7
Пловдив BG421 4002 България
Албена Попова-Хаджиева +359 032608237
Albena.Popova-Hadzhieva@plovdiv.nssi.bg +359 032608740

Интернет адрес/и

www.noi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/plv


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация  5 9

НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управлява държавното обществено осигуряване

Раздел II: Предмет 3

II.1) Обхват на обществената поръчка

Предоставяне на услуги по охрана на сградата на ТП на НОИ – Пловдив 15-2020-1015-15-7
79713000      
II.1.3) Вид на поръчка Услуги

Предметът на наст. обществ. пор. включва д-стите по:
- осигуряване на пропускателен режим в охранявания обект;
- опазване на телесната неприкосновеност на физически лица, пребиваващи в обекта;
- физическа защита от противоправни посегателства, както и по тяхното предотвратяване и пресичане, на имуществото на НОИ, находящо се в административната сграда на ТП на НОИ – Пловдив на адрес: гр.Пловдив, ул.”Любен Каравелов” №7, както и в прилежащите ? площи;
- извършване на видеонаблюдение при спазване на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД), с изградена система за видеонаблюдение, собственост на Възложителя;
- мониторен контрол и реакция с мобилни охранителни патрули;
- наблюдение на обекта чрез използване на изградена сигнално-охранителна известителна система (СОИС), собственост на Възложителя, и реакция с мобилни охранителни патрули при получен сигнал;
- период. профилактика, ремонт и закупуване на рез. части (при необх.) за СОИС
Средствата се осиг. от бюдж. на НОИ
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 6 9
      
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС) 10
132000 (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или

/

които са взети предвид


BGN
(за рамкови споразумения – обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Пловдив, ул.Любен Каравелов 7, административната сграда на ТП на НОИ – Пловдив

Предметът на наст. обществ. пор. включва д-стите по:
- осигуряване на пропускателен режим в охранявания обект;
- опазване на телесната неприкосновеност на физически лица, пребиваващи в обекта;
- физическа защита от противоправни посегателства, както и по тяхното предотвратяване и пресичане, на имуществото на НОИ, находящо се в административната сграда на ТП на НОИ – Пловдив на адрес: гр.Пловдив, ул.”Любен Каравелов” №7, както и в прилежащите ? площи;
- извършване на видеонаблюдение при спазване на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД), с изградена система за видеонаблюдение, собственост на Възложителя;
- мониторен контрол и реакция с мобилни охранителни патрули;
- наблюдение на обекта чрез използване на изградена сигнално-охранителна известителна система (СОИС), собственост на Възложителя, и реакция с мобилни охранителни патрули при получен сигнал;
- период. профилактика, ремонт и закупуване на рез. части (при необх.) за СОИС
Средствата се осиг. от бюдж. на НОИ
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
      
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
 / 
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Срокът за изпълнение на услугите е 24 месеца, считано от датата на влизане в сила на договора - 15.05.2020г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
(Само в случай на поръчки за определени здравни, социални и културни услуги, обхванати от член 77 от Директива 2014/24/ЕС)
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката 8
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание 5 10 14

Открита процедура 8

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки 

НЕ

IV.1.10) Определяне на националните правила, приложими към процедурата: 8


Попълването на настоящия образец произтича от предмета на поръчката - предоставяне на охранителни услуги, попадащ в обхвата на Приложение №2 към чл.11, ал.3 от ЗОП - Списък на социалните услуги и други специфични дейности.

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 5 10

2020/S 009-017980 (напр. 2015/S 123-123456)   и  953617 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача) 5
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante) 10

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие 5
Срок за получаване на заявления за интерес14 

    (чч:мм)
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1 5

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, възложена чрез обявление за предварителна информация 10

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1 10
15-2020-1015-15-7       Предоставяне на услуги по охрана на сградата на ТП на НОИ – Пловдив
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/05/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



НЕ

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Саламандър–Асо ООД 113546751
ул.Кракра 38
Перник BG414 2300 България
salamandar@netbg.com +359 076604840
+359 076604840
ДА
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
132000      BGN
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

132000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)

(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и 8
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.2) Информация относно електронното възлагане 5 8

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Общата стойност на Договора се определя на 132 000.00 (сто тридесет и две хиляди) лева без ДДС за срока на действието му, от които обща цена в размер на 115 171,20 лева без ДДС, предназначени за Услугите по денонощна въоръжена физическа охрана на ТП на НОИ-Пловдив съгласно т.1 от Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, а останалата част в размер на 16 828,80 лева без ДДС, предназначени за закупуването на резервни части за същия срок съгласно т.5 от Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. За срока на действие на Договора ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ няма задължение да усвои цялата сума от общата стойност на Договора, предназначенa за закупуването на резервни части.

VI.4) Процедури по обжалване  5 8 10

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е 10-дневен на основание чл.197, ал.1, т.7, б."а" от ЗОП и тече от 17.04.2020г. до 27.04.2020г. включително на основание Закона за мерките и действията по време на извънредното положение, обявено с Решение на НС от 13.03.2020г., и за преодоляване на последиците, и Закона за изменение и допълнение на същия от 09.04.2020г.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/06/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва