Деловодна информация
00274
ОП-29(11) 02/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00274-2019-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Руен 000057211
ул. Първи май № 18
село Руен BG341 8540 България
Паолиана Маринова +359 5944-6233
obstina_ruen@mail.bg +359 5944-6476

Интернет адрес/и

http://obstinaruen.com/

http://obstinaruen.com/opsipk/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Приг. и пред. на топла пак. храна, отг. на изис. на ЗХ, с транспорт за собствена сметка, отговарящ на изискванията на ЗХ, във връзка с предоставяната от Община Руен соц. услуга „Обществена трапезария
98000000      
Услуги

Приготвяне и предоставяне на топла пакетирана храна, отговаряща на изискванията на ЗХ, с транспорт за собствена сметка, отговарящ на изискванията на ЗХ, във връзка с предоставяната от Община Руен социална услуга „Обществена трапезария” на територията на община Руен, по процедура за директно предоставяне на БФП BG05FMOP001-3.002 „Осигуряване на топъл обяд 2016-2020”.Храната се предоставя на 1500 представители на целевата група - 121 календарни дни до 30.04.2020г. Продължителността на изпълнение на дейностите е със срок до 30.04.2020 год.. В стойността на договора ще бъдат включени и разходите за съхраняване и транспорт.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
453750.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на Община Руен

Приготвяне и предоставяне на топла пакетирана храна, отговаряща на изискванията на ЗХ, с транспорт за собствена сметка, отговарящ на изискванията на ЗХ, във връзка с предоставяната от Община Руен социална услуга „Обществена трапезария” на територията на община Руен, по процедура за директно предоставяне на БФП BG05FMOP001-3.002 „Осигуряване на топъл обяд 2016-2020”.Храната се предоставя на 1500 представители на целевата група - 121 календарни дни до 30.04.2020г. Продължителността на изпълнение на дейностите е със срок до 30.04.2020 год.. В стойността на договора ще бъдат включени и разходите за съхраняване и транспорт.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Предложен срок за реакция    40
Качество на менюто    50
Цена
10
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
БФП по Операция тип 3 "Осигуряване на топъл обяд 2016-2020", финансирана от ОПХ ФЕПНЛ до 30.04.2020 г.

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Пряко договаряне (моля, попълнете Приложение Г5)
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
4       Приготвяне и предоставяне на топла пакетирана храна, отговаряща на изискванията на ЗХ
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/01/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ТОПЛОКОНТАКТ-СЛИВЕН ЕООД 119106730
ул. Константин Константинов № 13
Сливен BG342 8800 България
toplokontakt@abv.bg +359 878383560
+359 878383560
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
453750.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

453750.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
https://www.cpc.bg/ +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/06/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
ДА


За възложителят е налице правната възможност да избере изпълнител на посочената обществена поръчка чрез пряко договаряне с определени лица, тъй като обществената поръчка е за услуга по приложение №2 и е на стойност по чл.20, ал.2, т.2 от ЗОП. Услугата е по приложение№2 с код по CPV 55521200-0 услуги свързани с доставка на храна. Прогнозната стойност на поръчката е до 378 125,00 лв. без ДДС. Община Руен е бенефициент по операция тип 3 "Осигуряване на топъл обяд 2016-2020", финансирана от ОПХ ФЕПНЛ, като срокът на услугата, съгл. Договора за предоставяне на БФП BG05FMOP001-3.002-0227-С03 между Община Руен, като партньорска организация и АСП чрез Дирекция МСПЕИ, като Управляващ орган. Реално предоставянето на топъл обяд стартира от 01.06.2018 г. и се предоставя на 1500 бр. потребители. Имайки предвид интереса към услугата на населението, срока на Дог.№BG05FMOP001-3.002-0227-C03 "Осигуряване на топъл обяд в община Руен" има възможност да продължи предоставянето на топъл обяд на потребителите-лица и семейства с ниски доходи или без такива, възрастни и самотни лица с липса или минимални доходи, лица с увреждания, които трудно осигуряват своя бит, самообслужване, в т.ч. и подготовка на храна в домашни условия, от всички населени места в общ. Целта на услугата „Осигуряване на топъл обяд в община Руен” е намаляване на броя на живеещите в бедност лица на територията на общината, срокът на договора, респективно времето, в което да се предоставя същата през следващите месеци е до 30.04.20г. За посочения период стойността на БФП ще възлиза до 378 125,00 лв. без включен ДДС, а с включен ДДС - на 389 468.75 лв. , като в крайната стойност са включени общо 121 хранодни за 1500 потребители. Община Руен ще заплаща на Изпълнителя разходи за транспорт и съхранение в размер до 3 % от стойността на доставената храна. След добяване на разходите за транспорт и съхранение прогнозната стойност възлиза на общо 453 750,00 лв. без ДДС, а с ДДС 467 362.50 лв. Целта на проекта е да се осигури на нуждаещите се лица от общ.Руен топъл обяд през периода и да се постигне ефект за осигурен достъп на лица и семейства в неравностойно социално положение и в риск от социално изключване, живеещи в малки населени места от селски тип до алтернативни социални усл.,като „Обществена трапезария”,осигуряващи топъл обяд в общността, да бъде подобрено качеството на живот чрез осигуряване на подкрепа, както и да бъдат удовлетворени потребностите от социални услуги, свързани с доставка на готова храна.

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва