Деловодна информация
00265Мини Марица-изток ЕАД
ТО-04-1131 29/05/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
01/06/2020 (дд/мм/гггг)
00265-2019-0077 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка - комунални услуги

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Мини Марица-изток ЕАД 833017552
ул. Георги Димитров №13
Раднево BG344 6260 България
Александър Капитанов - експерт търговия, отдел Търговски +359 41783305-4109
aleksandar.kapitanov@marica-iztok.com +359 41783363

Интернет адрес/и

www.marica-iztok.com

http://www.marica-iztok.com/offers2/dostavka-na-rezervni-chasti-za-elektricheski-lokomotivi-2006.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.6) Основна дейност 

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на резервни части за електрически локомотиви 58/2019
34900000      
Доставки

Доставка чрез покупка на резервни части за електрически локомотиви EL-2.
Предметът на обществената поръчка е разделен на осем обособени позиции:
Обособена позиция №1 – Доставка на резервни части за ходова част и кош на EL-2.
Обособена позиция №2 – Доставка на резервни части за ресорно окачване на EL-2.
Обособена позиция №3 – Доставка на зъбни колела z=12 и m=12, ляво и дясно.
Обособена позиция №4 – Доставка на резервни части за компресор 2HV2.
Обособена позиция №5 – Доставка на вентили предпазни.
Обособена позиция №6 – Доставка на четка за централен пантограф на EL-2.
Обособена позиция №7 – Доставка на резервни части за комутационни апарати за ел. вериги.
Обособена позиция №8 – Доставка на антифрикционни метали.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
218473.07      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да

II.2) Описание 1

Доставка на четка за централен пантограф на EL-2 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34900000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

складова база на Възложителя в гр. Раднево отдел „Логистика и контрол“.

Доставка чрез покупка на четка за централен пантограф на EL-2, количество - 956 бр.
Начин на изпълнение:
заявка от отдел "Логистика и контрол", не повече от 3 заявки за срока на действие на договора, срок за изпълнение - до 3 месеца след получаване на заявка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на резервни части за ресорно окачване на EL-2 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34900000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

складова база на Възложителя в гр. Раднево отдел „Логистика и контрол“.

Доставка чрез покупка на резервни части за ресорно окачване на EL-2.
Доставка на следните изделия: 1. Опора за букса без засечка - количество 74 бр.; 2. Планка ресорна елипсовидна - количество 60 бр.; 3. Планка горна за болт пружиннонатегателен - количество 105 бр.; 4. Планка подресорна - количество 182 бр.; 5. Опора за букса със засечка - количество 78 бр.
Начин на изпълнение: заявка от отдел "Логистика и контрол", не повече от 2 заявки за срока на действие на договора, срок за изпълнение - до 2 месеца след получаване на заявка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на вентили предпазни 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34900000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

складова база на Възложителя в гр. Раднево отдел „Логистика и контрол“.

Доставка чрез покупка на вентили предпазни.
Доставка на следните изделия: 1. Вентил предпазен 3,5 bar - съгласно TGL 32-713.03, кат.№4515.1 от каталог 4515.0 на VEB BERLINER BREMSENWERK или еквивалент, количество - 45 бр.; 2. Вентил предпазен 8,5 bar - съгласно TGL 32-713.03, кат.№4515.2 от каталог 4515.0 на VEB BERLINER BREMSENWERK или еквивалент, количество - 30 бр.; 3. Вентил предпазен 9,5 bar - съгласно TGL 32-713.03, кат.№4515.2 от каталог 4515.0 на VEB BERLINER BREMSENWERK или еквивалент, количество - 30 бр.
Начин на изпълнение:
заявка от отдел "Логистика и контрол", не повече от 2 заявки за срока на действие на договора, срок за изпълнение - до 3 месеца след получаване на заявка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на антифрикционни метали 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34900000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

складова база на Възложителя в гр. Раднево отдел „Логистика и контрол“.

Доставка чрез покупка на антифрикционни метали.
Доставка на следните изделия: 1. Калаена композиция К-16, количество - 890 кг.; 2. Калаена композиция К-83, количество - 427 кг.
Начин на изпълнение:
заявка от отдел "Логистика и контрол", не повече от 2 заявки за срока на действие на договора, срок за изпълнение - до 30 календарни дни след получаване на заявка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на резервни части за комутационни апарати за ел. вериги 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34900000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

складова база на Възложителя в гр. Раднево отдел „Логистика и контрол“.

Доставка чрез покупка на резервни части за комутационни апарати за ел. вериги.
Доставка на следните изделия: 1. Палец за пневматичен контактор DLS 6A EL-2, количество - 2400 бр.
Начин на изпълнение:
заявка от отдел "Логистика и контрол", не повече от 4 заявки за срока на действие на договора, срок за изпълнение - до 45 календарни дни след получаване на заявка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 171-418567 (напр. 2015/S 123-123456)   и  931221 (напр. 123456)
(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги, използвани като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка - комунални услуги; Система за квалифициране - комунални услуги, използвана като покана за участие в съзтезателна процедура; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация за прекратяване на обявена процедура за конкурентно възлагане на поръчка под формата на периодично индикативно обявление

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
177    6   Доставка на четка за централен пантограф на EL-2
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/05/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„РИОЛИТ“ ЕООД 130851399
ж.к. Свобода, бл.18, вх. Д, ап.88
София BG411 1231 България
riolit_etem@abv.bg +359 888395348
+359 00000000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
88000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

77502.92      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
179    2   Доставка на резервни части за ресорно окачване на EL-2
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/05/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ГИШАН“ ЕООД 203866476
ж.к. Кольо Ганчев II район, ул. „Изгрев“ № 49, вх. А, ап. 34
Стара Загора BG344 6006 България
office@gishaneood.com +359 882290561
+359 000000000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
50500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

44604.40      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
181    8   Доставка на антифрикционни метали
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/05/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ГИШАН“ ЕООД 203866476
ж.к. Кольо Ганчев II район, ул. „Изгрев“ № 49, вх. А, ап. 34
Стара Загора BG344 6006 България
office@gishaneood.com +359 882290561
+359 000000000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
58000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

57515.75      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
180    5   Доставка на вентили предпазни
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/05/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ЕНЕРГАН-95“ ООД 130926058
р-н Слатина, ул. „Съединение“ №4, ет.2
София BG412 1111 България
office@energan95.com +359 897971443
+359 000000000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
7500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5250      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
183    7   Доставка на резервни части за комутационни апарати за ел. вериги
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/05/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СИНТЕР-М“ АД 128053180
ул. „Ямболен“ №77
Ямбол BG343 8600 България
sinter@geogroup.org +359 46661675
+359 00000000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
34500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

33600      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На обжалване подлежат актовете, действията и бездействията на Възложителя, посочени в чл.196 от ЗОП, като подаването на жалба е обвързано със срокове по чл. 197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Мини Марица-изток ЕАД
ул. Георги Димитров №13
Раднево 6260 България
ivan.nikolaev@marica-iztok.com +359 417833054045
www.marica-iztok.com +359 41783363

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/06/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г2 - комунални услуги

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/25/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в съответствие с член 50 от Директива 2014/25/EC
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва