„Доставка на консумативи за Автоматизираната билетна система за нуждите на ОП „Транспорт и автоматизирана система за регулиране на уличното движение" - второстепенен разпоредител с бюджет към Община В |
00081-2019-0069 |
30197641 |
|
|
При изпълнение на поръчката следва да се извърши: Доставка на консумативи по обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1: доставка на хартия за билетен принтер „KPM 150“, с пълно описание и общо количество, съгласно Приложение 1 - Техническа спецификация . Обособена позиция №2: доставка на комплект пълноцветни ленти YMCKT за 500 отпечатъка за картов принтер „Datacard SD260“, заедно с почистваща ролка, почистваща карта и писалка 8-кратно използване за печатаща глава, за същия модел принтер, с пълно описание и общо количество, съгласно Приложение 2 - Техническа спецификация . Обособена позиция №3: доставка на термо хартия за принтер “SIMENS” – 140 броя ролки за паркинг автомати “SIKURO“ , с пълно описание и общо количество, съгласно Приложение 3 - Техническа спецификация . Обособена позиция №4: доставка на термо хартия за принтер “SIMENS” -610 броя ролки за автоматични паркинг системи, съгласно Приложение 4 - Техническа спецификация |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
122000 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на хартия за билетен принтер „KPM 150“ за нуждите на ОП „Транспорт и автоматизирана система за регулиране на уличното движение" - второстепенен разпоредител с бюджет към Община Варна“ |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30197641
|
II.2.3) Място на изпълнение BG331
сградите на ОП ТАСРУД, на адрес: гр.Варна, ул."Д-р Пискюлиев" №1 и гр. Варна, бул. „Съборни“24. | (1)При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на хартия за билетен принтер „KPM 150“, с пълно описание и общо количество, съгласно Приложение 1 - Техническа спецификация . (2)Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява от Бюджета на ОП "Транспорт и автоматизирана система за регулиране на уличното движение" - второстепенен разпоредител с бюджет за съответната година, дейност 849, Параграф 10-15. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на комплект пълноцветни ленти YMCKT за 500 отпечатъка за картов принтер „Datacard SD260“, заедно с почистваща ролка, почистваща карта и писалка 8-кратно използване за печатаща глава, за същи |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30197641
|
II.2.3) Място на изпълнение BG331
сградите на ОП ТАСРУД, на адрес: гр.Варна, ул."Д-р Пискюлиев" №1 и гр. Варна, бул. „Съборни“24. | (1) При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на комплект пълноцветни ленти YMCKT за 500 отпечатъка за картов принтер „Datacard SD260“, заедно с почистваща ролка, почистваща карта и писалка 8-кратно използване за печатаща глава, за същия модел принтер, с пълно описание и общо количество, съгласно Приложение 2 - Техническа спецификация . (2)Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява от Бюджета на ОП "Транспорт и автоматизирана система за регулиране на уличното движение" - второстепенен разпоредител с бюджет за съответната година, дейност 849, Параграф 10-15. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|