Деловодна информация
00081
ОП20001755ИП 28/04/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
28/04/2020 (дд/мм/гггг)
00081-2019-0069 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Варна 000093442
бул.Генерал Колев №92, ет.5
Варна BG331 9000 България
Анелия Недкова +359 52820839
op@varna.bg +359 52820846

Интернет адрес/и

www.varna.bg

http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=1018


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на консумативи за Автоматизираната билетна система за нуждите на ОП „Транспорт и автоматизирана система за регулиране на уличното движение" - второстепенен разпоредител с бюджет към Община В 00081-2019-0069
30197641      
Доставки

При изпълнение на поръчката следва да се извърши: Доставка на консумативи по обособени позиции, както следва:
Обособена позиция №1: доставка на хартия за билетен принтер „KPM 150“, с пълно описание и общо количество, съгласно Приложение 1 - Техническа спецификация .
Обособена позиция №2: доставка на комплект пълноцветни ленти YMCKT за 500 отпечатъка за картов принтер „Datacard SD260“, заедно с почистваща ролка, почистваща карта и писалка 8-кратно използване за печатаща глава, за същия модел принтер, с пълно описание и общо количество, съгласно Приложение 2 - Техническа спецификация .
Обособена позиция №3: доставка на термо хартия за принтер “SIMENS” – 140 броя ролки за паркинг автомати “SIKURO“ , с пълно описание и общо количество, съгласно Приложение 3 - Техническа спецификация .
Обособена позиция №4: доставка на термо хартия за принтер “SIMENS” -610 броя ролки за автоматични паркинг системи, съгласно Приложение 4 - Техническа спецификация
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
122000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на хартия за билетен принтер „KPM 150“ за нуждите на ОП „Транспорт и автоматизирана система за регулиране на уличното движение" - второстепенен разпоредител с бюджет към Община Варна“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197641      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

сградите на ОП ТАСРУД, на адрес: гр.Варна, ул."Д-р Пискюлиев" №1 и гр. Варна, бул. „Съборни“24.

(1)При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на хартия за билетен принтер „KPM 150“, с пълно описание и общо количество, съгласно Приложение 1 - Техническа спецификация .
(2)Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява от Бюджета на ОП "Транспорт и автоматизирана система за регулиране на уличното движение" - второстепенен разпоредител с бюджет за съответната година, дейност 849, Параграф 10-15.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на комплект пълноцветни ленти YMCKT за 500 отпечатъка за картов принтер „Datacard SD260“, заедно с почистваща ролка, почистваща карта и писалка 8-кратно използване за печатаща глава, за същи 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197641      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

сградите на ОП ТАСРУД, на адрес: гр.Варна, ул."Д-р Пискюлиев" №1 и гр. Варна, бул. „Съборни“24.

(1) При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на комплект пълноцветни ленти YMCKT за 500 отпечатъка за картов принтер „Datacard SD260“, заедно с почистваща ролка, почистваща карта и писалка 8-кратно използване за печатаща глава, за същия модел принтер, с пълно описание и общо количество, съгласно Приложение 2 - Техническа спецификация .
(2)Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява от Бюджета на ОП "Транспорт и автоматизирана система за регулиране на уличното движение" - второстепенен разпоредител с бюджет за съответната година, дейност 849, Параграф 10-15.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 207-504070 (напр. 2015/S 123-123456)   и  940446 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д20000429ВН    1   „Доставка на хартия за билетен принтер „KPM 150“ за нуждите на ОП „Транспорт и автоматизирана система за регулиране на уличното движение" - второстепенен разпоредител с бюджет към Община Варна“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/04/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЯНТРА ТЕХНОЛОДЖИ ООД 201313224
ул.“Сирак Скитник“ №9, вх.1, ет.3, ап.5
София BG411 1574 България
office@qntra.com +359 24219707
+359 24219707
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

90000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д20000463ВН    2   „Доставка на комплект пълноцветни ленти YMCKT за 500 отпечатъка за картов принтер „Datacard SD260“, заедно с почистваща ролка, почистваща карта и писалка 8-кратно използване за печатаща глава, за същи
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/04/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КОМИТЕКС ООД 831801192
ж.к. Гео Милев, ул. Постоянство No 16, бл. 253, вх. Г, ет. 9
София BG411 1111 България
projects@comitex.net +359 29714714
+359 29714714
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

32000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т.1 и ал. 2 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/04/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва