Деловодна информация
00106Министерство на правосъдието
93-00-82 28/04/2020 (дд/мм/гггг)
не
00106-2019-0028 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на правосъдието 000695349
ул. Славянска № 1
София BG411 1040 България
Иван Илиев +359 29237503
I_Iliev@justice.government.bg +359 29813445

Интернет адрес/и

https://www.justice.government.bg/

https://www.justice.government.bg/home/index/f7488df9-74d3-4e88-ae34-3482df544235


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Правосъдие

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Абонаментно сервизно обслужване на информационни системи в Министерство на правосъдието“ в шест обособени позиции“ 90-00-82
72250000      
Услуги

Поддръжка на информационните системи на Министерство на правосъдието за срок от 12 месеца, чрез периодично тестване и анализ на тяхната работоспособност.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
51733      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Абонаментно поддържане на системите: „Централно бюро съдимост“, „Централна база данни съдимост“, „Пропускателен режим“, e-justice портал“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Обществената поръчка се изпълнява на място или отдалечено в сградите на Министерство на правосъдието, гр. София, ул. „Аксаков“ № 5.

Следгаранционното системно поддържане на „Централно бюро съдимост“, следва да включва: Обслужване от „сall“ – център: за приемане и регистриране на проблемите, отдалечена диагностика и оказване на помощ и съдействие на служителите и администраторите; Отстраняване на грешки и възстановяване на работоспособността на системата след проблеми в приложния софтуер; Възстановяване работоспособността на системата (отдалечено или на място в сградите на Министерство на правосъдието, гр. София, ул. „Аксаков“ № 5, ул. „Славянска“ № 1 и бул. „Дондуков“ № 2А), при прекъсвания по причини, извън разработения приложен софтуер; Решаване на проблеми с комуникацията с останалите бюра съдимост в страната; Осъществяване на централизирано поддържане и актуализиране на използваните от системата номенклатури; Периодична смяна на използваната база данни на ЕСГРАОН с по-актуална; Инсталиране на нови, подобрени версии на АИС „Бюра съдимост“; Изготвяне на подробна актуална инструкция за архивиране и възстановяване
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Абонаментна поддръжка на Европейска информационна система за съдимост (ECRIS И FBBC)“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Обществената поръчка се изпълнява на място или отдалечено в сградaтa на Министерство на правосъдието, гр. София, ул. „Аксаков“ № 5.

Основна цел на процедурата е осигуряване на работоспособността на информационната система за обмен на данни за съдимост ECRIS;Осъществяване на ефективен обмен с всички държави-членки;Поддържане на националната база за осъжданията в чужбина на български граждани FBBC;Осигуряване алтернативни методи за достъп до данните с цел използването им от други потребители (WEB сървиси, специален потребителски интерфейс).Дейности, които се включват в абонаментната поддръжка:Актуализиране на променените сървърни сертификати и WSDL файлове на партньорските страни; Актуализация и инсталиране на нови версии на ECRIS – RI и тестова среда; Решаване на възникнали комуникационни, софтуерни или транслитерационни проблеми; Извършване на тестове с останалите страни - участници в ECRIS до установяване връзка с всички страни - активни участници в ECRIS; Обучение на служителите на ЦБС за работа с новите версии на ECRIS RI (при необходимост);
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Абонаментно обслужване на автоматизирана информационна система на дирекция „Българско гражданство“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Обществената поръчка се изпълнява на място или отдалечено в сградaтa на Министерство на правосъдието,гр. София, ул. „Аксаков“ № 5.

Настоящата автоматизирана информационна система „Българско гражданство“ (АИС „БГ“) е реализирана по проект „Изграждане на ефективна администрация на министерството на правосъдието чрез развитие на системата за е-правосъдие“, приоритетна ос „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление” на Оперативна програма „Административен капацитет“. Разработката на конкретното приложение е базирано на трислойна архитектура:Презентационен слой – потребителски интерфейс, използване на ASP.NET MVC технологии за работа; Бизнес логистика - .NET, допълнени с Microsoft .NET Enterprise Services;Данни - .NET XML АИС „БГ“ използва Microsoft server 2012, IIS, Microsoft SQL Server 2012 Система поддържа системен журнал на потребителските действия. Основна цел на извънгаранционната поддръжка на информационната система е осигуряване на работоспособността за предоставяне на услугата 24 х7.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Абонаментна поддръжка на информационна система производство по несъстоятелност и системата за интегрирана обработка на статистическа информация“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Обществената поръчка се изпълнява на място или отдалечено в сградaтa на Министерство на правосъдието, гр. София, ул. „Аксаков“ № 5 и бул. „Дондуков“ № 2А.

Дейности по изпълнение на абонаментна поддръжка на системите:
1. Интегрирана обработка на статистическа информация: Реализация на нови функционалности в системата, oтразяване на нормативни изменения, рефлектиращи върху работата на системата, извършва преинсталация и настройка на клиентската и сървърната част на системата, конфигуриране и настройка на системата при промяна на техническата и комуникационна инфраструктура и др.
2. Информационна система на производство по несъстоятелност: Реализация на нови функционалности в системата, отразяване на нормативни изменения, рефлектиращи върху работата на системата, преинсталация и настройка на клиентската и сървърната част на системата, конфигуриране и настройка на системата при промяна на техническата и комуникационна инфраструктура. Създаване на актуални планове за архивиране и възстановяване на данните и инструкция за първоначална инсталация и за двете системи.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Извънгаранционна поддръжка на портал „Права на човека““ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Обществената поръчка се изпълнява на място или отдалечено в сградaтa на Министерство на правосъдието, гр. София, ул. „Аксаков“ № 5.

Основна цел на извънгаранционната поддръжка на информационната система е осигуряване на работоспособността ? за предоставяне на услугата 24 х7.Порталът е източник и на богата информация, свързана с правата на човека - библиотека за правата на човека, нормативни актове, доклади, бюлетин, препоръки и резолюции и други документи. Осигуряването на неговото непрестанно функциониране гарантира достъпността за посетителите му – държавни и международни органи, неправителствени организации, магистрати, адвокати, юристи, представители на академичната общност, студенти и журналисти. Дейности по изпълнение на абонаментна поддръжка на системата: Да доразвива функционалностите на системата при необходимост, в рамките на 5 човеко дни за периода на поддръжка; Извършва преинсталация и настройка на клиентската и сървърната част на системата по заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; Конфигуриране и настройка на системата при промяна на техническата и комуникационна инфраструктура; При необходимост обучение на персонала.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Извънгаранционна поддръжка на АИС „Права на човека““ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Обществената поръчка се изпълнява на място или отдалечено в сградaтa на Министерство на правосъдието, гр. София, ул. „Аксаков“ № 5.

Дейности по изпълнение на абонаментна поддръжка на системата: Да доразвива функционалностите на системата при необходимост, в рамките на 5 човеко дни за периода на поддръжка; Извършва преинсталация и настройка на клиентската и сървърната част на системата по заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; Конфигуриране и настройка на системата при промяна на техническата и комуникационна инфраструктура; При необходимост обучение на персонала; Системна администрация; Профилактика на Системата - периодично тестване и анализ на работата на Системата; Отстраняване на грешки и неизправности в работата на системата; Привеждане на визуализирането на информацията в съответствие с изискванията на Регламента на ЕС за личните данни; Изготвяне на подробни процедури за първоначална инсталация, архивиране и възстановяване на системата при срив; При възникване на инцидент – описание на инцидента и средствата и методите за неговото отстраняване с цел вписване в регистъра на инцидентите.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  952019 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-00-90    1   „Абонаментно поддържане на системите: „Централно бюро съдимост“, „Централна база данни съдимост“, „Пропускателен режим“, e-justice портал“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/04/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Индекс България ООД 121415869
ж.к. Младост 1, бл. 54
София BG411 1784 България
ib@indexbg.bg +359 29034400
+359 29753681
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
8000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

7998      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-00-95    2   „Абонаментна поддръжка на Европейска информационна система за съдимост (ECRIS И FBBC)“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

09/04/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Информационно обслужване АД 831641791
ул. Панайот Волов 2
София BG411 1504 България
office@is-bg.net +359 29420340
+359 29436607
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

10000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-00-101    3   „Абонаментно обслужване на автоматизирана информационна система на дирекция „Българско гражданство“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/04/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Аврора Солюшънс ЕООД 204620641
ж.к. Дианабад, бл. 31А, ап. 22
София BG411 1172 България
office@aurorasec.net +359 898475041
+359 898475041
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
15000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

12750      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-00-91    4   „Абонаментна поддръжка на информационна система производство по несъстоятелност и системата за интегрирана обработка на статистическа информация“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/04/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Фючър Стандартс ЕООД 203189857
ул. Руй планина № 1
София BG411 1407 България
info@future-standards.com +359 878627438
www.future-standards.com +359 878627438
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
16000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

14185      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-00-102    5   „Извънгаранционна поддръжка на портал „Права на човека““
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/04/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Аврора Солюшънс ЕООД 204620641
ж.к. Дианабад, бл. 31А, ап. 22
София BG411 1172 България
office@aurorasec.net +359 898475041
+359 898475041
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
3000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2550      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-00-103    6   „Извънгаранционна поддръжка на АИС „Права на човека““
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/04/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Аврора Солюшънс ЕООД 204620641
ж.к. Дианабад, бл. 31А, ап. 22
София BG411 1172 България
office@aurorasec.net +359 898475041
+359 898475041
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4250      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

В Решението за откриване на процедурата е посочен линк към електронната преписка на поръчката в профила на купувача, а именно: http://profile.mjs.bg/6b7d8536454f68b43040de9a956473be . Поради разработването и внедряването на изцяло нов сайт на Министерство на правосъдието, цялата електронна преписка на поръчката е мигрирана и налична на посочения в поле I.1) линка, а именно: https://www.justice.government.bg/home/index/f7488df9-74d3-4e88-ae34-3482df544235

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/04/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва