Деловодна информация
00616
9 27/04/2020 (дд/мм/гггг)
не
00616-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Якоруда 000025039
ул. Васил Левски №1
Якоруда BG413 2790 България
Сюлейман Джунев / Сайфедин Джурин +359 7442-2328
sddjunev@gmail.com +359 7442-2628

Интернет адрес/и

http://yakoruda-municipality.bg/

http://yakoruda-municipality.bg/category/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на оборудване, необходимо за функциониране на дневен център за деца с увреждания“ от 0 до 18г. в УПИ II, кв. 108, по действащия регулационен план на гр. Якоруда, Община Якоруда по обособени
39000000      
Доставки

Настоящата обществена поръчка е с предмет: „Доставка на оборудване, необходимо за функционирането на дневен център за деца с увреждания”, от 0 до 18г. в УПИ II, кв. 108, по действащия регулационен план на гр. Якоруда, Община Якоруда, по обособени позиции”
? Обособена позиция 1: „Доставка и монтаж на техническо оборудване, необходимо за функционирането на дневен център за деца с увреждания“
? Обособена позиция 2: „Доставка и монтаж на мебелно оборудване и обзавеждане, необходимо за функционирането на дневен център за деца с увреждания“
? Обособена позиция 3: „Доставка и монтаж на специализирано медицинско оборудване за здравни и лекарски кабинети, необходимо за функционирането на дневен център за деца с увреждания“
? Обособена позиция 4: „Доставка и монтаж на Асансьорна уредба, необходимо за функционирането на дневен център за деца с увреждания“
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
141698.77      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на техническо оборудване, необходимо за функционирането на дневен център за деца с увреждания“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

на територията на община Якоруда

Предметът на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител за изпълнение на доставка по проект № 01/07/2/0/00634 а именно „Дневен център за деца с увреждания“ от 0 до 18г. в УПИ II, кв. 108, по действащия регулационен план на гр. Якоруда, Община Якоруда“, който се осъществява с финансовата подкрепа на Програма за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г., подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването , подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктрура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програма за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г., съгласно Договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ № 01/07/2/0/00634/15.03.2018 г.
Поръчката предвижда доставка на оборудване, заложено по проекта, което е описано в Техническата спецификация за възлагане на поръчката.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Гаранционен срок    20
Цена
80
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Доставката на оборудване се финансира със средства, отпуснати на община Якоруда по проект „Дневен център за деца с увреждания“ от 0 до 18г. в УПИ II, кв. 108, по действащия регулационен план на

гр. Якоруда, Община Якоруда“, по Договор № 01/07/2/0/00634/15.03.2018г. с финансовата подкрепа на Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020г., подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони.

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на мебелно оборудване и обзавеждане, необходимо за функционирането на дневен център за деца с увреждания“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

на територията на община Якоруда

Предметът на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител за изпълнение на доставка по проект № 01/07/2/0/00634 а именно „Дневен център за деца с увреждания“ от 0 до 18г. в УПИ II, кв. 108, по действащия регулационен план на гр. Якоруда, Община Якоруда“, който се осъществява с финансовата подкрепа на Програма за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г., подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването , подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктрура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програма за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г., съгласно Договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ № 01/07/2/0/00634/15.03.2018 г.
Поръчката предвижда доставка на оборудване, заложено по проекта, което е описано в Техническата спецификация за възлагане на поръчката.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Гаранционен срок    20
Цена
80
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Доставката на оборудване се финансира със средства, отпуснати на община Якоруда по проект „Дневен център за деца с увреждания“ от 0 до 18г. в УПИ II, кв. 108, по действащия регулационен план на

гр. Якоруда, Община Якоруда“, по Договор № 01/07/2/0/00634/15.03.2018г. с финансовата подкрепа на Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020г., подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони.

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на специализирано медицинско оборудване за здравни и лекарски кабинети, необходимо за функционирането на дневен център за деца с увреждания“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

На територията на община Якоруда.

Предметът на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител за изпълнение на доставка по проект № 01/07/2/0/00634 а именно „Дневен център за деца с увреждания“ от 0 до 18г. в УПИ II, кв. 108, по действащия регулационен план на гр. Якоруда, Община Якоруда“, който се осъществява с финансовата подкрепа на Програма за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г., подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването , подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктрура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програма за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г., съгласно Договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ № 01/07/2/0/00634/15.03.2018 г.
Поръчката предвижда доставка на оборудване, заложено по проекта, което е описано в Техническата спецификация за възлагане на поръчката.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Гаранционен срок    20
Цена
80
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Доставката на оборудване се финансира със средства, отпуснати на община Якоруда по проект „Дневен център за деца с увреждания“ от 0 до 18г. в УПИ II, кв. 108, по действащия регулационен план на

гр. Якоруда, Община Якоруда“, по Договор № 01/07/2/0/00634/15.03.2018г. с финансовата подкрепа на Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020г., подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони.

II.2) Описание 1

"Доставка и монтаж на Асансьорна уредба, необходимо за функционирането на дневен център за деца с увреждания" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

На територията на община Якоруда.

Предметът на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител за изпълнение на доставка по проект № 01/07/2/0/00634 а именно „Дневен център за деца с увреждания“ от 0 до 18г. в УПИ II, кв. 108, по действащия регулационен план на гр. Якоруда, Община Якоруда“, който се осъществява с финансовата подкрепа на Програма за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г., подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването , подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктрура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програма за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г., съгласно Договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ № 01/07/2/0/00634/15.03.2018 г.
Поръчката предвижда доставка на оборудване, заложено по проекта, което е описано в Техническата спецификация за възлагане на поръчката.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Гаранционен срок    20
Цена
80
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Доставката на оборудване се финансира със средства, отпуснати на община Якоруда по проект „Дневен център за деца с увреждания“ от 0 до 18г. в УПИ II, кв. 108, по действащия регулационен план на

гр. Якоруда, Община Якоруда“, по Договор № 01/07/2/0/00634/15.03.2018г. с финансовата подкрепа на Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020г., подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  936163 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
0800-111    1   „Доставка и монтаж на техническо оборудване, необходимо за функционирането на дневен център за деца с увреждания“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/02/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БИЛДИНГ КОМПАНИ ЕООД 101675959
ул. Първа №1
с. Дъбница BG413 2940 България
building_company_ltd@abv.bg +359 75222263
+359 75222253
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
28239.15      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

28235.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
0800-74    2   „Доставка и монтаж на мебелно оборудване и обзавеждане, необходимо за функционирането на дневен център за деца с увреждания“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/01/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЛИДЕР КОНСТРУКТ ЕООД 203750968
ул. Христо Белчев №2
гр. София BG411 1000 България
lider_kontstrukt@abv.bg +359 877722272
+359 02-8517060
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
53737.19      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

42108.77      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
0800-209    3   „Доставка и монтаж на специализирано медицинско оборудване за здравни и лекарски кабинети, необходимо за функционирането на дневен център за деца с увреждания“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/04/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

МДМ-97 ООД 121373562
ж.к. Лагера, ул. Плиска, бл. 2, вх. В, ет. 1, ап. 37
София BG411 1000 България
office@mdm97.com +359 888179781
+359 888179781
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
13246.59      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

12855.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
0800-110    4   „Доставка и монтаж на Асансьорна уредба, необходимо за функционирането на дневен център за деца с увреждания“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/02/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БИЛДИНГ КОПАНИ ЕООД 101675959
ул. Първа №1
с. Дъбница BG413 2940 България
building_company_ltd@abv.bg +359 75222263
+359 75222253
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
58505.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

58500.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
ДА
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
58500.00      BGN
100 %

Доставка и монтаж на Асансьорната уредба, необходимо за функционирането на дневен център за деца с увреждания
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласни глава двадесет и седма, чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/04/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва