„Абонаментна поддръжка и ремонт на системи за пожароизвестяване” |
|
75250000 |
|
|
Предметът и обемът на обществената поръчка, включват изпълнението на следните дейности: а) дейност по абонаментна поддръжка на 33 броя системи и централи за пожароизвестяване, включваща първоначален преглед на системите, профилактично техническо обслужване и инструктаж за работа със системите за пожароизвестяване, разпределени, както следва: - по обособена позиция № 1 – 4 броя; - по обособена позиция № 2 – 3 броя; - по обособена позиция № 3 - 4 броя; - по обособена позиция № 4 – 5 броя; - по обособена позиция № 5 – 17 броя; б) опция, която включва дейности по ремонт на системите, в това число доставка, демонтаж и монтаж на резервни части, необходими при извършване на ремонтни дейности. Когато в предмета на поръчка възложителят е предвидил „опция“, то предлагане на такава опция в офертата на участника е задължително. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
70120 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Абонаментна поддръжка и ремонт на системи за пожароизвестяване в обекти на ТД Дунавска – Русе и Разград“ |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 75250000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG32
Административна сграда, ТУ – гр. Русе, бул. „Липник“ 117; Учебен център при ТДД, гр. Русе, ул. „Байкал“ 6; Склад Задържани стоки, ГКПП Дунав мост – Зона изток; Митническо бюро Разград ул. Бели Лом 40 | Предметът и обемът на обществената поръчка, включват изпълнението на следните дейности: а) дейност по абонаментна поддръжка на 4 броя системи и централи за пожароизвестяване, включваща първоначален преглед на системите, профилактично техническо обслужване и инструктаж за работа със системите за пожароизвестяване; б) опция, която включва дейности по ремонт на системите, в това число доставка, демонтаж и монтаж на резервни части, необходими при извършване на ремонтни дейности. Когато в предмета на поръчка възложителят е предвидил „опция“, то предлагане на такава опция в офертата на участника е задължително. В случай че е предложил опцията в офертата си, изпълнителят няма право да се отказва от изпълнението й, нито да променя условията за нейното изпълнение до изтичане на срока за използването й. Опцията се включва в обхвата на договора, като възложителят сам определя дали опцията да бъде възложена или не. Продължава в поле II.2.14) Допълнителна информация. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Опция, която включва ремонт на системите, в това число доставка, демонтаж и монтаж на резервни части, необходими при извършване на ремонтни дейности (при необходимост) за разликата между прогнозната стойност от 13 320,00 и абонаментната поддръжка за срок от 36 (тридесет и шест) месеца - 9720,00 лв. без ДДС, но не по-малко от 3 600,00 лв. без ДДС.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Продължава от поле II.2.4) Описание на обществената поръчка - Опцията е право на възложителя, но не и негово задължение. Наличното оборудване и изискванията за изпълнение на поръчката са подробно описани в Техническата спецификация.
|
|
II.2) Описание 1
„Абонаментна поддръжка и ремонт на системи за пожароизвестяване в обекти на ТД Дунавска – Оряхово и Видин“ |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 75250000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG31
Административна сграда на МП Оряхово, гр. Оряхово, ул. „Драгоман“ № 1; Административна сграда на МБ Видин, Северна промишлена зона; Склад МБ Видин, Северна промишлена зона | Предметът и обемът на обществената поръчка, включват изпълнението на следните дейности: а) дейност по абонаментна поддръжка на 3 броя системи за пожароизвестяване, включваща първоначален преглед на системите, профилактично техническо обслужване и инструктаж за работа със системите за пожароизвестяване; б) опция, която включва дейности по ремонт на системите, в това число доставка, демонтаж и монтаж на резервни части, необходими при извършване на ремонтни дейности. Когато в предмета на поръчка възложителят е предвидил „опция“, то предлагане на такава опция в офертата на участника е задължително. В случай че е предложил опцията в офертата си, изпълнителят няма право да се отказва от изпълнението й, нито да променя условията за нейното изпълнение до изтичане на срока за използването й. Опцията се включва в обхвата на договора, като възложителят сам определя дали опцията да бъде възложена или не. Продължава в поле II. 2. 14) Допълнителна информация. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Опция, която включва ремонт на системите, в това число доставка, демонтаж и монтаж на резервни части, необходими при извършване на ремонтни дейности (при необходимост) за разликата между прогнозната стойност от 5 520,00 лв. без ДДС и абонаментната поддръжка за срок от 36 (тридесет и шест) месеца – 4 320,00 лв. без ДДС, но не по-малко от 1 200,00 лв. без ДДС.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Продължава от поле II. 2.4) Описание на обществената поръчка - Опцията е право на възложителя, но не и негово задължение. Наличното оборудване и изискванията за изпълнение на поръчката са подробно описани в Техническата спецификация.
|
|
II.2) Описание 1
„Абонаментна поддръжка и ремонт на системи за пожароизвестяване в обекти на ТД Дунавска - Свищов и Горна Оряховица“ |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 75250000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG32
Административен комплекс – гр. Свищов, МП Пристанище Свищов, ул. „Дунав“ № 10; Митническо бюро Горна Оряховица, гр. Горна Оряховица, ул. „Иван Момчилов“ № 2А. | Предметът и обемът на обществената поръчка, включват изпълнението на следните дейности: а) дейност по абонаментна поддръжка на 4 броя системи и централи за пожароизвестяване, включваща първоначален преглед на системите, профилактично техническо обслужване и инструктаж за работа със системите за пожароизвестяване; б) опция, която включва дейности по ремонт на системите, в това число доставка, демонтаж и монтаж на резервни части, необходими при извършване на ремонтни дейности. Когато в предмета на поръчка възложителят е предвидил „опция“, то предлагане на такава опция в офертата на участника е задължително. В случай че е предложил опцията в офертата си, изпълнителят няма право да се отказва от изпълнението й, нито да променя условията за нейното изпълнение до изтичане на срока за използването й. Опцията се включва в обхвата на договора, като възложителят сам определя дали опцията да бъде възложена или не. Продължава в поле II.2.14) Допълнителна информация. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Опция, която включва ремонт на системите, в това число доставка, демонтаж и монтаж на резервни части, необходими при извършване на ремонтни дейности (при необходимост) за разликата между прогнозната стойност от 8 960,00 лв. без ДДС и абонаментната поддръжка за срок от 36 (тридесет и шест) месеца – 7 460,00 лв. без ДДС, но не по-малко от 1 500,00 лв. без ДДС.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Продължава от поле II.2.4) Описание на обществената поръчка - Опцията е право на възложителя, но не и негово задължение. Наличното оборудване и изискванията за изпълнение на поръчката са подробно описани в Техническата спецификация.
|
|
II.2) Описание 1
„Абонаментна поддръжка и ремонт на системи за пожароизвестяване в обекти на ТД Югозападна“ |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 75250000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG413
Адм. сграда и складови помещения на МБ Благоевград; Сграда МБ Гоце Делчев, гр. Гоце Делчев; Сграда и складови помещения МБ Кюстендил, гр. Кюстендил; Адм. сграда и складови помещения МБ Кулата. | Предметът и обемът на обществената поръчка, включват изпълнението на следните дейности: а) дейност по абонаментна поддръжка на 5 броя системи и централи за пожароизвестяване, включваща първоначален преглед на системите, профилактично техническо обслужване и инструктаж за работа със системите за пожароизвестяване; б) опция, която включва дейности по ремонт на системите, в това число доставка, демонтаж и монтаж на резервни части, необходими при извършване на ремонтни дейности. Когато в предмета на поръчка възложителят е предвидил „опция“, то предлагане на такава опция в офертата на участника е задължително. В случай че е предложил опцията в офертата си, изпълнителят няма право да се отказва от изпълнението й, нито да променя условията за нейното изпълнение до изтичане на срока за използването й. Опцията се включва в обхвата на договора, като възложителят сам определя дали опцията да бъде възложена или не. Продължава в поле II.2.14) Допълнителна информация. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Опция, която включва ремонт на системите, в това число доставка, демонтаж и монтаж на резервни части, необходими при извършване на ремонтни дейности (при необходимост) за разликата между прогнозната стойност от 20 960,00 и абонаментната поддръжка за срок от 36 (тридесет и шест) месеца – 13 164,00 лв. без ДДС, но не по-малко от 7 796,00 лв. без ДДС.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Продължава от поле II.2.4) Описание на обществената поръчка-Опцията е право на възложителя, но не и негово задължение. Наличното оборудване и изискванията за изпълнение на поръчката са подробно описани в Техническата спецификация.
|
|
II.2) Описание 1
„Абонаментна поддръжка и ремонт на системи за пожароизвестяване в обекти на ТД Южна морска“ |
5 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 75250000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG341
гр. Бургас, МП Капитан Андреево | Предметът и обемът на обществената поръчка, включват изпълнението на следните дейности: а) дейност по абонаментна поддръжка на 17 броя системи и централи за пожароизвестяване, включваща първоначален преглед на системите, профилактично техническо обслужване и инструктаж за работа със системите за пожароизвестяване; б) опция, която включва дейности по ремонт на системите, в това число доставка, демонтаж и монтаж на резервни части, необходими при извършване на ремонтни дейности. Когато в предмета на поръчка възложителят е предвидил „опция“, то предлагане на такава опция в офертата на участника е задължително. В случай че е предложил опцията в офертата си, изпълнителят няма право да се отказва от изпълнението й, нито да променя условията за нейното изпълнение до изтичане на срока за използването й. Опцията се включва в обхвата на договора, като възложителят сам определя дали опцията да бъде възложена или не. Продължава в поле II.2.14) Допълнителна информация. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Опция, която включва ремонт на системите, в това число доставка, демонтаж и монтаж на резервни части, необходими при извършване на ремонтни дейности (при необходимост) за разликата между прогнозната стойност от 26 880,00 и абонаментната поддръжка за срок от 36 (тридесет и шест) месеца – 19 440,00 лв. без ДДС, но не по-малко от 7 440,00 лв. без ДДС.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Продължава от поле II.2.4) Описание на обществената поръчка-Опцията е право на възложителя, но не и негово задължение. Наличното оборудване и изискванията за изпълнение на поръчката са подробно описани в Техническата спецификация.
|
|