Деловодна информация
00051
ОП-05-15 16/04/2020 (дд/мм/гггг)
не
00051-2019-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Видин 000159508
пл. Бдинци №2, Информационен център
Видин BG311 3700 България
Лидия Панайотова - Началник отдел Обществени поръчки +359 94609473
kmet@vidin.bg +359 94601132

Интернет адрес/и

www.vidin.bg

http://vidin.bg/wps/portal/vidin/municipality/municipality-characteristics/business-info/business-procurement/procurement-150416/public-competition/ps23/ps23


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Услуги по осигуряване на информация и публичност по одобрени проекти на община Видин“ и рекламни материали за нуждите на община Видин, по обособени позиции"
79341100      
Услуги

Предмета на обществената поръчка включва следните обособени позиции:
Обособена позиция №1 - Избор на изпълнител на дейностите по информация и комуникация за първи и втори етап по проект "Подобряване на качеството на атмосферния въздух в Община Видин“ по Оперативна програма „Околна среда“ 2014-2020 г.;
•Обособена позиция №2 – Избор на изпълнител на мерките за информация и публичност по проект "Областен информационен център - Видин" по Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г.;
•Обособена позиция №3 - Избор на изпълнител на мерките за информация и публичност по проект „Гражданите - активни участници за подобрение на качеството на въздуха, енергийната ефективност и използването на възобновяеми енергийни източници за отопление в преодоляване на енергийна бедност в община Видин“ по Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г.;
•Обособена позиция №4 – Изработка и доставка на рекламни материали за нуждите на община Видин.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
24061      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител на дейностите по информация и комуникация за първи и втори етап по проект "Подобряване на качеството на атмосферния въздух в Община Видин“ по ОП „Околна среда“ 2014-2020 г. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79341100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Територията на Община Видин

С оглед популяризиране на проекта и в съответствие с изискванията на Насоките за кандидатстване и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., се предвижда изпълнение на следните дейности:
a) Организиране и провеждане на пресконференции по проекта (1 брой в края на І-ви етап от изпълнението на проекта; 1 брой в началото на ІІ-ри етап от изпълнението на проекта и 1 брой закриваща пресконференция) – 3 броя;
b) Изработване и поставяне на временни билбордове (по време на изпълнение дейностите по проекта) – 3 броя;
c) Изработване и поставяне на постоянна информационна табела – 1 брой;
d) Изработване и доставка на химикали – 5000 броя;
e) Координиране съдържанието и оформлението на информационни стикери с изпълнителите на дейностите по доставки и монтаж от втория етап на проекта.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16M1OP002-5.003-0007"Подобряване на качеството на атмосферния въздух в Община Видин“по процедура №BG16M1OP002-5.003„Мерки за подобр.качеството на атмосферния въздух",ОП Околна среда 2014-2020

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител на мерките за информация и публичност по проект "Областен информационен център - Видин" по Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
79341100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Територията на Община Видин

За популяризиране на безвъзмездната помощ по настоящия проект, целите и постигнатите резултати, съгласно изискванията за информация и публичност ще бъдат използвани следните информационни средства:
a) Стойка-банер – 1 бр.
b) Постоянна информационна табела – 1 бр.
c) Химикал – 1000 бр.
d) Химикал луксозен – 150 бр.
e) Блок-листи – 50 бр.
f) Запалка – 500 бр.
g) Хартиено кубче – 300 бр.
h) Тефтер лукс – 450 бр.
i) Брандиране – 4,50 кв.м
j) Плакат – 100 бр.
k) Флаш памет – 100 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Областен информационен център - Видин" по Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител на мерките за информация и публичност по проект „Гражданите - активни участници за подобрение на качеството на въздуха, енергийната ефективност и използването на възобновяеми енерг 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79341100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Територията на общна Видин.

За популяризиране на безвъзмездната помощ по настоящия проект, целите и постигнатите резултати, съгласно изискванията за информация и публичност ще бъдат използвани следните информационни средства:
a) Публикации в местни медии в гр. Видин - 6 бр.
b) Стойка-банер – 1 бр.
c) Образователни книжки 1 - 6 клас – 250 бр.
d) Образователни книжки 3 - 4 клас – 250 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Гражданите-активни участници за подобрение на качеството на въздуха,енергийната ефективност и използването на възобновяеми енергийни източници за отопление в преодоляване на енергийна ...

Избор на изпълнител на мерките за информация и публичност по проект „Гражданите - активни участници за подобрение на качеството на въздуха, енергийната ефективност и използването на възобновяеми енергийни източници за отопление в преодоляване на енергийна бедност в община Видин“ по Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

Изработка и доставка на рекламни материали за нуждите на община Видин 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
79341100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Територията на община Видин

Изработка и доставка на рекламни материали за нуждите на община Видин, които са следните:
a) Плакети – 100 бр.
b) Еко химикалки – 500 бр.
c) Ключодържатели - 100 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  951658 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АО-02-15-42    1   Избор на изпълнител на дейностите по информация и комуникация за първи и втори етап по проект "Подобряване на качеството на атмосферния въздух в Община Видин“ по ОП „Околна среда“ 2014-2020 г.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/03/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ламбаджиев Стандарт ООД 130862812
бул.Генерал Столетов №49*
София BG411 1233 България
lambadjiev.standard@gmail.com +359 0899998401
+359 0899998401
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
32000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

11650      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
AO-02-15-50    2   Избор на изпълнител на мерките за информация и публичност по проект "Областен информационен център - Видин" по Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/03/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Глобал Консулт Проект ЕООД 203002834
ул. Георги Каз\анов №6 с.Скравена, общ.Ботевград
с.Скравена BG412 2150 България
global_konsult_project@mail.bg +359 0886648333
+359 0886648333
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
7600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6166      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
AO-02-15-49    3   Избор на изпълнител на мерките за информация и публичност по проект „Гражданите - активни участници за подобрение на качеството на въздуха, енергийната ефективност и използването на възобновяеми енерг
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/03/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Зарата ЕООД 203663771
ул. Железни врати №18, ап.9
Стара Загора BG344 6000 България
zaratareklama@gmail.com +359 0899830119
+359 0899830119
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
6150      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4299      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
AO-02-15-48    4   Изработка и доставка на рекламни материали за нуждите на община Видин
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/03/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Зарата ЕООД 203663771
ул. Железни врати №18, ап.9
Стара Загора BG344 6000 България
zaratareklama@gmail.com +359 0899830191
+359 0899830191
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2780      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1946      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 7, б. а) от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от получаването на решението за определяне на изпълнител.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/04/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва