Деловодна информация
5028
12-00-377 03/04/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
03/04/2020 (дд/мм/гггг)
05028-2019-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на икономиката 176789453
ул. Славянска 8
София BG411 1052 България
Георги Василев, младши експерт от дирекция ИКО и УКС +359 29407471
e-docs@mi.government.bg +359 29872190

Интернет адрес/и

https://www.mi.government.bg/bg/competitions-c354-1.html

https://www.mi.government.bg/bg/competitions/zakupuvane-i-dostavka-na-it-tehnika-za-nujdite-na-ministerstvo-na-ikonomikata-po-shest-obosobeni-poz-1964-c354-1.html?p=e30=


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Закупуване и доставка на ИТ техника за нуждите на Министерство на икономиката по шест обособени позиции“
30000000      
Доставки

Позиция 1: „Закупуване и доставка на настолни компютри за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г.“
Позиция 2: „Закупуване и доставка на монитори за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г.“ .
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
178965      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Закупуване и доставка на настолни компютри за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административната сграда на Министерство на икономиката, находяща се на ул. 6-ти септември №21, Главна дирекция "Европейски фондове за конкурентоспособност"

Доставка на 145 бр. настолни компютри
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG16RFOP002-5.005-0001 "Подкрепа за ефект. и ефик. изпл. на д-стите,свързани с програмирането,у-нието,наблюдението,оценката и контрола на ОПИК и ОПИМСП съгл. действ. законод. и съществ.добри практики"

прод от поле II.2.13 - по приор. ос 5 "Техн. помощ" на ОПИК 2014-2020г.,съфинан. от ЕС чрез Европейския фонд за регионално развитие

II.2) Описание 1

Закупуване и доставка на монитори за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Адм. сграда на ул.6-ти септември №21 и териториални звена на Главна дирекция "Европейски фондове за конкурентоспособност" - градовете Враца,Велико Търново,Русе,Варна,Стара Загора,Бургас,Пловдив

а) 106 броя в административната сграда на Министерство на икономиката, находяща се в гр. София, ул. „6-ти Септември“ № 21;
б) 7 броя в Регионален сектор Враца; гр. Враца, ул. „Мито Цветков" № 2, ет. 5;
в) 6 броя в Регионален сектор Велико Търново, гр. Велико Търново, ул. „Христо Ботев" № 2, ет. 3, от които 4 броя в изнесен офис Русе, ул. „Мария Луиза" № 19;
г) 6 броя в Регионален сектор Варна, гр. Варна, ул. „Цар Симеон I" № 26, ет. 5;
д) 6 броя в Регионален сектор Стара Загора, гр. Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики" № 108, ет. 1;
е) 5 броя в Регионален сектор Бургас, ул. „Апостол Карамитев" № 12, ет. 2;
ж) 9 броя в Регионален сектор Пловдив, гр. Пловдив, пл. „Централен" № 1, ет. 6;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG16RFOP002-5.005-0001 "Подкрепа за ефект. и ефик. изпл. на д-стите,свързани с програмирането,у-нието,наблюдението,оценката и контрола на ОПИК и ОПИМСП съгл. действ. законод. и съществ.добри практики"

прод от поле II.2.13 - по приор. ос 5 "Техн. помощ" на ОПИК 2014-2020г.,съфинан. от ЕС чрез Европейския фонд за регионално развитие

II.2) Описание 1

Закупуване и доставка на мултифункционални устройства за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г.“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30232000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административната сграда на Министерство на икономиката, находяща се на ул. 6-ти септември №21, Главна дирекция "Европейски фондове за конкурентаспасабност"

Доставка на 6 бр. мултифункционални устройства
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG16RFOP002-5.005-0001 "Подкрепа за ефект. и ефик. изпл. на д-стите,свързани с програмирането,у-нието,наблюдението,оценката и контрола на ОПИК и ОПИМСП съгл. действ. законод. и съществ.добри практики"

прод от поле II.2.13 - по приор. ос 5 "Техн. помощ" на ОПИК 2014-2020г.,съфинан. от ЕС чрез Европейския фонд за регионално развитие
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 152-374439 (напр. 2015/S 123-123456)   и  926220 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
13    1   Закупуване и доставка на настолни компютри за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/03/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Комсофт ООД 030435072
бул. Княгиня Мария-Луиза № 47
София BG411 1202 България
sales@comsoft.bg +359 29814566
http://www.comsoft.bg/ +359 29871723
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

128905      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
14    2   Закупуване и доставка на монитори за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/03/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Асап ЕООД 175370880
бул.Цар Борис III,№ 94-95,ет.2, офис 1
София BG411 1612 България
bids@asap.bg +359 24475110
https://www.asap.bg/ +359 24233587
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

20300      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
17    3   Закупуване и доставка на мултифункционални устройства за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г.“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/04/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Партньорите ЕООД 130691914
ул. Мюнхен №8
София BG411 1000 България
c@bg-partners.net +359 2817321
http://www.bg-partners.eu/ +359 29798338
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

29760      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул.Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/04/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва