Деловодна информация
00530
Е-12-00-319#19 02/04/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
02/04/2020 (дд/мм/гггг)
00530-2019-0065 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
В. Трифонов +359 298593167
v.trifonov@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/news?id=4046


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Закупуване на оборудване (хардуер) за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП“, “, в 6 обособени позиции
30200000      
Доставки

Предметът на поръчката включва закупуване на оборудване (хардуер) за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП“, в 6 обособени позиции, както следва:
1. Обособена позиция №1„Доставка на устройства за четене на данни от носители на информация в електронен вид, непозволяващи промяната и увреждането на съдържанието на тези носители“;
2. Обособена позиция №2 „Доставка на преносими компютри в структурите на НАП“;
3. Обособена позиция № 3 „Доставка на мобилни принтери в структурите на НАП“;
4. Обособена позиция № 4 „Доставка на работни станции и инсталирането им в структурите на НАП“;
5. Обособена позиция № 5 „Доставка на дисков масив за съхранение на данни; дискове за дисковия масив и външен преносим диск в структурите на НАП“;
6. Обособена позиция № 6 „Доставка на сървъри в структурите на НАП“
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
164151.85      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на устройства за четене на данни от носители на информация в електронен вид, непозволяващи промяната и увреждането на съдържанието на тези носители“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

В административната сграда на ЦУ на НАП, находяща се в гр. София, бул. "Княз Александър Дондуков" №52.

Предметът на обществената поръчка включва:
- доставка на устройства за четене на данни от носители на информация в електронен вид, непозволяващи промяната и увреждането на съдържанието на тези носители. Професионалното им наименование на английски е write blockers. Осигуряване на минимум 36 месеца гаранционно обслужване. Поръчката е за три вида устройства според интерфейса на носителя с информация.
А.Write blockers, forensic bridge SATA & IDE to USB host.
B. Write blockers, forensic bridge USB to USB host.
C. Write blockers, flash media, SD card to USB host.
- Комплект с интерфейсни кабели и адаптери.
- Защитен куфар с пяна, побиращ цялото оборудване.
- осигуряване на гаранционно обслужване за период не по-кратък от 36 месеца от датата на доставка.
Дейностите по доставка следва да бъдат извършени в срок до 50 (петдесет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора, но не по-късно от 01.02.2020 г. В случай на удължаване срока на Грантово споразумение № 831524-BG-NR
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката е в изпълнение на грантово споразумение № 831524-BG-NRA-ITF-2018 г. за предоставяне на БФП по Програма “Еркюл III” на OLAF.

Сключеното грантово споразумение е по проект „Подпомагане на борбата с данъчни измами и сивата икономика в Р България чрез подобряване на техн. обезпеченост на НАП за извършване на компютърни разследвания“ по програма "Еркюл" III на Европейска служба за борба с измамите (OLAF), относно закупуване на оборудване (хардуер) за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП.

II.2) Описание 1

„Доставка на работни станции и инсталирането им в структурите на НАП“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321
BG331
BG341
BG411
BG421

Доставката и гаранцията да се осъществява в териториалните структури на НАП, на адресите посочени в Приложение №6 към договора

Предметът на обществената поръчка по обособена позиция №4 включва:
- доставянето на 5 броя работни станции и инсталирането им в структурите на НАП, на адресите посочени в Приложение №6.
- осигуряване на гаранционно обслужване за период не по-кратък от 36 месеца от датата на инсталиране на работните станции.
Дейностите по доставка следва да бъдат извършени в срок до 50 (петдесет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора, но не по-късно от 01.02.2020 г. В случай на удължаване срока на Грантово споразумение № 831524-BG-NRA-ITF-2018 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програма “Еркюл III” на OLAF, срокът за доставка ще бъде удължен със срока на удължаване на Грантовото споразумение.
Плащането на цената ще се извърши еднократно от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и приемо-предавателен протокол за извършената доставка, подписани от координатора по договора за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, съобразно прав
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Грантово споразумение № 831524-BG-NRA-ITF-2018 г. за предоставяне на БФП по Програма “Еркюл III” на OLAF.

Поръчка е в изпълнение на проект „Подпомагане на борбата с данъчни измами и сивата икономика в Р България чрез подобряване на техническата обезпеченост на НАП за извършване на компютърни разследвания“ по програма "Еркюл" III на Европейска служба за борба с измамите (OLAF), относно закупуване на оборудване (хардуер) за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП.

II.2) Описание 1

„Доставка на дисков масив за съхранение на данни; дискове за дисковия масив и външен преносим диск в структурите на НАП“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321
BG331
BG341
BG411
BG421

Доставката и гаранцията да се осъществява в териториалните структури на НАП, на адресите посочени в Приложение №6 към договора

Предметът на обществената поръчка включва:
а/доставка на:
- 10 бр. дисков масив за съхранение на данни;
- 120 бр. твърди дискове за масива за съхранение на данни;
- 15 бр. външен преносим диск.
б/ осигуряване на гаранционно обслужване за период не по-кратък от 36 месеца от датата на доставка, на адресите посочени в Приложение №6.
Дейностите по доставка следва да бъдат извършени в срок до 50 (петдесет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора, но не по-късно от 01.02.2020 г. В случай на удължаване срока на Грантово споразумение № 831524-BG-NRA-ITF-2018 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програма “Еркюл III” на OLAF, срокът за доставка ще бъде удължен със срока на удължаване на Грантовото споразумение.
Плащането на цената ще се извърши еднократно от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и приемо-предавателен протокол за извършената доставка, подписани от координатора по договора за В
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Грантово споразумение № 831524-BG-NRA-ITF-2018 г. за предоставяне на БФП по Програма “Еркюл III” на OLAF.

Поръчка е в изпълнение на проект „Подпомагане на борбата с данъчни измами и сивата икономика в Р България чрез подобряване на техническата обезпеченост на НАП за извършване на компютърни разследвания“ по програма "Еркюл" III на Европейска служба за борба с измамите (OLAF), относно закупуване на оборудване (хардуер) за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП.

II.2) Описание 1

„Доставка на сървъри в структурите на НАП“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321
BG331
BG341
BG411
BG421

оставката, инсталацията и гаранцията да се осъществява в териториалните структури на НАП, на адресите посочени в Приложение №6.

Предметът на обществената поръчка включва:
- доставянето на 5 броя сървъри и инсталирането им в структурите на НАП, на адресите посочени в Приложение №6.
- осигуряване на гаранционно обслужване за период не по-кратък от 36 месеца от датата на инсталиране на сървърите.
Дейностите по доставка следва да бъдат извършени в срок до 50 (петдесет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора, но не по-късно от 01.02.2020 г. В случай на удължаване срока на Грантово споразумение № 831524-BG-NRA-ITF-2018 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програма “Еркюл III” на OLAF, срокът за доставка ще бъде удължен със срока на удължаване на Грантовото споразумение.
Плащането на цената ще се извърши еднократно от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и приемо-предавателен протокол за извършената доставка, подписани от координатора по договора за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, съобразно правилата за извършване на плащания по догов
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Грантово споразумение № 831524-BG-NRA-ITF-2018 г. за предоставяне на БФП по Програма “Еркюл III” на OLAF.

Поръчка е в изпълнение на проект „Подпомагане на борбата с данъчни измами и сивата икономика в Р България чрез подобряване на техническата обезпеченост на НАП за извършване на компютърни разследвания“ по програма "Еркюл" III на Европейска служба за борба с измамите (OLAF), относно закупуване на оборудване (хардуер) за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 166-406066 (напр. 2015/S 123-123456)   и  929866 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
30    1   
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/03/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ай Би Ес България ЕООД 131086564
гр. София, ул. Св. Пимен Зографски №4, сграда №1
гр. София BG411 1172 България
sales@ibs.bg +359 29615455
www.ibs.bg +359 29615456
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
24437.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

24435.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
31    5   
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/03/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ай Би Ес България ЕООД 131086564
ул. Св. Пимен Зографски №4, сграда №1
София BG411 1172 България
sales@ibs.bg +359 29615455
www.ibs.bg +359 29615456
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
112807.09      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

110035.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
37    6   
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/03/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Джей Би Електроникс ЕООД 131142002
ж.к. Люлин 9, бл.901, , вх.Д, ет.2, ап.96
София BG411 1324 България
office@jbelectronics.eu +359 24514343
www.jbelectronics.eu +359 29202028
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
22123.37      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

20549.15      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
38    4   
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/03/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Джей Би Електроникс ЕООД 131142002
ж.к. Люлин 9, бл.901, вх.Д, ет.2, ап. 96
София BG411 1324 България
office@jbelectronics.eu +359 24514343
www.jbelectronics.eu +359 29202028
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
14930.81      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

9132.70      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Софийски градски съд
бул. Витоша №2
София 1000 България
adm.sgs@scc.bg +359 2921988
http://scc.bg +359 29813740
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/04/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва