Деловодна информация
00983
023-336 25/03/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
25/03/2020 (дд/мм/гггг)
00983-2019-0056 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - Варна 000083633
гр. Варна, ул. „Марин Дринов” №55
Варна BG331 9002 България
Елена Панева +359 52677054
epaneva@mu-varna.bg +359 52643116

Интернет адрес/и

http://www.mu-varna.bg/

http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/ProceduresAll.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извънгаранционна абонаментна поддръжка, обслужване и доставка на резервни части и конс-ви за анестезиологични апарати Fabius plus XL, монитори Delta, монитори Vista 120 и газови модули Scio Four Oxi 2019-070
50400000      
Услуги

Предмет на поръчката е избор на изп-л за извънгаранц. абон. поддръжка, обсл-не и доставка на рез.части и конс-ви за анест. апарати Fabius plus XL-2 бр., монитори Delta-2 бр., монитори Vista 120-3 бр., газови модули Scio Four Oxi-2 бр., и подлежащи на присъединяване в рамките на д-ра 2 бр. монитори Vista 120 (version 3), произв-во на Dr?gerwerk AG&Co.KGaA – Германия,за УМДЦ при МУ-Варна, описани в ТС (Прил. №1) от док-ята. В абон.поддръжка и обсл-не са включени следн.д-сти: проверка на работоспособността минимум 1 път годишно; изв-не на задълж. профилактика минимум 1 път годишно; неограничен брой посещения при повикване от Възл-ля; отстраняване на повреди, установени при профил. техн. прегледи или на възникнали повреди, заявени от Възл-ля; изв-не на ремонт с подмяна на нови, ориг. рез. части, при необх-ст; изв-не на настройки, калибровки и тестове,при необх-ст; изв-не на софт. ъпдейт,при необх-ст; инструктаж на персонал на Възл-ля; доставка и подмяна на рез.части и конс-ви,при необх-ст.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
25000.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50420000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, бул. "Цар Освободител" №84 - Университетски медико-дентален център (УМДЦ)

Предмет на поръчката е извънгар.абон.поддръжка,обсл-не и доставка на рез.части и конс-ви за анестез.апарати Fabius plus XL-2 бр., монитори Delta-2 бр. и Vista 120-3 бр., газови модули Scio Four Oxi-2 бр., и подлежащи на присъед-не 2бр. монитори Vista 120 (в.3), пр-во на Drаеgerwerk AG&Co.KGaA–Германия, за нуждите на УМДЦ при МУ–Варна, описани в ТС (Прил. №1) от док-ята. В абон.поддръжка и обсл-не са включени: проверка на работоспособността на вкл. в ТС апарати и обор-не мин.1 път год.; задълж. профилактика мин.1 път год., като цената на мат-те и частите за изв-то й са включени в цената на абон. обсл-не; неогран. брой посещения при повикване от Възл-ля за диагностициране на повреда/и; отстр-не на повреди, установени при проф.техн. прегледи; отстр-не на възн.повреди, заявени от Възл-ля; ремонт с подмяна на нови рез.части; настройки, калибровки и тестове; софтуерен ъпдейт; инструктаж на персонал на Възл-ля. Ст-стта на влож. рез. части и конс-ви не е включена в цената на абон.серв.обсл-не.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок за реакция при възн.повреда: до 24 часа от пол-не на писмена заявка от Възл-ля.
Срок за отстр-не на възн. повреда: до 5 раб. дни от пол-не на писмена заявка от Възл-ля. В случаите, когато за отстраняването на повредата е необходима доставка на рез. части, то срока за отстраняване се удължава със срока за доставка на рез. части, но не повече от 15 дни от получаване на заявката от Възложителя.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 248-614519 (напр. 2015/S 123-123456)   и  950638 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДУ-35       Извънгаранционна абонаментна поддръжка, обслужване и доставка на резервни части и конс-ви за анестезиологични апарати Fabius plus XL, монитори Delta, монитори Vista 120 и газови модули Scio Four Oxi
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/03/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДРЕГЕР МЕДИКАЛ БЪЛГАРИЯ ЕООД 040463419
ул. Джеймс Баучер №2
София BG411 1164 България
Silvia.boinovska@draeger.com +359 29634403
+359 29630664
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
25000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

25000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 7, б."а" от ЗОП, жалба срещу решението за определяне на изпълнител се подава в 10-дневен срок от връчване на решението за определяне на изпълнител.Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - Варна
гр. Варна, ул. „Марин Дринов” №55
Варна 9002 България
epaneva@mu-varna.bg +359 52677054
http://www.mu-varna.bg/ +359 52643116

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/03/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва