Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и други |
|
50320000 |
|
|
Избраният за изпълнител на обществената поръчка следва да извършва за срок от 12 (дванадесет) месеца, считано от подписването на договора услуги по поддръжка на офис техниката на ТП ДГС Казанлък по предмет и обем съгласно Техническата спецификация на поръчката, част от документацията за участие, публикувана на профила на Купувача.Поддръжката обхваща компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и други. Видове дейности : Хардуерни услуги за настолен компютър, Хардуерни услуги за преносим компютър, Периферни устройства, Софтуерни услуги за настолни и преносими компютри. Избраният изпълнител ще доставя с предложена от него търговска отстъпка и резервни части и консумативи за повредената офис техника при необходимост. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
6300 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
|
|
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50320000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG344
гр.Казанлък, ул. Освобождение 19 | Избраният за изпълнител на обществената поръчка следва да извършва за срок от 12 (дванадесет) месеца, считано от подписването на договора услуги по поддръжка на офис техниката на ТП на ДГС Казанлък по предмет и обем съгласно Техническата спецификация на поръчката, част от документацията за участие, публикувана на профила на Купувача.Поддръжката обхваща компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и други. Видове дейности : Хардуерни услуги за настолен компютър, Хардуерни услуги за преносим компютър, Периферни устройства, Софтуерни услуги за настолни и преносими компютри. Избраният изпълнител ще доставя с предложена от него търговска отстъпка и резеревни части и консумативи за повредената офис техника при необходимост, които не следва да надвишават сумата от 2700 лв. без ДДС. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
Критерий, свързан с разходи 1 20 |
|
Предложена обща едногодишна цена за поддръжка на офис техниката 60 % Предложен процент отстъпка от актуалната единична цена на всички резервни части и консумативи 10 % Време за отстраняване на повреди/ремонти на офис техниката след повикване от Възложителя 30 %
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|