Деловодна информация
00038
УР-01-03-18 10/03/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
10/03/2020 (дд/мм/гггг)
00038-2019-0047 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Габрово 000215630
пл. Възраждане № 3
Габрово BG322 5300 България
Ива Сербезова +359 66818312
poruchki@gabrovo.bg +359 66809371

Интернет адрес/и

https://gabrovo.bg/bg

https://op.gabrovo.bg/profil-na-kupuvacha/otkriti-protzeduri/595-


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за социалните услуги:„Център за грижа за лица с различни форми на деменция“ и „Център за грижа за възрастни хора в невъзможност от самообслужване“ по пет
39000000      
Доставки

Предмет на настоящата обществена поръчка е доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за социалните услуги „Център за грижа за лица с различни форми на деменция“ и „Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване“, в рамките на проект BG16RFOP001-5.002-0022 „Изграждане на среда, позволяваща предоставяне на качествени социални услуги за възрастни и хора с увреждания“, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020.
Обхватът на дейността за съответните обособени позиции е съгласно Техническата спецификация, приложение към документацията за участие. Доставката по съответната обособена позиция трябва да отговаря на данните от техническата спецификация към документацията за обществена поръчка.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
116744.39      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Корпусна и мека мебели" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39000000      
39151300      
39151000      
39100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

Доставката на оборудването и обзавеждането следва да се извърши на адрес на гр. Габрово, кв. Велчевци – сградата на бившия Дом за медико-социални грижи за деца.

№ Артикул
1. Шкаф /Ш1/ - 7 броя
2. Шкаф /Ш2/ - 15 броя
3. Шкаф с 4 чекмеджета /Ш3/ - 20 броя
4. Гардеробен шкаф /Г1/ - 46 броя
5. Гардеробен шкаф /Г2/ - 35 броя
6. Шкаф за обувки /ШоБ/ - 8 броя
7. Маси трапезни –/тр М2/ - 7 броя
8. Маса /тр М1/ - 8 броя
9. Холна маса - 3 броя
10. Офис бюро /Б1/ - 11 броя
11. Контейнер към офис бюро - 11 броя
12. Офис бюро /Б2/ - 4 броя
13. Единично легло - 8 броя
14. Еднолицев матрак за единично легло - 8 броя
15. Протектор непромокаем за единичен матрак - 8 броя
16. Диван – тройка /Д3/ - 7 броя
17. Диван – двойка /Д2/ - 5 броя
18. Посетителски столове - 66 броя
19. Посетителски столове с подлакътници - 31 броя
20. Офис стол - 10 броя
21. Метален шкаф със заключване - 6 броя
22. Стелаж/метален/ - 16 броя
23. Стелаж/метален/ - 4 броя
24. Монтиране на ръкохватки по стените - 70,80 М
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект BG16RFOP001-5.002-0022 „Изграждане на среда, позволяваща предоставяне на качествени социални услуги за възрастни и хора с увреждания“, финансиран по ОП„Региони в растеж“ 2014-2020

II.2) Описание 1

„Кухненско и санитарно оборудване и обзавеждане“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39000000      
39100000      
39141000      
39141400      
39700000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

Доставката на оборудването и обзавеждането следва да се извърши на адрес на гр. Габрово, кв. Велчевци – сградата на бившия Дом за медико-социални грижи за деца.

№ Артикул
1. Кухненско обзавеждане /разливно - 2 брой
2. Кухненско обзавеждане/умивалня - 2 брой
3. Изливно помещение - 4 брой
4. Мокро помещение - 2 брой
5. Смесител за кухненска мивка - 4 брой
6. Електрическа фурна за вграждане - 2 брой
7. Стъклокерамичен плот с четири електрически котлона за вграждане - 2 брой
8. Аспиратор за кухня - 2 брой
9. Хладилник с фризер - 2 брой
10. Микровълнова фурна - 2 брой
11. Перална машина - 4 брой
12. Сушилна машина - 4 брой
13. Съдомиялна машина - 2 брой
14. Хладилник - 2 брой
15. Шкаф за баня - 23 брой
16. Доставка и монтаж на комплект аксесоари за баня - 23 брой
17. Комплект аксесоари за тоалетна - 24 брой
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект BG16RFOP001-5.002-0022 „Изграждане на среда, позволяваща предоставяне на качествени социални услуги за възрастни и хора с увреждания“, финансиран по ОП„Региони в растеж“ 2014-2020

II.2) Описание 1

„Медицинско оборудване и обзавеждане“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33190000      
33100000      
33192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

Доставката на оборудването и обзавеждането следва да се извърши на адрес на гр. Габрово, кв. Велчевци – сградата на бившия Дом за медико-социални грижи за деца.

№ Артикул
1. Легла-болнични, механични - 23 брой
2. Матрак за болнично легло - 23 брой
3. Антидекубитален дюшек - 16 брой
4. Антидекубитални възглавници за сън - 15 брой
5. Възглавници за сън - 16 брой
6. Болнично шкафче - 31 брой
7. Медицинска кушетка - 2 брой
8. Помощна масичка за хранене - 4 брой
9. Медицински шкаф /МедШ1/ - 2 брой
10. Медицински шкаф /МедШ2/ - 2 брой
11. Болничен параван - 2 брой
12. Мултифункционален стол за баня и тоалетна - 2 брой
13. Рингова инвалидна количка - 2 брой
14. Лифтер-пациентски/хидравличен/ - 2 брой
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект BG16RFOP001-5.002-0022 „Изграждане на среда, позволяваща предоставяне на качествени социални услуги за възрастни и хора с увреждания“, финансиран по ОП„Региони в растеж“ 2014-2020

II.2) Описание 1

„Уреди за рехабилитация“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33100000      
33196000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

Доставката на оборудването и обзавеждането следва да се извърши на адрес на гр. Габрово, кв. Велчевци – сградата на бившия Дом за медико-социални грижи за деца.

№ Артикул
1. Шведска стена - 1 брой
2. Клетка на Роше за болнично легло - 1 брой
3. Стандартно оборудване за клетка на Роше - 1 брой
4. Алуминиева трисекторна масажна кушетка - 1 брой
5. Бягаща пътечка за рехабилитация - 1 брой
6. Велоергометър - 1 брой
7. Проходилка с колелца и седалка - 2 брой
8. Успоредка за прохождане - 1 брой
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект BG16RFOP001-5.002-0022 „Изграждане на среда, позволяваща предоставяне на качествени социални услуги за възрастни и хора с увреждания“, финансиран по ОП„Региони в растеж“ 2014-2020

II.2) Описание 1

„Телевизори и офис оборудване“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
32324000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

Доставката на оборудването и обзавеждането следва да се извърши на адрес на гр. Габрово, кв. Велчевци – сградата на бившия Дом за медико-социални грижи за деца.

№ Артикул
1. Настолен компютър - 4 брой
2. Монитор - 4 брой
3. Мултифункционално устройство – черно бяло - 1 брой
4. Мултифункционално цветно лазерно устройство - 1 брой
5. Телевизор ЛСД -50 инча - 3 брой
6. Телевизор 32 инча - 21 брой
7. Стойка за телевизор - 24 брой
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект BG16RFOP001-5.002-0022 „Изграждане на среда, позволяваща предоставяне на качествени социални услуги за възрастни и хора с увреждания“, финансиран по ОП„Региони в растеж“ 2014-2020

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 199-483117 (напр. 2015/S 123-123456)   и  938114 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
296-УР-201    1   „Корпусна и мека мебел“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/03/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ХЕРАЛД ЕООД 107549885
ул. Индустриална № 67 В
Габрово BG322 5300 България
herald@globcom.net +359 66801498
http://herald-mebeli.com +359 66801488
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
40964.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

37954.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
297-УР-20    2   „Кухненско и санитарно оборудване и обзавеждане“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/03/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД 201741844
ул. СТОЛЕТОВ № 127, ет. 1, ап. 1
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 882439275
www.smartbusiness.bg +359 882439275
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
22336.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

18914.62      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
298-УР-20    3   „Медицинско оборудване и обзавеждане“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/03/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ПАНДА-ПЕН ООД 107050195
бул. АПРИЛОВ № 10
Габрово BG322 5300 България
store.gabrovo@office1.bg +359 66809626
https://www.office1.bg/ +359 66809626
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
42061.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

40486.54      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
299-УР-20    4   „Уреди за рехабилитация“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/03/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД 201741844
ул. СТОЛЕТОВ № 127, ет. 1, ап. 1
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 882439275
www.smartbusiness.bg +359 882439275
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5160.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4929.23      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
300-УР-20    5   „Телевизори и офис оборудване“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/03/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Смарт Софт ЕООД 832069304
ж.к. Банишора, ул. Козлодуй № 98
София BG411 1233 България
tenders@smartsoft.bg +359 24912028
https://smartsoft.bg/ +359 24912209
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
15042      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

14460.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита от дискриминация
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/03/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва