Деловодна информация
00360
З-38# 02/03/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
02/03/2020 (дд/мм/гггг)
00360-2019-0031 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

УМБАЛ Александровска ЕАД 831605795
ул. Св. Георги Софийски №1
София BG411 1431 България
Ася Величкова +359 29230578
umbal.alexandrovska@gmail.com +359 29230646

Интернет адрес/и

www.alexandrovska.com

http://op.alexandrovska.com/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Възложител по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 16 ЗОП

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Сервизно обслужване, ремонт и доставка на резервни части, консумативи, модули и компоненти при необходимост на медицинска апаратура” в УМБАЛ "Александровска" ЕАД по обособени позиции “
50400000      
Услуги

Настоящата поръчка е за сервизно обслужване, ремонт и доставка на резервни части, консумативи, модули и компоненти при необходимост на медицинска апаратура по номенклатурни единици/групи ном. ед. от обособени позиции №1, №2, №4 и №5 от проведената открита процедура със същия предмет, за които не са били подадени оферти за участие или подадените оферти са били неподходящи и първоначално обявените условия на поръчката не са променени. Услугата ще се извършва при условие на повикване на изпълнителя с почасово заплащане на труд за описаната в „Техническата спецификация” – Приложение № 1 към документацията, медицинска апаратура, за срок от 24 /двадесет и четири/ месеца. Цената на вложените резервни части, консумативи, модули и компоненти се заплаща извън предложените часови ставки за труд.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
0.03      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Медицинска апаратура 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

УМБАЛ „Александровска“ ЕАД, ул. „Св. Георги Софийски“ № 1

Услугата ще се извършва при условие на повикване на изпълнителя с почасово заплащане на труд за описаната в „Техническата спецификация”, приложена към документацията, медицинска апаратура.
Цената на вложените резервни части, консумативи, модули и компоненти се заплаща извън предложените часови ставки за труд.
Изпълнителят следва да извърши безплатен първоначален преглед и диагностика на медицинската апаратура.
Изпълнителят следва да извършва профилактични прегледи на апаратурата, съгласно предписанията на производителя на медицинската апаратура.
В случай на необходимост от влагане на резервни части, консумативи и др., Изпълнителят представя оферта за стойността на същите. Изпълнителят извършва ремонта след получаване на писмено разрешение от Възложителя. При липса на такова разрешение, прикрепено към фактурата, лечебното заведение не носи финансова отговорност за изплащането й. Ремонтът на апаратурата и вложените резервни части се обезпечават с гаранционен срок.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Всеки участник да има право да участва за една, няколко или всички обособени позиции, съответно една, няколко или всички номенклатурни единици/групи номенклатурни единици от обособената позиция.

II.2) Описание 1

Медицинска апаратура 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

УМБАЛ „Александровска“ ЕАД, ул. „Св. Георги Софийски“ № 1

Услугата ще се извършва при условие на повикване на изпълнителя с почасово заплащане на труд за описаната в „Техническата спецификация”, приложена към документацията, медицинска апаратура.
Цената на вложените резервни части, консумативи, модули и компоненти се заплаща извън предложените часови ставки за труд.
Изпълнителят следва да извърши безплатен първоначален преглед и диагностика на медицинската апаратура.
Изпълнителят следва да извършва профилактични прегледи на апаратурата, съгласно предписанията на производителя на медицинската апаратура.
В случай на необходимост от влагане на резервни части, консумативи и др., Изпълнителят представя оферта за стойността на същите. Изпълнителят извършва ремонта след получаване на писмено разрешение от Възложителя. При липса на такова разрешение, прикрепено към фактурата, лечебното заведение не носи финансова отговорност за изплащането й. Ремонтът на апаратурата и вложените резервни части се обезпечават с гаранционен срок.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Всеки участник да има право да участва за една, няколко или всички обособени позиции, съответно една, няколко или всички номенклатурни единици/групи номенклатурни единици от обособената позиция.

II.2) Описание 1

Медицинска апаратура 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

УМБАЛ “Александровска” ЕАД, ул. "Св. Георги Софийски" №1

Услугата ще се извършва при условие на повикване на изпълнителя с почасово заплащане на труд за описаната в „Техническата спецификация”, приложена към документацията, медицинска апаратура.
Цената на вложените резервни части, консумативи, модули и компоненти се заплаща извън предложените часови ставки за труд.
Изпълнителят следва да извърши безплатен първоначален преглед и диагностика на медицинската апаратура.
Изпълнителят следва да извършва профилактични прегледи на апаратурата, съгласно предписанията на производителя на медицинската апаратура.
В случай на необходимост от влагане на резервни части, консумативи и др., Изпълнителят представя оферта за стойността на същите. Изпълнителят извършва ремонта след получаване на писмено разрешение от Възложителя. При липса на такова разрешение, прикрепено към фактурата, лечебното заведение не носи финансова отговорност за изплащането й. Ремонтът на апаратурата и вложените резервни части се обезпечават с гаранционен срок.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Всеки участник да има право да участва за една, няколко или всички обособени позиции, съответно една, няколко или всички номенклатурни единици/групи номенклатурни единици от обособената позиция.

II.2) Описание 1

Медицинска апаратура 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

УМБАЛ “Александровска” ЕАД, ул. "Св. Георги Софийски" №1

Услугата ще се извършва при условие на повикване на изпълнителя с почасово заплащане на труд за описаната в „Техническата спецификация”, приложена към документацията, медицинска апаратура.
Цената на вложените резервни части, консумативи, модули и компоненти се заплаща извън предложените часови ставки за труд.
Изпълнителят следва да извърши безплатен първоначален преглед и диагностика на медицинската апаратура.
Изпълнителят следва да извършва профилактични прегледи на апаратурата, съгласно предписанията на производителя на медицинската апаратура.
В случай на необходимост от влагане на резервни части, консумативи и др., Изпълнителят представя оферта за стойността на същите. Изпълнителят извършва ремонта след получаване на писмено разрешение от Възложителя. При липса на такова разрешение, прикрепено към фактурата, лечебното заведение не носи финансова отговорност за изплащането й. Ремонтът на апаратурата и вложените резервни части се обезпечават с гаранционен срок.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Всеки участник да има право да участва за една, няколко или всички обособени позиции, съответно една, няколко или всички номенклатурни единици/групи номенклатурни единици от обособената позиция.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Възлагане на поръчка без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз, в случаите, изброени подолу (моля, попълнете Приложение Г1)
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-ОП-18    1-24,25,26,30   Медицинска апаратура
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/02/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

,,Рентгенова апаратура” ЕООД 130494890
ж.к. Витоша, ул. Данаил Крапчев № 26, бл. Б, ет. 3, ап. 9
София BG411 1700 България
vasilev02@gmail.com +359 24814040/+359 887390486
+359 24814040
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

0.01      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-ОП-19    1-27,33;2-159,160,161,162,   Медицинска апаратура
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/02/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„С&Т БЪЛГАРИЯ“ ЕООД 831131023
бул. ,,Искърско шосе” № 7, Търговски център ,,Европа” - сграда № 6, ет. 3
София BG411 1528 България
snt@snt.bg +359 29651710
+359 29751600
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

0.01      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-ОП-17    2-197,198,201,223   Медицинска техника
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/02/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ВЕГА МЕДИКАЛ” ЕООД 201090465
бул. „България” № 109,Б.Ц. „Вертиго”, ет.2, офиси 2.6-2.7
София BG411 1404 България
vodenicharova@vegamedical.bg +359 29714008
+359 29712085
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

0.01      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Услугата ще се извършва при условие на повикване на изпълнителя с почасово заплащане на труд. Стойността на договорите към момента на сключването им е неизвестна и не може да бъде определена. Информацията за стойността на договора ще бъде подадена с обявление за приключване на договор за обществена поръчката. В раздлел V.2.4. Информация за стойността на поръчката редакторът на форми не позволява да бъде посочена стойност "0,00". Посочената стойност 0.01 за съответния договор и 0.03 за обща стойност на обществената поръчка е с цел валидиране на настоящата форма.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП, в 10-дневен срок от получаване на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/03/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
ДА
 
открита процедура
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


Проведена е открита процедура за възлагане на обществена поръчка със същия предмет. За обособените позиции, предмет на настоящата поръчка не са подадени оферти за участие или подадените оферти са неподходящи и първоначално обявените условия на поръчката не са променени. При наличие на тези обстоятелства, съгл. чл.79, ал.1, т.1, възложителите могат да проведат процедура на договаряне без предварително обявление.

Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва