Деловодна информация
00426Община Кюстендил
12-00-319 27/02/2020 (дд/мм/гггг)
не
00426-2019-0035 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кюстендил 000261517
пл. Велбъжд №1
Кюстендил BG415 2500 България
инж. Ганка Рублева +359 78550815
ob_porachki@kustendil.bg +359 78550815

Интернет адрес/и

www.kustendil.bg

https://kustendil.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане по шест обособени позиции“
39800000      
Доставки

В предмета на обществената поръчка е включена доставката, монтаж и гаранционното обслужване (там където е приложимо) на офис обзавеждане, офис оборудване, специализирано оборудване и компютърно оборудване.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
20362.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Мебели за обзавеждане за подобряване материалната база на социалните услуги, управлявани от Община Кюстендил 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39120000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

1. Офис стол - 12 бр., 2.Секция за документи- 4бр., 3. Секция за документи - 13 бр., 4.Метален шкаф - 6бр., 5.Офис бюро - 11 бр., 6.Бюро - 1бр., 7.Посетителски стол - 16бр., 8.Шкаф - 1бр., 9.Скрин - 1 бр., 10. Гардероб - 1бр., 11.Люлеещ стол - 1бр., 12. Трапезен стол - 55 бр., 13. Трапезна маса - 13бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на специализирано оборудване 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
37400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

1.КЛЕТКА НА РОШЕ - 1бр., 2.АКСЕСОАРИ ЗА „КЛЕТКА НА РОШЕ“ - 1 комплект, 3БЯГАЩА ПЪТЕКА- 1 бр., 4. КРОСТРЕНАЖОР - 2 бр., 5. Маса за рехабилитация на ръка - китка и пръсти, фина моторика - 1 бр., 6. Уред за раздвижване на глезен - 1бр., 7. Басейн с топки - 1 бр., 8. Терапевтичен стол за деца с увреждания + Хексагонална опора за главата за стола + колан + Работен плот за терапевтичен стол за деца с ДЦП и други увреждания - 1бр., 9. Степер - 1 бр., 10. Масажираща подложка - 1 бр., 11. Регулируеми тежести за ръце и крака 2x2кг - 1 комплект, 12. Логопедичен апарат за вибро-акустична терапия на мускулния тонус, екстра и интраорално вибро-тактилно стимулиране със звукови вълни - 1 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на компютърно оборудване по проект: „Осигуряване на подходящи условия за трудова заетост в Община Кюстендил“, финансиран с ДБФП №16 – НПЗХУ/23.10.2019 г. към Агенция за хората с увреждания 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30230000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

1. компютър - 4 бр., 2. монитор -4 бр., 3. клавиатура - 4бр., 4. мишка -4бр., 5. мултифункционално устройство - 4 бр. ,6. диктофон - 1бр., 7. подложка за китка с гел - 4бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на офис оборудване по проект: „Осигуряване на подходящи условия за трудова заетост в Община Кюстендил“, финансиран с ДБФП №16 – НПЗХУ/23.10.2019 г. към Агенция за хората с увреждания 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30191000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

1. разклонител - 4бр., 2. шредер - 4 бр., 3. оптимална опора за стъпалата - 4бр., 4. безжичен телефон - 4бр., 5. мрежеста облегалка за гръб - 4бр., 6. прожекционен екран на стойка - 1бр., 7. мултимедиен проектор - 1бр., 8. лазерна показалка - безжична - 1бр., 9. ламинатор - 4бр., 10. хоризонтална метална поставка - 3 броя на стойка - 4 бр., 11. бяла магнитна дъска с магнити и маркер - 1бр., 12. магнитен флипчарт с рамена - 1бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на офис обзавеждане по проект „Осигуряване на подходящи условия за трудова заетост в Община Кюстендил“, финансиран с ДБФП№16 – НПЗХУ/23.10.2019г. към Агенция за хората с увреждания 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39130000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

Модулно обзавеждане за работно място - за 4 раб.места, офис стол - 4бр. лампион - 1 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обособени позиция № 5 е възложена по реда на индивидуалната й стойност, на основание чл.21, ал.6 от ЗОП чрез сключване на договор на основание чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП. Стойността на обособената позиция не надхвърля 156 464 лв. и общата стойност на обособените позиции, възложени директно не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката.

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на щори 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

Вертикални щори - 194 кв. м.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обособени позиция № 6 е възложена по реда на индивидуалната й стойност, на основание чл.21, ал.6 от ЗОП чрез сключване на договор на основание чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП. Стойността на обособената позиция не надхвърля 156 464 лв. и общата стойност на обособените позиции, възложени директно не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  947963 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-00-294    1   Мебели за обзавеждане за подобряване материалната база на социалните услуги, управлявани от Община Кюстендил
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/02/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД 175123092
р-н Красно село, ул. Родопски извор №40, вх. В, ет. 3, ап.32
София BG411 1000 България
bsi.group@abv.bg +359 24011000
+359 24011000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
12697.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

11054.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-00-178    3   Доставка на компютърно оборудване по проект: „Осигуряване на подходящи условия за трудова заетост в Община Кюстендил“, финансиран с ДБФП №16 – НПЗХУ/23.10.2019 г. към Агенция за хората с увреждания
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/02/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СМАРТ СОФТ ЕООД 832069304
р-н Сердика, кв. Банишора, ул. Козлодуй №98
София BG411 1233 България
tenders@smartsoft.bg +359 24912028
+359 24912029
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10240.82      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

9308      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg/ +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/02/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва