Деловодна информация
00051
ОП-05-3 28/01/2020 (дд/мм/гггг)
не
00051-2019-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Видин 000159508
пл. Бдинци № 2, Информационен център
Видин BG311 3700 България
Борислава Борисова - Зам.-Кмет ХДСП при община Видин +359 94609414
kmet@vidin.bg +359 94601132

Интернет адрес/и

www.vidin.bg

http://vidin.bg/wps/portal/vidin/municipality/municipality-characteristics/business-info/business-procurement/procurement-150416/public-competition/ps22/ps22


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали и консумативи, и дидактически материали по проекти на Община Видин“ по шест обособени позиции
30197000      
Доставки

Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на стоки – канцеларски материали и консумативи, и дидактически материали. Настоящата обществена поръчка включва извършване на доставки по заявка на Възложителя на канцеларски материали, офис принадлежности, копирна хартия и дидактически материали по спецификация на Възложителя, необходими за изпълнението на проектите „Заедно за по-добър живот” и „Областен информационен център - Видин“. Конкретните количества и видове артикули са определени в Техническата спецификация от документацията за поръчката.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
8445.15      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали и консумативи по ОПРЧР по проект „Заедно за по-добър живот” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Община Видин, гр. Видин площад „Бдинци“№2

Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на стоки – канцеларски материали и консумативи, и дидактически материали. Настоящата обществена поръчка включва извършване на доставки по заявка на Възложителя на канцеларски материали, офис принадлежности, копирна хартия и дидактически материали по спецификация на Възложителя, необходими за изпълнението на проект „Заедно за по-добър живот”.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект„Заедно за по-добър живот” по ОПРЧР 2014-2020 по приоритетна ос „Образователна среда за активно соц. приобщаване“ чрез ЕСФ.

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали и консумативи по ОПНОИР по проект „Заедно за по-добър живот” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Община Видин, гр. Видин площад „Бдинци“№2

Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на стоки – канцеларски материали и консумативи, и дидактически материали. Настоящата обществена поръчка включва извършване на доставки по заявка на Възложителя на канцеларски материали, офис принадлежности, копирна хартия и дидактически материали по спецификация на Възложителя, необходими за изпълнението на проект „Заедно за по-добър живот”.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект„Заедно за по-добър живот” по ОПНОИР 2014-2020 по приоритетна ос „Намаляване на бедността и насърчаване на соц. включване" чрез ЕСФ.

II.2) Описание 1

„Доставка на дидактически материали по български език, сборници и учебни помагала по ОПНОИР по проект „Заедно за по-добър живот” за Детска градина „Русалка” с филиал „Здравец“ – гр. Видин и филиал ... 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39162100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Община Видин, гр. Видин площад „Бдинци“№2

Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на стоки – канцеларски материали и консумативи, и дидактически материали. Настоящата обществена поръчка включва извършване на доставки по заявка на Възложителя на канцеларски материали, офис принадлежности, копирна хартия и дидактически материали по спецификация на Възложителя, необходими за изпълнението на проект „Заедно за по-добър живот”.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект„Заедно за по-добър живот” по ОПНОИР 2014-2020, приоритетна ос „Намаляване на бедността и насърчаване на соц. включване" чрез ЕСФ

II.2) Описание 1

„Доставка на дидактически материали по български език, сборници и учебни помагала по ОПНОИР по проект „Заедно за по-добър живот” за СУ „Св. Св. Кирил и Методий“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39162100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Община Видин, гр. Видин площад „Бдинци“№2

Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на стоки – канцеларски материали и консумативи, и дидактически материали. Настоящата обществена поръчка включва извършване на доставки по заявка на Възложителя на канцеларски материали, офис принадлежности, копирна хартия и дидактически материали по спецификация на Възложителя, необходими за изпълнението на проект „Заедно за по-добър живот”.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект„Заедно за по-добър живот” по ОПНОИР 2014-2020, приоритетна ос „Намаляване на бедността и насърчаване на соц. включване" чрез ЕСФ.

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали и консумативи по ОПНОИР по проект „Заедно за по-добър живот” за СУ „Св. Св. Кирил и Методий“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Община Видин, гр. Видин площад „Бдинци“№2

Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на стоки – канцеларски материали и консумативи, и дидактически материали. Настоящата обществена поръчка включва извършване на доставки по заявка на Възложителя на канцеларски материали, офис принадлежности, копирна хартия и дидактически материали по спецификация на Възложителя, необходими за изпълнението на проект „Заедно за по-добър живот” .
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект„Заедно за по-добър живот” по ОПНОИР 2014-2020, приоритетна ос „Намаляване на бедността и насърчаване на соц. включване" чрез ЕСФ.

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали и консумативи по проект „Областен информационен център - Видин“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Община Видин, гр. Видин площад „Бдинци“№2.

Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на стоки – канцеларски материали и консумативи, и дидактически материали. Настоящата обществена поръчка включва извършване на доставки по заявка на Възложителя на канцеларски материали, офис принадлежности, копирна хартия и дидактически материали по спецификация на Възложителя, необходими за изпълнението на проек „Областен информационен център - Видин“.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Областен информационен център – Видин” по ОП „Добро управление“ 2014-2020 г. съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  941030 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АО-02-15-317    1   „Доставка на канцеларски материали и консумативи по ОПРЧР по проект „Заедно за по-добър живот”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
р-н Младост, бул. Цариградско шосе №139
София BG411 1000 България
zop@office1.bg +359 029766896
+359 029766896
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
4320.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1225.95      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
AO-02-15-315    2   „Доставка на канцеларски материали и консумативи по ОПНОИР по проект „Заедно за по-добър живот”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
р-н Младост, бул. Цариградско шосе №139
София BG411 1000 България
zop@office1.bg +359 029766896
+359 029766896
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5168.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1344.35      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
54    3   „Доставка на дидактически материали по български език, сборници и учебни помагала по ОПНОИР по проект „Заедно за по-добър живот” за Детска градина „Русалка” с филиал „Здравец“ – гр. Видин и филиал ...
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
р-н Младост, бул. Цариградско шосе №139
София BG411 1000 България
zop@office1.bg +359 029766896
+359 029766896
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1904.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1439.25      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
004    4   „Доставка на дидактически материали по български език, сборници и учебни помагала по ОПНОИР по проект „Заедно за по-добър живот” за СУ „Св. Св. Кирил и Методий“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
р-н Младост, бул. Цариградско шосе №139
София BG411 1000 България
zop@office1.bg +359 029766896
+359 029766896
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1845.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1799.60      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
003    5   „Доставка на канцеларски материали и консумативи по ОПНОИР по проект „Заедно за по-добър живот” за СУ „Св. Св. Кирил и Методий“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
р-н Младост, бул. Цариградско шосе №139
София BG411 1000 България
zop@office1.bg +359 029766896
+359 029766896
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2712.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1174.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АО-02-15-316    6   „Доставка на канцеларски материали и консумативи по проект „Областен информационен център - Видин“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
р-н Младост, бул. Цариградско шосе №139
София BG411 1000 България
zop@office1.bg +359 029766896
+359 029766896
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
6510      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1462.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/01/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва